شربت دایان ایمیون و تأثیر آن بر سیستم ایمنی

تقویت سیستم ایمنی با شربت دایان ایمیون
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

املاح و ویتامین‌های مختلفی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارند که در مطالعات مختلف تاثیر مثبت آن‌ها در این زمینه ثابت شده است. تعداد زیادی از گیاهان نیز می‌توانند برای کاهش طول دوره بیماری، کاهش علائمی مانند سرفه و آبریزش بینی و یا به طور کلی تقویت سیستم ایمنی و کاهش دفعات ابتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا مفید واقع شوند. شربت دایان ایمیون یک شربت گیاهی تقویت سیستم ایمنی بدن و یکی از بهترین محصولاتی است که دارای ویتامین ث بوده و تعداد زیادی از گیاهان موثر در سلامت و تقویت سیستم ایمنی را در خود جای داده است. با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا شما را با شربت افزایش ایمنی دایان ایمیون آشنا کرده و هشدارهای مصرفی آن را به اطلاعتان برسانیم. در ادامه می‌خوانید:

ترکیبات موجود در شربت دایان ایمیون و تاثیرات آن‌ها در بدن

همانطور که در ابتدا بیان کردیم، دایان ایمیون (dayan immune) یکی از بهترین داروهای موثر برای حفظ و تقویت سیستم ایمنی بدن است. اکیناسه، تمشک سیاه، گل مهور، عسل، نعنا، اکالیپتوس، گیاه مورد و آویشن از جمله گیاهان موجود در این شربت است که برخی از آن ها مانند آویشن و مورد دارای خواص ضدالتهابی هستند. برخی دیگر از این ترکیبات نیز دارای خواص ضد باکتری بوده و یا به طور کلی مانند تمشک سیاه می‌توانند اثر و فعالیت سیستم ایمنی را تقویت کنند.

شریت دایان ایمیون برای افرایش ایمنی بدن

طریقه مصرف شربت دایان ایمیون

نحوه مصرف این شربت به دو صورت، یکی به منظور تقویت سیستم ایمنی و دیگری به منظور کاهش برخی از علائم سرماخوردگی بر روی جعبه آن ذکر شده است.

موارد منع و هشدارهای مصرفی

  • در دوران بارداری و شیردهی بهتر است دایان ایمیون مصرف نشود.
  • مصرف این شربت برای کودکان زیر ۴ سال توصیه نمی‌شود.
  • افرادی که به ترکیبات این شربت حساسیت دارند و ممکن است بعد از مصرف آن دچار آلرژی شوند، بهتر است در مصرف این شربت احتیاط نمایند.
  • افرادی که به بیماری‌های خود ایمنی مبتلا هستند و یا از داروهای سرکوب کننده ایمنی استفاده می‌کنند، بایستی قبل از شروع مصرف دایان ایمیون با پزشک خود مشورت کنند. به عبارت دیگر اگر بیماری زمینه‌ای دارید و یا داروهای دیگری به صورت همزمان مصرف می‌کنید بهتر است به پزشک داروساز خود اطلاع داده و از او در رابطه با تداخلات احتمالی مشورت بگیرید.

عوارض شربت دایان ایمیون

عوارض بخصوصی برای دوزهای توصیه شده این دارو گزارش نشده است؛ با این وجود اگر بیش از حد توصیه شده مصرف شود، ممکن است با عوارض گوارشی همچون تهوع رو به رو شوید.

ویدئوی معرفی شربت دایان ایمیون

در ویدئوی زیر می‌توانید توضیحات خانم دکتر ضحا مرتضوی در رابطه با شربت دایان ایمیون را مشاهده کنید:

سخن آخر

دایان ایمیون یکی از داروهای موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن موجود در بازار می‌باشد که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی می‌تواند به کاهش علائم سرماخوردگی نیز کمک کند.  اگر سوالی در رابطه با خرید شربت دایان ایمیون یا نحوه مصرف آن دارید، می‌توانید در صفحه این شربت در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت کنید تا به آن پاسخ دهیم.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

1 دیدگاه دربارهٔ «شربت دایان ایمیون و تأثیر آن بر سیستم ایمنی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره