ویدیو معرفی قرص فلوردو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قرص لاغری گیاهی فلوردو یکی از پرطرفدارترین قرص‌های گیاهی لاغری است که به عنوان یک داروی موثر و قوی در کاهش وزن شناخته می‌شود. این قرص حاوی شش گیاه دارویی مختلف است که سال‌هاست ترکیب آن‌ها توسط حکمای قدیم طب سنتی ایرانی و اساتید بزرگ گیاه درمانی، برای درمان ناراحتی‌های مزمن گوارشی و کاهش انباشت چربی تجویز می‌کنند.

شرکت داروسازی سینافرآور از تجربه گذشتگان و علم امروز کمک گرفته و قرص لاغری فلوردو را با استاندارد کردن دوز گیاهان فراوری شده به بازار عرضه کرده‌است. این قرص گیاهی علاوه بر آنکه باعث کاهش میزان جذب قند، رفع گرسنگی کاذب و از بین رفتن چربی های زائد بدن به ویژه در نواحی شکم و پهلو می‌شود، در کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک نیز موثر می باشد.

تقویت معده، بهبود کبد چرب شده و درمان انواع ناراحتی‌های گوارشی از جمله نفخ، ترش کردن، رفلاکس معده و التهاب های دستگاه گوارش از جمله دیگر فواید قرص لاغری فلوردو است. این قرص گیاهی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان بوده و دارای شماره پروانه ساخت (IRC) به شماره ۰۹۸ – ۹۱ – س می باشد.

شما می‌توانید با مشاهده ویدیو قرص فلوردو با فواید و ویژگی‌های این قرص لاغری آشنا شوید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره