امگازون چیست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
همان‌طور که می‌دانید اسیدهای چرب اشباع نشده امگا ۳ فواید زیادی برای سلامتی دارند. امگا ۳ شامل آلفا لینولئیک اسید (ALA)، ایکوزا پنتانوئیک اسید (EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) می‌باشد. کپسول امگازون هلث اید با استفاده از روغن ماهی، دو مورد از این اسیدهای چرب امگا ۳، یعنی EPA و DHA را در اختیار بدن قرار می‌دهد. در این مقاله از مجله سلامت مفید طب با فواید کپسول امگازون برای سلامتی آشنا می‌شویم و موارد استفاده و مقدار توصیه شده برای مصرف آن را بررسی می‌کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کپسول امگازون چیست؟

کپسول امگازون هلث اید با استفاده از روغن ماهی نروژی تهیه شده است تا یک منبع متمرکز از اسیدهای چرب اشباع نشده امگا ۳ را در اختیار بدن قرار دهد. این اسیدهای چرب EPA و DHA هستند که برای بهبود هضم، جذب و اثربخشی، در شکل آزاد خود در این محصول به کار رفته‌اند. برای تولید یک روغن ماهی خالص‌تر که تقریبا فاقد تمام ناخالصی‌های شناخته شده مانند دیوکسین‌ها، فوران‌ها، جیوه و سرب (که معمولا در ماهی‌ها وجود دارند) می‌باشد، از یک فرآیند تقطیر مولکولی دو مرحله‌ای استفاده می‌شود. این محصول به عنوان یک مکمل مفید و ارزشمند به حفظ گردش خون و بهبود سلامت عمومی (قلب، پوست، مفاصل) و عملکرد مغز کمک می‌کند. استفاده از یک فرمول ضد رفلاکس در کپسول امگازون هلث اید، به از بین بردن طعم و بوی نامطبوع مکمل‌های روغن ماهی کمک می‌نماید.

امگازون برای چه کسانی مناسب است؟

کپسول امگازون می‌تواند برای افراد یا موارد زیر مفید باشد:
  • افرادی که به تقویت سیستم‌های قلبی عروقی، تولید مثل و عصبی خود نیاز دارند
  • افرادی که به تقویت عملکرد ایمنی نیاز دارند
  • کسانی که مایلند از بیماری‌های مرتبط با افزایش سن جلوگیری کنند یا آن‌ها را به تاخیر بیندازند
  • افرادی که می‌خواهند کیفیت پوست خود را بهبود بخشند
  • کمک به رشد عصبی، عملکرد سالم مغز و سبک زندگی فعال در کودکان

چه زمانی باید از امگازون استفاده کنیم؟

کپسول‌ امگازون را می‌توان به صورت روزانه به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی مطلوب، برای سلامت عمومی مصرف نمود. با این حال ممکن است برای کمک به تعادل بدن در موقعیت‌هایی مانند استرس زیاد، کاهش وزن، اختلالات ذهنی و همچنین تقویت عمومی ایمنی، قلبی عروقی و تولید مثل، به تقویت بیشتری نیاز داشته باشید. 

مقدار مصرف روزانه توصیه شده امگازون

افراد بالای ۶ سال روزانه یک کپسول مصرف نمایند. افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند روزانه ۱ تا ۳ کپسول مصرف نمایند. از مقدار توصیه شده (مگر به دستور پزشک) تجاوز نکنید.

ترکیبات کپسول امگازون

در جدول زیر می‌توانید برخی از محتویات کپسول امگازون را مشاهده نمایید:  
هر کپسول امگازون حاوی: مقدار
کنستانتره روغن ماهی ۱۲۵۰ میلی‌گرم
ایکوزا پنتانوئیک اسید یا EPA ۴۲۵ میلی‌گرم
دوکوزاهگزانوئیک اسید یا DHA ۳۲۵ میلی‌گرم
کل اسید چرب غیر اشباع امگا ۳  ۷۵۰ میلی‌گرم
ویتامین E (دی-آلفا توکوفرول) ۷.۵ میلی‌گرم
  توجه: این محصول حاوی روغن ماهی و ویتامین E طبیعی گرفته شده از سویا می‌باشد. این مواد می‌توانند برای برخی از افراد آلرژی‌زا باشند.

جمع‌بندی

در این مقاله از مجله سلامت مفید طب به بررسی کپسول روغن ماهی امگازون پرداختیم و فواید آن را معرفی کردیم. همان‌طور که اشاره شد این کپسول حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ است و فواید بسیاری برای سلامتی دارد. شما می‌توانید برای تهیه کپسول امگازون هلث اید (کمک به تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامت مغز) از سایت داروخانه آنلاین مفید طب (دکتر اصیلی) روی دکمه زیر کلیک کنید:

خرید کپسول امگازون

منبع: سایت healthaid
توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.
خرید قرص امگازون هلث اید
خرید از مفیدطب

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره