کاهش قندخون و چربی با ساتورکس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ما ایرانی‌ها معمولا روزانه مقدار زیادی چای مصرف می‌کنیم و گاهی اوقات نگران عوارضی هستیم که ممکن است بر اثر مصرف زیاد آن برای ما رخ دهد و با خود می‌گوییم که کاش چای فواید بیشتری داشته باشد، به همین جهت آن را با برخی از گیاهان مانند به لیمو، بهار نارنج و غیره مصرف می‌کنیم. چای طبی ساتورکس مخلوطی از چای مرغوب ایرانی به همراه گل و برگ مرزه کوهی است که توسط شرکت داروسازی خرمان تولید شده است.

با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا طریقه مصرف، هشدارهای مصرفی و عوارض چای طبی ساتورکس را به اطلاعتان برسانیم.

فواید مصرف چای ساتورکس

این محصول بی‌نظیر با کاهش قند خون و چربی خون می‌تواند فشار خون و تجمع‌های پلاکتی را کاهش دهد و سبب رقیق شدن خون شود. برای جلوگیری از بالا رفتن چربی خون و به تبع آن افزایش فشار خون بعد از مصرف یک وعده غذایی سنگین و چرب می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

طریقه مصرف ساتورکس

هر بسته ساتورکس حاوی ۳۰ عدد کیسه چای است که دستور مصرف آن هم بر روی ساشه‌ها و هم در بروشور مخصوص آن نوشته شده است. برای مصرف این چای، یک عدد تی بگ را باز کرده و در داخل ۵۰۰ سی سی آب جوش (معادل دو عدد لیوان فرانسوی) قرار داده و اجازه دهید به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه دم بکشد و یک ساعت قبل از خواب و یا بعد از وعده غذایی نوش جان کنید.

عوارض جانبی

عوارض خاصی برای این محصول گزارش نشده است اما افرادی که سابقه مشکلات گوارشی دارند بهتر است در مصرف آن احتیاط کنند.

ساتورکس با داروهایی تداخل دارد؟

تداخل دارویی چای گیاهی ساتورکس

ساتورکس ممکن است با داروهای ضد انعقاد خون بخصوص آسپرین تداخل داشته باشد. در صورت استفاده از این داروها، قبل از مصرف این محصول با پزشک داروساز خود مشورت کنید.

هشدارهای مصرفی

با توجه به اثر انعقاد خون ساتورکس، اگر به صورت مداوم از این محصول استفاده می‌کنید و یک جراحی پیش رو دارید بهتر است دو هفته قبل از انجام جراحی مصرف ساتورکس را قطع کنید.

افرادی که فشار خون پایینی دارند، بهتر است در مصرف این محصول احتیاط کنند تا دچار افت شدید فشار نشوند.

ویدئو معرفی ساتورکس

شما می توانید توضیحات خانم دکتر ضحا مرتضوی در مورد این محصول بی نظیر را در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

سخن پایانی

با توجه به اینکه ترکیبات موجود در ساتورکس سرشار از آنتی اکسیدان هستند، مصرف آن بخصوص برای افرادی که فشار خون بالایی دارند می‌تواند گزینه مناسبی برای جلوگیری از انواع سکته باشد. البته اگر شرایط شما وخیم است بهتر است این محصول را تحت نظر پزشک و در صورت لزوم با صلاح دید پزشک در کنار داروهای دیگر مصرف کنید. شما می‌توانید سوالات خود را در مورد چای گیاهی ساتورکس در صفحه این محصول در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی با ما در میان گذاشته تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره