اکولایف رازک چیست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قرص اکولایف رازک، قرصی برای تقویت، تغذیه، تحریک رشد مو و ناخن است. مو و ناخن ساختاری دارند که برای استحکام، رشد و تقویت، نیازمند آمینواسیدهای مختلف، مواد معدنی همچون روی و ویتامین‌ها، خصوصا ویتامین‌های گروه B هستند. در این مقاله مجله سلامت مفیدطب به معرفی قرص اکولایف که حاوی این مواد مغذی لازم است، می‌پردازیم و درباره عوارض و تداخلات دارویی آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ترکیبات قرص اکولایف

ترکیبات قرص اکولایف رازک شامل اسیدآمینه‌­های لازم برای استحکام ساختار مو و ناخن، از جمله سیستئین، متیونین، برخی از ویتامین­‌های گروه B، زینک و منزیم می‌شود. اکولایف همچنین حاوی جلبک اسپیرولینا است که حاوی املاح و ویتامین­‌های زیادی بوده که فراهمی زیستی آهن را افزایش داده، باعث بهبود بازده خوراکی قرص شده و نتیجه آن دوباره زنده شدن و درخشان‌تر شدن مو و ناخن‌ها می‌باشد.

نحوه­ مصرف اکولایف رازک

نحوه مصرف اکولایف رازک، روزی دو عدد همراه با مقداری آب است. کسانی که با بلع مشکل دارند می­‌توانند قرص­‌های اکولایف را خرد کرده و سپس مصرف کنند.

هر بسته­ اکولایف حاوی شش ورق ده­ تایی قرص­ اکولایف است که هم قابل خرد کردن و هم نصف کردن است؛ به دلیل آن که به خاطر اندازه‌اش ممکن است بلعش برای برخی افرد سخت باشد.

بروشور محصول داخل جعبه قرار دارد و اطلاعات کامل در مورد محصول را توضیح داده که می‌­توانید آن را مطالعه کنید. قابل ذکر است که اکولایف به تنهایی نمی‌­تواند برای شما معجزه کند و بایستی که حتما استفاده‌اش در کنار یک رژیم غنی و مناسب باشد.

شاید علاقه‌مند باشید مقاله قرص اکولایف برای پوست را بخوانید.

آیا قرص اکولایف باعث چاقی میشود؟

اکولایف اثر چاق کنندگی ندارد. اسپرولینا ممکن است قدری روی وزن اثر داشته باشد اما این موضوع ثابت شده نیست.

همچنین اگر شما کمبود زینک و ویتامین­‌های گروه B را داشته باشید، این مکمل ‌می‌تواند اشتهای شما را به سطح نرمال برسانند. اما  اگر کمبود خاصی در این مواد مغذی نداشته باشید، باعث افزایش اشتها نشده و به دنبالش دچار اضافه وزن نخواهید شد.

عوارض اکولایف

برای قرص اکولایف رازک عوارض خاصی ذکر نشده است؛ اما اگر بعد از مصرف دچار عارضه گوارشی شدید، بهتر است با غذا استفاده شود.

همچنین تداخلاتی که به طور معمول برای املاحی مثل زینک ذکر می‌شود و نیز احتیاطات مصرف و تداخلاتی را که به طور کلی برای این نوع مکمل­‌ها قابل ذکر است، می­‌توانید در صفحه اکولایف در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب مطالعه بکنید.

مشاهده صفحه و خرید قرص اکولایف

ویدئوی معرفی اکولایف رازک

در ویدئوی زیر می‌توانید توضیحات دکتر ضحا مرتضوی درباره قرص اکولایف رازک را مشاهده کنید:

جمع بندی

در این مقاله قرص اکولایف رازک را معرفی کردیم و مواردی از جمله ترکیبات و اثرات آن را برای استحکام مو و ناخن توضیح دادیم. شما می‌توانید انواع مکمل پوست و مو را در داروخانه آنلاین مفیدطب مشاهده کرده و به راحتی و به صورت اینترنتی تهیه کنید.

خرید مکمل های پوست و مو

هر سؤال دیگری در مورد نحوه مصرف اکولایف رازک دارید، می‌­توانید در صفحه­ اکولایف در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت کنید تا متخصصین داروساز ما به آن‌ها پاسخ دهند.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع