روغن گل سرخ (محمدی) 30 میلی لیتر باریج

بواسیر و درد گوش

توضیحات کالا

روغن گل سرخ (محمدی) باریج حاوی عصاره روغنی مرغوب گلبرگ گل محمدی است و تأثیر فوق العاده ای در بهبود بیماری بواسیر یا هموروئید دارد. از این روغن برای درمان وز وز و درد گوش نیز می توان استفاده نمود و مصرف آن هیچ گونه عارضه جانبی خاصی را به دنبال ندارد.

معرفی روغن گل سرخ (محمدی) باریج اسانس حجم 30 میلی لیتر

گل سرخ یا گل محمدی قرن هاست که به عنوان نمادی برای اظهار عشق و محبت شناخته شده و از خواص آن برای درمان بیماری های مختلفی استفاده می شود. امروزه نتایج تحقیقاتی که بر روی گلبرگ های گل محمدی انجام شده است نشان دهنده اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهاب آن می باشند. اسانس تهیه شده از این گیاه نیز خواص ضد اسپاسم داشته و باعث کاهش حرکات روده می گردد.

روغن گل سرخ یکی از ترکیبات دارویی به دست آمده از این گل می باشد که با نام ملکه روغن ها نیز از آن یاد می شود. جالب است بدانید روغن گل محمدی از جمله نخستین روغن هایی می باشد که توسط پزشک ایرانی ابوعلی سینا در قرن دهم تقطیر شد. روغن گل سرخ (محمدی) باریج که محصول شرکت داروسازی قدیمی و معتبر باریج اسانس می باشد، از عصاره روغنی گلبرگ گل محمدی و جهت استفاده موضعی تهیه شده است. این روغن گیاهی بواسیر را درمان کرده و درد و وز وز گوش را بهبود می بخشد.

طریقه مصرف روغن موضعی گل محمدی باریج

برای مصرف روغن گل محمدی باریج (موضعی) کافی است روزانه ۲ الی۳ بار مقدار مناسبی از آن را بر روی ناحیه مورد نظر بمالید. مصرف این روغن هیچ گونه عارضه جانبی خاصی به همراه ندارد. توجه داشته باشید روغن گل سرخ باریج را دور از دسترس اطفال و در ظرفی در بسته، به دور از نور و در دمای بین ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

معرفی روشی آسان برای خرید روغن گل سرخ باریج اسانس

قیمت روغن گل سرخ باریج در داروخانه آنلاین مفید طب، بسیار مناسب می باشد و شما می توانید به سادگی آن را از مفید طب خریداری نمایید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید. 

محصول مشابه روغن گل سرخ (محمدی) باریج 

روغن گل محمدی در صورتی که برای مصرف خوراکی تهیه شود، تقویت کننده معده، ترمیم کننده زخم های گوارشی و دافع مواد زائد دستگاه گوارش می باشد. شرکت باریج اسانس با توجه به این مسئله، محصولی دیگر با نام کپسول نرم روغن گل محمدی باریج ارائه کرده است که ضد التهاب معده بوده و موجب بهبود التهاب روده (IBD) می گردد. این فرآورده دارویی به صورت کپسول های نرم ژلاتینی تهیه شده است که بلع بسیار آسانی داشته و سریع هضم می شوند.

یکی دیگر از خواص فوق العاده گل محمدی، اثرات نشاط افزا، ضد افسردگی و ضد اضطراب آن می باشد. اسانس گل محمدی (Rosa damascena) که داروسازی باریج اسانس قطره خوراکی گل سرخ باریج را با استفاده از آن تهیه کرده است، موجب ایجاد آرامش در فرد شده و افزایش دهنده میل جنسی نیز می باشد. شما می توانید تمامی محصولات نام برده شده در این مطلب را از داروخانه آنلاین مفید طب به صورت اینترنتی تهیه نمایید.

مشخصات فنی
موارد مصرف

  • درمان بواسیر
  • درمان درد و وز وز گوش

مواد تشکیل دهنده

عصاره روغنی گلبرگ گل محمدی

مقدار و نحوه مصرف

به شکل موضعی روزانه ۲ تا ۳ بار مالیده شود.

عوارض جانبی

عارضه جانبی خاصی ندارد.

شرایط نگهداری

  • فرآورده در ظرف در بسته، دور از نور و در دمای ۱۵ تا۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.
  • دارو دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

محتویات بسته

روغن 30 میلی لیتر

شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC)

1753542168151031

تاریخ مصرف
  • تاریخ انقضاء

    بین 6 ماه تا 3 سال

هنگام خرید فرآورده‌های سلامت محور حتما به تاریخ انقضا دقت کنید.

اگر محصولی در داروخانه آنلاین دکتر اصیلی کمتر از ۶ ماه تاریخ انقضا داشته باشد، تاریخ دقیق آن بر روی سایت درج خواهد شد.

نظرات درباره روغن گل سرخ (محمدی) 30 میلی لیتر باریج

در این قسمت می‌توانید سوالات و نظرات خود درباره محصول را ثبت کنید. در اولین فرصت دکتر داروساز یا کارشناس پشتیبانی جوابگوی شما خواهند بود.

98921****3422

سلام وقت بخیر
این روغن برای سرگیجه هم خوبه... سرگیجه ای که ناشی از گوش باشه اکیه که در گوش چکانده شه.. دکتر گفته در گوش میانی دهلیزی هست که چیزهایی شبیه شن در آن شناور هستند که در حال حاضر بهم چسبندگی ندارند در نتیجه شخص تعادل خود رو نمیتونه خوب حفظ کنه.. شخص در حال حاضر موقع حرکت حتی خواب احساس تکان خوردن سر رو داره..ایا روغن گل سرخ مفید هست ممنون

1401-9-10 23:27:54

پاسخ
مفیدطب

با سلام روغن گل محمدی باریج قابلیت استفاده داخل گوش را ندارد. فقط قطره های مخصوص گوش را می توانید داخل گوش بریزید. 

با احترام دکتر داروساز 


1401-9-12 14:36:37

98915****4001

سلام
وقت بخیر
لطفا بفرمایید که روغن گلسرخ رو برای تسکین درد گوش، چطور باید استفاده کرد؟
یعنی باید در گوش چکاندن بشه؟
سپاسگزار

1400-9-30 22:50:11

پاسخ
مفیدطب

خیر به صورت موضعی میتوانید روی شقیقه یا ناحیه خارجی گوش بمالید.



با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)


1400-10-1 08:28:34