کرم مرطوب کننده آلوئه ورا 50 میلی لیتر باریج

مناسب برای زیر آرایش

توضیحات کالا

کرم مرطوب کننده آلوئه ورا باریج حاوی آلوئه ورا و روغن بادام است و برای حفظ سلامت، نرمی، لطافت، شادابی و جوانی پوست یک گزینه عالی محسوب می گردد. این کرم برای زیر آرایش نیز مناسب است و در رفع تحریکات پوستی هم موثر می باشد. 

معرفی کرم مرطوب کننده آلوئه ورا باریج اسانس 

یکی از مهم ترین روتین های مراقبت از پوست، استفاده از مرطوب کننده ها می باشد. انواع پوست های چرب، خشک و نرمال به مرطوب کننده احتیاج دارند، زیرا مرطوب کردن پوست باعث حفظ جوانی و شادابی آن می شود. کرم مرطوب کننده حاوی عصاره آلوئه ورا یکی از محصولات شرکت داروسازی بایج اسانس می باشد که از پوست دست و صورت مراقبت کرده و باعث حفظ نرمی، رطوبت، لطافت و شادابی آن می گردد. این کرم برای استفاده در زیر آرایش (foundation for make-up) مناسب بوده و تحریکات پوستی را برطرف می کند.

ترکیبات کرم مرطوب کننده باریج اسانس مدل آلوئه ورا

صبر زرد یا آلوئه ورا (Aloe vera) یکی از مشهور ترین گیاهان مناطق نیمه گرمسیری می باشد که از سال ها پیش از میلاد مسیح مورد استفاده مردم بوده است. برگ های این گیاه حاوی ماده ای به نام لاتکس می باشند که خواص دارویی دارد. برگ های گیاه صبر زرد همچنین دارای نوعی ژل مرطوب کننده و مغذی می باشد که به ترمیم زخم ها کمک بسیاری می کند. ژل آلوئه به دلیل آنکه حاوی مواد معدنی، اسید های آمینه، آنزیم ها، ویتامین ها، پروتئین ها، محرک های بیولوژیکی و پلی ساکارید ها می باشد، محبویت و کاربرد فراوانی در تهیه فرآورده های دارویی پیدا کرده است.

مدت هاست که از خواص طبیعی این گیاه فوق العاده به منظور تغذیه و نرمی پوست و همچنین کاهش تحریکات پوستی در زمینه های پزشکی و زیبایی استفاده می شود. خواص مرطوب کنندگی آلوئه ورا از زمان های قدیم مورد توجه بوده، به طوری که گفته می شود کلئوپاترا ملکه مصر، این گیاه را به عنوان مرطوب کننده خود استفاده می کرده است. این اثرات مرطوب کنندگی به دلیل وجود مخلوط آب و ترکیبات پلی ساکارید آلوئه ورا بخصوص گلوکومانان می باشد که با ایجاد ترکیبی ژل مانند، آب را در سطح پوست حفظ کرده و محیطی مرطوب ایجاد می کند.

تسکین ناراحتی های پوستی، برطرف کردن تحریکات پوست، حفظ رطوبت و جوانی و محافظت در برابر نور خورشید و آفتاب سوختگی، از دیگر فواید شگفت انگیز این گیاه برای مراقبت از پوست و مو می باشد. مصرف خوراکی آلوئه ورا نیز فواید بسیاری برای بدن به همراه دارد، شرکت داروسازی باریج اسانس با توجه به این مسئله محصولاتی چون شربت آلوئه ورا و کپسول آلوئه ورا تهیه کرده است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.

روغن بادام یکی از ترکیبات دیگری است که در فرمول کرم مرطوب کننده آلوئه ورا باریج اسانس به کار رفته است. این روغن گیاهی برای انواع پوست ها مناسب بوده و دارای خواص محافظتی، نرم کنندگی و مغذی برای پوست می باشد. روغن بادام به رفع خارش و بهبود زخم ها، خشکی و پوسته پوسته شدن کمک کرده و برای التهاب، اگزما، ترک های پوست و مقابله با اثرات نامطلوب اشعه خورشید مفید می باشد.

فواید و خواص کرم مرطوب کننده باریج اسانس مدل Aloe Vera 

 

  • مراقبت عالی از پوست دست و صورت
  • اثر مطلوب در حفظ نرمی، شادابی، لطافت و جوانی پوست
  • رفع تحریکات پوستی
  • قابل استفاده به عنوان زیر آرایش 

 

معرفی روشی آسان برای خرید کرم رطوبت رسان آلوئه ورا باریج

قیمت کرم مرطوب کننده آلوئه ورا باریج در داروخانه آنلاین مفید طب، بسیار مناسب است و شما می توانید به سادگی این کرم را از مفید طب خریداری نمایید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید. 

 

مشخصات فنی
موارد مصرف

  • مراقبت از پوست دست و صورت بویژه حفظ نرمی، رطوبت، لطافت، شادابی و جوانی آن.
  • کرم مناسب برای زیر آرایش(foundation for make-up )
  • برطرف کردن تحریکات پوستی

مواد تشکیل دهنده

آلوئه ورا، روغن بادام

مکانیسم اثر

ژل آلوئه دارای اسیدهای آمینه، مواد معدنی، ویتامین ها، آنزیم ها، پروتئین ها، پلی ساکاریدها و محرکهای بیولوژیک است و به همین علت علاقه و توجه همگان برای استفاده از فراورده های دارای آلوئه را موجب شده است. مدت زیادی است که خواص طبیعی آلوئه ورا برای تغذیه و نرمی پوست و تخفیف تحریکات پوستی در زمینه های طبی و زیبایی شناخته شده است.

اعتقاد بر این است که آلوئه ورا یکی از قدیمی ترین مرطوب کننده های جهان و جزء کلیدی فرمولهای مرطوب کننده است.

اثرات مرطوب کنندگی ژل آلوئه‌ورا، به مخلوط آب و ترکیبات پلی‌ساکارید آن بویژه گلوکومانان مربوط می‌شود که ترکیب ژل مانندی ایجاد می‌کند و آب را در سطح پوست نگه داشته و محیط مرطوبی روی پوست ایجاد می‏نماید.

محتویات بسته

کرم ۵۰ میلی لیتری در جعبه مقوایی با بروشور

تاریخ مصرف
  • تاریخ انقضاء

    بین 6 ماه تا 3 سال

هنگام خرید فرآورده‌های سلامت محور حتما به تاریخ انقضا دقت کنید.

اگر محصولی در داروخانه آنلاین دکتر اصیلی کمتر از ۶ ماه تاریخ انقضا داشته باشد، تاریخ دقیق آن بر روی سایت درج خواهد شد.

نظرات درباره کرم مرطوب کننده آلوئه ورا 50 میلی لیتر باریج

در این قسمت می‌توانید سوالات و نظرات خود درباره محصول را ثبت کنید. در اولین فرصت دکتر داروساز یا کارشناس پشتیبانی جوابگوی شما خواهند بود.

98990****4947

عالیه

1401-10-16 13:32:52

پاسخ