شامپو ضدشوره آلوئه ورا کاپوس

ضد شوره و قارچ موهای خشک

توضیحات کالا

شامپو ضد شوره آلوئه ورا کاپوس به خوبی شوره ی آزاردهنده ی موهای خشک و صدمه دیده را از بین می برد و نرمی و لطافت را برای موها به ارمغان می آورد. استفاده از این شامپو موجب کاهش التهابات، خارش و پوسته ریزی کف سر می گردد و در رفع آلودگی های سر بسیار موثر است. 

معرفی شامپو ضد شوره کاپوس مدل  Aloe Vera

آیا از وجود شوره زیاد در موهای سرتان رنج می برید؟ به نظر شما استفاده از یک شامپو ضد شوره با کیفیت تا چه حد در رفع مشکل شوره سر موثر است؟

زمانی که بازسازی سلولی در اسکالپ سر به خوبی انجام نشود و روند مرگ سلولی افزایش پیدا کند، ذرات ریز و قابل مشاهده ای به وجود می آید که در اصطلاح به آن ها شوره می گویند. دلایل زیادی برای ایجاد شوره سر وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها، شستشوی کم موها است. زمانی که موهایتان را در بازه های زمانی کوتاه و مناسب نشویید، چربی و سلول های پوست سر جمع می شوند و شوره ایجاد می گردد. خشکی پوست نیز در ایجاد شوره اثر قابل توجهی دارد. شوره های ناشی از خشکی پوست دارای چربی و اندازه کوچک تری نسبت به شوره های دیگر هستند. 

از دیگر عوامل اثرگذار در ایجاد شوره سر می توان به حساسیت به برخی از محصولات مراقبت از مو، اثرات منفی مخمرهای شبه قارچ (مالاسه زیا) و چربی پوست اشاره کرد. شوره سر به دو دسته ی خشک و چرب تقسیم بندی می گردد که نوع خشک آن اندازه بزرگ تری دارد. برای رفع مشکل شوره سر، شامپوهای ضد شوره مختلفی روانه بازار شده است و شما باید برای انتخاب بهترین شامپو ضد شوره به مواردی همچون ترکیبات شامپو، اعتبار برند، کارایی و ویژگی های شامپو حتماً توجه داشته باشید. 

شامپو ضد شوره حاوی آلوئه ورا کاپوس یک انتخاب عالی برای از بین بردن شوره و قارچ سر است. عصاره آلوئه ورا موجود در این شامپو علاوه بر اثر مثبت در نابود کردن شوره سر، در افزایش لطافت و نرمی مو نیز بسیار موثر است. البته اگر شوره سرتان زیاد نیست و می خواهید نرمی و لطافت موهایتان را بالا ببرید، پیشنهاد ما به شما شامپو آلوئه ورا کاپوس است که یک انتخاب عالی برای موهای خشک و صدمه دیده به شمار می رود.

فواید شامپو ضد شوره کاپوس حاوی آلوئه ورا

  • اثر پاک کنندگی مناسب 
  • کاهش قابل توجه شوره سر
  • کاهش خارش و التهابات پوست سر
  • افزایش نرمی و لطافت موی سر
  • قیمت عالی در قیاس با کارایی فوق العاده 

برای خرید شامپو ضد شوره کاپوس حاوی آلوئه ورا نیازی نیست که از منزلتان خارج شوید، بلکه می توانید خیلی راحت و به آسانی این شامپو را از داروخانه اینترنتی مفید طب خریداری کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

مشخصات فنی
موارد مصرف

  • ضد شوره مخصوص موهای خشک و آسیب دیده 
  • حاوی عصاره آلوئه ورا ، Octopirox ، 
  • ضد شوره و قارچ 
  • کاهش التهاب و خارش و پوسته ریزی کف سر

مقدار و نحوه مصرف

موها را خیس کنید . مقداری از شامپو را کف سر پخش نموده با ملایمت ماساژ دهید . بعد از 3 تا 4 دقیقه آبکشی نمایید . 

2 تا 3 بار در هفته استفاده شود

محتویات بسته

200 میلی لیتر

تاریخ مصرف
  • تاریخ انقضاء

    بین 6 ماه تا 3 سال

هنگام خرید فرآورده‌های سلامت محور حتما به تاریخ انقضا دقت کنید.

اگر محصولی در داروخانه آنلاین دکتر اصیلی کمتر از ۶ ماه تاریخ انقضا داشته باشد، تاریخ دقیق آن بر روی سایت درج خواهد شد.

نظرات درباره شامپو ضدشوره آلوئه ورا کاپوس

در این قسمت می‌توانید سوالات و نظرات خود درباره محصول را ثبت کنید. در اولین فرصت دکتر داروساز یا کارشناس پشتیبانی جوابگوی شما خواهند بود.