پودر گیاه گالگا 24 عددی زردبند

قند خون و دیابت نوع 2

توضیحات کالا

علف شیر یا گالگا نام یکی از گیاهان دارویی است بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده اثرات کاهش دهنده قند خون و ضد دیابت دارد. شرکت دارویی زردبند این گیاه را به صورت گسترده و در سطح وسیع در مزارع این شرکت کشت و فرآوری می کند و با استفاده از آن به تولید دارو های گیاهی چون پودر گیاه گالگا زردبند می پردازد.

گیاه گالگا حاوی ترکیباتی می باشد که دارای خواص کنترل کنندگی قند خون می باشند و عملکردی مشابه دارو های درمان کننده دیابت چون متفورمین و فن فورمین دارند. مواد موثره موجود در این گیاه باعث تقویت اثر انسولین در بدن گردیده و با  افزایش ورود قند به سلول ها، قند خون را کاهش می دهند. این ترکیبات همچنین از جذب قند توسط روده جلوگیری می کنند و مانع از روند ساخت بیوشیمیایی قند در بدن (گلوکونئوژنز) می شوند.

پودر گیاه گالگا زردبند را افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که جهت کنترل میزان قند خون خود از دارو های شیمیایی خوراکی استفاده می کنند (انسولین به صورت تزریقی استفاده نمی کند)، می توانند به عنوان مکمل جهت کاهش قند خون مورد استفاده قرار دهند. استفاده همزمان از این پودر گیاهی و درمان با دارو های شیمیایی تجویزه شده برای این افراد، به مرور زمان نیاز افراد به دارو های شیمیایی را کاهش می دهد. مصرف پودر گیاه گالگا زردبند در برخی از موارد می تواند باعث درمان قطعی دیابت گردد.

افرادی که به دیابت نوع 1 مبتلا می باشند نیز می توانند همزمان با مصرف دارو های شیمیایی و تزریق انسولین، پودر گیاه گالگا را جهت کاهش قند خون استفاده نمایند. مصرف مداوم و مستمر این پودر می تواند از میزان تزریق انسولین این افراد کاسته و دوزاژ تزریق انسولین را تنظیم نماید.

پودر گیاه گالگا زردبند را می بایست متناسب با میزان قند خون، روزانه 1 تا 3 بار مصرف نمایید. به این منظور هر بار یک ساشه پودر گالگا را با ماست و یا یک لیوان مایعات بدون قند مخلوط نموده و پس از غذا میل نمایید. مصرف همزمان قطره دارچین زردبند می تواند کارایی و اثر بخشی این محصول را افزایش دهد.

یکی دیگر از فواید مصرف گیاه گالگا، تحریک غدد شیردهی است که موجب افزایش تولید شیر مادران می گردد. محصولاتی چون گرانول لاکتودین دینه با توجه به این خاصیت گالگا و به عنوان کمک درمان در موارد کمبود ترشح شیر تهیه شده اند. شما می توانید سایر ترکیبات تشکیل دهنده و ویژگی های این محصول را نیز در فروشگاه دارو و محصولات گیاهی مفید طب بررسی کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایید.

مشخصات فنی
موارد مصرف

  • کمک به کاهش قند خون (دیابت نوع دوم)

مواد تشکیل دهنده

گیاه گالگا

مقدار و نحوه مصرف

روزانه 1 تا 3 مرتبه (متناسب با میزان قند خون) هر بار یک ساشه با ماست یا یک لیوان مایعات (بدون قند) مخلوط نموده و بعد از صرف غذا میل شود.

شرایط منع مصرف

  • از مصرف این فرآورده در زمان بارداری خودداری شود.

مکانیسم اثر

خواص این گیاه در کاهش همزمان قند خون، چربی و تأثیرات آن در کاهش وزن موجب گردیده که از آن در فرمولاسیون مکمل های ضد پیری "Anti-Aging" استفاده گردد. همچنین به دلیل وجود ترکیبات گوانیدینی موجود در برگ های آن به ویژه گالگین مبنای تولید داروهای ضد دیابت از جمله متفورین بوده که از مهمترین داروهای ضد دیابت می باشد.

احتیاط در مصرف

  • در صورت بروز علائمی از قبیل سردرد، عصبانیت و ضعف با پزشک خود مشورت نمایید.
  • این پودر حتما بعد از صرف غذا میل گردد.
  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

محتویات بسته

حاوی 24 عدد ساشه 3 گرمی

اطلاعات شرکت تولید‌کننده

ایران

تاریخ مصرف
  • تاریخ انقضاء

    بین 6 ماه تا 3 سال

هنگام خرید فرآورده‌های سلامت محور حتما به تاریخ انقضا دقت کنید.

اگر محصولی در داروخانه آنلاین دکتر اصیلی کمتر از ۶ ماه تاریخ انقضا داشته باشد، تاریخ دقیق آن بر روی سایت درج خواهد شد.

نظرات درباره پودر گیاه گالگا 24 عددی زردبند

در این قسمت می‌توانید سوالات و نظرات خود درباره محصول را ثبت کنید. در اولین فرصت دکتر داروساز یا کارشناس پشتیبانی جوابگوی شما خواهند بود.

98912****0903

همسرم از این پودر گالگا مصرف کرده واقعا عالیه قندشو اورده پایین.خدا خیرتون بده.ی دنیا ممنونم ازتون

1401-2-2 10:39:54

پاسخ
مفیدطب

سلام دوست عزیز ، ممنون از اینکه داروخانه آنلاین مفیدطب را برای خرید انتخاب کردید و خرسندیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم.

با احترام ، کارشناس پشتیبانی


1401-2-8 15:35:15