لوسیون پاک کننده آرایش چشم (میسلار واتر) 120 میلی لیتر سینره

التیام بخش و مرطوب کننده

توضیحات کالا

با توجه به اینکه بخش زیادی از آرایش صورت بر روی چشم انجام می گیرد و این عضو بدن نیز نسبت به سایر بخش های صورت حساسیت بیشتری دارد، پاک کردن آرایش چشم به روش صحیح اهمیت بسیاری پیدا می کند. در این بین افرادی که هر روز آرایش می کنند باید بیشتر به استفاده از یک تمیز کننده مناسب آرایش چشم توجه کنند، زیرا پاک کردن هر روزه آرایش به روش نادرست می تواند به پوست حساس اطراف چشم آسیب جدی وارد کند.

لوسیون پاک کننده آرایش چشم سینره که بر اساس تکنولوژی میسلار واتر (Micellar water) طراحی شده است، با فرمولاسیون بسیار ملایمی که دارد به راحتی و بدون نیاز به فشار و سایش، باقی مانده مواد آرایشی و آلودگی های محیطی را از روی چشم پاک می کند. این لوسیون در عین حال که دارای قدرت پاک کنندگی مناسبی می باشد، هیچ گونه تحریکی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

در تهیه پاک کننده آرایش چشم سینره از عصاره شکوفه گیلاس استفاده شده است که خواص مرطوب کنندگی و آرامش بخش داشته و لطافت و طراوت پوست دور چشم را حفظ می کند. این فرآورده اثرات آنتی اکسیدانی نیز داشته و به همین دلیل می تواند در مقابل رادیکال های آزاد از پوست حساس دور چشم به خوبی محافظت کند. شرکت سینره که همواره در تلاش است با ارائه محصولات با کیفیت به حفظ بهداشت، سلامت فردی و زیبایی طبیعی مردم کمک کند، میسلار واتر سینره را به گونه ای تهیه کرده است که فاقد الکل، اسانس و پارابن باشد.

شما می توانید از این پاک کننده آرایش که متناسب با pH پوست تنظیم شده است برای تمیز کردن تمام صورت خود استفاده کنید. البته سینره برای پاک کردن آرایش صورت محصولات و مکمل های متنوعی چون پاک کننده پوست صورت سینره (شیرپاک کن)، ژل شست و شوی صورت سینره و لوسیون پاک کننده صورت سینره ارائه کرده است که می توانید از طریق فروشگاه دارو و محصولات گیاهی مفید طب نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.

برای مصرف لوسیون پاک کننده آرایش چشم سینره پنبه را به مقدار مناسبی از این فرآورده آغشته نمایید، سپس چشم ها را بسته و با ملایمت پنبه را روی نواحی آرایش شده بکشید. این محصول پس از مصرف حس تازگی ایجاد کرده نیاز به آبکشی ندارد.

مشخصات فنی
موارد مصرف

  • پاک کننده ملایم آرایش چشم و صورت
  • التیام بخش و مرطوب کننده

مواد تشکیل دهنده

عصاره شکوفه های گیلاس

ویژگی‌ها

  • ایجاد حس تازگی پس از مصرف
  • بدون نیاز به آبکشی
  • فاقد پارابن، الکل و اسانس

مقدار و نحوه مصرف

پنبه را به مقدار مناسبی از پاک کننده آرایش چشم سینره آغشته نمایید. چشم هارا ببندید و با ملایمت بر روی نواحی آرایش شده بکشید.

مکانیسم اثر

این پاک کننده آرایش چشم بر اساس تکنولوژی میسلار واتر طراحی شده است که بدون تحریک پوست حساس اطراف چشم به کمک فرمولاسیون بسیار ملایم خود باقی مانده مواد آرایشی و آلودگی های محیطی را به راحتی و بدون نیاز به فشار و سایش از روی پوست می زداید.

پاک کننده آرایش چشم سینره دارای قدرت پاک کنندگی مناسب است و هیچ گونه تحریکی بر روی پوست ایجاد نمی کند. در فرمولاسیون این لوسیون از عصاره شکوفه گیلاس استفاده شده است. عصاره شکوفه های گیلاس با خواص مرطوب کنندگی و آرامش بخش باعث حفظ لطافت و طراوت پوست دور چشم می شود.

پاک کننده آرایش چشم سینره دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد و پوست حساس دور چشم را از اثر سوء رادیکالهای آزاد محافظت می کند. این محصول فاقد الکل و پارابن می باشد و متناسب با pH پوست تنظیم شده است. از پاک کننده آرایش چشم سینره می توان برای پاک کردن تمام صورت نیز استفاده نمود.

محتویات بسته

120 میلی لیتر

اطلاعات شرکت تولید‌کننده

ایران

تاریخ مصرف
  • تاریخ انقضاء

    بین 6 ماه تا 3 سال

هنگام خرید فرآورده‌های سلامت محور حتما به تاریخ انقضا دقت کنید.

اگر محصولی در داروخانه آنلاین دکتر اصیلی کمتر از ۶ ماه تاریخ انقضا داشته باشد، تاریخ دقیق آن بر روی سایت درج خواهد شد.

نظرات درباره لوسیون پاک کننده آرایش چشم (میسلار واتر) 120 میلی لیتر سینره

در این قسمت می‌توانید سوالات و نظرات خود درباره محصول را ثبت کنید. در اولین فرصت دکتر داروساز یا کارشناس پشتیبانی جوابگوی شما خواهند بود.