شرکت داروسازی دینه؛ پیشرو در تولید داروهای گیاهی

شرکت داروسازی دینه؛ پیشرو در تولید داروهای گیاهی
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

از زمانی که زمزمه عوارض داروهای شیمیایی در سراسر دنیا بالا گرفت، کم کم داروهای گیاهی به دلیل سازگاری بیشتر، طبیعی بودن و عوارض بسیار کمتر برای کنترل و کمک به بهبود عوارض بیماری‌ها جای برخی از داروهای شیمیایی را گرفتند. اما نکته مهم در تولید داروهای گیاهی، کیفیت و خلوص بالای عصاره‌های گیاهی بود که استاندارد بودن و بدون عوارض بودن آن‌ها را تضمین می‌کرد. شرکت داروسازی دینه با درک اهمیت این موضوع از حدود ۴۰ سال پیش کار خود را در زمینه تولید داروهای گیاهی مرغوب برای ایرانیان آغاز کرد. در این ۴ دهه محصولات گیاهی دینه آنقدر محبوب شده‌اند که در قفسه هر داروخانه‌ای یافت می‌شوند.

اگر شما هم جزو طرفداران داروهای گیاهی هستید، تا انتهای این مطلب از مجله سلامت مفیدطب با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین و مرغوب‌ترین برندهای محصولات گیاهی در ایران آشنا کنیم.

نقطه آغاز فعالیت شرکت داروسازی دینه ایران کجاست؟

اگر مطالب ما را دنبال کرده باشید، می‌بینید که در مفیدطب تا به حال چندین محصول پرکاربرد شرکت دینه، از جمله قرص گیاهی آلتادین دینه، را به طور مفصل معرفی کرده و درباره تاثیرات آن توضیح داده‌ایم. یکی از دلایلی که باعث شده امروز شرکت دینه بین ما محبوب باشد و با شنیدن عبارت داروهای گیاهی به یاد دینه بیوفتیم، تجربه بالا و سابقه فعالیت طولانی این شرکت است.

تاریخچه فعالیت شرکت داروسازی دینه
تاریخچه فعالیت شرکت داروسازی دینه

شرکت داروسازی دینه برای اولین بار در سال ۱۳۵۹ توسط مهندسی خوش فکر به نام «محمد کریم ابراهیمی» تأسیس شد. او با گردهم آوردن نیروهای متخصص و وارد کردن تکنولوژی روز دنیا به ایران در عرصه تولید داروهای گیاهی، فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون هم یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات گیاهی درمانی در ایران محسوب می‌شود.

کارخانه داروسازی دینه از بخش‌های مجزا و تخصصی از جمله:

  • واحد آماده سازی و پاکسازی مواد اولیه گیاهی
  • واحد خشک کردن گیاهان
  • واحد اسانس گیری
  • واحد عصاره گیری
  • واحد پودر سازی
  • واحد گرانول سازی
  • واحد ساخت نیمه جامدات (پماد ، کرم، ژل)
  • واحد قرص سازی
  • واحد ساخت مایعات با خطوط اتوماتیک پرکن
  • واحد ساخت مکمل‌های شیمیایی
  • واحد غذایی
  • واحد بسته بندی
  • واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌های مربوطه

تشکیل شده است. در هرکدام از این بخش‌ها، مراحل تهیه دارو و بسته‌بندی آنها به صورت مکانیزه و با دقت و کیفیت بالا متخصصین انجام می‌شود.

چه چیزی محصولات شرکت دینه را برای ما منحصر به فرد می‌کند؟

با توجه به محبوبیت بالای محصولات و داروهای گیاهی، امروزه برندهای زیادی اقدام به تولید دارو از عصاره‌های گیاهی کرده‌اند و محصولات آن‌ها نیز در بازار در کنار محصولات دینه موجود است. سوالی که در هنگام خرید داروهای گیاهی برای همه ما مطرح می‌شود این است که چرا باید محصولات دینه را انتخاب کنیم؟ چه چیزی باعث می‌شود بین این همه برند محصولات گیاهی، محصولات شرکت داروسازی دینه محبوب‌تر باشد؟ یا بهتر بگوییم چه عاملی محصولات دینه را متمایز و منحصر به فرد می‌کند؟

دلیل تمایز و کیفیت محصولات دینه
دلیل تمایز و کیفیت محصولات دینه

بسیاری از شرکت‌های داروسازی گیاهی، برای تولید دارو از گیاهان کشت شده در مزارع طبیعی یا عصاره‌های تهیه شده توسط سایر شرکت‌ها استفاده می‌کنند. اما شرکت دینه از همان آغاز فعالیت خود، برای افزایش کیفیت و خلوص محصولات خود، مزارع کشت نباتات دارویی خود را در مجموعه زمین‌هایی به وسعت ۲۵ هکتار تأسیس کرد. شرکت دینه با این کار توانست گیاهان دارویی را با اثر بخشی بیشتر تولید کرده و عصاره‌هایی با خلوص بالاتر تهیه کند.

در واقع تولید گیاهان دارویی با استانداردهای بالا و در مزارع انحصاری شرکت دینه باعث شده محصولات این برند نیز منحصر به فرد شوند و محبوبیت بیشتری در قفسه داروهای گیاهی داروخانه‌ها داشته باشند.

چه چیزی باعث می‌شود به محصولات گیاهی دینه اعتماد کنیم؟

برای پاسخ به این سؤال باید وارد بخش‌های تخصصی کارخانه دینه شویم. شرکت دینه برای استاندارد سازی هرچه بیشتر محصولات خود و تطابق آن‌ها با استانداردهای روز اروپا در سال ۱۳۷۸ واحد تحقیق و توسعه خود را با همکاری استادان دانشگاه، متخصصین فارماکوگنوزی، متخصصین تهیه فرمولاسیون، شیمی مواد طبیعی و آلی و آنالیز دستگاهی به راه انداخت.

در این واحد تحقیق و توسعه، با کمک تجهیزات به روز دنیا، مطالعات بر روی فرمولاسیون‌هایی با اثر بخشی بیشتر انجام می‌شود و برای تست و آزمایش نهایی به واحد آزمایشات بالینی وابسته با دانشگاه‌ها فرستاده می‌شود. در نهایت داروها پس از تولید و قبل از ورود به بازار نیز توسط آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت مورد آزمون قرار می‌گیرند.

بنابراین با توجه به این تفاصیر و توضیحات محصولات دینه نه تنها از نظر اثر بخشی بهینه‌تر عمل می‌کنند، بلکه در طی فرایند تولید از زمان تولید عصاره تا زمان ورود به بازار چندین بار مورد آزمون تست‌های کیفیتی قرار می‌گیرند. این دلیلی است که می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت محصولات شرکت داروسازی دینه مطمئن کند.

پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات دینه

حال که با یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت‌های داروسازی گیاهی در ایران آشنا شدید، بد نیست محصولات محبوب و پرفروش دینه را نیز بشناسید. هرکدام از این محصولات برای قشر خاصی از جامعه تهیه شده‌اند که تاکنون نیز امتحان خود را پس داده‌اند و در لیست بهترین محصولات دینه قرار گرفته‌اند.

گرین تیدین قرص گیاهی لاغری بدون عوارض
گرین تیدین؛ داروی گیاهی برای چربی سوزی بیشتر

گرین تیدین؛ بهترین داروی گیاهی برای لاغری بدون عوارض

دلیل محبوبیت قرص لاغری گرین تیدین این است که به طور خالص از عصاره گیاهانی همچون چای سبز، زیره سبز و شوید تشکیل شده است و برخلاف سایر قرص‌های لاغری گیاهی، عوارض ناشناخته و شدید در بدن افراد مختلف ندارد. این قرص لاغری گیاهی نه تنها به افزایش چربی سوزی در بدن کمک می‌کند، بلکه برای بهبود مشکلات گوارشی افرادی که دچار افزایش وزن هستند نیز بسیار مفید و مؤثر است.

خرید قرص لاغری گرین تیدین

قرص فمودین بهترین قرص گیاهی برای اختلال قاعدگی
قرص فمودین بهترین قرص گیاهی برای اختلالات قاعدگی و هورمونی زنان

فمودین؛ راه حل گیاهی برای اختلالات قاعدگی

 معمولاً خانم‌ها در دوره‌های مختلف زندگی خود اختلالات قاعدگی و هورمونی را چندین بار تجربه می‌کنند که برای درمان آن مجبور به تحمل عوارض داروهای شیمیایی هستند. قرص فمودین دینه جایگزین بسیار خوبی برای داروهای شیمیایی است. زیرا از عصاره گیاه مؤثر پنج انگشت تهیه شده و تأثیر بسیار خوبی بر بهبود اختلالات قاعدگی و کاهش دردهای پریودیک دارد.

خرید قرص فمودین

شیکوریدین داروی گیاهی افزایش اشتهای بزرگسالان
شیکوریدین؛ داروی گیاهی موثر برای افزایش اشتهای بزرگسالان

شیکوریدین؛ انتخابی سالم برای افزایش اشتهای بزرگسالان

قرص گیاهی شیکوریدین دینه برای این تهیه شده که بزرگسالانی که در دام بی اشتهایی افتاده‌اند را نجات دهد. این داروی گیاهی با ترکیب خواص شنبلیله، رازیانه و کاسنی املاح معدنی مورد نیاز بدن را تأمین کرده و با کمک به تنظیم آنزیم‌های گوارشی و هورمون‌های مربوط به احساس گرسنگی، به افزایش اشتهای طبیعی در بزرگسالان کمک می‌کند.

خرید قرص شیکوریدین

نروکسین بهترین انتخاب برای کاهش اضطراب و استرس
قرص نروکسین؛ بهترین انتخاب برای کاهش اضطراب و استرس

نروکسین؛ بهترین راه درمان استرس و اضطراب و بی خوابی

قرص نروکسین دینه، یکی از بهترین محصولات این شرکت داروسازی است. زیرا بسیاری از افراد درگیر با اضطراب و بی خوابی را از عوارض داروهای شیمیایی نجات داده است! بسیاری از ما ممکن است در طول زندگی خود بخاطر استرس کاری یا اتفاقات ناگوار یک دوره کوتاه اضطراب و اختلالات خواب را تجربه کنیم. برای رفع این مشکلات دوره‌ای معمولاً نیاز به داروهای شیمیایی نیست و می‌توان با داروهای گیاهی مانند نروکسین بدون عوارض این دوره را پشت سر گذاشت.

نروکسین نه تنها به بهبود استرس و اضطراب کمک می‌کند، بلکه در کاهش عوارض یائسگی و سندروم پیش از قاعدگی در بانوان نیز نقش دارد.

خرید قرص نروکسین

محصولات شرکت داروسازی دینه را از کجا بخریم؟

در این مطلب سعی کردیم شما را با پشت پرده محصولات شرکت داروسازی دینه و چند مورد از بهترین داروهای گیاهی آن آشنا کنیم. محصولات گیاهی دینه در همه داروخانه‌های معتبر کشور یافت می‌شوند. اما اگر به دنبال راه سریع‌ترین برای تهیه آن‌ها هستید، کافی است به اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی (مفیدطب) بروید. در مفیدطب شما می‌توانید از بین همه محصولات دینه، محصول مورد نظر خود را در کمتر از یک دقیقه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

اگر سوالی درباره هرکدام از محصولات دینه دارید، آن را با ما در میان بگذارید تا با مشورت پزشک داروساز به آن‌ها پاسخ دهیم.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع