درباره مجله سلامت مفیدطب

مجله سلامت مفیدطب یک رسانه آنلاین فعال در حوزه سلامت، بهداشت، محصولات دارویی و مکمل و دانستنی‌های پزشکی است. وبلاگ مفیدطب زیر مجموعه داروخانه آنلاین مفیدطب (دکتر اصیلی) می‌باشد.

در این مجله سلامت، همواره در تلاشیم تا در جهت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به فارسی زبانان گرامی سراسر جهان در زمینه‌های مربوط به سلامتی و دارو فعالیت نماییم.

تنوع دسته‌بندی‌های موضوعی در وبلاگ مفیدطب

مجله سلامت مفیدطب، به موضوعات متنوعی در حوزه سلامت جسمی و روانی می‌پردازد از جمله: درمان و پیشگیری از بیماری‌ها، تغذیه سالم، تناسب اندام، بررسی انواع مکمل غذایی، مدیریت استرس و روش‌های طب سنتی و طب مکمل. با چند مورد از مهمترین دسته‌های موضوعی که در وبلاگ مفیدطب ارائه می‌شوند، آشنا می‌شوید:

درمان و پیشگیری از بیماری‌ها

در حوزه سلامت، یکی از مهمترین مباحثی که مطرح می‌شود، پیشگیری از بیماری‌ها و مشکلات پزشکی است. همچنین برای افرادی که به بیماری‌ها مبتلا می‌شوند، مطالعه راه‌های درمانی از جمله بررسی اصلاحات موثر در سبک زندگی و مصرف داروها برای کنترل و درمان بیماری‌ها، می‌تواند قدمی بزرگ در جهت بهبودی و بالا بردن کیفیت زندگی آن‌ها باشد.

از این رو، در مجله سلامت مفیدطب سعی داریم با ارائه مطالبی مفید در این حوزه به حفظ و بازیابی سلامت مخاطبین کمک کنیم.

سبک زندگی و تغذیه سالم

شرط اول تندرستی و سلامت روان، سبک زندگی سالم است. تغذیه سالم، ورزش و فعالیت بدنی، خواب کافی، مدیریت استرس و اضطراب، برقراری ارتباطات اجتماعی و خود‌مراقبتی از اصول یک سبک زندگی سالم هستند.

در وبلاگ مفیدطب اطلاعاتی در مورد جنبه‌های مختلف یک سبک زندگی سالم را ارائه می‌دهیم.

کاهش وزن، افزایش وزن و تناسب اندام

داشتن وزنی متناسب و تناسب اندام یکی از پر اهمیت‌ترین موضوعات برای جامعه ماست. علاوه بر این که تناسب اندام مزایای زیادی برای سلامتی دارد، بسیاری از افراد از علم موجود در این حوزه برای تطابق با استانداردهای زیبایی نیز بهره‌مند می‌شوند.

در مجله مفیدطب، با ارائه روش‌های سالم و معرفی مکمل‌ها و قرص‌های لاغری و چاقی (کاهش و افزایش وزن)، امید داریم که در این حوزه به مخاطبین کمک نماییم.

بررسی انواع مکمل غذایی و داروهای گیاهی

با مطالعه مقالات مربوط به مکمل‌های غذایی و کمک‌درمانی و داروهای گیاهی می‌توان در رابطه با جنبه‌های مختلف محصول، اطلاعات کاربردی به دست آورد (مثلا بهترین روش مصرف یک مکمل یا دارو). به‌علاوه، بررسی محصولات، در ایجاد فهم بهتری از این که مواد طبیعی، گیاهان دارویی و مکمل‌ها چگونه می‌توانند در ارتقای سلامت کمک کنند، مفید است.

مخاطبین علاقه‌مند به این حوزه یا افرادی که نیاز به کسب اطلاعات درباره داروهای مصرفی خود دارند، می‌توانند با مجله سلامت مفیدطب همراه شوند تا در این بستر، بهترین و کامل‌ترین بررسی محصولات را مطالعه نمایند.

ارائه و انتقال علم روز پزشکی جهان و تجربیات طب سنتی ملل

ما در تیم وبلاگ مفیدطب، جدیدترین اطلاعات علمی به علاوه موضوعات طب سنتی فرهنگ‌ها را از منابع معتبر انگلیسی و فارسی جمع‌آوری نموده و سعی داریم با تالیف این اطلاعات در قالب مقالات مختلف و اشتراک‌گذاری آن‌ها، به مخاطبین محترم خدمت‌رسانی نماییم.

در مجله مفیدطب با استفاده از منابع معتبری مانند Healthline، WebMD، مجموعه سایت‌های Verywell، انتشارات سلامت دانشگاه Harvard و سایت موسسه Mayo Clinic جدیدترین اطلاعات حوزه سلامت را ارائه می‌کنیم.

به علاوه، صحت علمی بسیاری از مقالات توسط متخصص داروساز بررسی شده و در صورت نیاز، اصلاحات در آن‌ها اعمال می‌شود.

مقاله‌های منتشر شده همواره توسط تیم مجرب مجله مفیدطب در حال بررسی و به‌روزرسانی هستند تا از کیفیت محتوا، اطمینان لازم، حاصل شود.

روی‌هم‌رفته، ما در وبلاگ مفیدطب به تولید محتوای با‌کیفیت، دقت در جمع‌آوری اطلاعات و رعایت اصول اخلاقی در ارائه مطالب، اهمیت می‌دهیم. هدف ما فراهم کردن یک منبع معتبر و قابل اعتماد برای علاقه‌مندان به حوزه سلامتی و دارو است.

وبلاگ مفیدطب، جهت آگاه‌سازی در خدمت شماست

همانطور که گفته شد، مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه می‌شوند، توجه کنید که این مطالب صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند؛ بنابراین هیچ‌یک از مطالب منتشر شده، توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که بیماری یا مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

توجه کنید که مطالب منتشر شده در وبلاگ مفیدطب جنبه اطلاع‌رسانی دارند و هیچ‌یک از آن‌ها، توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند.

***

از شما مخاطبین عزیز سپاسگزاریم که همراه ما هستید. امیدواریم که از مطالب و اطلاعاتی که در مجله سلامت مفیدطب ارائه می‌کنیم، بهره‌مند شوید و بتوانیم از طریق این رسانه آنلاین، در بهبود سلامت عمومی و ارتقای کیفیت زندگی شما و نیز تکمیل دانشتان درباره داروها نقشی ایفا نماییم.

چنانچه سوالی در زمینه‌های مربوطه دارید، ما با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین تیم، همواره آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی هستیم.

معرفی داروخانه آنلاین مفیدطب

داروخانه آنلاین مفید طب که این مجله سلامتی وابسته به آن است، از سال ۱۳۹۶ با هدف ایجاد عدالت در دسترسی به محصولات گیاهی و مکمل برای تمام مردم کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

مفیدطب که دارای مجوز از معاونت غذا و دارو علوم پزشکی مشهد و نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد، عرضه‌کننده محصولات برندهای مطرح فرآورده‌های گیاهی و طبیعی در ایران است. نام‌های تجاری گل دارو، باریج اسانس، قائم دارو، زردبند، گیاه اسانس، نیاک و… از جمله این برندهای مطرح تولیدکننده محصولات و داروهای گیاهی می‌باشند.

داروخانه اینترنتی مفید طب علاوه بر دارو و فرآورده‌های گیاهی، به ارائه انواع محصولات بهداشتی و مکمل‌ها نیز می‌پردازد.

به منظور تسهیل شرایط خرید، کلیه اطلاعات داخل کاتالوگ محصولات و اطلاعات تکمیلی شرکت تولیدکننده جهت مطالعه و انتخاب کاربران در وبسایت فروشگاه مفید طب قرار گرفته‌است. به این ترتیب افراد می‌توانند به راحتی و با آرامش خاطر ویژگی محصولات را بررسی کرده و پس مقایسه، مناسب‌ترین محصول برای خود را خریداری نمایند.

یکی از اصول مهم برای مفید طب حفظ حریم خصوصی کاربران است. ما شرایطی را برای کاربران فراهم کرده‌ایم که بتوانند بدون نگرانی و به صورت کاملا محرمانه محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و با بسته‌بندی کاملا محرمانه تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است محصولات موجود در فروشگاه دارو و محصولات گیاهی مفید طب همگی دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و برچسب اصالت کالا دارند.