آشنایی با کرم موضعی افتربایت باریج

کرم گیاهی افتر بایت باریج برای کاهش التهاب و حساسیت در ناحیه نیش حشرات استفاده می‌شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گزیدگی و نیش حشرات می‌تواند باعث التهابات و حساسیت‌های شدیدی از جمله قرمزی و خارش در پوست بدن شوند. شما می‌توانید با استفاده از پماد موضعی افتر بایت که ترکیباتی گیاهی دارد، این علائم را کاهش دهید. برای آشنایی با این پماد با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید.

پماد افتر بایت باریج برای چیست؟

کرم افتربایت باریج یکی از محصولات بسیار پرمصرف بخصوص در اطفال می‌باشد. این کرم برای تسکین علائم پس از نیش یا گزش حشرات استفاده می‌شود. هر بسته افتر بایت باریج حاوی یک تیوب ۱۵ گرمی کرم و بروشور محصول می‌باشد که اطلاعات مورد نیاز محصول در آن شرح داده شده است.

گزیدگی و نیش حشرات و حساسیت به آن‌ها

اصولاً گزیدگی ها توسط حشراتی مانند ساس، کک، کنه و یا پشه اتفاق می‌افتند. معمولا اینگونه گزیدگی‌ها در اطفال رایج ترند و باعث التهاب، خارش و قرمزی پوست می‌شوند.

بعضی از حشرات بجای گزیدن، نیش می‌زنند و اندامی را از سطح پوست عبور می‌دهند و وارد بدن می‌کنند. با این عمل زهر خود را به انسان منتقل می‌کنند که در این موارد معمولاً حساسیت و علائم آن شدیدتر است. البته شدت حساسیت به سن نیز مربوط می‌شود و معمولاً در اطفال قرمزی، تورم و خارش بیشتری مشاهده می‌شود. همچنین اگر نیش بر روی صورت یا بین انگشتان دست و پا باشد معمولاً تورم بیشتری مشاهده می‌کنیم.

کرم افتر بایت باریج التهابات و حساسیت‌های ناشی از نیش حشرات را التیام می‌بخشد.
نیش حشرات می‌تواند باعث التهاب و حساسیت شود و شدت این علائم به محل نیش و سن فرد بستگی دارد.

ترکیبات پماد افتر بایت

پماد افتر بایت حاوی گیاه همیشه بهار می‌باشد. این گیاه در درمان التهابات و مشکلات موضعی بسیار اثرگذار است و می‌تواند اثر ضد التهابی و ضد حساسیتی داشته باشد.

ترکیب دیگر موجود در کرم افتر بایت بره‌موم است که می‌تواند تاحدودی باعث بی حسی و اثر ضد دردی شود.

همچنین افتر بایت باریج حاوی آلوئه ورا است که علاوه بر افزایش رطوبت آن ناحیه و کمک به بهبود سریع تر، خاصیت ضد میکروبی نیز دارد. در مواردی که نیش زدگی اتفاق افتاده است به دلیل اینکه احتمال انتقال میکروب و انگل از طریق نیش حشره وجود دارد، مصرف افتر بایت می‌تواند تا حدودی از بروز عفونت جلوگیری کند.

عوارض کرم افتر بایت

عارضه و تداخل بخصوصی برای افتر بایت گزارش نشده است. اما چنانچه سابقه حساسیت به ترکیبات افتر بایت باریج دارید بهتر است در مصرف آن احتیاط کنید.

ویدیو توضیحات محصول

پایان بندی

در این مقاله با پماد گیاهی افتر بایت آشنا شدید. همچنین ترکیبات و عوارض آن نیز گفته شد. اگر هرگونه سوالی درباره این کرم دارید می‌توانید سوال خود را در سایت داروخانه آنلاین مفید طب با ما به اشتراک بگذارید تا توسط دکتر ضحا مرتضوی به آن‌ها پاسخ داده شود.

خرید سریع پماد افتربایت باریج

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «آشنایی با کرم موضعی افتربایت باریج»

  1. این کرم بی خاصیت و بسیار کم تاثیر ودیرتاثیر است در جبهه اوایل کرم ضدپشه آمریکایی بودکه عالی بودبعدها کره ای آن آمد که آن هم بدنبود امتیاز خوب آن دونوع ، در زود تاثیر نمودن بود اما افتر بایت باریج بدرد نخور است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره