محصولات باریج اسانس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

تا چه میزان به مصرف داروها و مکمل‌ها با منشا گیاهی اطمینان دارید؟ آیا با جریان عظیمی که در رسانه‌های جهان به راه افتاده و افراد را به آشتی با طبیعت، دعوت می‌کند همراه شده‌اید؟ چقدر به سلامت جسمی و روحی خود اهمیت می‌دهید؟ تمام این جملات و پرسش‌ها را فقط با یک کلمه به یکدیگر ارتباط می‌دهیم: باریج.

شرکت داروسازی باریج اسانس، اولین شرکت دارویی دانش بنیان در کشورمان است. تمام محصولات متنوع و موثر باریج اسانس، با استفاده از ترکیبات گیاهی و ایمن ساخته شده‌اند و در داروخانه‌های معتبر به فروش می‌رسند. مقاله پیش رو از مجله سلامت مفید طب را به آشنایی بیشتر با شرکت داروسازی باریج اسانس اختصاص داده‌ایم.

اگر به موضوعاتی مانند داروهای گیاهی، مکمل‌های غذایی و دارویی ارگانیک، ارتقا سلامت و… علاقه دارید، ادامه مطالب را از دست ندهید.

آشنایی با شرکت داروسازی باریج اسانس

هر شرکت یا موسسه، داستان خاص خودش را دارد. برای آشنایی با شرکت داروسازی باریج اسانس می‌توانیم به زمان تاسیس آن برگردیم، اما واقعیت این است که داستان این شرکت خیلی پیش‌تر شروع شد. بر اساس اطلاعات وب سایت رسمی شرکت باریج اسانس، مرحوم مهندس حسین حجازی بنیان گذار شرکت داروسازی باریج اسانس، فارغ التحصیل در رشته مهندسی ماشین آلات کشاورزی از دانشگاه بین المللی شیراز در سال ۱۳۴۹ بودند. همچنین موفق به دریافت گواهینامه طراحی و اجرای آبیاری مدرن از اروپا شدند. مهندس حجازی در سال ۱۳۶۴ شرکت کشت و صنعت گلکاران و در سال ۱۳۶۹ شرکت تجهیزات و ماشین سازی تقطیران را تاسیس کردند.

مرحوم مهندس حجازی به پیشینه تولید و مصرف اسانس در ایران علاقه بسیاری داشتند. با توجه به تحصیلات و تجربه ایشان در این زمینه، سرانجام شرکت داروسازی باریج اسانس را در سال ۱۳۷۱ بنیان نهادند. محصولات این شرکت به طور رسمی از سال ۱۳۷۴ در به بازار عرضه شدند.

باریج اسانس اولین شرکت دارویی دانش بنیان در ایران است که با هدف بهبود و ارتقا سلامت، فعالیت خود را آغاز کرد. هولدینگ باریج، هم اکنون دارای بیش از ۱۰ شرکت اقماری بوده که با موضوعاتی چون تحقیقات در زمینه گیاهان دارویی، تولید دارو (برای انسان و دام)، تولید مکمل‌های دارویی و غذایی، محصولات بهداشتی و آرایشی و… فعالیت می‌کنند.

نقاط قوت محصولات باریج اسانس

در بخش‌های قبلی به این نکته اشاره کردیم که هدف شرکت داروسازی باریج اسانس، بهبود و ارتقا سلامت است. همچنین گفتیم محصولات این شرکت در دسته بندی‌های مختلف و با مواد موثر گیاهان دارویی، تولید می‌شوند. حال می‌خواهیم درباره نقاط قوت محصولات باریج اسانس صحبت کنیم.

بسیاری از داروها، مکمل‌های غذایی و دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی که دارای منشا گیاهی هستند، عوارض جانبی خطرناکی به همراه نمی‌آورند. در شرکت داروسازی باریج اسانس، با تکیه بر دانسته‌های طب سنتی ایرانی و علم شیمی و داروسازی مدرن، با استفاده از ترکیبات گیاهی مدرن، محصولات ایمن و موثری تولید می‌شوند. بنابراین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات باریج اسانس، ترکیبات گیاهی هستند که توسط برترین متخصصان فرموله شده‌اند. برای مثال قرص گرین فیت باریج با ترکیبات کاملا گیاهی، به کاهش وزن و تناسب اندام مصرف کنندگان کمک می‌کند. بر خلاف بسیاری از محصولات شیمیایی، عوارض جانبی خاصی به همراه ندارد.

خرید قرص گرین فیت باریج

نکته بعدی اینکه محصولات باریج در بسته بندی‌های زیبا، کارآمد و استاندارد به بازار عرضه می‌گردند. همین نقطه قوت، تمایل مصرف کنندگان را برای تهیه محصولات افزایش می‌دهد. همچنین محصولات باریج شامل مهم‌ترین و محبوب‌ترین دسته بندی‌های مورد نیاز افراد جامعه در اقشار مختلف است.

قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا، توضیحات دقیق و کامل در بروشور محصول و… نیز جز نقاط قوت محصولات باریج اسانس هستند که در نظرات کاربران فضای مجازی بازتاب پیدا کرده‌اند.

کدام محصولات باریج را می‌شناسیم؟

با توجه به تنوع و کیفیت محصولات باریج بسیاری از مخاطبان محترم، نام‌هایی مانند شربت باریج یا پماد باریج را شنیده‌اند. محصولات این شرکت در دسته بندی‌های موضوعی زیر به بازار عرضه شده‌اند:

  • اطفال
  • کاهش وزن (معمولا مصرف کنندگان، عبارت قرص باریج را برای قرص های لاغری باریج به کار می‌برند)
  • پوست و مو
  • اعصاب و روان
  • تقویت قوای جنسی
  • گوش و حلق و بینی
  • تقویتی و اشتها آور
  • غدد
  • قلب و عروق
  • زنان و زایمان
  • مسکن عضلانی و اسکلتی
  • دستگاه گوارش
  • دستگاه تنفسی

شربت باریج که در دسته بندی اطفال قرار می‌گیرد، از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات باریح اسانس است. این شربت حاوی عصاره انار، عسل و افشره نعناع بوده و علاوه بر طعم خوشایند (جهت جلب نظر کودکان)، تاثیرات قابل توجهی در افزایش اشتهای کودکان نشان داده است.

خرید شربت باریج

سایر محصولات محبوب و پرفروش باریج عبارتند از: شربت آلوئه ورا باریج (برای تقویت سیستم ایمنی)، ژل واژیهیل باریج (دسته بندی زنان و زایمان) و کرم درماتین باریج (دسته بندی پوست و مو).

معرفی چند محصول کاربردی دیگر از باریج

در بخش قبلی تعدادی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات باریج را نام بردیم. شایان ذکر است محصولاتی مانند پماد ام جی باریج که برای درمان علایم بواسیر و شقاق پیشنهاد می‌شود، در زمان ابتلا به این نوع بیماری‌ها کاربرد دارد. در حالی که شرکت باریج اسانس، علاوه بر محصولات درمانی، محصولاتی را برای ارتقا سلامت نیز تولید و عرضه می‌کند. اجازه بدهید در این بخش، تعدادی دیگر از محصولات کاربردی باریج را به شما معرفی کنیم.

خرید پماد ام جی

شربت بنفشه باریج؛ ضد سرفه و گرفتگی صدا

شربت بنفشه باریج محصولی برای کاهش سرفه، بهبود تب، بهبود گرفتگی صدا، رفع عفونت و التهاب گلو است. شکر سرخ و عصاره آبی گل بنفشه، دو ماده موثره این شربت هستند. موسیلاژها و آنتی اکسیدان‌های موجود در ترکیبات مذکور، تاثیرات قابل توجهی در رفع عفونت و گرفتگی گلو نشان داده‌اند.شربت بنفشه باریج برای بزرگسالان و کودکان قابل استفاده است.

خرید شربت بنفشه باریج

قطره گل سرخ باریج؛ نشاط آور و ضد افسردگی

قطره گل سرخ باریج یکی دیگر از محصولات کاربردی و موثر باریج است. این قطره از عصاره خالص گل محمدی ساخته شده، دارای خواص بسیاری است. می‌توانید این قطره را برای کاهش علایم افسردگی و اضطراب، افزایش میل جنسی، افزایش حس شادی و نشاط، زیبایی و سلامت پوست و… به کار ببرید.

قطره گل سرخ باریج را به همراه نوشیدنی‌های مختلف در طول روز میل کنید. همچنین می‌توان قطره گل سرخ را برای زیبایی و نشاط پوست، به صورت موضعی مصرف کرد.

خرید قطره گل سرخ

افتربایت؛ پماد برای نیش حشرات

پماد باریج با نام افتربایت برای درمان جای نیش حشرات و کاهش عوارض ناشی از آن تجویز می‌شود. این پماد برای گزیدگی کک و حشراتی دیگری مانند پشه، ساس، زنبور و… کاربرد دارد. ترکیبات این پماد باریج عبارتند از: عصاره کالاندولا، بره موم و آلوئه ورا. مصرف افتربایت باعث کاهش حساسیت‌های پوستی ناشی از نیش حشرات شده، احتمال عفونت را به حداقل می‌رساند و واکنش‌های آلرژیک بدن را به نیش حشرات کاهش می‌دهد.

خرید پماد افتربایت

قرص زیره باریج برای کاهش کلسترول و لاغری

در بخش‌های قبلی گفتیم در بسیاری موارد، مصرف کنندگان عبارت قرص باریج را برای قرص‌های لاغری باریج به کار می‌برند. قرص زیره باریج یکی از محصولات دسته بندی کاهش وزن در محصولات این شرکت داروسازی است. مهم‌ترین ماده تشکیل دهنده قرص باریج، زیره بوده و به همین دلیل، مصرف این محصول در کاهش کلسترول، کاهش تری گلیسیرید و چربی بد خون موثر واقع می‌شود.

از آنجایی که زیره در افزایش متابولیسم نیز تاثیرات قابل توجهی نشان داده، می‌توانید در کنار رژیم غذایی مناسب، از قرص زیر باریج برای لاغری کمک بگیرید.

خرید قرص زیره باریج

سخن پایانی

امیدواریم مطالبی که درباره شرکت داروسازی باریج و محصولات باکیفیت و کاربردی این مجموعه، جمع آوری کرده بودیم برای شما موثر واقع شده باشند. برای خرید محصولات باریج اسانس به داروخانه‌های معتبر سراسر کشور مراجعه نمایید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید محصولات مورد نظر خود، بهترین و آسان‌ترین راه را به یاد داشته باشید. داروخانه اینترنتی مفید طب محصولات باریج را عرضه کرده، به سهولت چند کلیک در اختیار شما قرار می‌دهد.

چنانچه سوالی در زمینه تهیه یا مصرف محصولات باریج برای شما به وجود آمده است، در بخش نظرات پرسش‌های خود را مطرح کنید تا داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

قرص باریج چیست و چه کاربردی دارد؟

کپسول نرم زیره باریج ، برای کاهش کلسترول، تری گلیسرید، کاهش وزن و... کاربرد دارد و معمولا با نام قرص باریج هم شناخته می‌شود.

عوارض قرص باریج چیست؟

اگر منظور شما، یکی از انواع قرص و کپسول لاغری باریج است، عوارض جانبی خاصی درباره محصولات لاغری باریج گزارش نشده است. در این زمینه باید به تداخل دارویی با سایر محصولات توجه کرد و با داروساز یا پزشک مشورت نمود.

قرص باریج ای پی ا چیست؟

قرص باریج ای پی ا محصولی برای کاهش علایم آزار دهنده پیش از قاعدگی، درمان کمکی در نوروپاتی دیابتی، درمان اختلالات نعوظ ناشی از دیابت و... است.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره