اسپری بینی سینول، ضد حساسیت و پاک کننده سینوس‌ها

معرفی اسپری بینی سینول
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سینول یک اسپری بینی حاوی ترکیبات گیاهی رزماری و اکالیپتوس و فلفل و آلوورا است که می‌توان از آن در درمان سردردهای عصبی میگرنی و سینوسی و سردردهای سندروم پیش از قاعدگی استفاده نمود.  این اسپری همچنین می‌تواند به رفع گرفتگی بینی، کاهش علائم حساسیت و بهبود علائم سینوزیت کمک کند. با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا نحوه مصرف، تداخل دارویی و هشدارهای مصرفی آن را به اطلاعتان برسانیم.

موارد منع مصرف اسپری بینی سینول

مصرف این اسپری در دوران بارداری و شیردهی و همچنین افراد زیر ۱۴ سال منع می‌باشد.

احتیاط در مصرف

از تماس محتویات اسپری با دهان و چشم خودداری نمایید. لازم به ذکر است که به هنگام استفاده اسپری سینول ممکن است در ثانیه‌های ابتدای مصرف دچار سوزش شدید شوید که این امر کاملا طبیعی بوده و بعد از گذشت مدتی از رفع می‌شود.

برای رفع موارد مربوط به عفونت سینوس‌ها تنها می‌توانید ۷ الی ۱۰ روز از این محصول استفاده نمایید و بعد از گذشت یک وقفه به مدت یک هفته مجددا مصرف اسپری را شروع نمایید.

تداخل دارویی اسپری بینی ضدحساسیت سینول

تداخل دارویی اسپری سینول

در صورت مصرف داروهای ضدانعقاد خون مانند وارفارین و داروهای فشار خون مانند کاپتوپریل و انالاپریل، قبل از مصرف این اسپری با پزشک خود مشورت نمایید.

عوارض جانبی

عارضه خاصی برای اسپری بینی سینول گزارش نشده است. اما با این حال ممکن است افرادی که به ترکیبات این اسپری حساسیت دارند دچار واکنش‌های حساسیتی شوند بنابراین بهتر است در مصرف آن احتیاط نمایند.

نحوه مصرف اسپری سینول به چه صورت است؟

  • قبل از مصرف بایستی اسپری را به خوبی تکان دهید و قبل از آن که اسپری را در مقابل بینی قرار دهید یک پاف بزنید.
  • نحوه مصرف سینول بر اساس موارد مصرف آن در بورشور این محصول ذکر شده است. برای استفاده سرتان کمی به سمت پایین نگه داشته و سر اسپری را داخل بینی قرار داده و طبق دستور مصرف تعدادی پاف را استعمال نمایید.

ویدئو معرفی اسپری بینی سینول

شما می‌توانید توضیحات خانم دکتر ضحا مرتضوی را در مورد این اسپری ضدحساسیت مشاهده نمایید.

سخن پایانی

اسپری سینول گیاه اسانس یک اسپری بینی بی‌نظیر است که می‌تواند در رفع علائم حساسیت، گرفتگی بینی، سردردهای عصبی میگرنی و سینوسی موثر واقع شود. شما می توانید سوالات خود را در مورد نحوه مصرف اسپری بینی سینول در صفحه این محصول در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی با ما در میان بگذارید تا به آن ها پاسخ دهیم.

خرید اسپری سینول گیاه اسانس

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره