معرفی کپسول اکوگان گیاه اسانس، قرص گیاهی تقویت مو و ناخن

معرفی کپسول اکوگان گیاه اسانس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کپسول اکوگان یک فرآورده گیاهی است که تاثیر بسزایی در تقویت رشد مو و ناخن‌ها دارد. جین سینگ، رازک و ویتامین‌های گروه ب از جمله ترکیبات تشکیل‌دهنده این محصول می‌باشند. برای آشنایی بیشتر با قرص اکوگان در ادامه همراه مجله سلامت مفید طب باشید:

کپسول اکوگان برای چیست؟

با توجه به این که ریزش مو تقریباً نیمی از جمعیت به ویژه در جوامعی که رژیم غذایی ناکافی از انواع ریزمغذی دارند را درگیر کرده است، بسیاری از ما ممکن است ریزش مو را تجربه کرده باشیم. در چنین مواقعی احساس می‌کنیم کیفیت موهایمان افت پیدا کرده و حجم آن‌ها روز به روز کمتر می‌گردد، به طوریکه پوست سر از بین موها نمایان می‌شود.

کپسول اکوگان برای چیست؟

در میان هزاران محصولی که ادعای درمان ریزش مو و تقویت موها را دارند، کپسول اکوگان محصولی گیاهی و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان است که کارایی خود را اثبات کرده است. این قرص تقویت مو که سرشار از ترکیبات گیاهی و مواد مغذی چون روی و بیوتن است، مو و ناخن‌ را تقویت کرده و آن‌ها را برای رشد بهتر تحریک می‌کند.

ترکیبات تشکیل‌دهنده

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، کپسول اکوگان گیاه اسانس حاوی املاح، ریزمغذی ها و همچنین گیاهان دارویی می‌باشد. ترکیبات این محصول شامل جوانه گندم، جنسینگ، رازک، زینک، مالت، منیزیم، بیوتین و ویتامین ب۶ می‌‌باشد.

مکانیسم اثر اکوگان

طبق تحقیقات انجام شده، در انواع ریزش مو مصرف زینک و ویتامین‌های گروه ب می‌تواند موثر باشد، به همین دلیل است که کپسول اکوگان حاوی حدود ۱۵ میلی‌گرم زینک المنتال یا عنصری می‌باشد.

ویتامین ب۶ و بیوتین (ویتامین B7) دیگر ترکیبات موجود در این قرص می‌باشند که اثربخشی آن بر روی بهبود کیفیت ناخن‌ها، پوست و همچنین موها ثابت شده است. مصرف این ترکیبات نه تنها در بهبود ریزش موی ناشی از کمبود این ویتامین و املاح موثر است، بلکه تحقیقاتی بر این مبنا وجود دارد که نشان می‌دهد زینک و ویتامین ب۶ در کنار یکدیگر، به تنهایی یا در کنار سایر ترکیبات می‌توانند تشکیل دی‌هیدروتستسترون را مهار کرده و از ریزش موی هورمونی جلوگیری کنند.

مکانیسم اثر اکوگان

دی‌هیدروتستسترون یا DHP در واقع ترکیبی است که  در ریزش موی آندروژنتیک علت اصلی به شمار می‌آید. حدود نیمی از مردم جهان، چه زنان و چه مردان درگیر این نوع ریزش مو هستند.

جوانه‌ی گندم و عصاره‌ مالت موجود در اکوگان نیز هر دو غنی از انواع ویتامین‌ها می‌باشند و به همین دلیل می‌توانند به کاهش ریزش مو کمک بسزایی کنند. جینسینگ و رازک دیگر گیاهانی هستند که در تهیه این محصول به کار رفته‌اند.

جینسینگ در طی تحقیقات انجام شده نشان داده است با افزایش جریان خون، مخصوصاً در پوست سر، می‌تواند رشد مو و توانایی فولیکول مو در نگهداری از مو را تقویت کند.

همین‌طور بعضی از مقاله‌ها و تحقیقات عنوان کرده‌اند جنسینگ می‌تواند در درمان ریزش موی آندروژنتیک هم موثر واقع شود. رازک نیز یک ترکیب آنتی‌اکسیدان است و به همین دلیل می تواند به طور بسیار موثری مانع از التهابات و آسیب‌های اکسیدانی پوست و مو شود و به کیفیت بهتر آن‌ها کمک کند.

کپسول اکوگان را چگونه مصرف کنیم؟

برای مصرف این محصول که به شکل کپسول‌های ۵۰۰ میلی‌گرمی عرضه می‌شود، می‌توانید طبق دستور توصیه شده عمل کنید. یعنی روزانه ۲ بار، هر مرتبه یک کپسول اکوگان را به همراه آب و ترجیحا غذا میل کنید.

ویدیو معرفی اکوگان

برای آشنایی بیشتر با قرص تقویت مو اکوگان می‌توانید ویدیو زیر را تماشا کنید. در این ویدیو دکتر ضحا مرتضوی به معرفی این کپسول گیاهی می‌پردازند:

سخن پایانی

کپسول اکوگان یک محصول ایرانی، با کیفیت و مقرون به صرفه است که به تقویت و رشد بهتر مو و ناخن‌ها کمک می‌کند. ترکیبات ارزشمند موجود در این محصول مانند زینک و ویتامین‌های گروه ب همچنین باعث حفظ سلامت و زیبایی پوست می‌شوند. برای خرید قرص اکوگان شما می‌توانید به داروخانه‌های سراسر کشور مراجعه کنید و یا از طریق داروخانه آنلاین مفید طب نسبت به تهیه این محصول اقدام کنید.

خرید کپسول اکوگان گیاه اسانس

مفید طب یک داروخانه اینترنتی معتبر با مجوز از سازمان غذا و دارو و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که به عرضه انواع محصولات گیاهی و مکمل‌های مورد نیاز مردم می‌پردازد.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیاد دیگری نیز به همراه دارد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره