آیا قرص آیرون پلاس گیاهی برای افراد مبتلا به IBS مناسب است؟

قرص آهن برای روده تحریک پذیر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سلام وقتتون بخیر
قرص آیرون پلاس گیاهی، برای افرادی که دچار سندرم روده تحریک پذیر (گاهی اسهال) هستند، مشکلی ایجاد نمی‌کنه؟ و هر روز می‎شه مصرف کرد؟ متشکرم.

پاسخ دکتر داروساز

ترکیبات گیاهی موجود در قرص خبث الحدید فقط با اثر مثبت بر دستگاه گوارش جذب آهن را افزایش داده و مانع از بروز یبوست توسط آهن میشوند اما بعید است این خاصیت آنها در حدی باشد که بتواند ایجاد اسهال کند. با اینحال درصورتی که علامت غالب سندروم روده تحریک پذیر شما اسهال است، بهتر است جوانب احتیاط را درمورد این قرص رعایت کرده و درصورت نیاز دوزهای کمتری از آن را مصرف کنید. برای پیشگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن، روزانه یک قرص خبث الحدید قابل استفاده است.

با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

معرفی قرص آیرون پلاس نیاک

قرص فیت آیرون خبث الحدید نیاک (آیرون پلاس سابق)، یکی از محصولات شرکت داروسازی نیاک است که ترکیبات آن شامل ۵۰ میلی گرم یون آهن و ۴۰۰ میلی گرم فولیک اسید می باشد. در تهیه آیرون پلاس نیاک از ترکیبات دیگری چون هلیله زرد، بلیله، آمله، تخم شوید، دارفلفل و سعد کوفی استفاده شده است تا جذب آهن افزایش پیدا کرده و همچنین عوارض ناشی از مصرف آهن مثل یبوست و نفخ شکم کاهش پیدا کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه محصول این قرص آهن محبوب مراجعه کرده و در صورت نیاز خریداری نیز نمایید. در صورتی که نظر یا سوالی در رابطه با این محصول داشتید، در قسمت نظرات ثبت کنید تا متخصصین ما به آن پاسخ دهند.

خرید از داروخانه آنلاین مفیدطب

شما می‌توانید قرص آیرون پلاس نیاک را از داروخانه آنلاین مفیدطب به آسانی و طی یک خرید اینترنتی سریع، تهیه کنید:

خرید قرص فیت آیرون نیاک

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع