قرص جینکو تیدی برای کاهش حافظه ناشی از اضطراب مفید است؟

دوره مصرف جینکوتیدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سلام دکتر. از قرص جینکو تیدی چند ماه باید استفاده کنم؟ بعد از مصرف دوباره حافظه به حالت قبلی بر میگردد؟ من آدم استرسی‌ای هستم، اگر دو یا سه ساعت بعد از جینکو تیدی پروپرانولول بخورم اشکال دارد؟

پاسخ دکتر داروساز

دقت کنید جینکگو (جینکوبیلوبا) که یکی از ترکیبات اصلی قرص جینکوتیدی است، در مطالعات بیشتر در کمک به بهبود علائم زوال عقلی و آلزایمر در افراد مسن موثر بوده استو اثر بخشی آن در افراد جوان تر و بدون انواع زوال عقلی، مقداری جای تردید دارد.

با توجه به اینکه می‌فرمایید اضطراب هم دارید، لازم است توجه کنید که مواردی مثل اضطراب و یا افسردگی اگر درمان نشوند باعث کاهش سطح حافظه، حواس پرتی و تضعیف عملکردهای ذهنی شوند. پروپرانولول فقط علائم اضطراب مانند تپش قلب، تعریق و… را می‌پوشاند و اضطراب را درمان نمی‌کند.

درصورتی که مدت زیادی است درگیر علائم اضطراب بدون دلیل، بدخوابی به دنبال اضطراب،‌ حواسپرتی و… شده‌اید، بهتر است جهت درمان اصولی اضطراب به پزشک متخصص مراجعه کنید. بدیهی است که با درمان اضطراب حافظه به مرور توانایی قبلی خود را باز خواهد یافت.

(دکتر ضحا مرتضوی، مسئول فنی داروخانه)

قرص جینکو تیدی چیست؟

قرص جینکوتیدی حاوی عصاره جینکوبیلوبا بوده و برای تقویت حافظه و تمرکز بسیار مؤثر است. این قرص همچنین برای بهبود عملکرد مغز و کاهش وزوز گوش نیز استفاده می‌شود.

جینکوبیلوبا خواص زیادی برای بدن دارد که در سنین میانسالی و کهنسالی به کمک ما می‌آید. یکی از مشکلاتی که در این بازه‌های سنی نمایان می‌شود، کاهش تمرکز، ضعیف شدن حافظه و در نهایت بیماری‌های شایعی مانند آلزایمر و دمانس (زوال عقل) است.

برای اطلاعات بیشتر درباره قرص جینکوتیدی به صفحه محصول این داروی گیاهی حافظه در داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید.

خواص قرص جینکو تیدی

  • درمان زنگ زدن و وزوز گوش
  • بهبود عملکرد مغز (تحریک گردش خون مغزی)
  • کاهش سرگیجه با منشاء عروقی
  • تقویت سلول‌های مغز و انتقال پیام‌های عصبی
  • تقویت حافظه و تمرکز در مطالعه
  • محافظت از مغز در برابر آلزایمر و دمانس

خرید جینکو تیدی از مفیدطب

برای تهیه قرص جینکوتیدی می‌توانید به سایت داروخانه اینترنتی مفیدطب مراجعه کرده و به آسانی این محصول را خریداری کنید؛ سپس در کوتاهترین زمان ممکن در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید.

خرید قرص جینکوتیدی

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره