کارن فارما؛ سفیر سلامت و تندرستی شما

کارن فارما، سفیر سلامتی شما
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

اگر برای خرید مکمل‌های ورزشی یا غذایی به داروخانه رفته باشید، حتماً تاکنون نام برند کارن را روی این گروه از محصولات دیده‌اید. کارن فارما (Karen pharma) یکی از معتبرترین برندهای داروسازی در ایران است که به عنوان پیشرو پا در عرصه داروسازی گذاشته و امروز هم با کیفیت‌ترین مکمل‌های غذایی و ورزشی را تولید می‌کند. اما از آنجا که تمرکز اکثر افراد روی برندهای خارجی است، شاید کمتر کسی با این نام ایرانی و مرغوب آشنا باشد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب شما را بیشتر با این برند معتبر ایرانی آشنا کنیم تا بتوانید با خیالی راحت‌تر از مکمل‌های خوب این شرکت داروسازی بهره ببرید.

شرکت داروسازی کارن فارما از کی شروع به کار کرد؟

بهترین آغاز برای شناخت اصالت و کیفیت یک برند، مطالعه تاریخچه آن است. شرکت داروسازی کارن فارما از سال ۱۳۷۸ کار خود را به عنوان تولید کننده مکمل‌های دارویی، غذایی، ورزشی و فرمول‌های انترال شروع کرد.

از همان ابتدای کار، شرکت داروسازی کارن فارما با در اختیار داشتن متخصصین برجسته داروساز محصولاتی با سطح کیفیت بالا وارد بازار می‌کرد و همواره نیز در تلاش بود تا این کیفیت را حفظ کرده و افزایش دهد. هم اکنون نیز به عنوان رهبر صنعت تولید مکمل‌های غذایی در خاور میانه شناخته می‌شود.

این پیشرفت‌ها باعث شد تا شرکت کارن در سال ۱۳۹۵ وارد صنعت داروسازی شود و در سال ۱۳۹۷ نیز به تولید دارو در چندین گروه مختلف دست یافت. در حال حاضر خط تولید سافت ژل شرکت داروسازی کارن، جزو پیشرفته‌ترین و بزرگترین خطوط سافت ژل خاور میانه شناخته می‌شود.

شرکت داروسازی کارن فارما
شرکت داروسازی کارن فارما از سال ۱۳۷۸ کار خود را به عنوان تولید کننده مکمل‌های دارویی، غذایی، ورزشی و فرمول‌های انترال شروع کرد.

چه چیزی کیفیت محصولات کارن فارما را تضمین می‌کند؟

همیشه در ابتدای آشنایی با یک برند داروسازی ایرانی مانند کارن، سوالاتی ذهن ما را درگیر می‌کند که مهم‌ترین آن این است: «چرا به محصولات کارن اعتماد کنیم؟» زیرا سلامت بدن ما در گرو استفاده از مکمل‌های غذایی است و اعتماد غلط ما ممکن است سلامت بدنمان را تهدید کند.

مهم‌ترین نکته‌ای که محصولات کارن را از سایر برندهای داخلی متمایز می‌کند این است که کیفیت این محصولات در طول زمان پویا بوده و با تغییر استانداردهای جهان، بهبود یافته است. شرکت داروسازی کارن فارما برای حفظ و افزایش سلامت محصولات خود، علاوه بر مجوزهای لازم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت و معدن و سازمان غذا و دارو، گواهینامه‌های مهمی از جمله ISO9001، HACCP، ISO 22000، ISO14001، DQS آلمان و GC MARK را نیز دریافت کرده است.

این گواهینامه‌ها در واقع گواه سلامت و کیفیت بالای محصولات کارن هستند و مهر تائیدی برای تاثیرگذار بودن آن‌ها محسوب می‌شوند.

اگر طرفدار محصولات این برند باشید، احتمالاً نام کپسول کورکومین کارن را زیاد شنیده‌اید. این کپسول که در دسته محصولات تندرستی کارن قرار می‌گیرد، برای کنترل درد و تورم مفاصل تهیه شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تاثیرگذاری خوب این دارو در طول زمان به مصرف کنندگان ثابت شده و به همین دلیل هم جزو محصولات پرفروش کارن است.

چرا محصولات کارن فارما را ترجیح می‌دهیم؟

این سؤال هم جزو سؤالات مهمی است که باید در مورد شرکت داروسازی کارن، به عنوان یکی از بهترین برندهای بومی در خاورمیانه؛ به آن پاسخ دهیم. تا اینجا از سابقه درخشان و تجربه زیاد این شرکت در زمینه تولید مکمل‌های غذایی و ورزشی و دلیل مرغوبیت آن‌ها مطلع شدید. این تجربه و مرغوبیت بالا یکی از دلایلی است که محصولات کارن را به سایر برندها ترجیح می‌دهیم.

دلیل مهم دیگر این است که مکمل های ورزشی و غذایی شرکت کارن فارما برخلاف بسیاری از شرکت‌های داروسازی، قبل از ورود به بازار مورد آزمایش قرار می‌گیرند و تاثیرگذاری و بی‌خطر بودن آن‌ها به اثبات می‌رسد. این آزمایش مهم در بسیاری از شرکت‌های تولید کننده مکمل غذایی انجام نمی‌شود که بعدها ممکن است خسارات جانی و مالی زیادی به بار آورد.

به جز موارد بالا، ایرانی و داخلی بودن تولیدات این برند باعث شده مکمل‌های آن قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی داشته باشد. در نتیجه شما با هزینه کمتر می‌توانید از کیفیتی برابر با مکمل‌های خارجی بهره مند شوید و سلامت بدن خود را ارتقاء دهید. مکمل ال کارنیتین کارن مثال خوبی برای اثبات این ادعا است. زیرا این محصول کیفیت مشابه برندهای خارجی را دارد و در عین حال با نصف قیمت آن‌ها در بازار موجود است.

محبوب‌ترین محصولات شرکت داروسازی کارن کدام‌اند؟

اگر بخواهیم بر اساس میزان فروش محصولات این شرکت داروسازی، محبوب‌ترین آن‌ها را نام ببریم، قطعاً مکمل‌های ورزشی و مکمل‌های چربی سوز در ردیف اول قرار می‌گیرند. قرص کافئین کارن، یکی از بهترین چربی‌سوزهای موجود در بازار است که علاوه بر کمک به کاهش وزن، توان انجام حرکات هوازی را در ورزشکاران نیز افزایش می‌دهد. این محصول به دلیل چندکاره بودن آن (چربی‌سوزی، افزایش انرژی و بهبود عملکرد ورزشی) خواهان زیادی پیدا کرده و کیفیت و تاثیرگذاری بالای آن نیز باعث شده در بین ورزشکاران حرفه‌ای محبوب شود.

در ادامه چند محصول محبوب دیگر از شرکت کارن را به شما معرفی می‌کنیم:

کپسول هیرنوتری کارن

این محصول یک مولتی ویتامین و مکمل تغذیه‌ای است که مصرف آن کمبود ویتامین‌ها و املاح مهم بدن را جبران می‌کند. هیرنوتری حاوی ویتامین‌های گروه B، ویتامین E، آهن، ید، زینک و آمینواسیدهای ضروری از جمله سیستئین و متیونین است. این ترکیبات در کنار هم از استحکام موها محافظت کرده و سبب کاهش ریزش مو می‌شوند.

قرص ایزی فلکس

ایزی فلکس هم یکی از پرطرفدارترین مکمل‌های شرکت کارن است که برای حمایت از مفاصل و غضروف‌ها تهیه شده. گلوکزآمین و کندرویتین دو ترکیب مهم و تاثیرگذار این قرص هستند که علاوه بر حفاظت از مفاصل و تاندون‌ها، به ترمیم آسیب دیدگی آن‌ها نیز کمک می‌کنند.

قرص ایزی فلکس
ایزی فلکس یکی از محصولات محبوب شرکت کارن فارماست که برای مواردی از جمله حفاظت از مفاصل و تسکین درد استخوان‌ها و مفاصل استفاده می‌شود.

محصولات کارن را از کجا بخریم؟

راه‌های مختلفی برای خرید محصولات شرکت داروسازی کارن وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه با داروخانه‌های مرجع برند کارن در شهر خود محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. اما راه آسان‌تر، خرید آنلاین این محصولات است. برای این کار، کافی است به اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه آنلاین مفید طب (دکتر اصیلی) بروید و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید و سفارش دهید. مفید طب سفارش شما را در کمترین زمان ممکن درب منزل به دست شما می‌رساند.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره