لیورکر هلث اید، داروی گیاهی برای سلامت کبد

قرص لیورکر هلث اید
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دلایل مختلفی می‌توانند باعث خستگی و بی‌حالی بدن شده و اثرات منفی در عملکرد کبد شما داشته باشند. این حالت‌ها، حس سالم نبودن و گاهاً بی‌قراری ایجاد می‌کنند. فشارهای احساسی و روانی، انتخاب‌های ناسالم زیاد در سبک زندگی و برخی از داروها و بیماری‌ها نیز می‌توانند منجر به کاهش سلامت کبد شما شوند. به علاوه، کمبود برخی از مواد مغذی نیز از دلایل احتمالی عملکرد ضعیف کبد است.

در نتیجه این موارد، خستگی مزمن، دل‌درد یا احتمالاً کاهش اشتها ممکن است به سراغ شما آید. یکی از راه‌حل‌هایی که می‌تواند در بهبود عملکرد کبد شما مؤثر باشد، قرص لیورکر (Livercare) هلث اید انگلستان است که در این مقاله در مورد آن بیشتر می‌خوانیم.

کبد، مرکز متابولیک بدن

کبد، مرکز متابولیک بدن است و مسؤولیت پردازش اکثر زواید فرایند متابولیک بدن را به عهده دارد. همچنین این ارگان مهم، مسؤول از بین بردن سم‌های مختلف از بدن بوده و این کار را از طریق دو مکانیزم اصلی انجام می‌دهد که با عنوان فاز ۱ و فاز ۲ در فرآیندهای سم‌زدایی شناخته شده است.

کبد همچنین وظیفه تبدیل انرژی اضافه به ذخیره‌های چربی را نیز داشته و در زمان نیاز بدن، این مسیر را به طور برعکس طی می‌کند؛ یعنی ذخیره چربی را به انرژی گلوکز قابل مصرف تبدیل می‌کند. سلامت کبد مهمترین مسئله برای کارکرد درست مسیرهای متابولیک شماست.

قرص لیورکر که تولید شده توسط شرکت هلث اید انگلستان است، با استفاده از ترکیبات مخصوص با دقت زیادی فرموله شده است که در داشتن کبدی سالم به شما کمک کند. لیورکر حاوی آمینو اسیدهایی است که به سلول‌های جدید داخل کبد کمک می‌کنند؛ خار مریم موجود در لیورکر دارای سیلیمارین و سینارین است که هر دو به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و به همراه پلی‌ساکاریدِ موجود در گل قاصدک، در سم‌زدایی از بدن نقش دارند.

کبد؛ مرکز متابولیک بدن

فواید قرص لیورکر

  • کمک به فرایند طبیعی سم‌زدایی در بدن
  • کمک به حفاظت از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو
  • کمک به افرادی که دارای برخی از مشکلات سلامتی هستند
  • کمک به سلامت عمومی کبد و بدن

قرص لیورکر برای چیست؟

  • تأثیر در سلامت نرمال کبد
  • می‌تواند به متابولیسم عادی کسب انرژی در بدن کمک کند
  • کمک به کاهش اثرات استرس
  • ‌می‌تواند به کم کردن اثرات ناشی از انتخاب‌های سبک زندگی مدرن کمک کند

توصیه می‌شود بزرگسالان و کودکان بالای ۱۶ سال، به صورت روزانه ۲ عدد قرص مصرف کنند. توجه داشته باشید که بیشتر از دوز پیشنهادی استفاده نکنید مگر آن که توسط پزشک شما دستور داده باشد.

هشدار: در صورتی که باردار هستید، احتمال باردار شدن شما وجود دارد یا همزمان داروی دیگری مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این مکمل حتماً با متخصص مشورت کنید.

خصوصیات مهم قرص لیورکر

  • فاقد شکر یا نمک
  • فاقد مخمر، گلوتن، گندم، سویا، نشاسته و لبنیات
  • فاقد هر گونه رنگ مصنوعی، نگهدارنده و طعم دهنده

جدول ترکیبات

دو قرص لیورکر هلث اید شامل (به طور متوسط): %NRV دو قرص لیورکر هلث اید شامل (به طور متوسط): %NRV
بتاکاروتن ۱۰ mg * تیامین (ویتامین B1) ۲.۸ mg ۲۵۵
ریبوفلاوین (ویتامین B2) ۳.۲ mg ۲۲۹ نیاسین (ویتامین B3) ۳۶ mg ۲۲۵
ویتامین B6 ۴mg ۲۸۶ اسید فولیک ۴۰۰ µg ۲۰۰
ویتامین B12 ۲ µg ۸۰ پانتوتنیک اسید (ویتامین B5) ۱۲ mg ۲۰۰
ال-سیستئین ۲۰۰ mg * ال-گلوتامین ۲۰۰ mg *
ال-متیونین ۲۰۰ mg * کولین ۲۰۰ mg *
اینوزیتول ۲۰۰ mg * ریشه گل قاصدک ۲۰۰ mg *
پودر کنگر فرنگی ۱۰۰ mg * عصاره کورکومین ۵۰ mg *
عصاره خار مریم** (**standardised to min 80% silybins) ۸۰ mg *
*: EC Nutrient Reference Value Not Yet Established

جمع‌بندی

در این مقاله به طور خلاصه درباره نقش کبد در بدن و اهمیت سلامت آن صحبت کردیم. همچنین با معرفی قرص لیورکر هلث اید و موارد استفاده، دوز مصرفی و… مربوط به آن، این قرص گیاهی مفید برای سلامت کبد را شناختیم. در صورتی که هر گونه نظر یا سوالی در رابطه با این دارو دارید، به صفحه این محصول در سایت داروخانه آنلاین مفید طب مراجعه کنید و از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین برای خرید لیورکر هلث اید، به آسانی می‌توانید از صفحه مربوطه در سایت داروخانه آنلاین مفید طب، قرص لیورکر ۶۰ عددی یا قرص لیورکر ۳۰ عددی را تهیه کنید.

باید توجه داشت که مکمل‌های غذایی نباید به عنوان جایگزین برای رژیم غذایی متنوع و سبک زندگی سالم باشند. برای ایجاد هر تغییری در رژیم غذایی و مصرف مکمل خود ابتدا باید با یک پزشک مشورت کنید. همچنین، توضیحات این مقاله نباید به عنوان توصیه پزشکی در نظر گرفته شود. برای هر مشکل پزشکی لازم است با یک فرد متخصص مشورت شود.

منبع: HealthAid

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت مجله داروخانه دکتر اصیلی از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند؛ بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره