معرفی ۱۰ قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض در داروخانه ها

قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض
زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه

انزال زودرس یا به اصطلاح زودانزالی از جمله مشکلات بسیار شایع در میان آقایان است که موجب نارضایتی آن‌ها و شریک زندگیشان از رابطه جنسی می‌شود. این مسئله مشکلات بزرگتری را در زندگی زناشویی آن‌ها ایجاد می‌کند. از همین رو بسیاری از آقایان به دنبال یک دارو یا قرص تاخیری هستند تا بتوانند رابطه جنسی خود را ارتقا دهند و لذت بیشتری کسب کنند. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب سعی داریم چند قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض موجود در داروخانه‌ها را به شما معرفی کنیم. مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید بوده و مشکلاتتان را حل کند. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

زود انزالی یا انزال زودرس چیست؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی داروها و قرص‌های تاخیری گیاهی و شیمیایی برویم، بهتر است مفهوم انزال زودرس را کمی بیشتر توضیح دهیم. ممکن است این سوال برای برخی از آقایان پیش بیاید که مدت زمان رسیدن به انزال کمتر از چند دقیقه را زود انزالی می‌گویند. در این بخش به این سوال پاسخ می‌دهیم.

اختلال جنسی شایع زود انزالی به شرایطی گفته می‎شود که خروج مایع منی در زمان فعالیت جنسی (انزال) زودتر از زمان دلخواه اتفاق بیفتد. اگر شخص در اغلب مواقع یا همیشه، پس از ۱ تا ۳ دقیقه از شروع رابطه، به انزال برسد و یا اینکه قادر به تاخیر انداختن انزال خود نباشد، می‌توان گفت این فرد به اختلال زود انزالی دچار شده است. انزال زودرس (premature ejaculation) در برخی موارد به صورت موقتی و به دلایلی مانند اضطراب پیش آمده و برطرف شود. اما گاهی از مواقع نیز می‌تواند به صورت مزمن و طولانی‌مدت اتفاق بیفتد.

وشبختانه انزال زودرس قابل درمان است. از جمله روش‌های رایجی که در بهبود رابطه جنسی افرادِ دچار زود انزالی، تاثیرات مثبتی به همراه دارند، می‌توان مصرف داروهای گیاهی و شیمیایی، مشاوره و برخی تکنیک‌های کمک به تاخیر انزال را نام برد. در بخش بعدی علل شایع زود انزالی را بررسی می‌کنیم تا بهتر متوجه شویم که مصرف یک قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض برای چه کسانی می‌تواند مفید باشد و برای چه افرادی تاثیر زیادی نخواهد داشت.

علل شایع زود انزالی چیست؟

بر خلاف آنچه در گذشته تصور می‌شد، اختلال زود انزالی فقط یک مشکل مربوط به روان فرد نیست، بلکه پزشکان معتقدند زود انزالی شامل یک تعامل پیچیده از عوامل روانی و بیولوژیکی می‌باشد. به این معنی که انزال زودرس می‌تواند به دو نوع از دلایل روانشناسی و بیولوژیکی اتفاق بیفتد. در نتیجه درمان نیز با توجه به نوع علت زود انزالی می‌تواند متفاوت باشد.

  • دلایل روانشناسی انزال زودرس شامل افسردگی، استرس، نگرانی، مشکلات عاطفی، تجربه فعالیت جنسی زودهنگام، مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفتن و یا داشتن تصویر بدنی ناخوشایند از خود
  • دلایل بیولوژیکی انزال زودرس شامل سطوح نامنظم هورمون‌ها، ویژگی‌های وراثتی، سطوح نامنظم مواد شیمیایی در مغز (دوپامین، سروتونین و…) و یا وجود ورم یا عفونت در پروستات یا مجاری ادراری

با توجه به مطالب گفته شده، بهترین و امن‌ترین گزینه برای انتخاب نوع روش درمان و یا انتخاب دارو یا قرص تاخیری، پزشک یا متخصص خواهد بود. پزشک شما با توجه به شرایط جسمی و روانی می‌تواند بهترین گزینه را به شما معرفی کند. اما مصرف قرص تاخیری در اغلب موارد به عنوان رایج‌ترین روش درمانی انزال زودرس در نظر گرفته می‌شود. در بخش بعد بررسی می‌کنیم که قرص تاخیری چیست و یک قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

قرص تاخیری چیست و چگونه عمل می‌کند؟

قرص‌های تاخیری داروهایی هستند که به منظور درمان زود انزالی در مردان کاربرد دارند. این قرص‌ها با دو مکانیسم اصلی موجب تاخیر در انزال می‌شوند.

یک قرص تاخیری با کاهش حساسیت آلت تناسلی باعث می‌شود مدت زمان رابطه بیشتر شده و در رسیدن به انزال تاخیر به وجود بیاید. همچنین قرص‌های تاخیری جریا خون را به آلت تناسلی افزایش داده که باعث می‌شود قدرت نعوظ در مردان بهبود پیدا کند. در این صورت فرد کنترل بهتری روی انزال خود خواهد داشت.

بهترین قرص تاخیری کدام است؟

همانطور که می‌دانید تنوع داروهای تاخیری موجود در بازار دارویی بسیار زیاد است. اما اگر بخواهید بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه را انتخاب کنید، این دارو باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • تاخیر را به مدت طولانی به تاخیر بیندازد؛ یعنی با مصرف آن حداقل ۱۰ دقیقه در انزال تاخیر ایجاد شود.
  • باعث کاهش حساسیت آلت تناسلی شود تا انزال به تاخیر بیفتد.
  • عوارض جانبی اندکی داشته باشد؛ به این منظور بهتر است به سراغ قرص تاخیری گیاهی بروید که در آن از ترکیبات طبیعی استفاده می‌شود.

همانطور که مشخص شد یک قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض، می‌تواند از میان داروهای گیاهی انتخاب شود، چرا که محتویات آن ترکیباتی کاملا طبیعی و گیاهی هستند که کمترین عوارض جانبی را ایجاد خواهند کرد. البته بدیهی است که یک قرص تاخیری گیاهی به اندازه قرص‌های شیمیایی موجود در بازار، قوی نیستند. اما تاثیرگذاری برخی از آن‌ها به موازات بی‌خطر بودن آن‌ها قابل قبول است و افراد زیادی از این قرص‌های تاخیری گیاهی رضایت دارند.

قرص تاخیری گیاهی
یک قرص تاخیری با عملکرد قوی و تاثیرگذاری مناسب می‌تواند تا حد زیادی به افزایش رضایت زوجین از رابطه جنسی کمک کند.

انواع قرص تاخیری موجود در داروخانه ها

داروها و قرص‌های تاخیری را می‌توان به سه گروه زیر تقسیم بندی کرد:

  • داروهای مهارکننده‌ PDE5 (مهار کننده فسفودی استراز-۵): این نوع از داروهای تاخیری باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی مردان شده و قدرت نعوظ را در آن‌ها بهبود می‌بخشند. همچنین حساسیت آلت تناسلی را کاهش داده که موجب به تاخیر افتادن انزال می‌شود.
  • داروهای ضد افسردگی: مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRI) و مهارکننده‌های بازجذب سروتونین و نوراپی‌نفرین (SNRI) باعث کاهش سطح سروتونین در مغز شده و از این طریق انزال را به تاخیر می‌اندازند.
  • قرص‌های تاخیری گیاهی: در این قرص‌ها که بدون نیاز به نسخه پزشک نیز از داروخانه قابل تهیه هستند، از ترکیباتی مانند تمر هندی، جینسینگ، عصاره میخک و … استفاده می‌شود.

بهترین قرص تاخیری و راست کننده چیست؟

اگر شما هم به دنبال یک قرص تاخیری فوری هستید که تاثیرگذاری زیادی داشته باشد، به عنوان بهترین دارو می‌توانیم قرص سیلدنافیل یا همان ویاگرا را معرفی کنیم. این قرص در تمام جهان به منظور تاخیر در انزال و کمک به تقویت قوای جنسی تجویز می‌شود. از دیگر قرص‌های تاخیری قوی موجود در داروخانه‌ها می‌توان به تادالافیل (سیالیس) و واردنافیل (لویترا) اشاره کرد.

قرص سیلدنافیل یا ویاگرا

داروی سیلدنافیل برای درمان فشار خون بالا در ریه‌ها (فشار خون ریوی) استفاده می‌شود. اما مهم‌ترین مورد مصرف ویاگرا یا سیلدنافیل برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) مردان و افزایش نعوظ است. این قرص در افزایش زمان رسیدن به انزال نیز تاثیرگذار می‌باشد، لذا آن را به عنوان بهترین قرص تاخیری فوری می‌‌شناسند.

عکس قرص ویزارسین
قرص ویزارسین نام یکی از برندهای قرص ویاگرا موجود در داروخانه‌های ایران است که برای رفع مشکلات نعوظ و جلوگیری از زودانزالی استفاده می‌شود.

داروی سیلدنافیل به موازات اثرات مطلوبی که دارد، در برخی موارد می‌تواند عوارضی همچون سرگیجه، سبکی سر، سردرد، استفراغ، ناراحتی معده، خون دماغ، مشکل خواب و تورم دست‌ها و پاها را ایجاد کند.

اگر به دنبال یک قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض و گیاهی هستید که بتوانید بدون نسخه پزشک از داروخانه تهیه کنید، می‌توانیم قرص‌های تاخیری گیاهی زیر را به شما معرفی کنیم:

  • کپسول دایان مکث طب اکسیر
  • کپسول دیلی کیم کیمیاگر
  • قرص آفرودیت گل دارو
  • قرص ویگورمن سیمرغ
  • قرص کانفیدو هیمالیا
  • قرص ایکس اید گلدن لایف
  • کپسول زینگا لایف سلامت گستر
  • کپسول پاورگل گل دارو
  • قرص های سنس باریج
  • کپسول سیلدناهرب بهتا دارو

قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض

در این بخش به طور مختصر ۱۰ نوع قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض که همگی دارای ترکیبات گیاهی هستند، به شما معرفی می‌کنیم. همگی این داروها را می‌توانید بدون نیاز به نسخه پزشک، از طریق داروخانه آنلاین مفیدطب خریداری کنید. سفارشات شما به صورت محرمانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می‌شوند.

کپسول دایان مکث طب اکسیر

کپسول دایان مکث یکی از بهترین و پرفروش‌ترین داروهای تاخیری گیاهی است که به جلوگیری از انزال زودرس آقایان کمک می‌کند. این دارو با تاثیر بر گیرنده‌های عصبی-حسی اندام تناسلی موجب رفع مشکل زودانزالی آقایان می‌شود. این قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض حاوی تمر هندی است که تاثیرات آن در رفع مشکلات جنسی مردان به اثبات رسیده است.

کپسول دیلی کیم کیمیاگر

این کپسول که با نام قرص تاخیری کیمیاگر نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین داروهای گیاهی تاخیر در انزال است. کپسول دیلی کیم از انزال زودرس مردان جلوگیری می‌کند. این دارو از هسته میوه گونه‌ای از تمر هندی در جهت رفع مشکلات جنسی آقایان بهره برده است. این کپسول تاخیری گیاهی در مقایسه با داروهای شیمیایی که معمولا توسط پزشکان برای رفع مشکل زود انزالی مردان ارائه می‌شود، نه تنها عوارض جانبی بسیار کمتری دارد، بلکه کاملا مطمئن، سودمند و اثربخش نیز می‌باشد.

قرص آفرودیت گل دارو

آفرودیت دیگر قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض است که محصولی از شرکت داروسازی گل دارو می‌باشد. این قرص اختلالات ناشی از ناتوانی‌ها و کمبود تمایلات جنسی در مردان و زنان را برطرف می‌کند. ترکیبات قرص آفرودیت شامل میوه خارخاسک، زنجبیل، زعفران و دارچین است. قرص آفرودیت موجب اتساع عروق آلت شده و با تجمع خون در این عضو باعث نعوظ می‌گردد. همچنین تمایلات را افزایش داده و از انزال‌های زودرس و ناقص پیشگیری نموده و موجب ظهور رابطه رضایت بخش می‌شود.

آفرودیت یک قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض
قرص آفرودیت یک قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض است که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قرص ویگورمن سیمرغ

دیگر قرصی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، قرص ویگورمن سیمرغ است. این قرص در درمان ناتوانی جنسی آقایان و افزایش میل جنسی و درمان اختلال نعوظ تاثیر دارد. همچنین می‌توان به افزایش تولید طبیعی تستوسترون کمک کرده و تعداد اسپرم‌ها را افزایش دهد. قرص ویگورمن حاوی عصاره گیاه اپیمدیوم، پودر ریشه بوزیدان، عصاره خارخاسک، عصاره جینسینگ مالزیایی، پودر ریشه فوتای، عصاره جو دوسر، عصاره لوبیا مخملی، عصاره کوتوآبا، عصاره ریشه ماکا، پودر برگ دامیانا، عصاره جینکوبیلوبا، پودر ریشه جینسینگ برزیلی، عصاره جینسینگ آسیایی، عصاره نخل اره‌ای، نیاسین، تائورین و ال آرژینین می‌باشد.

قرص کانفیدو هیمالیا

قرص تاخیری کانفیدو یکی از معروف‌ترین داروها و قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض است. این محصول حاوی منیزیم استئارات و ترکیبی فوق‌العاده از گیاهان موثر در رفع زود انزالی می‌باشد. سه تا از مهمترین ترکیبات قرص کانفیدو که خواص این محصول را تشکیل می‌دهند، شامل باقلا مخملی، خارخاسک و کوکیلاکشا است. از قرص کانفیدو هیمالیا در جهت جلوگیری از انزال زودرس، ترشح غیر ارادی منی در خواب و خارج شدن غیر عادی منی بدون رسیدن به اوج لذت جنسی می‌توان استفاده کرد.

قرص ایکس اید گلدن لایف

این محصول از برند معتبر گلدن لایف استرالیا در جهت افزایش تمایلات و قوای جنسی آقایان کاربرد دارد. همچنین انزال را بهبود بخشیده و اختلالات نعوظ را برطرف می‌کند. قرص ایکس اید سطح انرژی بدن را نیز افزایش داده و در برابر استرس مقابله می‌کند. ترکیبات آن شامل گیاه تریبولوس ترستریس، گیاه اپیمدیوم، جینسینگ سیبری، جینسینگ کره‌ای، ویتامین‌های B2، B3، B6، E زینک و منیزیم است.

کپسول زینگا لایف سلامت گستر

این کپسول حاوی عصاره‌های میوه گیاه نخل اره‌ای، ریشه گیاه جینسینگ، ریشه گیاه تونکات علی، گیاه خارخاسک، پودر ریشه گیاه ماکا، ریشه گیاه آشواکاندا، گیاه اپیمدیوم، پوسته درخت مویر اپاما، ریشه گیاه گزنه، نیاسین. ال سیترولین، اکسید روی و ال آرژنین می‌باشد. کپسول زینگا لایف برای درمان ناتوانی‌های جنسی آقایان و برطرف ساختن مشکلات جنسی آن‌ها کاربرد دارد.

کپسول پاورگل گل دارو

کپسول پاورگل حاوی عصاره خشک سبل، عصاره دامیانا و پودر ریشه جینسینگ به همراه ژل رویال، ویتامین C، E، زینک و سلنیوم است. از این قرص تاخیری گیاهی در رفع ضعف و ناتوانی قوای جنسی مردان استفاده می‌شود.

خرید کپسول پاورگل
کپسول پاورگل را می‌توان جهت تقویت قوای جنسی و رفع مشکلات جنسی آقایان به کار برد.

قرص های سنس باریج

این قرص یک داروی گیاهی برای رفع اختلالات نعوظ است که حاوی عصاره خارخاسک و جینسینگ می‌باشد. مصرف این قرص علاوه بر رفع مشکل نعوظ، باعث افزایش میل جنسی، بهبود عملکرد و افزایش توان جنسی می‌شود.

کپسول سیلدناهرب بهتا دارو

سیلدناهرب حاوی عصاره گیاه ماکا، تونکات علی، عصاره خشک خارخاسک، عصاره خشک اپیمدیوم، عصاره جینسینگ آمریکایی، پاناکس جینسینگ و عصاره خشک مویرا پوآما می‌باشد. از این کپسول در جهت تقویت میل جنسی، افزایش توان جنسی آقایان و افزایش قدرت باروری استفاده می‌گردد.

خرید بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه های ایران

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، برقراری یک رابطه جنسی سالم همراه با رضایت طرفین، تا حد زیادی به میزان تمایلات و قوای جنسی دو طرف بستگی دارد. از همین رو در صورت ایجاد هرگونه اختلالی در این زمینه، مانند انزال زودرس در آقایان باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت درمان صورت بگیرد. یکی از ابتدایی‌ترین راهکارها استفاده از مکمل‌های تقویت جنسی هستند که در برندهای متنوع و با کاربردهای مختلف در بازار دارویی وجود دارند. شما می‌توانید تمامی ۱۰ قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض که در بخش‌های قبل معرفی شدند را از داروخانه آنلاین مفیدطب خریداری کنید. برای خرید بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه و محصولات معرفی‌شده به لینک زیر مراجعه کنید:

بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و