کاربرد‌های قرص آفرودیت برای زنان
زمان مطالعه: ۸ دقیقه
کاربرد قرص آفرودیت برای زنان محدود به افزایش میل جنسی نیست بلکه فواید دیگری نیز دارد. بدن زنان بالغ در دوره‌های مختلف زندگی، تحت تاثیر تغییرات هورمونی قرار می‌گیرند. گاهی اوقات این تغییرات همراه با اختلالاتی مانند کاهش میل جنسی بروز می‌کنند. با اینکه مشکل کاهش میل جنسی عموما در زنان بیش از مردان است، متاسفانه درباره این موضوع اطلاع رسانی کافی صورت نمی‌گیرد. در این مقاله از مجله سلامت مفید طب می‌خواهیم به کابرد‌های قرص آفرودیت برای زنان بپردازیم. بعد از معرفی قرص آفرودیت، در زمینه عوامل کاهش میل جنسی زنان صحبت می‌کنیم. امید است مطالب پیش رو برای شما مفید باشند و در بالا بردن کیفیت و سلامت جنسی موثر واقع شوند. لطفا با ما همراه باشید.

قرص آفرودیت چیست و چه کابرد‌هایی دارد؟

قرص گیاهی آفرودیت محصولی از شرکت داروسازی گیاهی گل‌دارو است. این محصول عموما برای تقویت میل جنسی آقایان و خانم‌ها به کار می‌رود. افزایش سطح هورمون LH و تستوسترون از جمله تاثیرات قرص آفرودیت است که به این طریق می‌تواند ناتوانی جنسی را درمان کند. خانم‌ها در تمام رده‌های سنی می‌توانند از قرص آفرودیت برای بهبود میل جنسی کمک بگیرند. توجه داشته باشید که مصرف این داروی گیاهی برای خانم‌های باردار ممنوع است. ترکیبات قرص آفرودیت شامل عصاره‌های خشک زعفران، دارچین و میوه خارخاسک است. هر کدام از گیاهان دارویی که نام بردیم می‌توانند به تنهایی، تاثیر قابل توجهی در افزایش میل جنسی داشته باشند. همچنین بر بهبود عملکرد جنسی در زنان موثر واقع شده و مصرف آن در دوران یائسگی پیشنهاد می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قرص آفرودیت یا خرید آن، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید قرص آفرودیت

دلایل کاهش میل جنسی در زنان

در برخی مناطق، به دلیل باور‌های سنتی یا فرهنگی اغلب زنان درباره مشکلات جنسی خود صحبت نمی‌کنند. متاسفانه عدم مراجعه به پزشکان متخصص برای رفع چنین مشکلاتی، عواقب متعددی به همراه دارد. می‌دانیم که رضایت جنسی در ازدواج از جمله مهم‌ترین فاکتور‌ها برای حفظ پیوند عاطفی در همسران است. وقتی مشکلاتی مانند ناتوانی، کاهش تمایل، عملکرد ضعیف و… در رابطه جنسی وجود داشته باشند و برطرف نشوند دیر یا زود کیفیت زندگی زناشویی شما را از بین می‌برند. می‌خواهیم در ادامه به بررسی دلایل کاهش میل جنسی در زنان بپردازیم. با آگاهی از این موارد به میزان تأثیر قرص آفرودیت برای زنان پی‌ می‌بریم.

۱. تغییرات هورمونی در زنان

تغییرات هورمونی در دوره‌های مختلف زندگی عامل موثری در کاهش میل جنسی زنان هستند. برای مثال کاهش میل جنسی در دوران بارداری یا دوران یائسگی دور از انتظار نیست و در تعداد بسیاری از زنان رخ می‌دهد. البته به یاد داشته باشید که همواره با تکیه بر دانش پزشکی و روان درمانی، می‌توان اختلالاتی مانند سرد مزاجی جنسی را کنترل یا درمان کرد.

کاهش میل جنسی در یائسگی

کاهش میل جنسی در یائسگی با تغییرات هورمونی ارتباط دارد. البته عوامل روحی نیز می‌توانند در این دوره، مشکلاتی را به وجود بیاورند. بسیاری زنان با افزایش سن و آغاز یائسگی اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند. برای مثال تصور می‌کنند به اندازه کافی زیبا و جذاب نیستند. به این ترتیب، تغییرات شدید هورمونی و کاهش اعتماد به نفس دست به دست هم می‌دهند تا خانم تمایل کمتری برای برقراری رابطه جنسی با همسر خود داشته باشد. وقتی تعداد دفعات برقراری رابطه جنسی کاهش پیدا کند، اندام جنسی زنان (در دوران یائسگی) تغییرات منفی را بروز می‌دهد. برای مثال در هنگام دخول، مایع روان کننده ترشح نمی‌گردد و برقراری ارتباط همراه با درد خواهد بود. احساس درد در هنگام رابطه معمولا از ارگاسم جلوگیری می‌کند و هر بار تمایل خانم برای ارتباط کمتر از قبل خواهد بود. قرص آفرودیت برای زنان می‌تواند مفید باشد چرا که میل جنسی را افزایش می‌دهد و به بهبود عملکرد اندام جنسی کمک می‌کند. همچنین مصرف قرص آفرودیت برخی علائم یائسگی مانند گرگرفتگی را کاهش می‌دهد.

کاهش میل جنسی در بارداری

بسیاری از خانم‌ها در دوران بارداری دچار کاهش میل جنسی می‌شوند. کاهش میل جنسی در بارداری به عوامل هورمونی مربوط است. گاهی اوقات نیز خانم به دلیل نگرانی ناشی از حاملگی، حالت تهوع، انواع ویار و… تمایل به برقراری رابطه ندارد. قرص آفرودیت برای زنان در دوران بارداری ممنوع است. زعفران موجود در ترکیبات این محصول می‌تواند منجر به سقط جنین گردد. برای حل مشکل کاهش میل جنسی در حاملگی با متخصص زنان مشورت کنید.
کاهش میل جنسی در دوره بارداری
بسیاری از خانم‌ها در بارداری، کاهش میل جنسی را تجربه می‌کنند.

کاهش میل جنسی در دوران شیردهی

شیردهی، فشارهای روحی و جسمی بعد از زایمان عوامل مهمی در کاهش میل جنسی زنان هستند. هم‌فکری و همکاری همسران در این دوره می‌تواند بهترین راه حل برای مشکلات احتمالی باشد. همچنین مصرف قرص آفرودیت برای زنان در این دوره بلامانع است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر با متخصص اطفال یا داروساز مشورت کنید.

۲. استرس و مشکلات روحی

عوامل مختلفی مانند استرس ناشی از مشغله‌های کاری، مشکلات اقتصادی، مشکلات عاطفی، خستگی، سابقه سوء استفاده جنسی، کمبود اعتماد به نفس و… در زنان می‌توانند باعث کاهش میل جنسی شوند. معمولا خانمی که از نظر عاطفی با همسر خود رابطه عاطفی محکمی ندارد، نمی‌تواند رابطه جنسی رضایت بخشی برقرار کند. تنها راه حل در مواجهه با این موارد، رفع مشکلات احساسی و روحی است.
رضایت جنسی
رضایت جنسی بخش مهم زندگی زناشویی است و برای به دست آوردن آن نیاز به آگاهی کافی از همسرتان دارید.
اگر استرس ناشی از مشغله‌های کاری یا اقتصادی ذهن شما را بیش از حد معمول درگیر کرده از روانکاو کمک بگیرید. همچنین تمرینات یوگا و مدیتیشن روش موثری برای افزایش آرامش هستند. چنانچه با همسر خود مشکلاتی دارید یا تجربه تلخی در گذشته شما را آزار می‌دهد، در اسرع وقت به روان درمانگر یا مشاور مجرب مراجعه نمایید. مطمئن باشید بهبود حالات روحیتان بر بهبود رابطه جنسی با همسرتان تاثیر مثبتی خواهد داشت. قرص آفرودیت برای زنان راه حلی جانبی مناسبی است و با خاصیت انرژی‌زایی و شادی بخشی حاصل از زعفران می‌تواند استرس‌ها را برطرف کرده و بهبود رابطه جنسی را به ارمغان بیاورد.

۳. بیماری‌ها

برخی بیماری‌ها مانند آرتریت، انواع سرطان، بیماری‌های عروق کرونری، بیماری‌های عصبی و… عامل مهمی در کاهش میل جنسی در زنان هستند. اگر بیماری خاصی دارید و از طرفی احساس می‌کنید میل جنسی شما کاهش پیدا کرده، درباره این موضوع با پزشک متخصص صحبت کنید تا در پیدا کردن بهترین راه حل شما را یاری کند.

۴. عوارض برخی داروها

برخی دارو‌ها دارای عوارض جانبی خاصی مانند کاهش میل جنسی هستند. داروهای ضد افسردگی مانند فلوکستین و پاروکستین، برخی داروهای ضد قارچ مانند فلوکونازول، تعدادی از داروهای هورمونی و… می‌توانند باعث کاهش میل جنسی باشند. در صورتی که برای مدت طولانی داروهای مذکور را مصرف کرده‌اید و حال دچار سردمزاجی جنسی شده‌اید با پزشک متخصص در این زمینه صحبت کنید. پزشک با تغییر نوع داروها، مشکلاتی از این دست را رفع خواهد کرد.

۵. عادات مخرب در زندگی

عادت‌هایی مانند مصرف نوشیدنی‌های الکلی می‌توانند باعث کاهش میل جنسی در زنان و مردان باشند. اگر مصرف نوشیدنی الکلی تبدیل به اعتیاد شود مضرات بسیاری برای سلامت روح و جسم شما به همراه می‌آورد که اختلالات در برقراری رابطه جنسی تنها یکی از آن‌ها است. مصرف مواد مخدر و دخانیات نیز منجر به سردمزاجی جنسی می‌شوند که بسته به میزان مصرف و نوع واکنش در بدن افراد مختلف، عوارض متفاوتی بروز می‌دهند.

نکاتی برای حل مشکل کاهش میل جنسی زنان

معمولا کاهش میل جنسی در زنان به مرور زمان اتفاق می‌افتد. همچنین ممکن است فرد متوجه این تغییرات نباشد و تنها زمانی که به طور مکرر با شکایت‌های همسر مواجه شد به این موضوع بیندیشد. برای درمان سرد مزاجی جنسی نیاز به صبر و حوصله دارید. همچنین باید پزشک یا روان‌ درمانگر مجربی انتخاب کنید تا به شیوه‌های موثر علمی به شما کمک کند. در این بخش به چند نکته مهم در مسیر حل مشکل کاهش میل جنسی زنان اشاره می‌کنیم. لطفا این موارد را مطالعه کنید و در عمل به کار ببرید.

مطرح کردن مشکل

اگر خواسته‌ای در زمینه‌ رابطه جنسی دارید، با همسر خود مطرح کنید. حس خجالت و کم رویی در چنین مواقعی به نفع شما نیست و در طولانی مدت باعث نارضایتی جنسی عمیق می‌گردد. چنانچه با کاهش میل جنسی رو به رو شده‌اید یا همواره سرد مزاج بوده‌اید به متخصصانی مانند روانکاوان و مشاوران روابط زوجین مراجعه کنید. همسرتان محرم شما است و نباید برای مطرح کردن مشکلات خود شرمگین باشید. از طرفی متخصصان در زمینه مشاوره و درمان همه روزه با این مسائل سر و کار دارند و هرگز شما را قضاوت نمی‌کنند. مشکل را مطرح کنید و تمام اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهید. در این مسیر قرص آفرودیت برای زنان در جهت افزایش میل جنسی انتخاب مناسبی است. برای خرید این محصول با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

انتخاب سبک زندگی سالم

برای اینکه سلامت جسمی و روحی شما به خطر نیفتد، سبک زندگی سالم را انتخاب کنید. مصرف نوشیدنی الکلی و سیگار را قطع کرده و سرگرمی‌های مثبت مانند دوچرخه سواری، شنا، کارهای هنری و… را جایگزین نمایید. انجام فعالیت‌های ورزشی علاوه بر حفظ تناسب اندام و افزایش اعتماد به نفس، باعث می‌شود در حین رابطه جنسی چابک‌تر باشید. شاید علاقه‌مند باشید: ورزش برای تقویت قوای جنسی
انجام ورزش برای بهبود میل جنسی
برای بهبود عملکرد جنسی ورزش کنید و سبک زندگی سالم را برگزینید.

افزایش اطلاعات درباره سلامت جسمی و روحی

منابع معتبر پزشکی را برای مطالعه انتخاب کنید. خوشبختانه مطالب مفید بسیاری در فضای مجازی وجود دارند که اطلاعات مفیدی درباره سلامتی در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مثال درباره افزایش میل جنسی تحقیق کنید. همچنین زندگی زناشویی خود را از یکنواختی نجات دهید و رابطه دوستانه سالمی با همسر خود داشته باشید. اجازه ندهید مشکلات کوچک جسمی یا روحی با سهل انگاری و غفلت تبدیل به گره کور شوند.

مصرف محصولاتی مانند قرص آفرودیت برای زنان

قرص آفرودیت یا دیگر داروهای گیاهی مجاز می‌توانند در حل مشکل کاهش میل جنسی به شما کمک کنند. قرص آفرودیت یا سایر دارو‌های افزایش میل جنسی را تنها از داروخانه‌های معتبر تهیه نمایید. برای اطلاع از عوارض جانبی احتمالی، تداخل دارویی یا موارد احتیاط از داروساز یا پزشک راهنمایی بخواهید.

در آخر

ارتباط مثبت و سالم بین همسران از جمله مهم‌ترین ارکان حفظ کانون خانواده است. از طرفی رضایت جنسی برای حفظ رابطه ضروری بوده و همچنین بر سلامت فردی تأثیر دارد. کاهش میل جنسی در زنان و مردان مشکل مهمی است که درمان آن نیاز به مشاوره تخصصی و اراده دارد. اگر همسرتان با چنین مشکلی مواجه است او را سرزنش نکنید و راه حل مناسب را بیابید. چنانچه خودتان درگیر سردمزاجی جنسی شده‌اید نگران نباشید و از تمام امکانات و روش‌های سالم برای رفع آن کمک بگیرید. حال اگر به قرص آفرودیت نیاز دارید می‌توانید این محصول را از داروخانه آنلاین مفید طب تهیه کنید. امکان دریافت مشاوره نیز در مفید طب وجود دارد. می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات ثبت کنید تا داروسازان پاسخگوی شما باشند.

خرید قرص آفرودیت


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.
خرید قرص آفرودیت
خرید از مفیدطب

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط