ایکس اید؛ شگفت انگیز برای تقویت قوای جنسی آقایان

قرص ایکس اید چیست
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

ایکس اید چیست و چه کاربردی دارد؟ ایکس اید، قرص تقویت جنسی آقایان است که به افزایش میل جنسی، رفع اختلالات نعوظ و زود انزالی کمک می‌کند. رابطه جنسی سالم و رضایت‌بخش، از جمله مهم‌ترین ارکان زندگی زناشویی موفق است. اغلب مواقع، کم‌توانی جنسی در آقایان باعث عدم رضایت در طرفین شده و اولین اختلافات در روابط زوجین نمود پیدا می‌کنند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که در چنین مواقعی پیش از عمیق شدن مشکلات، راه حلی برای افزایش توان و تمایل جنسی در آقایان بیابید. داروهای مجاز افزایش میل جنسی، راه حل مناسبی هستند که برای انتخاب بهترین محصول فقط باید به داروخانه‌های معتبر مراجعه نمایید.

در این مقاله از مجله سلامت مفید طب می‌خواهیم بدانیم ایکس چیست و چه کاربردی دارد؟ چه ترکیباتی در قرص ایکس اید گنجانده شده و چگونه به تقویت جنسی آقایان کمک می‌کنند؟ این محصول به عنوان دارویی مجاز برای افزایش میل جنسی آقایان و حل مشکلاتی مانند زود انزالی و اختلالات نعوظ پیشنهاد می‌شود. به همین دلیل می‌خواهیم به شکل دقیق‌تری درباره فواید و ویژگی‌های آن صحبت کنیم. امیدواریم مطالب پیش رو برای اطلاعات شما در این زمینه مفید واقع شود. لطفا با ما همراه باشید.

ایکس اید چیست؟

قرص ایکس اید، مکمل تقویت قوای جنسی آقایان است و با ترکیبات موثر به افزایش میل جنسی مردان کمک می‌کند. اگر عواملی مانند استرس، فشار کاری، کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن باعث کاهش میل جنسی در مردان شده باشد، ایکس اید به عنوان دارویی مجاز و موثر پیشنهاد می‌گردد. اختلالات نعوظ، زود انزالی و کاهش میل جنسی در آقایان، تاثیرات منفی در کیفیت رابطه بین زوجین دارد. برای اینکه بتوانید زندگی شادی داشته باشید باید روابط جنسی سالم و کافی با همسر خود برقرار کنید. برای رفع کم‌توانی جنسی در آقایان، علاوه بر رژیم غذایی و سبک زندگی سالم، می‌توانید از مکمل‌های مجاز افزایش میل جنسی مانند ایکس اید کمک بگیرید.

ایکس اید حاوی ترکیبات مفیدی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره برخی گیاهان دارویی است. هر یک از ترکیبات موجود در قرص ایکس اید تاثیرات اثبات شده‌ای بر افزایش میل جنسی دارند. همچنین عوارض جانبی قابل توجهی برای این محصول گزارش نشده است. برای خرید قرص ایکس اید روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید قرص ایکس اید

ترکیبات قرص ایکس اید چیست و چگونه باعث تقویت قوای جنسی آقایان می‌شود؟

در بخش‌های ابتدایی به این نکته اشاره کردیم که ترکیبات قرص ایکس اید شامل ویتامین‌ها، مینرال‌ها و چند عصاره گیاهی موثر است. تمام ترکیبات موجود در این محصول می‌توانند به تقویت قوای جنسی آقایان کمک کنند. اجازه بدهید در این بخش، هر یک از ترکیبات قرص ایکس را به طور جداگانه نام ببریم و خواص آن‌ها را در جهت تقویت قوای جنسی مردان بررسی کنیم.

ترکیبات قرص ایکس اید
تمام ترکیبات موجود در ایکس اید می‌توانند به تقویت قوای جنسی آقایان کمک کنند.

برخی ویتامین های گروه B (B2، B3 و B6)

ویتامین‌های گروه B به طور کلی جزو ریزمغذی‌های ضروری برای سلامت جسمی و روانی انسان هستند. در ترکیبات قرص ایکس اید مقادیری از ۳ نوع ویتامین گروه ب گنجانده شده تا با کاهش استرس، بهبود جریان خود در سلول‌های بدن و افزایش انرژی به تقویت میل جنسی در مردان کمک کنند. همچنین ویتامین‌های مذکور در بسیاری از مواد غذایی نیز وجود دارند. بنابراین آقایان با مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین‌های گروه ب، می‌توانند از کم‌توانی جنسی جلوگیری نمایند. انواع میوه‌ها، سبزیجات، ماءالشعیر بدون طعم، بعضی آجیل‌ها و… از جمله منابع سرشار از ویتامین‌های گروه ب هستند.

ویتامین E

ویتامین E در افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی و افزایش ترشح هورمون‌های جنسی موثر است. مقادیری از این ویتامین در قرص ایکس اید گنجانده شده تا به تقویت قوای جنسی مردان کمک کند.

زینک

زینک یا عنصر روی، نقش عمده‌ای در سلامت بدن انسان دارد. از جمله اهمیت این ماده در بدن مردان می‌توان به افزایش توانایی تولید مثل (تشکیل و تحرک مناسب اسپرم)، بهبود سلامت غده پروستات و بهبود متابولیسم هورمون اشاره کرد. در واقع کمبود زینک باعث کاهش ترشح تستوسترون شده و به دنبال آن تعداد و تحرک اسپرم‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند. هر تخلیه اسپرم حاوی ۵ میلی گرم زینک است، بنابراین در جهت حفظ سطوح زینک در بدن مردانی که از نظر جنسی فعال هستند، تامین این عنصر اهمیت دارد. اگر غلظت اسپرم کاهش پیدا کند، میزان باروری مردان هم کم می‌شود. عنصر روی در تقویت دم اسپرم و حرکت آن  موثر است و کمبود این ماده در بسیاری موارد، عامل اصلی ناباروری مردان محسوب می‌گردد.

همچنین برای ساخت مایع پروستاتیک و هورمون تستوسترون، بدن مردان به مقادیری از زینک نیاز دارد.  علاوه بر این‌ها میزان تستوسترون در بدن مردان با کیفیت نعوظ ارتباط داشته و کمبود این هورمون باعث اختلالات برافراشتگی آلت می‌شود. وقتی میزان تستوسترون در بدن آقایان کم باشد، ممکن است نعوظ رخ ندهد یا اندکی پس از شروع رابطه جنسی، از بین برود. بنابراین در پاسخ به این پرسش که قرص ایکس اید چیست و چه کاربردی دارد، می‌گوییم این محصول به واسطه زینک به تقویت قوای جنسی آقایان کمک می‌کند.

منیزیم

عنصر منیزیم ماده معدنی مهم برای سلامت بدن است. این عنصر می‌تواند در بهبود عملکرد سیستم عصبی و ماهیچه‌ها موثر باشد. همچنین به سنتز پروتئین و تنظیم قند خون و فشار خون کمک می‌کند. تحقیقاتی درباره ارتباط کمبود منیزیم در بدن مردان و اختلالات نعوظ انجام شده است. این تحقیقات نشان دادند که کمبود شدید منیزیم می‌تواند عامل مهمی برای ایجاد مشکلات نعوظ باشد. منیزیم جزو ترکیبات قرص ایکس اید است. بنابراین پیرو پرسش ترکیبات قرص ایکس اید چیست و چگونه به تقویت قوای جسمی مردان کمک می‌کند، می‌توانیم به منیزیم اشاره کنیم. این عنصر با بهبود عملکرد سیستم عصبی و ماهیچه‌ای به مردان کمک می‌کند در رابطه جنسی فعال‌تر باشند (بدون احساس خستگی زودرس). همچنین مقادیری از منیزیم در ترکیبات قرص ایکس اید برای رفع اختلالات نعوظ موثر است.

جینسینگ

تحقیقات ثابت کرده‌اند که ریشه گیاه جینسینگ می‌تواند برای درمان مشکلات نعوظ و افزایش میل جنسی مفید باشد. دانشمندان بر این باور هستند که ترکیبات موجود در این گیاه، از استرس اکسیداتیو در عروق و بافت آلت تناسلی مردان جلوگیری می‌کند. همچنین جینسینگ باعث تولید اکسید نیتریک در بدن می‌شود. این ماده مانع از ضعف عضله آلت جنسی مردان شده و چرخش خون را در این عضو بهبود می‌بخشد. جینسینگ کره‌ای (Korean Ginseng) جزو ترکیبات قرص ایکس اید است. با توجه به اینکه می‌خواستیم بدانیم ترکیبات قرص ایکس اید چیست و چه کاربردی دارد، می‌توان گفت وجود ماده‌ای مانند جینسینگ در این مکمل تقویتی، برای رفع اختلالات نعوظ و افزایش کیفیت رابطه جنسی مفید است.

خارخاسک (Tribulus)

گیاه خارخاسک (Tribulus) دارای خواص بسیاری است. یکی از فواید کمتر شناخته شده این گیاه دارویی برای عموم، تقویت قوای جنسی بوده و بر اساس دانسته‌های طب سنتی پیشنهاد می‌شود. همچنین علم پزشکی و تحقیقات تخصصی، ثابت کرده اند که خارخاسک باعث افزایش حجم منی، افزایش میل جنسی و افزایش فشار خون در آلت جنسی مردان می‌شود. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، گیاه خارخاسک در کاهش احتمال ابتلا به سرطان پروستات موثر است. خارخاسک در ترکیبات قرص ایکس اید گنجانده شده و با فواید پرشمار خود در رابطه با تقویت قوای جنسی، موثر واقع می‌شود.

اپیمدیوم (Horny Goat Weed)

اپیمدیوم یا گرده لیوه (Horny Goat Weed) گیاهی است که در درمان اختلالات نعوظ به کار می‌رود. از این گیاه دارویی در طب سنتی چین برای افزایش میل جنسی نیز استفاده می‌کردند. مقادیری از گیاه گرده لیوه در ترکیبات قرص ایکس اید وجود دارد. به این ترتیب، مصرف قرص ایکس اید در درمان اختلالات نعوظ مفید است و به افزایش میل جنسی در مردان کمک می‌کند.

افزایش میل جنسی با ایکس اید
مصرف ایکس اید باعث افزایش میل جنسی و بهبود روابط زناشویی می‌گردد.

قرص ایکس اید برای چه افرادی مفید است؟

تمام مردان بزرگسالی که با اختلالات نعوظ، کاهش میل جنسی و زود انزالی مواجه هستند، می‌توانند از قرص ایکس اید استفاده کنند. با این حال توصیه می‌کنیم پیش از مصرف هر نوع دارو مانند قرص تقویت جنسی مردان، با پزشک یا داروساز مشورت کنید. ممکن است مصرف قرص ایکس اید به دلیل ابتلا به برخی بیماری‌ها یا حساسیت به ترکیبات محصول، برای شما راه حل مناسبی نباشد.

موارد احتیاط و منع مصرف قرص ایکس اید چیست؟

– مصرف قرص ایکس اید باید دو هفته قبل از جراحی قطع شود. این محصول می تواند خطر خونریزی، اختلال در فشار خون و قند خون را افزایش دهد.

– افرادی که مبتلا به بیماری‌های قلبی، مشکل انعقاد خون، صرع یا فشار خون هستند باید پیش از مصرف قرص ایکس اید با پزشک یا داروساز مشورت کنند.

– افرادی که به گیاهان جینسینگ، خارخاسک یا اپیمدیوم حساسیت دارند، نباید این مکمل را مصرف کنند.

– مصرف قرص ایکس اید برای افراد مبتلا به سرطان های وابسته به هورمون ممنوع است.

بهترین راه خرید قرص ایکس اید چیست؟

برای بسیاری از مصرف کنندگان، تهیه داروها و محصولات مرتبط با سلامت جنسی، چالش بزرگی است. اگر برای تهیه محصولات مذکور مانند قرص ایکس اید از داروخانه‌ها راحت نیستید، می‌توانید خرید اینترنتی را امتحان کنید. داروسازان مفید طب نیز به صورت آنلاین آماده ارائه مشاوره به شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید قرص ایکس اید روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید قرص ایکس اید

نکاتی در تقویت قوای جنسی مردان

در مقاله پیش رو به این پرسش، پاسخ دادیم که قرص ایکس اید چیست و چه کاربردهایی دارد. گفتیم این محصول به عنوان راه حلی موثر برای حل مشکلاتی مانند اختلالات نعوظ، زود انزالی و… پیشنهاد می‌شود. حال در این بخش به نکاتی درباره تقویت قوای جنسی مردان می‌پردازیم تا چشم انداز دقیق‌تری در رابطه با درمان ناتوانی جنسی داشته باشید.

– اگر ناتوانی جنسی در مردان ناشی از مشکلات جدی روحی باشد، باید علاوه بر مکمل‌ها، از متخصصان روان‌درمانی کمک بگیرید.

– چنانچه ناتوانی جنسی به دلیل ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، اختلالات هورمونی یا … به وجود آمده است در اسرع وقت به متخصص اورولوژی مراجعه کنید. ممکن است مصرف خودسرانه مکمل‌های تقویت جنسی، علایم بیماری‌های مذکور را پنهان کند. بنابراین پیش از مصرف هر گونه مکمل تقویت جنسی مانند ایکس اید، از پزشک یا داروساز راهنمایی بخواهید.

– با همسر خود رابطه دوستانه داشته باشید. نیازهای یکدیگر را بشناسید و برای داشتن رابطه جنسی سالم و رضایت‌بخش، همکاری کنید. در صورت نیاز از محصولات مجاز مانند قرص ایکس اید برای آقایان یا داروی گیاهی تقویت قوای جسمی زنان کمک بگیرید.

– سبک زندگی سالم را پیش بگیرید. مصرف سیگار، مشروبات الکلی و مواد مخدر عموما باعث تضعیف قوای جنسی می‌گردد. بنابراین عوامل مخرب را از حیات خود حذف کنید تا سلامت جسمی و روحی خود را بازیابید.

سخن پایانی

برای رابطه جنسی سالم، مرتبا اطلاعات خود را به روز کنید، زندگی زناشویی خود را از یکنواختی نجات دهید، بپذیرید که رابطه جنسی رضایت بخش یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های زندگی شاد است. در صورت بروز مشکلاتی مانند کاهش میل جنسی یا معضلاتی مانند آن، فقط از پزشکان یا داروسازان کمک بگیرید.

داروخانه آنلاین مفید طب، مرجعی معتبر برای ارائه انواع مکمل‌های تقویت جنسی است. همچنین می‌توانید در بخش نظرات، سوالات خود را مطرح کنید تا داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید. 

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط