نحوه تاثیر معجون دفع بلغم پی ال ام شف چگونه است؟

رفع مشکلات گوارشی با معجون دفع بلغم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سلام. می‌شه درمورد دوره مصرف این معجون، نحوه اثرگذاری و اولین نشانه‌های اثرگذاری و بهبود بگید؟ در مورد این موضوع در بروشور چیزی توضیح داده نشده.

پاسخ دکتر داروساز

تجمع رطوبت زائد در معده، باعث شل شدن معده، اختلالات هضم و در نتیجه اختلالات گوارشی می شود. در این حالت، افراد اغلب دچار سوءهاضمه، بی اشتهایی، زخم معده و… می شوند. معجون بلغم با رفع رطوبت و بلغم اضافی، این عارضه ها را برطرف می سازد و باعث تقویت معده می شود. همچنین این ترکیب علاوه بر اثربخشی بسیار بالا و سریع، عوارض داروهای دیگر را ندارد.

البته دقت کنید که تشخیص دقیق سوء مزاج بهتر است توسط پزشک متخصص طب سنتی با معاینه‌ی حضوری صورت بگیرد. غلبه بلغم، علائم بسیاری دارد. برای دفع بلغم می‌توانید از معجون دوای بلغم استفاده کنید. البته قبل از آن نکات گسترده و بسیاری را برای اصلاح سبک زندگی باید رعایت کنید، از جمله اینکه بایستی خواب خود را تنظیم و کم کنید، ورزش و خوراک مناسب با طبع خود داشته باشید و از مصرف موادی که سردی معده را تشدید می کند پرهیز کنید. شما می‌توانید یک مرتبه نیم ساعت پیش از صبحانه و یک مرتبه شب هنگام خواب، یک قاشق چای خوری از دارو به همراه آب میل کنید.

درصورتی که موارد احتیاط و منع مصرف و تداخلات دارویی معجون دوای بلغم درمورد شما صدق نمی‌کند، می‌توانید طبق دستور مربوطه برای مشکلات گوارشی، یک یا دو دوره این محصول را مصرف کنید و بر اساس پاسخ‌دهی محصول برای شما، مصرف را قطع کرده یا درصورت تمایل، تا رسیدن به نتیجه دلخواه ادامه دهید. درصورت عدم بهبودی حتما به پزشک مراجعه کنید‌.

با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

شاید علاقمند باشید در مورد بهترین راه‌های درمان غلبه بلغم در طب سنتی بیشتر بخوانید.

معرفی معجون دفع بلغم (پی ال ام شف)

پی ال ام شف که به  معجون دفع بلغم نیز معروف است، یک داروی بلغم زدا است که به رفع بلغم و مشکلاتی از قبیل نفخ، رفلاکس معده و اختلالات گوارشی است. این دارو حاوی آویشن و زنیان بوده و اثر بسیار خوبی در بهبود مشکلات معده و روده دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه توضیحات این محصول در وبسایت یا اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب بروید و در صورت نیاز آن را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

نحوه مصرف معجون دفع بلغم شفانگر
از معجون دفع بلغم پی ال ام شف شفانگر برای بلغم زدایی و رفع مشکلات گوارشی از قبیل نفخ و سوءهاضمه استفاده می‌شود.

خرید معجون دوای بلغم پی ال ام شف

شما می‌توانید برای خرید معجون دفع بلغم پی ال ام شف از داروخانه آنلاین مفیدطب، روی دکمه زیر کلیک کنید:

خرید معجون دفع بلغم

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره