پماد کالاندولا مناسب برای رفع و بهبود سوختگی و التهابات پوستی

با فواید پماد کالاندولا آشنا شوید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گل همیشه بهار از گذشته به دلیل خواص ضدالتهابی خود، در انواع اشکال سنتی دارویی به منظور رفع التهاب ناشی از موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. پماد کالاندولا برای اغلب مادر و پدرهایی که نوزاد دارند نام آشنایی بوده و معمولا از آن برای رفع التهابات پوستی نوزاد خود به خصوص برای ادرار سوختگی او استفاده می‌کنند.

باریج و دینه از جمله شرکت‌های داروسازی پماد کالاندولا می باشد. با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا شما را با این پماد بی‌نظیر آشنا کنیم. در ادامه خواهید می‌خوانید:

پماد کالاندولا شرکت داروسازی دینه

پماد کالاندولا دینه به شکل تیوب‌های ۱۵ و ۳۰ گرمی بوده و تنها حاوی عصاره کالاندولا می‌باشد که از آن برای رفع التهاب ادرار سوختگی یا سوختگی با اجسام داغ و یا با بخار استفاده می‌شود.

این پماد همچنین برای پوست‌های حساس از جمله پوست نوزادان مناسب می‌باشد و می‌تواند سبب ترمیم پوست‌های آسیب دیده شود.

کرم کاندولا شرکت داروسازی باریج

کرم کالاندولا باریج علاوه بر عصاره گل همیشه بهار حاوی هیالورونیک اسید، بابونه و آلوئه ورا بوده و فاقد پارابن می‌باشد و سبب ایجاد حساسیت نخواهد شد. موارد استفاده این کرم نیز همانند پماد کالاندولا دینه می‌باشد.

آیا پماد کالاندولا برای سوختگی دست مناسب است؟

از آنجایی این پماد حاوی عصاره گل همیشه بهار است، میتواند به رفع و بهبود انواع سوختگی با اجسام داغ و یا بخار کمک کند. البته بایستی به میزان سوختگی و شدت آن توجه نمایید چرا که گاهی لازم است به پزشک مراجعه کنید. اما برای رفع التهاب و بهبود سوختگی‌های سطحی و مختصر می‌توانید از پماد کالاندولا استفاده نمایید.

مصرف کالاندولا برای رفع ادرار سوختگی

این پماد برای نوزادانی که دچار ادرار سوختگی شده‌اند قابل استفاده می‌باشد. این پماد همچنین می‌تواند برای رفع عرق سوختگی کشاله ران و یا زیر بغل در بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرید.

رفع اگزما با پماد کالاندولا

این پماد می‌تواند به رفع ترک‌های پوستی، خشکی پوست و درماتیت آلرژیک و به عبارت دیگر التهاب پوستی ناشی از حساسیت کمک کند.

آیا پمادهای کالاندولا حاوی کورتون است؟

خیر! این پماد فاقد ترکیبات کورتون بوده و یک محصول گیاهی می‌باشد و استفاده از آن برای اطفال مانعی ندارد.

پماد کالاندولا برای نیش حشرات

بهبود التهاب ناشی از تبخال و نیش حشرات با کالاندولا

از کالاندولا می‌توان به منظور کاهش خارش، التهاب و ورم ناشی از تبخال و نیش حشرات و تسریع بهبود آن استفاده نمود.

آیا کالاندولا برای رفع قارچ و عفونت‌های قارچی موثر است؟

در مطالعات مختلف اثر عصاره گل همیشه بهار بر روی قارچ‌های عفونی مورد بررسی قرار گرفته است اما از آنجایی که این مطالعات اغلب مطالعات آزمایشگاهی بوده مطالعات انسانی و حیوانی نیستند، نمی‌توان به این داده‌ها اتکا نمود و بهتر است برای درمان عفونت‌های قارچی خود از داروهای مخصوص به آن استقاده نمایید.

آیا پماد کالاندولا برای برای عفونت‌های واژن مفید است؟

در مطالعات برای درمان انواع عفونت‌های قارچی و یا باکتریایی واژن از اشکال دارویی واژینال حاوی عصاره گل همیشه بهار استفاده شده است اما با این حال شکل های خاصی از آن‌ها برای استفاده واژن فرموله شده است و معمولا استفاده از این محصول عفونت‌های مربوط به واژن توصیه نمی‌شود و بهتر است به پزشک مراجعه نمایید.

عوارض جانبی

  • عوارض خاصی برای پماد کالاندولا گزارش نشده است اما ممکن است حساسیت ایجاد نمایید از این رو بهتر است قبل از مصرف حتما تست شود.
  • افرادی که نسبت به گیاهان خانواده آستراسه حساسیت دارند ممکن است به صورت مقطعی به محصولات حاوی عصاره گل همیشه بهار حساسیت داشته باشند.

ویدئو معرفی پماد کالاندولا

در این ویدئو شما می‌توانید توضیحات خانم دکتر مرتضوی در مورد این محصول مفید برای سوختگی و التهابات پوستی را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در این مطلب ما به سوالات مربوط به پماد کالاندولا پاسخ دادیم، شما می‌توانید سوالات خود را در مورد این محصول بی‌نظیر در صفحه پماد کالاندولا ۳۰ گرمی دینه و کرم کالاندولا باریج ۱۵ گرمی در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی با ما در میان بگذارید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

خرید پماد کالاندولا دینه

خرید کرم کالاندولا باریج

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره