معرفی قرص چربی سوز کارویل، محصول محبوب لاغری

قرص کاهش اشتها و لاغری کارویل
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرص کارویل یک قرص گیاهی تهیه شده از چای سبز، ترشک، زیره سبز، انیستون و کرفس است. از این رو، در کاهش وزن و بهبود عملکرد دستگاه گوارشی بسیار موثر می‌باشد. برای کسب اطلاعات راجع به نحوه مصرف و عوارض قرص لاغری کارویل با ما در مجله سلامت مفید طب همراه باشید.

قرص کرفس یا قرص کارویل؟

یکی از گیاهان محبوب برای کاهش وزن کرفس است. این گیاه به دلیل داشتن مقدار زیادی فیبر سلولزی می‌تواند به کاهش جذب کالری و نهایتاً کاهش وزن کمک کند. قرص کارویل شرکت حکیم مومن تبریزی که بعضا به نام قرص کرفس نیز شناخته می­‌شود، حاوی بسته‌­های صد عددی قرص ۵۰۰mg است. قرص‌های کارویل در بلیسترهای ۱۰ عددی بسته بندی شده‌اند.

در قرص کارویل از کرفس استفاده شده است
کرفس یکی از گیاهان موثر در لاغری است.

ترکیبات و تاثیرات قرص کارویل

این قرص علاوه بر کرفس حاوی انیسون، زیره سبز، ترشک و چای سبز است. این ترکیبات علاوه بر کمک به کاهش اشتها و کاهش وزن اثرات ضد نفخ و ضد اسپاسم نیز دارند که تمام این موارد می­‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش وزن کمک کند.

موارد استفاده قرص کارویل

دستور مصرف این قرص نسبت به میزان اضافه وزن شما متفاوت است. اگر بیشتر از ۱۵ کیلوگرم اضافه وزن داشته باشید، باید روزی سه وعده و هر وعده ۳ قرص را حدودا نیم ساعت قبل از غذا مصرف کنید. اگر کمتر از ۱۵ کیلوگرم اضافه وزن داشته باشید، روزی ۳ وعده و هر وعده یک یا دو قرص باید مصرف کنید.

قرص کارویل چه عوارضی دارد؟

شرکت سازنده در دُز توصیه شده عارضه‌­ای را گزارش نکرده است. اما در دراز مدت، ممکن است در تعادل آب و الکترولیت بدن اختلالاتی ایجاد کند. خصوصا اگر دارو بیش از حد توصیه شده مصرف شود. علاوه بر این در اوایل مصرف ممکن است به دلیل داشتن چای سبز در افراد حساس مشکلات گوارشی ایجاد کند. این مشکلات معمولاً به مرور زمان برطرف می‌شوند .

تداخلات دارویی قرص لاغری کارویل

اگر داروهای ضد انعقاد یا داروهایی که عارضه کبدی دارند مصرف می‌کنید، بهتر است قبل از مصرف کارویل با پزشک داروساز مشورت کنید.

ویدیوی معرفی قرص کارویل

جمع بندی

در این مقاله با قرص لاغری کارویل و خواص آن آشنا شدید. همچنین از نحوه مصرف این قرص گیاهی نیز مطلع شدید. چنانچه هرگونه سوال دیگری درباره‌ی قرص کارویل دارید، می‌توانید در سایت داروخانه آنلاین مفید طب مطرح کنید تا توسط دکتر متخصص به آن ها پاسخ داده شود.

خرید قرص کارویل

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

4 دیدگاه دربارهٔ «معرفی قرص چربی سوز کارویل، محصول محبوب لاغری»

  1. سلام خسته نباشید من حدوداچهارماه پیش ی دوره قرص کارویل مصرف کردم،اگربخوام الان بازی دوره دیگ مصرف کنم میتونم یااینکه درآب الکترولیت بدنم اختلال ایجادمیشه؟

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      در صورتی که مشکل و بیماری زمینه ای خاصی ندارید و یا داروی خاصی مصرف نمیکنید، بعید است با توجه به اینکه ۴ ماه فاصله داده اید، در تعادل آب و الکترولیت بدن اختلالاتی ایجاد کند.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بین کپسول لیورکر و قرص کارویل تداخلی گزارش نشده است. البته این لزوما به معنی عدم وجود تداخل نیست اما ریسک بروز تداخل بین این دو، پایین است.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره