آیا داروی گیاهی میگرن اطریفل، جایگزینی برای داروی شیمیایی است؟

اطریفل افتیمونی برای میگرن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با سلام. می‌خواستم بدونم داروی گیاهی اطریفل افتیمونی واقعا برای میگرن جواب می‌ده و درمان کننده است؟ و با خوردن آن نیاز به مصرف داروی شیمیایی برای میگرن نیست؟

پاسخ دکتر داروساز

اطریفل افتیمونی نیاک متشکل از ترکیبات مفید برای حفظ سلامت کبد و همچنین ترکیبات ضد اضطراب و آرام بخش است. از آنجا که از منظر طب سنتی، در بسیاری از موارد مشکلات کبدی و گوارشی موجب بروز سردرد روزانه، میگرن و خستگی می‌گردد، لذا وجود این ترکیبات در اطریفل افتیمونی باعث شده تا در کنار ترکیبات آرامبخش (همچون گل گاو زبان و گل سرخ) فرآورده، اثربخشی مناسبی در درمان اینگونه مشکلات عصبی داشته باشد.

دقت بفرمایید که این دارو مسکن نبوده بلکه باعث التیام کامل درد بعد از یک دوره درمان می شود. با این حال اطریفل افتیمونی درمان قطعی برای سردردهای عصبی و میگرن نیست و علت بروز سردردهای میگرنی هنوز به طور واضح مشخص نشده است. بنابراین درمان قطعی وجود نداشته و درمان توسط ترکیبات شیمیایی یا گیاهی مختلف ممکن است به شکست بیانجامد.

به هر صورت شما می‌توانید یک دوره از اطریفل افتیمونی استفاده کرده و اثردهی آن روی خود را ارزیابی کنید.

توجه داشته باشید که خیلی اوقات به هر سردرد شدید میگرن گفته می‌شود درحالی که میگرن فقط نوع خاصی از سردرد با علائم خاص است.

(دکتر ضحا مرتضوی، مسئول فنی داروخانه)

اطریفل افتیمونی چیست؟

سردردهای مکرر و میگرن از بیماری های رایجی هستند که بسیار آزاردهنده بوده و حتی می‌توانند زندگی فرد را مختل نمایند. با توجه به این که علت بسیاری از سردردهای روزانه و میگرن، وجود مشکلات و اختلالات کبدی و گوارشی است، شرکت نیاک با تولید داروی گیاهی اطریفل افتیمونی، محصولی موثر برای بهبود این مشکلات عرضه کرده است.

قرص اطریفل شامل ترکیبات آرام بخشی مانند گل سرخ، گل گاو زبان و نیز گیاهان تقویت کننده معده و کبد است و دارویی مفید برای بهبود سردرد، کاهش دردهای مفاصل و درمان دردهای سیاتیکی و نیز کمردرد محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قرص اطریفل افتیمونی به صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی (مفید طب) مراجعه کنید و در صورتی که نظر یا سوالی در رابطه با این محصول دارید، در قسمت نظرات ثبت نمایید تا متخصصین ما به آن ها پاسخ دهند.

خرید قرص اطریفل افتیمونی

برای خرید این محصول که تولید شده توسط شرکت نیاک است، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید اطریفل افتیمونی

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «آیا داروی گیاهی میگرن اطریفل، جایگزینی برای داروی شیمیایی است؟»

  1. این دارو اختصاصا اثر درمانی برای وسواس فکری (OCD) ندارد. دقت بفرمایید که وسواس فکری بایستی توسط پزشک متخصص تشخیص داده شده و رژیم درمانی مناسب تجویز شود. معمولا فراورده های گیاهی به عنوان درمان اصلی وسواس فکری نمی توانند موثر باشند و نهایتا به عنوان درمان کمکی در کنار داروهای شیمیایی استفاده می شوند.

    با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره