همه چیز درباره قرص لاغری هسته انگور

تاثیر هسته انگور در لاغری
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

قرص لاغری هسته انگور یکی از روش‌های ارگانیک برای کاهش وزن است که اخیرا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. نمونه‌های با کیفیت این قرص‌ها ۱۰۰% گیاهی هستند و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌های قوی باعث افزایش سلامت عمومی بدن، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و صد البته کاهش وزن می‌شوند. این قرص‌ها که معمولا ترکیبی از عصاره هسته انگور و چای سبز هستند باعث کاهش اشتها و همچنین افزایش سوخت و ساز بدن شما می‌‌شوند. در داروخانه مفید طب در مورد این محصولات صحبت می‌کنیم تا با این داروی گیاهی، مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

قرص لاغری هسته انگور چطور روی بدن تاثیر می‌‌گذارد؟

در اثر انجام فعل و انفعال‌های شیمیایی در بدن و همچنین عوامل محیطی مختلف، رادیکال‌های آزاد در بدن تولید می‌شوند. مشکلاتی که این قضیه می‌تواند در پی داشته باشد عبارتند از: “مشکلات خود ایمنی، بیماری‌های پوستی، ریزش مو، بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان و…” بهترین راه برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد این است که از آنتی اکسیدان‌های طبیعی استفاده کنید.

آنتی اکسیدان‌ها باعث می‌‌شوند که رادیکال‌های آزاد موجود در قسمت‌های مختلف بدنتان از بین بروند و اینطور از بروز عوارض مختلف برای شما جلوگیری می‌‌شود. از بین رفتن رادیکال‌های آزاد در بدن شما باعث می‌‌شود سوخت و ساز بهتری داشته باشید و به این صورت بتوانید وزن خود را راحت‌تر کنترل کنید. قرص لاغری هسته انگور از آن جایی که حاوی هسته انگور و چای سبز است؛ آنتی اکسیدان‌های طبیعی بسیار قوی دارد که می‌تواند مزایایی که در قسمت بالا گفتیم را برای شما به همراه داشته باشد.

علاوه بر تاثیرگذاری مثبت بر روی سلامت کل قسمت‌های بدن و کمک به کاهش وزن، قرص لاغری هسته انگور دارای تاثیرات ضد اضطراب و آرام بخش است. این آثار باعث می‌‌شود بعد از خوردن آن‌ها شما احساس سبُکی خاصی را تجربه کنید. یکی از محصولات معتبر در ایران که به شما اجازه می‌‌دهد از مزایای هسته انگور و چای سبز به صورت همزمان استفاده کنید کپسول‌های لاغری روگرین هستند. این قرص‌ها مورد تایید سازمان غذا و دارو می‌باشند و به همین دلیل می‌‌توانید با خیال راحت آنها را مصرف کنید.

قرص لاغری هسته انگور

مزایای قرص هسته انگور

در ادامه این بخش مزایایی که استفاده از قرص هسته انگور برای شما به همراه دارد مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با فواید این محصولات بیشتر آشنا شوید.

  • جلوگیری از پیری زودرس
  • پاکسازی عروق از رسوبات چربی با استفاده از آنتی اکسیدان‌ها و در نتیجه کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی
  • پیشگیری از سرطان‌های مختلف
  • تقویت سیستم ایمنی و و بالا رفتن سلامت عمومی بدن
  • کاهش اشتها
  • کاهش وزن و سوزاندن چربی‌های اضافه بدن
  • دارای خواص آرام بخش و ضد استرس

اگر قصد خرید کپسول عصاره هسته انگور را دارید، پیشنهاد ما به شما کپسول لاغری روگرین است. این محصولات با داشتن ترکیبات مختلف مانند ویتامین C، چای سبز و صد البته عصاره هسته انگور؛ می‌‌توانند تاثیرگذاری بسیار بهتری روی روند کنترل وزن شما داشته باشند. در ادامه بیشتر در خصوص این قرص‌ها صحبت می‌‌کنیم.

معرفی قرص لاغری روگرین

مواد تشکیل دهنده قرص لاغری روگرین هر کدام دارای خواص زیادی برای بدن هستند و به همین دلیل این قرص‌ها امروزه یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای افرادی هستند که قصد کاهش وزن دارند و از طرفی دچار گرفتگی عروق و سایر بیماری‌های مشابه هستند. در ادامه مواد تشکیل دهنده قرص لاغری هسته انگور روگرین را خدمت شما معرفی می‌‌کنیم.

  • عصاره هسته انگور: عصاره هسته انگور از فشردن و تصفیه کردن هسته انگور‌های تازه تولید می‌‌شود. آنتی‌اکسیدان‌های بسیار قوی موجود در آن باعث می‌‌شود بخش زیادی از رادیکال‌های آزاد موجود در بدن که باعث به وجود آمدن ناهنجاری‌های زیادی شده اند، از بین بروند. همین موضوع افزایش سوخت و ساز بدن شما را در پی خواهد داشت که در طولانی مدت به کاهش وزن شما کمک خواهد کرد.
  • چای سبز: چای سبز که یکی از نوشیدنی‌های قدیمی می‌‌باشد، دارای مواد مفیدی مانند کاتشین‌ها و آنتی اکسیدان‌های زیادی است که با افزایش سوخت و ساز بدن شما از افزایش وزن جلوگیری می‌کند. همچنین مصرف چای سبز در فاصله زمانی معین باعث کاهش اشتهای شما خواهد شد.
  • ویتامین C: ویتامین C به طور کلی یک سم زدایی عمومی می‌‌باشد که کمک می‌‌کند راحت تر سموم شیمیایی موجود در آب و هوا، غذا و یا محیط زندگی خود را دفع کنید و به این شکل از شما در برابر صدمات ناشی از قرارگیری در معرض آلودگی‌های مختلف جلوگیری می‌‌کند. در ضمن استفاده از این ویتامین باعث می‌شود اسید فولیک و آهن تاثیر بهتری روی بدنتان بگذارند و به این شکل سیستم ایمنی و گردش خونتان روند بهتری داشته باشند.

این قرص‌ها از طریق فعال کردن آنزیم‌های لیپاز و پلی فنول، باعث افزایش سوخت و ساز چربی‌ها در بدن شما می‌‌شوند. به علاوه کمک می‌کنند تا آنزیم‌های دیگر به راحتی در زمان تحرک و یا رعایت رژیم‌های غذایی مختلف چربی‌های شما را تجزیه کنند. از همین رو بسیاری معتقدند قرص لاغری هسته انگور یکی از بهترین و کم ضرر ترین روش‌ها برای لاغری است. در ضمن افرادی که قصد کاهش وزن دارند ممکن است در این مسیر دچار افسردگی و یا حالاتی مشابه شوند که با استفاده از این قرص‌ها (به دلیل تاثیرات ضد افسردگی و آرام بخشی که دارند) می‌توانند این مشکل را حل کنند.

قرص روگرین هسته انگور

نحوه مصرف قرص لاغری هسته انگور

شرکت قائم دارو تولید کننده کپسول روگرین می‌‌باشد، استفاده کنندگان از محصولات خود پیشنهاد می‌‌دهد که دو ساعت بعد از صبحانه و سه ساعت پس از ناهار از این قرص‌ها استفاده کنند. تعداد مورد استفاده در هر وعده نیز حداکثر دو عدد می‌‌باشد که بسته به شرایط خود می‌‌توانید این مقدار را کاهش دهید.

بهتر است که در دوران شیردهی و بارداری از این محصولات استفاده نکنید و برای کسب اطمینان بیشتر حتما در این خصوص با پزشک متخصصی مشورت داشته باشید. در ضمن این موضوع مهم را نباید فراموش کنید که قرص هسته انگور به عنوان یک مکمل غذایی مورد استفاده می‌‌گیرد و به هیچ عنوان یک داروی مناسب برای درمان، پیشگیری و تشخیص یک بیماری نیست.

عوارض قرص لاغری روگرین

یکی از نکات جالب در خصوص قرص لاغری روگرین این است که تا امروز عوارض خاصی در مورد این محصول گزارش نشده و شما با خیال راحت می‌‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما این نکته بسیار مهم را از یاد نبرید که مصرف بیش از حد از این محصولات می‌‌تواند مضراتی را به دنبال داشته باشد.

یکی از مشکلات احتمالی که می‌‌تواند در اثر مصرف زیاد از حد این قرص‌ها برای شما به وجود بیاید، افزایش میزان اسیدهای چرب در بدن است. در صورت بروز این مشکل شاهد این خواهید بود که نسبت به عوامل خارجی حساسیت زیادی نشان می‌‌دهید و تعادل بخش‌های مختلف بدن‌تان بهم خواهد خورد. اما اگر روند استفاده شما از قرص لاغری هسته انگور به شکلی عاقلانه و صحیح باشد، مشکل خاصی برای شما پیش نخواهد آمد. پس بهتر است در زمان استفاده توصیه پزشک و یا نکاتی که تولید کننده دارو در اختیار شما قرار می‌‌دهد را مد نظر قرار دهید.

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت مجله مفیدطب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتیکه مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط