قرص فلوردو مکمل لاغری گیاهی و بدون عوارض

قرص فلوردو مکمل لاغری گیاهی و بدون عوارض
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یکی از محصولات لاغری گیاهی محبوب قرص فلوردو است که به دلیل تقاضای زیاد و سوالات متداولی که درمورد این محصول از ما پرسیده می‌شود، با خانم دکتر داروساز ضحی مرتضوی گفتگوی کوتاهی داشتیم. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به سوالات شما پاسخ داده شده و همچنین این قرص لاغری پرطرفدار معرفی شده است. با ما همراه باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی برای کاهش وزن خود داشته باشید.

سوالات متداول درباره فلوردو

شرکت سینافراور بر اساس برخی از نسخ طب سنتی محصولی را با عنوان قرص فلوردو تولید کرده است که در بسته‌های ۶۰ عددی طراحی شده و حاوی چای سبز، نعناع فلفلی، ختمی، علف طلایی و انجدان است. این شرکت و متون طب سنتی ادعا می‌کنند که فلوردو می‌تواند به رفع مشکلات گوارشی و کاهش وزن کمک کند. حال سوال اینجاست آیا طب مدرن هم این ادعا را قبول دارد یا خیر.

نظر طب مدرن درمورد اثرات قرص فلوردو چیست؟

برخی از ترکیبات قرص فلوردو مثل نعناع فلفلی، چای سبز با ختمی می‌توانند به کاهش اشتهای کاذب یا افزایش متابولیسم و سوخت و ساز چربی‌ها کمک کنند.

خرید قرص لاغری فلوردو

همچنین با افزایش حرکات دستگاه گوارش، در واقع فرصت جذب چربی و کربوهیدرات را کم می‌کنند و از این جهت به کاهش وزن کمک خواهند کرد. خصوصا اگر شما رژیم کم‌کالری داشته باشید و ورزش هم بکنید، قرص فلوردو بهتر می‌تواند در کاهش وزن اثر داشته باشد.

آیا قرص فلوردو بر رفع مشکلات گوارشی اثر دارد؟

بله می‌تواند این اثر را داشته باشد. نعناع فلفلی می‌تواند روی خیلی از کرامپ‌ها و دردهای شکمی و روده‌ای موثر عمل کند. همجنین انجدان نیز می‌تواند به هضم بهتر غذا کمک کند و نفخ را تا حدی رفع کند. بنابراین این ادعای طب سنتی و قرص فلوردو بی‌دلیل نیست و پشتوانه علمی دارد.

قرص لاغری گیاهی فلوردو
قرص فلوردو به دلیل داشتن ترکیبات کاملا گیاهی در کاهش وزن، بالا بردن متابولیسم و رفع مشکلات گوارشی موثر شناخته شده است.

نحوه مصرف قرص فلوردو چگونه است؟

دستور مصرف توصیه شده برای این محصول روزی دو عدد است. شما می‌توانید یک عدد قرص فلوردو را نیم ساعت قبل از ناهار و یک عدد را نیم ساعت قبل از شام مصرف کنید.

  • از آنجا که این قرص حاوی چای سبز است و به دلیل ترکیبات چای سبز، اگر مبتلا به کم‌خونی فقر آهن هستید، بهتر است به جای نیم ساعت قبل از ناهار یا شام، قرص فلوردو را بعد از ناهار و شام استفاده کنید.
  • بهتر است مصرف فلوردو با داروهای شیمیایی یا گیاهی دیگری که خاصیت ملینی دارند، همزمان نشود.
  • همچنین مصرف طولانی‌مدت قرص فلوردو برای افرادی که شرایط زمینه‌ای خاصی دارند، ممکن است به صلاح نباشد. در صورت استفاده زیاده از حد، به دلیل بهم خوردن تعادل آب و الکترولیت بدن شما احتمال ایجاد اسهال وجود دارد. در نتیحه برای مصارف طولانی‌مدت بهتر است با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

قرص فلوردو برای چه کسانی منع مصرف دارد؟

این محصول تقریبا منع مصرف خاصی ندارد. با این حال بهتر است در کودکان زیر ۱۸ سال، دوران بارداری و شیردهی مصرف نشود. همچنین اگر مبتلا به انسداد یا تنگی روده هستید و یا درد ناشناخته شکمی دارید (یعنی علت درد شکمی که دارید مشخص نشده است) بهتر است از مصرف فلوردو در این مواد پرهیز کنید.

قرص لاغری فلوردو چند کیلو کم میکند؟

یکی از پرتکرارترین سوالات درمورد قرص فلوردو این است. به طور مثال می‌پرسند من ۱۰ کیلو اضافه وزن دارد از فلوردو چه مقدار و تا چه مدت استفاده کنم تا این ۱۰ کیلو را کم کنم؟ یا می‌پرسند قرص فلوردو را با قرص هزال می‌توانم مصرف کنم؟ اگر فلوردو را با هزال همزمان بخورم می‌توانم ۲۰ کیلو وزن کم کنم یا در یک ماه این کاهش ورن را بدست بیاورم؟

چه در مورد فلوردو و هزال که با هم قابل استفاده هم هستند، چه در مورد مکمل‌های گیاهی کاهش وزن دیگر، باید دقت کنید که تمام اثربخشی مکملی که مصرف می‌کنید به شخص شما بستگی دارد. این مسئله برای فرد به فرد می‌تواند متفاوت باشد و به این بستگی دارد که آیا اضافه وزن شما صرفا به خاطر پرخوری است یا کم‌کاری تیروئید دارید. به طور مثال کم‌کاری تیروئید باعث می‌شود که متابولیسم پایین باشد و در واقع بدن شما انرژی کمتری را بسوزاند.

بنابراین علی رغم اینکه این محصولات مکمل گیاهی می‌توانند به روند کاهش وزن شما کمک کنند، میزان این کاهش وزن و اینکه این فرآورده برای شما مناسب است یا خیر، می‌تواند بسته به تشخیص پزشک یا شرایط بدنی شما متفاوت باشد. به همین دلیل اگر هرگونه شکی برای مصرف این محصولات دارید بهتر است قبل از مصرف قرص فلوردو یا هزال یا هر مکمل گیاهی کاهش وزن دیگری با پزشک و داروساز مشورت کنید.

ویدئو قرص فلوردو

در ویدئوی زیر دکتر ضحا مرتضوی درباره این محصول توضیح می‌دهند:

سخن پایانی

در این مقاله سعی بر این داشتیم که به صورت مختصر به سوالات متداولی که شما در مورد قرص فلوردو داشتید پاسخ دهیم. اغلب این سوالات درباره نحوه مصرف و مقدار مصرف این محصول است. مطالعه این متن برای افرادی که به دنبال یک محصول لاغری گیاهی مناسب برای بدن خود هستند بسیار مفید خواهد بود.

شما می‌توانید برای تهیه قرص فلوردو به بهترین داروخانه آنلاین مشهد یعنی داروخانه اینترنتی مفیدطب (دکتر اصیلی) مراجعه کنید. مفیدطب کالاهای مورد نظر شما را به سراسر کشور با پست پیشتاز ارسال می‌کند.

هر سوال دیگری درمورد این محصول و سایر محصولات گیاهی داشتید، می‌توانید در صفحه مربوط به آن در داروخانه آنلاین مفیدطب ثبت کنید، متخصصین داروساز ما به آن‌ها پاسخ خواهند داد.

 

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع