شربت نئوزینک برای کودک ۲ ماهه با اشتهای بالا را چقدر ادامه دهم؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سلام. دکتر برای پوست پسر ۲ماهه ام، شربت نئوزینک تجویز کرده، روزی دو و نیم سی سی. اشتهاش هم خیلی خوبه. نمی‌خوام بیشتر از این اشتهاش زیاد بشه. در ضمن، شیر کامل می‌خوره. چیکار کنم؟

پاسخ دکتر داروساز

درصورتی که بی‌اشتهایی کودک رفع شده و دیگر علامتی ندارد، احتیاجی به مصرف مداوم مکمل زینک نیست. البته ممکن است پزشک مکمل زینک را جهت رفع علائم دیگری تجویز کرده باشد که در آن صورت قطع مصرف آن باید با مشورت پزشک باشد. منتها تا دوسالگی مصرف مکمل ویتامین آ و د ضروری است. بعد از ۶ ماهگی نیز باید مکمل آهن را برای کودکتان شروع کنید.

با احترام، مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز)

شربت نئوزینک چیست؟

شربت نئوزینک الحاوی، حاوی ترکیب زینک گلوکونات بوده و برای افزایش اشتها و رشد قد کودکان و تقویت سیستم ایمنی نوزادان بسیار مؤثر است. شربت زینک گلوکونات نئوزینک در درمان اسهال نوزادان و کودکان نیز کاربرد دارد.

شربت نئوزینک برای نوزادان تا بزرگسالان قابل استفاده است. این شربت حاوی ملح یا ترکیب مؤثر زینک گلوکونات بوده و جذب این عنصر را در بدن افزایش می‌دهد. زینک گلوکونات برای نوزادان و کودکان خواص بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

فواید شربت زینک گلوکونات برای نوزادان

  • افزایش سرعت رشد کودکان
  • درمان اسهال نوزادان
  • تقویت سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان
  • افزایش قد کودکان
  • تقویت حافظه و هوش کودکان
  • افزایش اشتهای کودکان و بزرگسالان

برای اطلاعات بیشتر درباره این مکمل زینک، به داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید. همچنین در صورتی که درباره این محصول سوالی دارید، در قسمت نظرات بپرسید تا متخصصین ما به آن‌ها پاسخ دهند.

شربت نئوزینک چیست

خرید شربت نئوزینک

برای مشاهده اطلاعات و خرید شربت نئوزینک (زینک گلوکونات) می‌توانید به صورت اینترنتی از طریق داروخانه آنلاین مفیدطب اقدام کرده و به آسانی سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان در محل مورد نظر تحویل بگیرید:

خرید شربت نئوزینک

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «شربت نئوزینک برای کودک ۲ ماهه با اشتهای بالا را چقدر ادامه دهم؟»

  1. پسر من شیر مادر نمیخوره الان تو پنج ماهه میتونم بدم از شربت نئو زینک لشکالی نداره ؟ برای وزنش چون کمه

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام شیر خشک زینک مورد نیاز بدن شیرخواران را تامین می کند و لذا در کنار آن نیازی به مصرف شربت زینک ندارید. بهتر است در خصوص پایین بودن وزن فرزندتان با پزشک مشورت کنید.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط