طرز مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

اسلیم مکس دارویی گیاهی برای کاهش وزن است و از طریق افزایش متابولیسم بدن موجب لاغری می‌شود. گیاهان موجود در این قرص لاغری به گونه‌ای با هم ترکیب شده‌اند که سوخت و ساز مواد غذایی را در بدن افزایش داده و باعث تنظیم وزن بدن می‌شوند. در این مقاله به معرفی این محصول بسیار پرفروش و ویژگی‌های آن می‌پردازیم و شما را با طرز مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری آشنا خواهیم کرد.

قرص لاغری اسلیم مکس

اسلیم مکس از طریق مکانیسم‌های مختلفی می‌تواند موجب کاهش وزن شده، سوخت و ساز چربی‌ها را افزایش دهد و باعث کاهش سنتز چربی‌ها شود. در واقع این داروی گیاهی می‌تواند مانع جذب قند در روده شود و با کاهش سطح چربی و بهبود پروفایل چربی می‌تواند باعث کاهش شاخص توده بدنی در افراد دارای اضافه وزن شود.

عصاره خشک چای سبز، دانه گشنیز، بذر رازیانه و ریشه کاسنی ترکیبات اصلی تشکیل‌دهنده قرص لاغری اسلیم مکس هستند. عصاره چای سبز که ترکیب اصلی این فرآورده است، دارای مواد موثره مشتقات کاتچین و ابی کاتچین بوده که همگی دارای خاصیت ترموژنیک و تجزیه کننده چربی‌ها می‌باشند، بنابراین در تنظیم وزن بدن و کنترل چاقی موثر است.

خرید قرص اسلیم مکس

کپسول اسلیم مکس که در اکثر مواقع آن را به نام قرص اسلیم مکس می‌شناسند، با کاهش احساس گرسنگی و اشتها به کمتر شدن وزن کمک می‌کند. این فرآورده در عین حال که موجب کاهش اشتها می‌شود، متابولیسم و سوخت و ساز مواد غذایی را در بدن افزایش می‌دهد. در نتیجه با تسریع سوخت و ساز، کالری از طریق سلول‌ها سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند.

اثرات اسلیم مکس بر کاهش وزن و کنترل چاقی در تست مطالعات بالینی اثبات شده است. بر طبق یک کارآزمایی بالینی انجام شده به سفارش شرکت سازنده این فرآورده، ثابت شده است که مصرف روزانه ۳ تا ۴ کپسول به مدت ۲ ماه به طور مرتب و مداوم منجر به کاهش شاخص BMI می‌شود. البته در صورتی که مصرف این دارو با پیروی از رژیم غذایی همراه شود، کاهش وزن به مراتب بیشتر خواهد بود.

ترکیبات کپسول اسلیم مکس

همانطور که گفتیم اسلیم مکس از ترکیب عصاره چای سبز، دانه گشنیز، بذر رازیانه و ریشه کاسنی تهیه شده است. این گیاهان با توجه به اصول طب سنتی ترکیب شده‌اند و موجب هم افزایی و تکمیل اثرات یکدیگر می‌شوند. در ادامه با خواص هر یک از ترکیبات کپسول اسلیم مکس آشنا خواهیم شد.

عصاره خشک چای سبز

عصاره چای سبز می‌تواند از طریق کمک به متابولیسم بدن، برای لاغری و کاهش وزن مفید باشد. چای سبز حاوی کافئین و کاتچین (یک نوع فلاونوئید) می‌باشد که تحقیقات نشان داده هر دوی این ترکیبات، می‌توانند به متابولیسم سرعت ببخشند. کاتچین می‌تواند به تجزیه چربی‌ اضافی کمک کند. همچنین کاتچین و کافئین می‌توانند مقدار انرژی‌‌ای که بدن مصرف می‌کند را افزایش دهند. چای سبز علاوه بر افزایش سرعت متابولیسم، به افزایش اکسیداسیون چربی و حتی بهبود فعالیت انسولین نیز کمک می‌کند.

دانه گشنیز

گشنیز گیاهی محبوب و معطر است که در درمان برخی از بیماری‌ها و مشکلات از جمله التهاب پوستی، کلسترول بالا، اسهال، زخم‌های دهان، کم خونی و سوء هاضمه مورد استفاده قرار می‌گیرد. گشنیز به دلیل غنی بودن از اسانس‌های روغنی می‌تواند به ترشح صحیح آنزیم‌ها و شیره معده کمک کند. در نتیجه، این مسئله باعث تسهیل هضم و حرکات لوله گوارش یا پریستالسی می‌شود.

بذر رازیانه

رازیانه علاوه بر افزودن طعم و عطر به غذا، ممکن است باعث مهار اشتها شود. یک مطالعه روی ۹ زن سالم نشان داد آن‌هایی که ۲۵۰ میلی‌لیتر دمنوش تهیه شده با ۲ گرم تخم رازیانه را قبل از ناهار نوشیدند، در مقایسه با کسانی که به آن‌ها دمنوش دارونما یا پلاسبو داده شده بود، احساس گرسنگی کمتری داشتند و در طول وعده غذایی کالری کمتری مصرف کردند. در واقع آنتول که ترکیب اصلی در اسانس روغنی رازیانه است، ممکن است عامل خاصیت کاهش اشتها در این گیاه باشد.

ریشه کاسنی

برخی از مطالعات اظهار می‌نمایند که فیبر ریشه کاسنی می‌تواند اشتها را تنظیم نموده و مصرف کلی کالری را کاهش دهد که بالقوه منجر به کاهش وزن می‌شود. یک مطالعه دوازده هفته‌ای بر روی ۴۸ بزرگسال که اضافه وزن داشتند، نشان داد که مصرف روزانه ۲۱ گرم الیگو فروکتوز مشتق شده از کاسنی، که بسیار مشابه اینولین است، به طور متوسط منجر به کاهش ۱ کیلوگرم از وزن بدن شد (در حالی که گروهی که به آن‌ها پلاسیبو داده شده بود، وزن اضافه کردند). همچنین این مطالعه نشان داد که الیگو فروکتوز به کاهش سطح گرلین، هورمونی که احساس گرسنگی را تحریک می‌کند، کمک کرده است.

ویژگی‌های قرص اسلیم مکس

اسلیم مکس یکی از محبوب‌ترین قرص‌های لاغری گیاهی است که همین مسئله می‌تواند مهم‌ترین ویژگی این فرآورده باشد. در اکثر مواقع محصولات گیاهی به دلیل نداشتن ترکیبات مضر و شیمیایی، عارضه جانبی خاصی نداشته و می‌توانند به صورت طولانی مدت مورد مصرف قرار بگیرند. به همین دلیل اغلب افراد به جای محصولات لاغری شیمیایی موجود در بازار به سراغ فرآورده‌های گیاهی برای کاهش وزن می‌روند.

قرص لاغری اسلیم مکس قائم دارو
اسلیم مکس یک قرص لاغری گیاهی با ویژگی‌های منحصر به فرد است.

اسلیم مکس دارای موارد مصرف و ویژگی‌های زیر است:

  • تهیه شده از ترکیبات گیاهی و طبیعی
  • کمک به کاهش وزن و لاغری
  • کاهش توده چربی بدن
  • دفع چربی‌های زائد بدن
  • پیشگیری از افزایش وزن
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • آنتی‌اکسیدان و ضد سرطان
  • فاقد نگهدارنده شیمیایی

حال که با خواص و مکانیسم اثر این قرص پرطرفدار لاغری آشنا شدیم، می‌توانیم به طرز مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری بپردازیم.

طرز مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری

شرکت قائم دارو (تولید کننده قرص اسلیم مکس) به تازگی دستور مصرف درج شده در بروشور این محصول را کمی تغییر داده است. همین مسئله موجب شده که برای خیلی از مصرف‌کنندگان این داروی گیاهی ابهام ایجاد شود و درمورد طرز مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری سوالات زیادی پرسیده شود. جای نگرانی نیست، این تغییر بر اساس مطالعات جدید انجام شده توسط شرکت سازنده به منظور افزایش تاثیرگذاری صورت گرفته است.

شرکت داروسازی قائم دارو ابتدا برای مصرف اسلیم مکس توصیه کرده بود تا زمان رسیدن به وزن دلخواه خود روزی ۲ عدد کپسول یک ساعت قبل از نهار و ۲ عدد کپسول یک ساعت قبل از شام میل کنید. اما به تازگی این شرکت دستور مصرف پیشنهادی خود را به روزانه ۳ بار، هر بار یک کپسول به فاصله یک ساعت بعد از هر وعده غذایی تغییر داده است.

درمورد اینکه تا چند دوره می‌توان از قرص اسلیم مکس استفاده کرد، باید بگوییم محدودیتی برای زمان مصرف اسلیم مکس تعریف نشده است و تا رسیدن به وزن دلخواه، می‌توان طبق دستور از اسلیم مکس استفاده کرد. فقط در مواردی که شرایط منع مصرف، احتیاط مصرف، عوارض یا مصرف داروهای همزمان در مورد شما صدق می‌کند، بهتر است قبل از مصرف اسلیم مکس با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

همانطور که قبلا گفتیم مصرف روزانه ۳ تا ۴ کیسول به مدت ۲ ماه به طور مداوم و مرتب منجر به کاهش شاخص BMI می‌شود. بدیهی است در صورتی که مصرف دارو با پیروی از رژیم غذایی و فعالیت بدنی همراه شود، کاهش وزن به طور معناداری افزایش خواهد یافت.

هنگام استفاده از کپسول اسلیم مکس لازم است موارد زیر را با دقت مطالعه کنید و در نظر داشته باشید:

  • به دلیل وجود رازیانه و عصاره چای سبز در ترکیبات این دارو در کودکان نباید مصرف شود.
  • مصرف این دارو برای افراد زیر ۱۸ سال فقط با مشورت پزشک مجاز است.
  • اسلیم مکس در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های کبدی، بیماری‌های اعصاب، پرکاری تیروئید، کم خونی و خونریزی‌های شدید، گلوکوم، سندروم روده تحریک پذیر، سابقه مشکلات معدی و حساسیت به کافئین، لازم است کپسول اسلیم مکس را با احتیاط مصرف کنند.
  • کسانی که به گیاهان خانواده آستراسه/کمپوزیته (مانند کنگر فرنگی، بومادران، بابونه، گل آفتابگردان و…)، کرفس، شوید، جعفری، زیره، قاصدک و هویج آلرژی دارند، ممکن است به صورت مقاطع به کاسنی، رازیانه و گشنیز موجود در این فرآورده نیز حساسیت داشته باشند.
  • توصیه می‌شود ۲ هفته قبل از انجام عمل جراحی مصرف این فرآورده را با مشورت پزشک قطع کنید.
  • به علت وجود عصاره چای سبز در ترکیبات این دارو و باند شدن تانن‌های چای سبز با ساختار شیمیایی داروهای آلکالین، جذب مجدد این داروها ممکن است دچار تاخیر گردد.

عوارض قرص اسلیم مکس

در صورتی که قرص اسلیم مکس طبق دستور توصیه شده مصرف شود، عارضه جانبی خاصی ایجاد نخواهد کرد. فقط در برخی از موارد ممکن است افرادی که معده حساسی دارند، به دلیل وجود چای سبز در این فرآورده، کمی دچار دلپیچه شوند.

اما در صورتی که از قرص اسلیم مکس بیش از میزان توصیه شده مصرف کنید، ممکن است عوارض جانبی مانند تپش قلب، تنگی نفس، بی خوابی، سرگیجه و یا بی‌قراری را تجربه کنید.

وجود رازیانه و گشنیز در ترکیبات اسلیم مکس، ممکن است در بعضی موارد خاص بر سیکل قاعدگی خانم‌ها تاثیر بگذارد. به طور مثال ممکن است در قاعدگی اول خونریزی تشدید شود و یا باعث عقب و جلو افتادن زمان قاعدگی شود که این مسئله معمولا در دوره‌های بعدی دیده نمی‌شود و طبیعی است.

جمع بندی

قرص اسلیم مکس یکی از داروهای گیاهی پرفروش در زمینه لاغری و چربی سوزی است. این محصول به واسطه ترکیبات موثر خود دارای مکانیسمی است که به کاهش وزن و افزایش متابولیسم بدن کمک می‌کند. درمورد طرز مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری سوالات زیادی پرسیده می‌شود. طبق جدیدترین تغییرات بروشور این محصول برای تاثیرگذاری بیشتر این قرص می‌توانید ۳ مرتبه در روز، هر بار یک کپسول را یک ساعت بعد از هر وعده غذایی میل کنید. بعد از مصرف مداوم طبق این دستور به مدت ۲ ماه می‌توانید نتایج دلخواه خود را دریافت کنید.

برای خرید این محصول و سایر انواع قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

خرید بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه

هر سوال دیگری در مورد قرص اسلیم مکس و سایر محصولات داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر میکند؟

میزان کاهش وزن در هر فرد متفاوت است و بدون انجام مطالعات کافی نمی‌توان عدد و میزان دقیقی برای پاسخ به این سوال ارائه کرد. بدیهی است با انجام فعالیت ورزشی و داشتن رژیم غذایی مناسب در کنار مصرف قرص اسلیم مکس، می‌توانید کاهش وزن دلخواه خود را تجربه کنید.

زمان مصرف قرص اسلیم مکس چه هنگامی است؟

طبق دستورالعمل پیشنهادی جدید شرکت سازنده این محصول، بهترین زمان مصرف قرص اسلیم مکس برای نتیجه با تاثیرگذاری بیشتر، بعد از هر وعده غذایی و با معده پر است.

نظرات در مورد قرص اسلیم مکس چگونه است؟

این محصول جزو داروهای گیاهی پرفروش و محبوب لاغری است و در اغلب موارد اشخاصی که از آن استفاده کرده‌اند، اثرات آن را مشاهده نموده و برای خرید دوره‌های بعدی اقدام می‌کنند. می‌توانید نظرات در مورد قرص اسلیم مکس را در صفحه این محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب مطالعه نمایید.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «طرز مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع