مفیدطب، بهترین اپلیکیشن داروخانه آنلاین با ارسال به سراسر کشور

اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

امروزه خریدهای اینترنتی با رواج کار فروشگاه های آنلاین بسیار راحت تر از همیشه شده است. خرید دارو، مکمل های غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. داروخانه آنلاین مفیدطب (دکتر اصیلی) یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین مراجع برای خرید این گونه محصولات است. در این مطلب، ضمن معرفی مفیدطب، مزایای استفاده از اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب برای انجام خرید اینترنتی دارو را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی داروخانه اینترنتی مفیدطب

داروخانه آنلاین مفید طب یکی از معتبرترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که تمامی مجوز‌های مربوطه از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را کسب کرده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی (ای نماد) می‌باشد. در مفیدطب، برچسب اصالت و تاریخ تولید و انقضا همه محصولات قبل از عرضه برای فروش، توسط تیمی مجرب بررسی می‌شود.

این داروخانه آنلاین مجهز به انبارهایی با شرایط نگهداری استاندارد و دیتالاگر (Data logger) است که اطلاعات مربوط آن‌ها به طور پیوسته تحت نظارت دکتر داروساز است تا عوامل متغیر محیطی مانند دما و رطوبت بر روی کیفیت محصولات تغییری ایجاد نکنند.

اطمینان خاطر و رضایت مشتریان اولویت اصلی داروخانه آنلاین مفیدطب است. در همین راستا، علاوه بر امکان خرید و پرداخت آسان در سایت و اپلیکیشن داروخانه آنلاین، تیم پشتیبانی مفیدطب به مشکلات احتمالی رایج در خرید‌های اینترنتی مثل تراکنش‌های ناموفق بانکی، تفاوت سفارش ثبت شده با کالای ارسال شده، تاخیر پست در تحویل کالا و… دلسوزانه رسیدگی می‌کند و در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری لازم را انجام می‌دهد.

داروخانه اینترنتی مفیدطب (دکتر اصیلی) همواره تلاش می‌کند تا در ارتقاء سلامت جامعه، توسعه اقتصادی و تحقق عدالت در دسترسی به خدمات و محصولات دارویی نقش موثری را ایفا کند.

دانلود اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب

چرا از اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب دارو بخرم؟

انواع داروی گیاهی، مکمل غذایی، مولتی ویتامین و محصولات آرایشی و بهداشتی را می‌توانید از طریق اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب سفارش دهید و در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید. در ادامه مزایای این نحوه خرید را می‌خوانید.

امکان جستجو و بررسی کامل محصولات

در سایت و اپلیکیشن مفیدطب شما میتوانید به راحتی هم با استفاده از قابلیت جست‌وجو (search) و هم از راه دسته‌بندی‌های کاربردی مختلف (مثل تناسب اندام، بیماری‌های معده و روده، مشکلات کبدی، محصولات کودکان و…) محصول مناسب خود را پیدا کنید. تیم محتوای مفیدطب همواره در حال بررسی و تکمیل توضیحات داروها و محصولات است؛ بنابراین در مفیدطب با به‌روزترین بررسی‌ها مواجه خواهید شد. دیدن بروشور رسمی و نیز توضیحات کاملی که درباره هر محصول ارائه می‌شود، می‌تواند در انتخاب شما کمک کننده باشد.

مشورت با دکتر داروساز درباره داروها

اگر در مورد نحوه مصرف، تداخلات دارویی، عوارض جانبی و… مربوط به محصولی نیاز به مشاوره داشته باشید یا بخواهید درباره داروها نظری بدهید، اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب به شما این امکان را می‌دهد تا سوالات و نظرات خود را در صفحه محصول مورد نظر به صورت کامنت بنویسید. مسئول فنی داروخانه (دکتر داروساز) در اولین فرصت (بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت نظر) به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

امکان سفارش دارو از سراسر ایران

شما می‌توانید از سراسر کشور سفارشات خود را در مفیدطب ثبت کنید. در شهر مشهد سفارش شما توسط پیک به دستتان می‌رسد. اگر در نقاط دیگر ایران هستید، بسته سفارش شما یک روز کاری بعد از ثبت فاکتور، تحویل پست خواهد شد تا به محل مورد نظرتان ارسال شود. همه سفارشات از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند که سریعترین سرویس پستی کشور است.

سریع‌ترین تحویل در مشهد

اگر ساکن مشهد هستید و داروها و محصولات مورد نیازتان را از طریق سایت یا اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب تهیه می‌کنید، حداکثر تا یک روز کاری بعد از ثبت فاکتور، بسته خود را دریافت خواهید کرد.

داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان

هزینه ارسال برای خرید‌های بیشتر از ۲۵۰ هزار تومان در داروخانه آنلاین مفید طب رایگان است. همانطور که گفته شد، سفارشات از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند. عملیات پستی مرسولات پیشتاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده و در صورت مفقود شدن مرسوله به مشتری غرامت پرداخت می‌شود.

اطلاع از تخفیف‌ها

اگر اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب را روی گوشی خود نصب کنید، جزو اولین نفراتی خواهید بود که از تخفیفات مختلف و پیشنهادات شگفت انگیز روی محصولات باخبر می‌شوید. در صورتی که داروی خاصی را لازم دارید، اطلاع سریع از این تخفیفات به نفع شماست.

پشتیبانی قوی و دقیق

گاهی اوقات خرید به صورت اینترنتی ممکن است برای فرد سفارش دهنده ایجاد استرس کند؛ خصوصا در خرید دارو، به عنوان مثال اطمینان از تاریخ انقضا، دقت بیشتری می‌طلبد. در این شرایط، پشتیبانی فروش اهمیت چشمگیری پیدا می‌کند. در مفیدطب با تلاش تیم پشتیبانی قوی و مجرب، خیالتان از سفارش‌های خود راحت خواهد بود. در صورتی که داروی خریداری شده توسط شما به انقضای خود نزدیک باشد و یا هر گونه مشکلی برای سفارشتان پیش آید، تیم پشتیبانی در اسرع وقت به آن رسیدگی کرده و هماهنگی لازم را انجام می‌دهد.

گارانتی بسته سفارش

با خرید از سایت یا اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب، بسته‌های سفارش شما با ضمانت سلامت به دستتان خواهد رسید. در واقع تیم مفیدطب با بسته‌بندی ایمن محصولات، احتمال آسیب دیدن دارو در انتقال از طریق پست را به حداقل رسانده است. با این وجود فرضاً در صورتی که بسته خود را دریافت کرده و با محصولی آسیب‌دیده مواجه شدید، کافیست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا آن‌ها برای حل مشکل پیش آمده اقدامات لازم را انجام دهند.

حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی مشتریان در هنگام خرید دارو و محصولات بهداشتی اهمیت زیادی دارد. می‌توانید بدون هیچ نگرانی محصولات مورد نظر خود را از مفیدطب خریداری کرده و با بسته‌بندی کاملا محرمانه تحویل بگیرید. مفید طب به حفظ حریم شخصی مشتریان خود متعهد است و به هیچ عنوان اطلاعات مربوط به خرید مشتریان را افشا نمی‌کند. این داروخانه از دستورالعمل‌هایی پیروی می‌کند که مانع از دسترسی همه افراد سازمان به اطلاعات شخصی کاربران می‌شود.

خرید اینترنتی دارو از بهترین اپلیکیشن داروخانه آنلاین

شما می‌توانید در میان تنوع زیادی از مکمل‌های غذایی، مولتی ویتامین مینرال، داروهای گیاهی برای درمان بیماری‌های مختلف، داروهایت تقویتی و نیز طب سنتی در سایت و اپلیکیشن داروخانه آنلاین، محصولات مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از انتخاب محصولات و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید خود، به راحتی مراحل خرید را تکمیل کنید تا در اسرع وقت به دستتان برسانیم.

در صورتی که سوال یا نظری دارید، در قسمت نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

دانلود اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب

مشاهده وبسایت داروخانه آنلاین مفیدطب

سوالات متداول

برای آشنایی با داروخانه آنلاین مفیدطب لازم است چه بدانم؟

در معرفی مفیدطب به طور خلاصه باید بگوییم که داروخانه دکتر اصیلی، یک داروخانه حقیقی در مشهد است. این داروخانه با پروانه دکتر جواد اصیلی (داروساز و دارای دکتری تخصصی Ph.D فارماکوگنوزی) فعالیت می‌کند. سایت و اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب، درگاه فروش اینترنتی انواع محصولات گیاهی، مکمل غذایی و کمک درمانی و محصولات آرایشی و بهداشتیِ داروخانه است.

چرا از مفیدطب خرید کنم؟

دلایل زیادی برای خرید اینترنتی دارو از طریق سایت و اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب وجود دارد از جمله: مراحل آسان ثبت سفارش، ارسال سریع و رایگان (برای خرید بالای ۲۵۰ هزار تومان)، پشتیبانی قوی تیم فروش و مشاوره تخصصی رایگان درباره داروها.

چگونه برای درمان بیماری و انتخاب محصول مناسب خود از مفیدطب مشاوره رایگان بگیرم؟

شما می‌توانید برای انتخاب دارو، تعیین مقدار مصرف، تداخلات دارویی، عوارض جانبی و معرفی محصولات مشابه از پیشنهادات و مشاوره دارویی دکتر داروساز بهره‌مند شوید. برای این منظور کافی است وارد صفحه محصول مورد نظر شده و در قسمت نظرات، سوال خود را ثبت کنید. دکتر داروساز طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت به سوال شما پاسخ خواهند داد.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط