نوفلو سندروس دارویی، برای کاهش علائم سرماخوردگی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جلوگیری از سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی یکی از دغدغه‌های این روزهای ما است. برای پیش‌گیری از سرماخوردگی و کاهش علائم آن بهترین روش استفاده از مکمل‌های حاوی ویتامین‌های مورد نیاز بدن است. ترکیبات متعددی مانند برخی از املاح، ویتامین‌ها و برخی از ترکیبات گیاهی می‌توانند بر سیستم ایمنی بدن نقش موثری ایفا کنند.

کپسول نو فلو شرکت سندروس یکی از محصولاتی است که تمامی این ترکیبات در آن وجود دارد. با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید تا نحوه مصرف و موارد منع استفاده از این دارو را به اطلاعتان برسانیم.

ترکیبات کپسول نو فلو چیست

کپسول نو فلو سندروس (Sandrous NO FLU) شامل ۴۵ عدد کپسول به صورت سه بسته ۱۵ عددی است. که هر یک از کپسول‌های آن حاوی ۱۷۵ میلی‌گرم ویتامین c و ۵ میلی‌گرم زینک گلوکونات بوده که عارضه کمتر و جذب بهتری دارد. وجود این دو ترکیب در کنار هم می‌تواند سبب کاهش تعداد دفعات ابتلا به سرماخوردگی شود و علائم و طول دوره بیماری را کاهش دهد.

زنجبیل و دارچین از جمله ترکیبات گیاهی موجود در این محصول هستند که هر دو آن‌ها دارای خواص ضدالتهابی، ضدباکتری و ضدویروسی خوبی بوده و می‌توانند به درمان برخی از علائم سرماخوردگی کمک کنند.

کپسول نو فلو جهت تقویت سیستم ایمنی
مصرف مکمل‌های حاوی ویتامین از جمله کپسول نو فلو باعث جلوگیری از سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

نحوه مصرف قرص نوفلو

نحوه مصرف این دارو به صورت روزی یک یا دو عدد است. که باید بعد از غذا و با آب کافی مصرف شود، چرا که مصرف آن با معده خالی به دلیل وجود زنجبیل و دارچین موجود در آن با عارضه گوارشی همراه است.

برای مشاهده اطلاعات بروشور و خرید کپسول نو فلو سندروس می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

قرص نوفلو

موارد منع مصرف

  • اطفال و زنان باردار از مصرف این کپسول خودداری نمایید.
  • افرادی که به دیابت مبتلا هستند و یا از داروهای ضد دیابت استفاده می‌کنند، به دلیل اینکه این داروها ممکن است قند خون را پایین بیاورند، بایستی از مصرف کپسول نوفلو سندروس خودداری کنند.
  • افرادی که داروی ضدانعقاد خون مصرف می‌کنند و یا مشکلات کبدی و کلیوی مانند مثلا سنگ کلیه اگزالاتی دارند، به دلیل وجود ویتامین c در این محصول بهتر است در مصرف آن احتیاط نمایند.

ویدئو معرفی کپسول نو فلو سندروس

شما می‌توانید توضیحات خانم دکتر ضحا مرتضوی در مورد این داروی بی‌نظیر از داروخانه گیاهی آنلاین را در ویدئو زیر مشاهده کنید:

سخن پایانی

کپسول نو فلو سندروس به دلیل داشتن ترکیباتی مانند ویتامین c، زینک گلوکونات، زنجبیل و دارچین می‌تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش علائم سرماخوردگی شود. شما می‌توانید برای تهیه محصولات از این قبیل مانند شربت تقویت سیستم ایمنی بدن به راحتی از سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی (مفید طب) اقدام کنید و همچنین سوالات خود را در صفحه این محصول با ما در میان بگذارید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

داروی تقویت سیستم ایمنی


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

1 دیدگاه دربارهٔ «کاهش علائم سرماخوردگی با کپسول نو فلو سندروس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیاد دیگری نیز به همراه دارد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره