اسلیم مکس بهتر است یا قرص اسلیم می
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

اسلیم می بهتر است یا اسلیم مکس و آیا کلا قرص لاغری می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد؟ این‌ها سوالاتی هستند که معمولا در جریان انتخاب بهترین روش لاغری، برای ما پیش می‌آیند. می‌دانیم که بهترین روش برای لاغری، انتخاب رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت‌های ورزشی است. البته این روش نیاز به صبر و حوصله دارد، چرا که سرعت کاهش وزن در حالت طبیعی، کمتر از افزایش وزن است.

حال اگر به اندازه کافی صبر و حوصله ندارید و می‌خواهید کاهش وزن، سرعت بیشتری داشته باشد می‌توانید بهترین قرص لاغری را انتخاب کنید. مقاله‌ای از مجله سلامت مفید طب را به مقایسه دو قرص لاغری پرطرفدار اختصاص داده‌ایم. با هم بررسی می‌کنیم که اسلیم می بهتر است یا اسلیم مکس ؟

قرص اسلیم مکس چیست؟

اسلیم مکس قرص لاغری گیاهی است که ترکیبات آن شامل عصاره چای سبز، دانه گشنیز، بذر رازیانه و ریشه کاسنی بوده و نسبت به بسیاری از محصولات مشابه، محبوب‌تر به نظر می‌رسد. با توجه به عادات غذایی مخرب و کاهش فعالیت‌های بدنی، مخصوصا در جوامع شهری، چاقی تبدیل به معضلی جدی شده است. چاقی و اضافه وزن علاوه بر تاثیرات منفی که بر ظاهر شما دارند، عامل مهمی در ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، چربی خون و… هستند.

شما می‌توانید با رژیم مناسب، انجام فعالیت‌های ورزشی و استفاده از قرص لاغری مجاز، روند کاهش وزن را سریع‌تر پیش ببرید و به وزن دلخواهتان برسید. قرص لاغری اسلیم مکس یکی از آن گزینه‌های موثر و ایمن است. در ادامه مطالب، بررسی خواهیم کرد که اسلیم می بهتر است یا اسلیم می اما همین حالا هم می‌توانید با کلیک روی دکمه زیر، اسلیم مکس را به صورت آنلاین بخرید.

خرید اسلیم مکس

چگونه اسلیم مکس به لاغری کمک می‌کند؟

کاهش کالری دریافتی و افزایش کالری مصرفی، ساده‌ترین راهی است که به لاغری ختم می‌شود. همچنین با مصرف میوه‌ها و سبزیجات، کاهش مصرف مواد قندی و فست فود و… به وزن دلخواه خود نزدیک‌تر می‌شویم. استفاده از قرص‌های لاغری مانند قرص اسلیم مکس جز روش‌های جانبی و کمکی محسوب می‌شوند. قرص اسلیم مکس با کاهش اشتها و حس گرسنگی، باعث می‌شود غذای کمتری بخورید و به این شکل کالری دریافتی خود را کاهش دهید.

همچنین ترکیبات قرص اسلیم مکس باعث می‌شوند سوخت و ساز بدن بیشتر شود. بنابراین کالری مصرفی شما افزایش پیدا می‌کند. شایان ذکر است که خواص آنتی اکسیدان موجود در قرص اسلیم مکس، به جلوگیری از فشار خون بالا کمک کرده، اضطراب را کاهش می‌دهد، در کم کردن کلسترول خون موثر است و ریسک ابتلا به سرطان را کمتر می‌کند.

قرص لاغری و رژیم مناسب
مصرف قرص اسلیم مکس و رژیم غذایی حاوی میوه‌ها و سبزیجات، بدون مواد قندی و فست فود و… باعث می‌شوند به وزن دلخواه خود نزدیک‌تر شویم.

ویژگی‌های قرص اسلیم مکس

برای اینکه بدانیم اسلیم می بهتر است یا اسلیم مکس باید ویژگی‌های هر دو محصول را بررسی کنیم. ویژگی‌های و امتیازات قرص اسیم مکس عبارتند از:

  • ترکیبات گیاهی و طبیعی
  • کاهش دهنده وزن و توده‌های چربی بدن
  • دفع چربی‌های زائد بدن
  • پیشگیری از افزایش وزن
  • افزایش سوخت و از بدن
  • دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد سرطان
  • فاقد مواد نگهدارنده شیمیایی
  • دارای تاییدیه‌های معتبر

عوارض قرص اسلیم مکس

یکی دیگر از فاکتور‌هایی که بررسی می‌کنیم تا ببینیم اسلیم می بهتر است یا اسلیم مکس به عوارض جانبی هر دو محصول، ارتباط دارد. عوارض جانبی خاصی در رابطه با مصرف اسلیم مکس، گزارش نشده است. در برخی موارد ممکن است افرادی که معده حساسی دارند، دچار مشکلاتی مانند دلپیچه شوند. کلرزنیک و تانن موجود در عصاره چای سبز، در برخی افراد چنین عارضه‌های ایجاد می‌کنند.

چنانچه قرص اسلیم مکس بیش از دوز پشنهادی، مصرف شود احتمالا باعث عوارض جانبی همچون تپش قلب، بی‌خوابی، سرگیجه و بی‌قراری خواهد شد.

تاثیر قرص اسلیم مکس بر قاعدگی

برخی خانم‌ها نگرانی‌هایی درباره تاثیر قرص اسلیم مکس بر قاعدگی دارند. از آنجایی که گشنیز یکی از ترکیبات تشکیل دهنده قرص اسلیم مکس است، می‌تواند گاهی بر قاعدگی اثر داشته و باعث آمنوره (قطع قاعدگی) شود. اما میزان گشنیزی که در قرص اسلیم مکس به کار رفته، تاثیری بر قاعدگی ندارد.

رازیانه، گیاه دارویی دیگری است که در ترکیبات قرص اسلیم گنجانده شده، این گیاه هم با درمان دردهای قاعدگی و تنظیم سیکل کاربرد دارد. با این حال میزان رازیانه موجود در قرص اسلیم مکس، چنین اثراتی ایجاد نخواهد کرد. چنانچه احساس کردید با مصرف قرص اسلیم مکس، تغییراتی در قاعدگی ایجاد شده است، مصرف این قرص را قطع کرده و برای تشخیص دقیق‌تر به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

طریقه مصرف قرص اسلیم مکس

شرکت سازنده اسلیم مکس، پیشنهاد می‌کند یک ساعت بعد از هر وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام)، یک کپسول مصرف شود.

قرص اسلیم می نچرال چیست؟

کپسول اسلیم می نچرال ورلد ساخت شرکت ناسکو امریکا است. اسلیم می قرص لاغری با ترکیبات عموما گیاهی بوده که جز محصولات پرطرفدار، به حساب می‌آید. مواد تشکیل دهنده قرص اسلیم می شامل Guarana ،Garcinia Cambogia ،Rhodiola rosea، چای سبز، فلفل سیاه، کرومیوم هستند.

ترکیبات موثر و ایمن اسلیم می باعث شده این محصول، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای کمک به کاهش وزن معرفی شود. در بخش‌های بعدی، خصوصیات این محصول را بیشتر بررسی می‌کنیم. اگر همین حالا به اسلیم می نیاز دارید، روی دکمه زیر کلیک کنید و به سهولت چند کلیک این قرص لاغری را تهیه نمایید.

خرید کپسول اسلیم می

مکانیسم اثر قرص اسلیم می

در بخش قبلی به ترکیبات قرص اسلیم می اشاره کردیم. حال می‌خواهیم بررسی کنیم که چگونه قرص اسلیم به کاهش وزن کمک می‌کند. یکی از مواد تشکیل دهنده قرص اسلیم می، میوه گوارنا است. گوارانا گیاهی از تیره افرا بوده و جز گیاهان بومی امریکای جنوبی محسوب می‌گردد.

گوارانا در اسلیم می
گوارانا جز ترکیبات اسلیم می است

میوه گوارنا، دارای پوسته قرمز، پوسته ثانویه سفید و هسته‌ای سیاه رنگ است. این دانه، تقریبا به اندازه قهوه بوده اما  دو برابر آن، کافئین دارد. میوه گوارانا در ترکیبات قرص اسلیم می به کار رفته تا باعث سرکوب اشتها، کاهش حجم چربی ذخیره شده در سلول های چربی و افزایش سوختن چربی‌ها گردد.

گارسینیا کامبوجیا، یکی دیگر از ترکیبات شگفت انگیز قرص اسلیم می است. این میوه استوایی هم تاثیر فوق العاده‌ای در کاهش اشتها، کاهش تجمع چربی‌های شکمی، چربی خون و چربی کبد بر جا می‌گذارد. سایر ترکیبات قرص اسلیم می نیز هر یک به نوبه خود در کاهش وزن موثر هستند.

گارسینیا کامبوجیا در اسلیم می
گارسینیا کامبوجیا، یکی دیگر از ترکیبات شگفت انگیز قرص اسلیم می است. این میوه استوایی تاثیر فوق العاده‌ای در کاهش اشتها، کاهش تجمع چربی‌های شکمی، چربی خون و چربی کبد بر جا می‌گذارد.

به طور کلی می‌توان گفت، قرص لاغری اسلیم می با کاهش اشتها، کاهش حجم چربی، افزایش فعالیت ترموژنیک طبیعی بدن، افزایش متابولیسم و سوزاندن چربی و… به کاهش وزن کمک می‌کند. شایان ذکر است که قرص اسلیم می، علاوه بر ترکیبات گیاهی حاوی مینرال کرومیوم است. این مینرال در بدن عاملی مهمی در متابولیسم کربوهیدارت و پروسه تبدیل غذا به گلوکز بوده که کمبود آن، عاملی بر افزایش بافت چربی خواهد بود.

عوارض قرص اسلیم می

در رابطه با مصرف قرص اسلیم می عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است. پیش از مصرف این محصول، توجه داشته باشد که این فرآورده دارای کافئین است. در صورت مصرف هر نوع دارو، شیردهی یا بارداری، پیش از مصرف قرص اسلیم می با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

طریقه مصرف قرص اسلیم می

۱ عدد صبح و ۱ عدد عصر مصرف شود.

بالاخره قرص اسلیم بهتر است یا اسلیم مکس ؟

تا این قسمت از مقاله، درباره ویژگی‌ها، ترکیبات، عوارض جانبی و اغلب خصوصیات هر دو محصول صحبت کردیم. انتخاب نهایتا به عهده شما است. می‌توانید برای انتخاب بهتر، علاوه بر اطلاعاتی که ارائه کردیم، به نکات زیر هم توجه کنید:

  • ترکیبات کدام محصول با بدنتان سازگارتر است؟ به کدام یک حساسیت ندارید؟
  • بودجه شما برای خرید کدام محصول کافی است؟
  • پزشک یا داروساز، کدام محصول را با توجه به شرایط شما پیشنهاد داده‌اند؟

نکته: در پاسخ به این سوال‌ها که قرص اسلیم می چقدر لاغر میکنه یا قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر میکند باید شرایط جسمی، نوع رژیم غذایی و میزان فعالیت بدنی را در نظر بگیریم. فراموش نکنید که به هر روی، کاهش ۱ کیلوگرم در ۱ هفته طبیعی بوده و بیش از این مقدار، ممکن است برای سلامت شما مضر باشد.

اسلیم می یا اسلیم مکس را از کجا بخریم؟

برای خرید اسلیم یا اسلیم مکس به داروخانه آنلاین مفید طب مراجعه کنید. مفید طب ارائه دهنده بهترین انواع قرص لاغری گیاهی است. تمام محصولات به همراه توضیحات دقیق ارائه شده، با خرید آسان و اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسند.

خرید کپسول اسلیم می

خرید اسلیم مکس

در آخر

به پایان این مقاله رسیدیم. امیدواریم اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان محترم قرار دادیم، مشخص کرده باشند که اسلیم می بهتر است یا اسلیم مکس . اگر پرسش‌های دیگری در زمینه انتخاب بهترین قرص لاغری برای شما به وجود آمده، در بخش نظرات ثبت کنید. داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

سوالات متداول

نظرات در مورد قرص اسلیم مکس چیست؟

بر اساس تجربه کاربران در فضای مجازی می‌توان گفت: قرص اسلیم مکس در کنا رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت‌های بدنی، تاثیرگذار خواهد بود.

اسلیم مکس قبل از غذا یا بعد از غذا مصرف شود؟

اسلیم مکس باید یک ساعت بعد از هر وعده غذایی مصرف شود.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیاد دیگری نیز به همراه دارد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره