قویترین داروی گیاهی چاق کننده
زمان مطالعه: ۱۲ دقیقه

در حالی که بسیاری از افراد را در اطرافیانمان می‌بینیم که در تلاش برای کاهش وزن هستند، افراد زیادی نیز هستند که به هر دلیلی، قصد اضافه کردن وزن و چاق شدن دارند. برای چاق شدن راه‌های سالم و راه‌های ناسالم وجود دارد. در این مقاله از مجله سلامت داروخانه آنلاین مفیدطب به معرفی سالم ترین راه های چاق شدن و اضافه کردن وزن پرداخته و درباره انواع قویترین داروی گیاهی چاق کننده صحبت می‌کنیم تا بتوانید در مسیر سالم‌تری به اهداف تناسب اندام یا وزن دلخواه خود برسید. با ما همراه باشید.

دلیل بی اشتهایی و چاق نشدن چیست؟

قبل از این که درباره قویترین داروی گیاهی چاق کننده صحبت کنیم، خوب است ابتدا به دلایل بی اشتهایی و چاق نشدن در افراد لاغر بپردازیم. در ادامه با مهمترین عوامل چاق نشدن یا لاغر بودن آشنا می‌شوید:

  1. ژنتیک: مواردی از ژنتیک می‌تواند بر روی متابولیسم، سیستم عصبی و سیگنال‌های غذایی تأثیر گذاشته و باعث سختی در افزایش وزن و چاق شدن افراد شود.
  2. متابولیسم یا سوخت و ساز بالا: افرادی که متابولیسم بالایی دارند، به سختی وزن اضافه می‌کنند زیرا بدنشان سریع‌تر کالری‌ها را سوزانده و انرژی را مصرف می‌کند.
  3. سوء تغذیه: مصرف کالری کمتر از نیاز بدن و عدم مصرف غذاهایی با کالری بالا می‌تواند افزایش وزن را دشوار کند؛ به عبارتی در صورتی که کالری بیشتر از نیاز بدن خود دریافت نکنید و یا فعالیت ورزشی زیادی داشته باشید اما کالری سوزانده شده را جبران نکنید، احتمالا از این طریق وزنی اضافه نکرده و حتی وزن کم می‌کنید.
  4. اختلالات غذایی: برخی اختلالات غذایی مانند آنورکسیا نروسا (بی‌اشتهایی عصبی) می‌تواند باعث عدم افزایش وزن و حتی کاهش وزن و لاغری شود.
  5. استرس و اضطراب: استرس و اضطراب می‌تواند به افزایش سوزش کالری‌ها و تغییر در الگوی تغذیه منجر شود؛ به عنوان مثال بسیاری از افراد در استرس بالا، دچار کم اشتهایی یا بی اشتهایی می‌شوند و همین موضوع می‌تواند به کاهش وزن یا عدم چاق شدن بینجامد.
  6. فعالیت بدنی زیاد: افرادی که فعالیت بدنی زیادی انجام می‌دهند، ممکن است با مشکل کمبود انرژی برای افزایش وزن روبه‌رو شوند.
  7. مشکلات پزشکی و بیماری‌ها: برخی از بیماری‌ها مانند مشکلات تیروئید (معمولا پر کاری تیروئید)، دیابت و مشکلات گوارشی می‌تواند باعث کاهش اشتها یا سختی در چاق شدن شوند.
  8. مصرف داروها: مصرف برخی از داروها می‌تواند به تأخیر افزایش وزن یا سخت چاق شدن منجر شود.

دلایل کم بودن اشتها

از طرف دیگر، لازم است به دلایل کم بودن اشتها نیز توجه داشت، چرا که اشتها به صورت بالقوه ارتباط مستقیم با چاقی و لاغری دارد:

  1. تغذیه نامتعادل: مصرف کمی مواد غذایی غنی از مواد مغذی می‌تواند منجر به کمبود اشتها شود؛ مثلا کمبود آهن، زینک و ویتامین های گروه B میتواند عارضه از دست دادن اشتها را به همراه داشته باشد.
  2. وضعیت روحی: استرس، اضطراب و افسردگی می‌توانند عواملی باشند که باعث کاهش اشتها می‌شوند. بی اشتهایی ناشی از افسردگی یکی از دلایل نسبتا شایع برای عدم توانایی چاق شدن است.
  3. مشکلات پزشکی: برخی مشکلات پزشکی مانند مشکلات گوارشی، عوامل هورمونی و مشکلات تغذیه می‌توانند تأثیر مستقیمی بر اشتها داشته باشند.
  4. داروها: مصرف برخی داروها نیز می‌تواند باعث کاهش اشتها شود.

***

حال که با دلایل چاق نشدن و عوامل کمبود اشتها بیشتر آشنا شدید، می‌توانیم به روش‌ها، خوراکی‌ها و گیاهان دارویی و طبیعی بپردازیم که چاق کننده هستند؛ سپس انواع قویترین داروی گیاهی چاق کننده را معرفی نماییم.

راه‌های سالم برای چاق شدن

در این بخش به ترفندها و روش های موثر برای چاق شدن می‌پردازیم.

تغذیه با کالری بالا

مصرف میزان بیشتری از کالری‌ها نسبت به مصرف کالری‌های مورد نیاز بدن، به افزایش وزن کمک می‌کند. انتخاب مواد غذایی با کالری بالا مانند محصولات لبنی چرب، روغن‌ها، آجیل‌ها و مواد غذایی پرکالری می‌تواند مفید باشد.

انتخاب غذاهای با مقادیر بالای پروتئین، چربی‌های سالم و کربوهیدرات پیچیده می‌تواند به افزایش وزن کمک کند.

وقتی دچار بی اشتهایی هستید، ممکن است مصرف سه وعده غذایی کامل برای شما دشوار باشد. بنابراین شاید راه بهتر این باشد که سه وعده غذایی اصلی خود را به پنج یا شش وعده کوچک‌تر تقسیم کنید.

تغذیه با کالری بالا
برای چاق شدن از راه سالم، در طی روز تنوعی از غذاهای سالم و پرکالری مصرف کنید.

تنوع در وعده‌های غذایی

تنوع در وعده‌های غذایی و انتخاب غذاهای مختلف و مورد علاقه‌تان، به مصرف کالری‌های بیشتر کمک می‌کند.

استفاده از چاشنی بیشتر

استفاده از چاشنی‌ها مانند انواع سس و ادویه، به خصوص آن‌هایی که چربی بالایی دارند، می‌توانند حداقل چند صد کالری به هر وعده غذایی شما بیفزایند. به عنوان مثال سس مایونز، ترشیجات و دیپ‌های پنیری در کنار وعده های غذایی می‌توانند علاوه بر اشتها آور تر کردن غذا، چاق کننده های قوی نیز باشند. البته در نظر داشته باشید که در مصرف برخی از این چاشنی‌ها به علت کلسترول بالا بهتر است میانه‌روی کنید تا به صورت سالم‌تری وزن اضافه کنید.

استفاده از قویترین گیاهان دارویی برای اشتها

برخی از غذاها می‌توانند هضم غذا را به تاخیر بیندازند و باعث ایجاد نفخ شوند. این مسئله می‌تواند باعث احساس سنگینی معده و کاهش اشتها شود.

برخی از گیاهان و ادویه‌ها که به عنوان ضد نفخ شناخته می‌شوند، می‌توانند به کاهش نفخ کمک کنند و اشتها را بهبود بخشند. این گیاهان و ادویه‌ها همچنین می‌توانند تولید صفرا را تحریک کنند و به این ترتیب به آسان‌تر شدن هضم چربی کمک نمایند.

برخی از این گیاهان ضد نفخ عبارتند از:

  • رازیانه
  • نعناع فلفلی
  • فلفل سیاه
  • گشنیز
  • نعناع
  • زنجبیل
  • دارچین

این گیاهان علاوه بر اینکه به کاهش سنگینی معده کمک می‌کنند، می‌توانند غذای شما را خوش عطر و طعم کنند. این مسئله می‌تواند اشتها را تحریک نماید.

مصرف غذاهای دارای چربی‌های سالم

روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون، روغن کانولا و روغن آفتابگردان دارای کالری زیادی هستند و جزو قویترین چاق کننده های گیاهی محسوب می‌شوند. آجیل‌ها نیز با داشتن چربی‌های سالم می‌توانند به افزایش کالری مصرفی و چاق شدن کمک کنند.

مصرف مکمل‌های تغذیه‌ای

همانطور که گفته شد، در صورتی که کمبود آهن، زینک و یا ویتامین های گروه B را داشته باشید، ممکن است بی اشتهایی را تجربه کنید. بنابراین برای مطلع شدن از این کمبودها می‌توانید آزمایش‌های لازم را انجام دهید و در صورت نیاز از مکمل‌های ویتامین و مواد معدنی مناسب استفاده کنید تا به جبران کمبودهای بدنتان کمک نمایید.

ورزش و عضله سازی

افزایش وزن همراه با تمرینات مقاومتی (قدرتی) می‌تواند به افزایش عضلات به شکل سالم کمک کند. به یاد داشته باشید پروتئین‌ها برای ساخت بافت‌های بدن، افزایش عضلات و افزایش وزن بسیار مهم هستند. می‌توانید در صورت امکان منابع پروتئینی مثل گوشت، مرغ، ماهی، تخم‌مرغ، لبنیات و محصولات سویا را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید و یا از پروتئین موجود در پودر آب پنیر بهره مند شوید.

خواب و استراحت کافی

خواب و استراحت کافی در بهبود متابولیسم و ساختار بدن تاثیر مثبت داشته و به افزایش وزن کمک می‌کند.

خوراکی های طبیعی و گیاهان دارویی و چاق کننده

در بخش قبلی کمی با روش‌های مختلف و موثر برای افزایش اشتها و وزن و چاق شدن آشنا شدید و برخی از خوراکی‌های مفید برای این هدف را شناختید. در ادامه قویترین خوراکی های طبیعی و گیاهان دارویی چاق کننده بیشتری را معرفی می‌کنیم.

نارگیل، خوراکی چاق کننده قوی

مصرف نارگیل و روغن نارگیل می‌تواند به افزایش وزن کمک کند. نارگیل یک منبع غنی از کالری، چربی‌های سالم و مواد مغذی مانند فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که می‌تواند به افزایش کالری دریافتی روزانه کمک کرده و به عنوان یکی از قویترین چاق کننده های گیاهی محسوب شود.

مواد مغذی مانند پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین‌ها (مانند ویتامین E و ویتامین C) و مواد معدنی (مانند منیزیم و پتاسیم) در این میوه وجود دارد که ممکن است به بهبود سلامتی و افزایش وزن کمک کند.

نارگیل میوه چاق کننده قوی
نارگیل و روغن نارگیل می‌توانند به افزایش وزن کمک کنند.

موز برای چاق شدن

مصرف موز می‌تواند کمکی برای افزایش وزن و چاق شدن باشد. موز منبعی خوبی از کالری، شامل قند، کربوهیدرات، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که می‌تواند به افزایش وزن به صورت سالم و متعادل کمک کند.

کربوهیدرات موز انرژی زیادی ایجاد می‌کند و به عنوان یک منبع سریع انرژی عمل می‌نماید. همچنین، مواد مغذی موجود در موز مانند پتاسیم، ویتامین‌ها (مانند ویتامین C و ویتامین B6) و فیبر به بهبود سلامتی و افزایش وزن کمک می‌کنند. فیبر موجود در موز می‌تواند در حفظ سلامت گوارش کمک کند و تغذیه‌ای مناسب در مسیر چاق شدن شما محسوب شود.

خرما برای افزایش وزن

انواع خرما کالری زیادی داشته و مصرف آن می‌تواند به افزایش وزن کمک کند. کربوهیدرات موجود در خرما انرژی نسبتا بالایی ایجاد کرده که به افزایش وزن شما کمک می‌کند. همچنین، فیبر موجود در خرما می‌تواند در حفظ سلامت گوارش و تنظیم هضم کمک کند.

به علاوه، خرما حاوی ویتامین‌های مختلفی از جمله ویتامین A، ویتامین C، و ویتامین‌های گروه B است که برای حفظ سلامتی و افزایش وزن سالم، مفید هستند. همچنین، مواد معدنی مانند پتاسیم و منیزیم نیز در خرما وجود دارند که به حفظ تعادل الکترولیتی و سلامت عضلات کمک می‌کنند.

عسل برای چاق شدن

عسل دارای کالری و قندهای طبیعی است که می‌تواند به افزایش وزن کمک کند. به علاوه عسل معده را تقویت می‌کند و در افزایش اشتها نیز موثر است.

آجیل، خوراکی طبیعی چاق کننده

انواع آجیل مانند بادام، پسته، گردو و بادام زمینی دارای مواد مغذی و انرژی هستند که می‌توانند به افزایش کالری مصرفی کمک کنند. همچنین، آجیل‌ها دارای پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی هستند که سلامتی عمومی را تقویت می‌کنند.

کره به دست آمده از برخی از آجیل‌ها مانند کره بادام زمینی نیز گزینه‌های چاق کننده موثری هستند. کره بادام زمینی حاوی چربی و پروتئین است و مصرف آن می‌تواند به افزایش وزن کمک کند.

خشکبار برای اضافه کردن وزن

خشکبارها مانند کشمش، زرشک، خرما و آلو دارای کالری نسبتا بالا و انرژی قابل توجهی هستند و مصرف منظم آن ها در طول روز به افزایش وزن و چاق شدن شما کمک می‌کند.

***

با وجود آن که مواد غذایی معرفی‌شده در این بخش از قویترین چاق کننده های گیاهی و طبیعی هستند و می‌توانند به عنوان منابع با کالری بالا و افزایش وزن مورد استفاده قرار گیرند، اما توجه داشته باشید که نباید مصرف آن‌ها را به صورت غیرمتعادل و بی‌رویه انجام دهید تا بتوانید افزایش وزن سالمی را تجربه نمایید.

قویترین داروهای گیاهی چاق کننده

در این بخش با یکی از قویترین داروهای گیاهی چاق کننده که طرفداران زیادی دارد، آشنا شده و سپس یک گزینه ویژه (پک چاق کننده و افزایش اشتها) را به شما معرفی می‌کنیم.

پودر جنرال تونیک دینه

پودر گیاهی جنرال تونیک دینه مجموعه مناسبی از مواد گیاهی مفید برای تقویت عمومی بدن، افزایش وزن عضلانی و افزایش اشتها است و می‌تواند جزو قویترین داروهای گیاهی چاق کننده به شمار رود.

جهت بهره‌مند شدن از خواص جنرال تونیک دینه و افزایش اشتها و وزن، کافیست طبق توصیه شرکت سازنده آن، میزان مدنظر از جنرال تونیک را با یک لیوان شیر گرم و مقدار دلخواه شکر یا عسل مخلوط کرده به عنوان میان وعده میل نمایید.

این محصول طعم‌های کاکائویی، موز و توت فرنگی را ارائه می‌دهد و از طریق صفحه های جنرال تونیک کاکائویی، پودر جنرال تونیک موز و پودر جنرال تونیک توت فرنگی قابل خریداری به صورت اینترنتی می‌باشد.

خرید پودر جنرال تونیک کاکائویی دینه

معرفی قویترین پک گیاهی چاق کننده

داروخانه آنلاین مفیدطب در جهت کمک به افزایش وزن سالم و موثر افرادی که قصد چاق شدن دارند، سه نمونه از قویترین داروی گیاهی چاق کننده را در قالب یک پک چاق کننده و اشتها آور طراحی نموده که مصرف محصولات آن در کنار هم، می‌تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. هر کدام از این داروهای گیاهی و مکمل های موجود، خواص ویژه‌ای برای حمایت از جنبه‌های مختلف چاق شدن و افزایش وزن سالم به همراه داشته و در نهایت با قیمتی مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه، به مخاطبین محترم ارائه می‌شود.

محصولات گیاهی و مکمل ویتامین و مواد معدنی این پک ویژه چاق کننده و اشتها آور، شامل موارد زیر است که ترکیبات هر یک را نیز می‌توانید مشاهده کنید:

  • پودر مسمن ساشه‌ای نیاکبادام درختی، پودر نارگیل، کتیرا، نشاسته و شکر
  • شربت اشتهاآور بزرگسالان باریج: تانن، آب انار، افشره نعنا و عسل
  • قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس: زینک سولفات (زینک المنتال ۱۵mg)، بیوتین، فولیک اسید، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین C، کلسیم دی-پنتوتنات

خرید پک چاق کننده و اشتها آور

در ادامه با داروی گیاهی چاق کننده قوی، شربت اشتها آور و مکمل ویتامین و مینرال موجود در این پک آشنا می‌شوید.

پودر مسمن ساشه‌ای نیاک

پودر مسمن نیاک یکی از انواع قویترین داروی گیاهی چاق کننده موثر حاوی مغز بادام شیرین، نارگیل، نشاسته، شکر است که به عنوان معجون چاقی شناخته می شود. این فرآورده دارای حداقل ۲۵% پروتئین آماده جذب برای بدن می‌باشد. در ادامه درباره هر یک از این مواد تشکیل دهنده و فواید آن‌ها می‌خوانید:

نارگیل: یک میوه مقوی، خوشمزه و سلامت بخش که به دلیل داشتن چربی زیاد و مواد مغذی، اثرات چاق کننده و افزایش دهنده وزن دارد. بسیاری از متخصصان تغذیه مصرف نارگیل را به افراد دارای رژیم غذایی چاقی توصیه می‌کنند.

مغز بادام:  بادام سرشار از ویتامین‌های A و گروه B بوده و همچنین حاوی مقادیر زیادی قند و روغن می‌باشد. مصرف این مغز فواید بسیاری برای بدن داشته و در چاقی و افزایش توده‌های عضلانی بدن موثر است. مغز بادام همچنین حاوی آهن می‌باشد که به افزایش توان بدن و رفع خستگی کمک می‌کند.

نشاسته: وجود نشاسته در پودر چاق کننده مسمن کمک می‌کند تا بدن قند و انرژی مورد نیاز خود را به راحتی تامین نماید. تجزیه نشاسته در بدن به تولید قند ساده و در نهایت افزایش وزن می‌انجامد.

شربت اشتهاآور بزرگسالان باریج

شربت اشتهاآور باریج که در متون کهن طب سنتی به نام شربت انار منعنع ذکر شده است، در عرصه بهداشت و درمان، قدمتی حدود دو هزار ساله دارد. بسیاری از دانشمندان و حکمای طب سنتی از ترکیب آب انار و نعنا برای تقویت معده و افزایش اشتها استفاده می‌کرده‌اند.

شربت اشتها‌آور باریج علاوه بر تقویت اشتها خواص دارویی دیگری هم دارد:

انار (Punicagranatum) مطالعات جدید نشان داده‌اند که الاژیک اسید دارای خواص آنتی‌اکسیدان و ضدالتهاب است و در دفع سموم از بدن نقش دارد. همچنین آب انار سرشار از ویتامین‌های A,B,C,E، کلسیم، آهن و … می‌باشد.

امروزه در اروپا مصرف نعنا (Mentha spicata) به شکل چای به همراه کمی عسل برای تقویت هاضمه رواج دارد. شواهد نشان داده‌اند که ترکیبات فرار موجود در سرشاخه‌های هوایی گیاه، مقوی معده هستند و بنابراین، از این جهت با انار هم‌افزایی دارند.

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

فرمولاسیون این محصول شامل روی (زینک)، ویتامین‌های گروه B و ویتامین C است. قرص UNi ZINC سبب حفظ سلامت پوست، مو، ناخن‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌گردد.

UNi ZINC به رفع لک‌های پوستی و کاهش چین و چروک کمک می‌کند. همچنین پوست را آبرسانی نموده و جوان و شاداب می‌نماید. این محصول به حفظ سلامت و لطافت مو کمک کرده و ریزش مو را کاهش می‌دهد. یونی زینک همچنین سبب حفظ استحکام ناخن‌ها شده و از نازک و شکننده شدن آن‌ها جلوگیری می‌نماید.

در کنار تمامی این خواص منحصر به فرد قرص یونی زینک، این محصول در افرادی که به دلیل کمبود زینک و ویتامین‌های گروه B دچار از دست دادن اشتها یا کم‌اشتهایی شده‌اند، موجب برگشتن اشتهای طبیعی فرد شده و به افزایش وزن کمک می‌کند.

خرید پکیج چاق کننده و اشتها آور

جمع بندی

در این مقاله درباره دلایل عدم چاق شدن و لاغری، روش های کمکی برای چاق شدن و انواع قویترین داروی گیاهی چاق کننده صحبت کردیم. برای تهیه انواع دارو و قرص اشتها آور و داروهای گیاهی و پودر چاقی به صفحه‌های دسته‌بندی مربوطه در داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه نمایید.

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

38 دیدگاه دربارهٔ «قویترین داروی گیاهی چاق کننده کدام است؟»

  1. سلام عزیزم من ۴۷کیلومباقد۱۶۵ تو شیردهی هستم میتونم ازاین محصولات چاقی استفاده کنم؟برای بچم مشکلی ایجادمیکنه؟

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      با سلام دوست گرامی. مصرف شربت اشتهاآور بزرگسالان باریج برای شما مانعی ندارد. به طور کل زینک و ویتامین های ب می توانند به افزایش اشتها و وزن در شما کمک کنند. شما می توانید از یک مکمل مخصوص مادران شیرده استفاده کنید که محتوی زینک و ویتامین های ب باشد. مثلا کپسول نرم مولتی پریناتال دانا مناسب است. با احترام دکتر داروساز

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      اگر منظورتان پودر چاقی رویال است با توجه به اینکه این محصول داروخانه ای نیست و نظارتی بر مواد موجود در آن نیست، مصرف آن اصلا توصیه نمیشود.
      با احترام دکتر داروساز

  2. سلام وقت بخیر خسته نباشید دکتر

    دکترجان بنده هم از داروهای که از عطاری خریدم واستفاده کردم برای چاقی صورت بدن وپاه اما هیچ تأثیری نداشت لطف کنید راهنمای بفرمائید که چکارکنم ویاازنظرشما پودری که تبلیغ کردیداستفاده کنم

    پودر جنرال تونیک دینه

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز در مورد وزن همه چیز به کالری دریافتی و مصرفی بدن شما بستگی دارد. برای افزایش وزن شما باید کالری دریافتی بدن را افزایش دهید و بالا نگه دارید. برای این منظور، شما می توانید از پودرهای با محتوای کالری بالا مانند پودر جنرال تونیک دینه استفاده نمایید. در کنار آن نیز می توانید از محصولات افزایش دهنده اشتها مانند قرص شیکوریدین استفاده کنید. همچنین قرص زینک پلاس در تقویت اشتها موثر است.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام در بین محصولات مورد تایید سازمان غذا و دارو، قرص گین آپ نداریم. لطفا از محصولات فاقد مجوز استفاده نکنید.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام خسته نباشید من ۲۱ سالم متاهلم تا بچه هم دارم ۵۶ کیلوم وزنم پایین خاستم یه چیزی باش ک وزنم بالا ببر بدون برگشت نباشه تازه اشتهام زیاد خب نیس اگه چیزی خب سراغ دارین بدون برگشت باشه ممنونم راهنمایی کنید.

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز در مورد وزن همه چیز به کالری دریافتی و مصرفی بدن شما بستگی دارد. برای افزایش وزن شما باید کالری دریافتی بدن را افزایش دهید و بالا نگه دارید. برای این منظور، شما می توانید از محصولات افزایش دهنده اشتها مانند قرص شیکوریدین استفاده کنید. همچنین قرص زینک پلاس در تقویت اشتها موثر است. برای افزایش کالری دریافتی همچنین می توانید از پودرهای با محتوای کالری بالا مانند گین آپ بزرگسالان استفاده نمایید.
      لطفا توجه داشته باشید شما به هر روشی که وزن اضافه کنید، دائمی نیست و در صورت پایین آمدن کالری دریافتی، وزن اضافه شده را از دست خواهید داد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      سپاس از همراهیتون، خوشحالیم مطالب براتون مفید بوده
      با آرزوی سلامتی برای شما🌺

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام پودر گین آپ و پودر گینر ۲ محصول متفاوت هستند. پودر گین آپ بیشتر سبب افزایش اشتها، وزن گیری و تا حدی عضله سازی میشود و انرژی را برای فرد تامین میکند. گینر با توجه به وجود مقادیر بیشتری اسید آمینه در آن سبب عضله سازی بیشتری میشود و بیشتر برای ورزشکاران استفاده میشود.با احترام دکتر داروساز

  4. سلام من قدم۱۶۵ هست ولی وزنم خیلی کمه و لاغرم..هرکارمیکنم چاق نمیشم..میشه راهنماییم کنید..یه چیزی که بازگشت نداشته باشه وبرای بدن هم عوارض نداشته باشه

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام. برای افزایش وزن پک اشتهاآور و چاق کننده برای شما گزینه مناسبی میتواند باشد که عوارض جانبی خاصی هم برای فرد سالم نخواهد داشت. در عین حال توصیه با متخصص تغذیه هم برایتان توصیه میشود.
      با احترام دکتر داروساز

  5. سلام ودرود شما که درخط مقدم سلامتی هستید باعث افتخاره من از هر داروی شیمیایی تقویتی کل ویتامینها را داشته چند نوبت استفاده کردم چاق نشدم راهنمایی شما مورد تمنا است

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام در وهله اول توصیه میکنم نزد پزشک بروید و از ایشان بخواهید برایتان چکاپ بنویسند. بعد از این که مطمئن شدید مشکل زمینه ای ندارید، برای چاق شدن، سعی کنید کالری دریافتی تان را بالا ببرید. برای افزایش کالری دریافتی می توانید از محصولات تقویت کننده اشتها مانند زینک پلاس و شیکوریدین و از محصولات پرکالری مانند گین آپ بزرگسالان استفاده نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام جنسینگ برای افزایش وزن تاثیر و کاربرد ندارد.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام دوست عزیز از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.
          با احترام دکتر داروساز 

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      برای افزایش وزن شما باید کالری دریافتی بدنتان را بالا ببرید. برای این منظور، پیشنهاد میکنم از کپسول زینک پلاس برای افزایش اشتها و از پودر گین آپ برای افزایش کالری دریافتی تان استفاده کنید.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          گین آپ یک محصول مغذی است که با داشتن کالری بالا به افزایش وزن کمک می کند. این افزایش وزن طبیعی است اما دائمی نیست. سایر روش های افزایش وزن هم دائمی نیستند. شما با هر روشی هم که وزن اضافه کنید، هر زمان کالری دریافتی تان از کالری مصرفی تان کمتر شود، کاهش وزن خواهید داشت. برای اینکه وزن از دست ندهید، باید کالری دریافتی تان را بلا نگه دارید.
          با احترام دکتر داروساز 

      1. محبوبه مخمددوست

        سلام به جای پودر گین اپ از قرصهای گین اپ هم میشه استفاده کرد من برای مادرم خریدم و استفاده میکنن ضرری ندارن این قرصها ؟؟

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام در بین محصولات مورد تایید سازمان غذا و دارو، قرص گین آپ نداریم. لطفا از محصولات فاقد مجوز استفاده نکنید.
          با احترام دکتر داروساز

  6. درود برشما،کامی هستم و بسیار استفاده بردم ازاطلاعاتی که ازشما بدست آوردم،ایکاش،قیمت محصولاتتان رامشخص کنید.مرسی…

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم مطالب برای شما مفید بوده
      شما می‌تونید برای اطلاع از قیمت هر کدوم از محصولات، از طریق لینک‌ها و دکمه‌های خریدی که در مقاله ارائه شده، به صفحه محصول مورد نظرتون در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید و در صورت تمایل خرید اینترنتی هم انجام بدید.
      اگه در مراحل ثبت سفارش نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره پشتیبانی مفیدطب ۹۱۰۰۳۱۶۵ – ۰۵۱ تماس بگیرید.

      با آرزوی سلامتی برای شما

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      شما میتونید پکیج اشتهاآور و چاق کننده رو از طریق سایت داروخانه آنلاین مفیدطب در لینک زیر به صورت اینترنتی سفارش بدید:
      https://www.mofidteb.com/product/6103
      پکیج رو به سبد خرید اضافه کنید و بعد از وارد کردن شماره تلفن، آدرس پستی و پرداخت و تکمیل سفارش، با پست براتون ارسال میشه (میتونید رهگیری پست رو انجام بدید).

      اگه در مراحل ثبت سفارش نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره ۹۱۰۰۳۱۶۵ – ۰۵۱ تماس بگیرید

      با آرزوی سلامتی برای شما

  7. سلام وقت بخیر ممنون از زحمات اطلاعات مفیدتون
    من ۱۷۳سانت قد
    ۶۵کیلو وزن دارم اشتهام خوبه خواب کافی دارم بیماری و داروی خاصی مصرف نمیکنم اما لاغرم وچاق نمیشم راهکار دارین ممنون

  8. باسلام پسر من ۱۷ساله است وبیماری سلیاک داردوغذاهای فاقد گلوتن تغذیه میکند و خیلی لاغر است آیا شما پودر یا داروی فاقد گلوتن دارین که مصرف کنه وچاق کننده باشه.اگه داشته باشین با شماره من تماس یا خودتون شماره تماس برام ارسال کنید.باتشکر.۰۹۱۴۹۰۰۰۸۷۳

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام متاسفانه پودر افزایش وزن کودکان که فاقد گلوتن باشد موجود نداریم.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط