قرص فلوردو چیست؟
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

لاغری سخت نیست؛ اگر نیروی کمکی داشته باشید! چاقی و اضافه وزن چند دهه ایست که به عنوان یک عارضه‌ی شایع، بسیاری از افراد را در جوامع مختلف درگیر خود کرده است. به همین دلیل هم این روزها با افراد بیشتری مواجه می‌شویم که به دنبال یک راه سریع و بدون عوارض برای لاغری می‌گردند. هرچند این کار چندان ممکن نیست، اما داشتن یک نیروی کمکی، مانند یک قرص لاغری گیاهی خوب، می‌تواند در کاهش وزن و لاغری موثرتر به ما کمک کند. قرص لاغری فلوردو، یکی از بهترین مکمل های لاغری گیاهی در بازار ایران است که تاکنون به افراد زیادی برای رسیدن به وزن ایده آل کمک کرده است. قرص فلوردو، علاوه بر کمک به کاهش وزن، در کاهش علائم غلبه بلغم در افراد بلغمی نیز موثر است. اگر می‌خواهید با قرص فلوردو بیشتر آشنا شوید و بدانید این قرص چگونه به افرادی که مزاج بلغمی دارند هم کمک می‌کند، در ادامه مقاله قرص فلوردو و بلغم با ما همراه باشید.

بلغم چیست؟

همانطور که شاید قبلا هم خوانده یا شنیده باشید، در طب سنتی ایرانی چهار نوع خلط تعریف شده است:

  1. خلط صفرا که طبیعت گرم و خشک دارد
  2. خلط خون که طبیعت گرم و تر دارد
  3. خلط بلغم که طبیعت سرد و تر دارد
  4. خلط سودا که طبیعت سرد و خشک دارد 

بر اساس طب سنتی ایرانی، زمانی سلامت جسمی داریم که این چهار خلط در حالت تعادل باشند. وقتی یکی از این اخلاط به میزان بیش از حد معمول در بدن کسی وجود داشته باشد، آن فرد دچار علائم و مشکلات سلامتی می‌شود. 

یکی از اخلاطی که غلبه آن شایع است و برای بسیاری از افراد ایجاد دردسر می‌کند، خلط بلغم است. غلبه بلغم می تواند موجب بروز علائم زیر شود:

  • سردی دست و پا
  • دائم خسته و کم انرژی بودن
  • اضافه وزن بخصوص در ناحیه شکم 
  • نفخ
  • ریفلاکس
  • بوی بد دهان
  • تهوع

خواص قرص گیاهی فلوردو چیست؟

پس از مقدمه‌ای درباره مشکلاتی که غلبه بلغم به وجود می‌آورد، خوب است که به خواص قرص فلوردو اشاره کنیم:

  • افزایش متابولیسم چربی‌ها
  • کاهش چربی شکم و پهلو
  • کمک به کاهش وزن و لاغری
  • کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک خون
  • بهبود مشکلات گوارشی (یبوست، نفخ، رفلاکس و…)
  • تقویت معده
  • رفع اشتهای کاذب
  • کاهش جذب قند در روده
  • کمک به بهبود کبد چرب
  • کاهش جذب کالری غذاها
قرص لاغری فلوردو
قرص فلوردو علاوه بر لاغری، به بهبود مشکلات گوارشی مثل رفلاکس و نفخ نیز کمک می‌کند.

ترکیبات قرص فلوردو؛ بهترین قرص لاغری گیاهی

سازنده‌ی قرص فلوردو، این قرص لاغری گیاهی محبوب، شرکت سینا فرآور است. در شرکت سینافرآور همه‌ی عصاره‌های گیاهی قبل از استفاده، آزمایش می‌شوند و خواص آن‌ها مورد تائید قرار می‌گیرد. قرص فلوردو نیز با طی شدن همین فرایند از ترکیب چند مورد از بهترین گیاهان دارویی برای لاغری تولید شده است. با بررسی ترکیبات این قرص گیاهی، تاثیر آن‌ها روی لاغری و مشکلات دیگر را درک کرده و نیز بهتر می‌توانیم به ارتباط قرص فلوردو و بلغم بپردازیم.

سیاه توسه، نعناع فلفلی، ختمی، چای سبز، علف طلایی و انجدان، گیاهان به کار رفته در این داروی گیاهی لاغری هستند. در ادامه از خواص این گیاهان بیشتر می‌گوییم.

خرید قرص لاغری فلوردو از مفیدطب

سیاه توسه

در زمان‌های قدیم سیاه توسه را به عنوان گیاهی برای درمان مشکلات گوارشی زیاد استفاده می‌کردند. امروزه هم ثابت شده که عصاره‌ی این گیاه می‌تواند به بهبود یبوست و افزایش صفرا برای عملکرد بهتر کبد کمک کند. از آنجا که اکثر افراد دچار اضافه وزن، مشکلات گوارشی به خصوص یبوست را تجربه می‌کنند، گیاه سیاه توسه در ترکیبات قرص فلوردو گنجانده شده است.

چای سبز

با تبلیغاتی که در چند دهه‌ی اخیر برای این گیاه شده، تقریباً همه‌ی ما با خواص چای سبز برای لاغری آشناییم. آنتی اکسیدان های قدرتمند موجود در این گیاه برای افزایش چربی سوزی به خصوص سوزاندن چربی‌های شکم و پهلو بسیار موثرند. در ترکیبات قرص لاغری فلوردو عصاره‌ی چای سبز هم وجود دارد.

نعناع فلفلی

این گیاه از خانواده‌ی نعناع است. البته که طعم و مزه‌ی تندتری نسبت به نعناع دارد. در واقع این طعم تند به خاطر حضور آنتی اکسیدان‌های قوی و ترکیبات چربی سوزی است که در عصاره‌ی آن نهفته است. نعناع فلفلی می‌تواند اشتهای کاذب را کاهش دهد و چربی سوزی را تسریع کند. به همین دلیل استفاده از نعناع فلفلی برای لاغری می‌تواند کمک کننده باشد.

همچنین این گیاه برای بهبود هضم غذا در روده نیز مؤثر است. این خواص باعث شده چای یا دمنوش نعناع فلفلی برای لاغری محبوبیت زیادی بدست آورد.

انجدان

در بین گیاهان دارویی مؤثر برای لاغری، انجدان کمتر شناخته شده است. این گیاه، که نام دیگرش انگدان است، از خانواده جعفری است و طعمی شبیه به کرفس دارد. انجدان بیشتر برای بهبود ناراحتی‌های گوارشی و مشکلات معده و روده مؤثر واقع می‌شود. این گیاه می‌تواند نفخ را کاهش دهد و به هضم راحت‌تر غذا کمک کند. همچنین مواد مؤثر انجدان در کاهش اشتها هم نقش دارند.

علف طلایی

علف طلایی آخرین گیاه از ترکیبات قرص فلوردو است. این گیاه با نام علف کانادایی یا اروپایی هم شناخته می‌شود و عصاره‌ی آن منبع غنی از مواد معدنی مغذی و آنتی اکسیدان های طبیعی است. این مواد مؤثر منجر به افزایش متابولیسم قند و چربی در بدن شده و چربی رسوب کرده در رگ‌ها و کبد را کاهش می‌دهد. این تاثیرات در روند کاهش وزن و داشتن بدنی سالم پس از رسیدن به وزن ایده آل بسیار مهم است.

قرص فلوردو برای چیست؟

با معرفی ترکیبات قرص لاغری فلوردو تا حدودی به مکانیسم‌های مؤثر آن اشاره کردیم. قرص فلوردو دقیقاً چه تاثیراتی در بدن دارد و برای رفع اضافه وزن و بلغم چگونه عمل می‌کند؟ در ادامه به طور مفصل درباره عملکرد این قرص توضیح می دهیم.

قرص فلوردو برای لاغری

 برای کاهش وزن و کاهش چربی‌ها در بدن، معمولا مکانیسم‌های مختلفی، از جمله چربی سوزی، کاهش اشتها و کاهش جذب کالری، مورد نیاز است. در واقع ما با کاهش کالری مصرفی، پیروی از یک رژیم لاغری و انجام فعالیت بدنی روزانه به سرعت بخشیدن به این مکانیسم‌ها در بدن خود کمک می‌کنیم. اما گاهی اوقات با وجود این تلاش‌ها، کاهش وزن خیلی کندتر از حد عادی پیش می‌رود. در چنین شرایطی کمک گرفتن از خواص گیاهان دارویی می‌تواند به ما کمک کند.

آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز و نعناع فلفلی مسئول افزایش چربی سوزی در بدن هستند. دو ماده‌ی کاتچین و کافئین موجود در عصاره‌ی این دو گیاه، با جلوگیری از اکسیداسیون چربی‌ها، آن‌ها را وارد چرخه‌ی متابولیسم طبیعی کرده و باعث تجزیه راحت‌تر آن‌ها می‌شود. در نتیجه در هنگام ورزش و فعالیت، بدن از انرژی تولید شده با سوختن چربی‌ها استفاده می‌کند و این یعنی افزایش چربی سوزی!

از طرفی معمولاً افراد دارای اضافه وزن، دائماً با مشکلات گوارشی مختلفی از جمله نفخ، یبوست، مشکل هضم و… درگیر هستند. ترکیبات مؤثر در گیاهان سیاه توسه، انجدان و علف طلایی برای بهبود مشکلات گوارشی بسیار موثرند. این گیاهان در کنار هم با ایجاد اثر سینرژیک در کاهش نفخ، بهبود هضم غذا و بهبود رفلاکس معده نقش پررنگی دارند.

علاوه بر این‌ها، ترکیبات مؤثر قرص فلوردو، در روده جلوی جذب قند و کالری اضافی را می‌گیرد و به این صورت از اضافه وزن بیشتر جلوگیری می‌کند. کاهش جذب قند و کم شدن قند موجود در خون، گرسنگی کاذب را نیز از بین می‌برد. البته انجدان و نعناع فلفلی نیز با فیبرهای طبیعی خود باعث کاهش اشتها می‌شوند. همانطور که می‌بینید، قرص فلوردو به همه‌ی مکانیسم‌های بدن برای لاغری سرعت می‌بخشد.

قرص فلوردو برای کبد چرب

یکی از فواید و تاثیرات اصلی قرص فلوردو درمان چربی کبد است. چای سبز موجود در قرص فلوردو به افزایش متابولیسم بدن، افزایش اکسیداسیون و تسریع روند چربی سوزی در بدن کمک می‌کند. این ترکیب گیاهی مؤثر، با کاهش میزان چربی تجمع یافته در بدن سبب بهبود وضعیت کبد می‌شود. از طرفی وجود علف طلایی نیز خاصیت آنتی اکسیدانی دارو را بیشتر می‌کند. در نتیجه قرص فلوردو با افزایش اکسیداسیون چربی در درمان کبد چرب و جلوگیری از ابتلا به این بیماری تأثیر بسزایی خواهد داشت.

قرص فلوردو و بلغم

همانطور که گفتیم، یکی از مهمترین مشکلات افرادی که دچار غلبه بلغم هستند، علائم گوارشی و اضافه وزن است. قرص فلوردو می‌تواند به رفع این علائم بلغم کمک کند و لذا داروی مناسبی برای لاغری در افراد مبتلا به غلبه بلغم است. 

بر خلاف قرص دوای بلغم که دستور آن در طب سنتی آورده شده است، قرص فلوردو نمی‌تواند مستقیما بلغم اضافی بدن را دفع کند و فقط بر روی علائم ناشی از آن (ترش کردن، نفخ، مشکلات هضم، اختلالات کبدی، یبوست و چاقی) تاثیر دارد. بنابراین، قرص فلوردو نمی‌تواند به عنوان جایگزین قرص دوای بلغم در نظر گرفته شود. اگر می‌خواهید مستقیما برای رفع بلغم خود اقدام کنید، قرص دوای بلغم نیاک که طبق آموزه‌های طب سنتی تولید شده است، گزینه‌ای مناسب و موثر می‌باشد. شما می‌توانید برای رفع بلغم خود از این قرص مصرف کنید و در کنار آن برای تسریع مسیر کاهش وزن و لاغری، قرص فلوردو را استفاده کنید. گرچه همانطور که گفته شد قرص فلوردو به تنهایی نیز، برای علائم گوارشی و اضافه وزن ناشی از بلغم مفید است.

قرص فلوردو برای چیست
ارتباط قرص فلوردو و بلغم

نحوه مصرف قرص فلوردو برای لاغری در افراد بلغمی

برای اینکه قرص فلوردو بهترین تأثیر را داشته باشد توصیه می‌شود روزانه دو بار، هر بار یک عدد از این قرص پیش از وعده‌های نهار و شام مصرف شود. مصرف دارو پیش از غذا به بهبود هضم غذا کمک می‌کند.

دوره‌ی مصرف قرص فلوردو برای هر شخص متفاوت است و به میزان اضافه وزن شما بستگی دارد. در نهایت به این نکته نیز توجه کنید که مصرف این دارو در افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.

عوارض قرص لاغری فلودرو

در ترکیب داروی فلودرو از انجدان استفاده شده تا از عوارض احتمالی سایر ترکیبات جلوگیری کند. انجدان در بهبود مشکلات معده و روده و ناراحتی‌های گوارشی تأثیر قابل توجهی دارد. از این رو عوارض قرص فلودرو بسیار اندک است.

در برخی از افراد ممکن است ناراحتی‌های شکمی خفیفی دیده شود. سوزش سر دل، تهوع و اسهال نیز از دیگر مواردی است که در صورت تداخل دارویی یا بیماری‌های پیش زمینه‌ای گوارشی ممکن است در افراد بروز کند. با این حال در مجموع می‌توان قرص لاغری فلودرو را یک قرص لاغری بدون عوارض جانبی جدی در نظر گرفت.

قرص فلوردو؛ بهترین قرص گیاهی برای لاغری

در این متن شما را با ترکیبات، ویژگی‌ها و نحوه‌ی اثرگذاری قرص فلوردو برای لاغری آشنا کردیم. همچنین به سوال اصلی این مقاله یعنی «قرص فلوردو و بلغم چه ارتباطی با هم دارند؟» پاسخ دادیم. این قرص لاغری گیاهی، به عنوان یک نیروی کمکی به کاهش وزن شما سرعت می‌بخشد. همچنین به رفع علائم دیگرِ غلبه بلغم کمک می‌کند.

اگر به دنبال راهی سریع و راحت برای خرید قرص فلوردو یا سایر قرص‌های لاغری گیاهی هستید، کافی است وارد اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه آنلاین مفیدطب شوید. در مفیدطب می‌توانید از بین بهترین برندهای قرص لاغری گیاهی، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در زمانی کوتاه آن را سفارش دهید.

خرید سریع قرص فلوردو

خرید بهترین قرص های لاغری گیاهی

اگر تجربه‌ای در استفاده از قرص لاغری فلوردو دارید، آن را با ما درمیان بگذارید. علاوه بر نظرات، ما پذیرای سؤالات شما درباره این محصول هم هستیم و آن‌ها را با نظر دکتر داروساز پاسخ می‌دهیم.

پرسش و پاسخ درباره قرص فلوردو

درست است که قرص فلوردو، داروی محبوبی برای لاغری محسوب می‌شود، اما هنوز بسیاری از افراد قبل از خرید آن دچار تردید می‌شوند و سؤالات مختلفی در ذهنشان شکل می‌گیرد. اگر شما هم جزو این افراد هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا به پرتکرارترین سوالاتی که از مسئولان فنی داروخانه مفیدطب درباره قرص فلوردو پرسیده‌اید، پاسخ دهیم.

مصرف قرص گیاهی فلوردو دوران شیردهی ضرر دارد؟

مصرف قرص فلوردو ممکن است در کیفیت شیر یا طعم آن تأثیر داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود مادران شیرده از مصرف قرص فلوردو خودداری کنند.

عوارض قرص فلوردو در بارداری چیست؟

به طور کلی مصرف اکثر داروهای گیاهی در دوران بارداری توصیه نمی‌شود. مصرف این داروی لاغری گیاهی نیز برای خانم‌های باردار ممنوع است.

قرص فلوردو در ماه چند کیلو لاغری می‌کند؟

میزان کاهش وزن در اثر مصرف قرص فلوردو برای افراد مختلف متفاوت است. علاوه بر این عوامل دیگری نیز مانند تحرک و رژیم غذایی سالم در کنار مصرف قرص لاغری می‌تواند در افزایش میزان کاهش وزن مؤثر باشد. با این حال می‌توانید به طور متوسط انتظار کاهش ۳ کیلو وزن در ماه را داشته باشید.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره