پودر اسلیم لست چیست؟ فواید و عوارض پودر لاغری اسلیم لست

پودر اسلیم لست چیست؟
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

همه ما می‌دانیم که برای لاغر شدن به طور اصولی مهم‌ترین قدم ورزش کردن است. داشتن یک رژیم غذایی سالم و کم‌کالری قدم بعدی و تاثیرگذار در این راه خواهد بود. اما برخی مکمل‌های لاغری و کاهش‌دهنده اشتها نیز می‌توانند به این پروسه کمک کنند. معمولا انتخاب یک مکمل لاغری مناسب و موثر از میان انواع تبلیغات وسوسه‌انگیز کار سختی است و نمی‌توان به این محصولات اعتماد کرد. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب قصد داریم شما را با یکی از پرفروش‌ترین مکمل‌های کاهش اشتها که توانسته رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان خود را کسب کند، آشنا کنیم. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که پودر اسلیم لست چیست و چرا تا این اندازه محبوبیت پیدا کرده است، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پودر اسلیم لست چیست؟

اسلیم لست نام مکمل‌های کاهش وزن داروسازی کارن است که به صورت پودر داخل قوطی‌های فلزی بسته‌بندی می‌شود. این پودر در طعم‌های مختلفی مانند موزی، شکلاتی، طالبی، توت فرنگی و یا وانیلی تولید شده است که مصرف آن را بسیار لذت‌بخش می‌کند. مکمل اسلیم لستی که در این مقاله در مورد آن صحبت می‌کنیم، با نام “پودر اسلیم لست ۱ کارن” شناخته می‌شود که به کاهش وزن، کاهش اشتها و افزایش احساس سیری کمک می‌کند.

خرید اسلیم لست موزی کارن

شرکت داروسازی و مکمل‌های غذایی حیاتی کارن، دو نوع اسلیم لست دیگر نیز تولید می‌کند. پودر اسلیم لست ۲ که با نام “لیپو اسلیم” معروف است، برای کاهش وزن افراد دارای چربی خون بالا فرآوری شده است. و پودر اسلیم لست ۳ که “گلیکو اسیم” نامیده می‌شود، یک مکمل کاهش وزن برای بیماران دیابتی می‌باشد. در بخش‌های بعدی مقاله درمورد تفاوت‌های این پودرهای کاهش وزن بیشتر صحبت می‌کنیم، اما پودر اسلیم لست ۱ کارن، موضوع اصلی ما در این مطلب است که به بررسی فواید و عوارض آن می‌پردازیم.

ترکیبات پودر اسلیم لست ۱ کارن

اسلیم لست تنها یک مکمل لاغری نیست بلکه سرشار از فیبرهای نامحلول و محلول، پروتئین‌های شیر با جذب بالا، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. در واقع با مصرف پودر اسلیم لست، علاوه بر کاهش اشتها و افزایش احساس سیری، تمام مواد مغذی مورد نیاز خود در رژیم کاهش وزن را دریافت می‌کنید. در پاسخ به این سوال که ترکیبات پودر اسلیم لست چیست؟ باید بگوییم این مکمل شامل پروتئین غلیظ شده آب پنیر، پروتئین غلیظ شده شیر، فیبر گندم، فیبر جو دو سر، نشاسته مقاوم، مجموعه ویتامینی، فیبر پسیلیوم، گوارگام، زانتان گام، آسپارتام و طعم دهنده‌های مجاز خوراکی می‌باشد.

در جدول زیر می‌توانید مقدار هر یک از ترکیبات اسلیم لست را به ازای ۲۳ گرم از این پودر مشاهده کنید:

عنوان مقدار به ازای هر سروینگ
کالری ۵۵ کیلو کالری
پروتئین ۹.۷ گرم
کربوهیدرات کل ۱۰.۶ گرم
فیبر رژیمی ۹ گرم
چربی ۰.۵ گرم
ویتامین A ۱۱۵۰ واحد بین‌المللی
ویتامین D ۹۲ واحد بین‌المللی
ویتامین E ۶.۹ واحد بین‌المللی
ویتامین C ۱۳.۸ میلی‌گرم
ویتامین B1 ۰.۳۵ میلی‌گرم
ویتامین B2 ۰.۳۹ میلی‌گرم
ویتامین B6 ۰.۴۶ میلی‌گرم
نیاسینامید ۴.۶ میلی‌گرم
فولیک اسید ۹۲ میکروگرم
ویتامین B12 ۱.۳۸ میکروگرم
پانتوتنیک اسید ۲.۳ میلی‌گرم
بیوتین ۶۹ میکروگرم

فواید پودر اسلیم لست چیست؟

مورد مصرف اصلی پودر اسلیم لست کاهش اشتها و افزایش احساس سیری است که این مسئله می‌تواند به رفع اضافه وزن کمک موثری کند. علاوه بر این پودر لاغری اسلیم لست حاوی فیبرهای نامحلول و محلول، پروتئین‌های شیر با جذب بالا، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است که در تامین روزانه مواد مغذی در رژیم کاهش وزن نقش موثری دارد.

اسلیم لست ۱ به واسطه فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های کاهش وزن به شمار می‌رود. از مهم‌ترین فواید پودر اسلیم لست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش اشتها و افزایش احساس سیری
  • کمک به تامین فیبر روزانه
  • کمک به تامین نیاز روزانه به مواد مغذی در رژیم کاهش وزن
  • حاوی فیبرهای نامحلول و محلول
  • حاوی پروتئین‌های شیر با جذب بالا
  • غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • فاقد گلوتن و کم لاکتوز

خرید پودر اسلیم لست 1 کارن

عوارض پودر اسلیم لست چیست؟

پودر لاغری اسلیم لست یک فرآورده ایمن است و بسیاری از افراد می‌توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند. کودکان ۵ تا ۱۲ سال، بیماران فنیل کتونوری و افراد مبتلا به انسداد روده، تنها مواردی هستند که از مصرف این پودر منع شده‌اند. برای سایر گروه‌ها در صورت رعایت مقدار مصرف توصیه‌شده، عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است.

توجه داشته باشید که اگر به هنگام مصرف پودر اسلیم لست، به مقدار کافی آب میل نکنید، احتمال بروز یبوست وجود دارد. در صورت این اتفاق توصیه می‌کنیم محلول را ۳ تا ۴ ساعت قبل از مصرف آماده کرده و تا زمان میل کردن در یخچال نگه دارید.

اسلیم لست برای چه کسانی است؟

افرادی که قصد کاهش وزن دارند و یا می‌خواهند از افزایش وزن خود جلوگیری کنند، می‌توانند مقدار غذای خود را کم کرده و بخش از نیاز بدن را از اسلیم لست ۱ تامین کنند تا به وزن دلخواه خود برسند. مکمل غذایی کاهش وزن فیبری-پروتئینی اسلیم لست ۱، یک محصول ایده آل برای کاهش اشتها و حفظ وزن مطلوب بدن است. این پودر لاغری منبع غنی از فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

پودر اسلیم لست به افراد زیر پیشنهاد می‌شود:

  • افرادی با اضافه وزن ناشی از اشتها بالا
  • علاقه‌مندان به تناسب اندام که به دنبال یک میان وعده رژیمی هستند.
  • افرادی که نمی‌توانند فیبر مورد نیاز روزانه خود را تامین کنند.

فرق اسلیم لست ۱ و ۲ چیست؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، شرکت داروسازی کارن سه نوع پودر اسلیم لست تولید کرده که با شماره‌های ۱، ۲ و ۳ تفکیک شده‌اند. هر سه این مکمل‌ها جهت کاهش وزن بوده و برای افراد دارای اضافه وزن ناشی از اشتهای بالا مناسب هستند. مکمل‌های اسلیم لست حاوی پروتئین، انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشند و هر سه نوع قادرند نیاز شخص دارای رژیم لاغری به مواد مغذی را تامین کنند.

اما اگر بخواهیم بهتر متوجه شویم که فرق اسلیم لست ۱ و ۲ چیست و یا اسلیم لست ۳ چه تفاوتی با این دو مکمل دارد، تقسیم‌بندی زیر می‌تواند به طور مختصر این تفاوت را توضیج دهد:

  • پودر اسلیم لست ۱: مناسب افراد با اضافه وزن ناشی از اشتهای بالا
  • پودر اسلیم لست ۲ (لیپو اسلیم): مناسب افراد با اضافه وزن ناشی از اشتهای بالا و مستعد یا دارای چربی خون
  • پودر اسلیم لست ۳ (گلیکو اسلیم): مناسب افراد با اضافه وزن ناشی از اشتهای بالا و مستعد یا دارای چربی و قند خون

پس اگر دارای چربی خون یا قند خون هستید و به خاطر همین موضوع از برخی مکمل‌های کاهش وزن نمی‌توانید استفاده کنید، پودرهای اسلیم لست ۲ و ۳ برای شما مناسب هستند. ترکیبات این دو محصول به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که برای افراد دارای چربی خون، پودر لیپو اسلیم و برای بیماران دیابتی، پودر گلیکو اسلیم کاملا مناسب باشد.

آیا واقعا پودر اسلیم لست لاغر میکنه؟

تا این بخش از مقاله به خوبی متوجه شده‌اید که پودر اسلیم لست چیست و چه مزایایی دارد. همانطور که گفتیم مورد مصرف اصلی این مکمل، کاهش اشتها و کاهش وزن است. اما آیا واقعا پودر اسلیم لست لاغر میکنه؟ این سوالی است که حتما در ذهن شما هم ایجاد شده است. آیا واقعا اسلیم لست می‌تواند به ادعای کاهش وزن خود عمل کند و یا اینکه نظرات در مورد پودر اسلیم لست چگونه است؟

همانطور که گفتیم اسلیم لست یک مکمل فیبری پروتئینی است که باعث کاهش اشتها و افزایش احساس سیری می‌شود. این پودر به واسطه ترکیبات خود می‌تواند باعث ایجاد حس سیری شده که این موضوع به کاهش حجم غذا و کالری دریافتی شما منجر می‌شود. در صورتی که از این پودر نیم ساعت قبل از غذا استفاده کنید، میل شما به خوردن غذای آن وعده کاهش پیدا کرده و ار طریق این مکانیسم به کاهش وزن شما کمک می‌کند. ضمن اینکه مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را نیز تامین خواهد کرد.

علاوه بر این اگر پودر اسلیم لست را در کنار مکمل‌های افزایش‌دهنده متابولیسم و چربی‌سوز استفاده کنید، اثربخشی بسیار مطلوبی را مشاهده خواهید کرد. بدیهی است جهت حصول بهترین نتیجه در کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل، رعایت رژیم سالم و داشتن فعالیت بدنی مناسب، همراه با مصرف پودر کاهش وزن اسلیم لست بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به طور کامل در مورد پودر لاغری اسلیم لست که از محصولات کاهش وزن و اشتهای شرکت کارن است، توضیحاتی را ارائه دهیم. با مطالعه این مقاله به خوبی متوجه خواهید شد که پودر اسلیم لست چیست و برای چه افرادی قابل استفاده می‌باشد.

شما می‌توانید برای خرید پودر اسلیم لست در طعم‌های مختلف و سایر انواع مکمل و قرص ضد اشتهای قوی، از طریق لینک زیر اقدام نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

خرید قرص ضد اشتهای قوی

سوالات متداول

نظرات در مورد پودر اسلیم لست چگونه است؟

مکمل اسلیم لست علاوه بر تاثیر بر کاهش اشتها و ایجاد حس سیری به دلیل تامین انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز در دوران رژیم لاغری، بسیار موثر عمل می‌کند. این محصول بدون ایجاد عوارض جانبی در کاهش وزن فرد مصرف‌کننده تاثیر می‌گذارد. در اغلب موارد نظرات در مورد پودر اسلیم لست مثبت است.

مضرات پودر اسلیم لست چیست؟

پودر اسلیم لست فرآورده ایمنی است و در صورتی که مطابق با میزان توصیه‌شده مصرف شود هیچ عارضه جانبی ایجاد نخواهد کرد. جهت اطلاع از نحوه مصرف این پودر می‌توانید با پزشک مشورت کرده و یا اطلاعات روی قوطی را مطالعه کنید.

قیمت پودر اسلیم لست چقدر است؟

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت پودر اسلیم لست ۱، ۲ و ۳ و خرید این محصولات در طعم‌های مختلف می‌توانید به سایت داروخانه اینترنتی دکتر اصیلی مراجعه کنید و نسبت به سفارش آنلاین آن اقدام نمایید. محصولات مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می‌شوند.

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و