تجربه بیماران درباره قرص آلتادین چه می‌گوید؟

تجربه بیماران درباره قرص آلتادین چه می‌گوید؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

وقتی پای بیماری‌های التهابی گلو، سرفه، گرفتگی حلق و… پیش می‌آید، بسیاری از افراد مصرف قرص مکیدنی را مفید می‌دانند. در چند سال اخیر نیز با شیوع ویروس کرونا، بیماری‌های تنفسی به بیشترین میزان خود رسیده‌اند و روز‌به‌روز تمایل افراد برای مصرف قرص‌های مکیدنی که التهاب حلق و گلو را کاهش دهد، بیشتر می‌شود.

یکی از قرص‌های مکیدنی که طرفداران بسیاری داشت و با شیوع کرونا مصرف‌کنندگان بیشتری هم پیدا کرد، قرص آلتادین است. این قرص که ترکیبات تشکیل‌دهنده کاملا گیاهی و طبیعی دارد، ساخت شرکت داروسازی دینه است.

در این مقاله قصد ما معرفی و بررسی قرص آلتادین دینه نیست، در نظر داریم تا تجربیات مصرف‌کنندگان این قرص مکیدنی را با شما به اشتراک بگذاریم تا اگر به تازگی این قرص را تهیه کرده‌اید یا به توصیه پزشک و دوستان قصد خرید آن را دارید، از تجربه دیگران استفاده کنید.

  • اگر تمایل دارید با قرص آلتادین و فواید مصرف آن آشنا شوید، توصیه می‌کنیم به این صفحه مراجعه کنید: قرص آلتادین

قرص آلتادین موثر در کاهش سرفه و خشکی گلو

اگر نظرات مصرف‌کنندگان درباره قرص آلتادین را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم اغلب افرادی که برای تسکین سرفه و خشکی گلو از این قرص مکیدنی استفاده کرده‌اند، بسیار راضی بوده‌اند. بیماران می‌گویند پس از ابتلا به بیماری‌هایی چون سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا با مصرف قرص التادین توانسته‌اند علائم تنفسی خود را تا حد زیادی بهبود بخشند.

خشکی گلو یکی از علائم بسیار آزاردهنده بیماری‌های تنفسی است، قرص آلتادین به دلیل آنکه حاوی گیاه ختمی، شیرین بیان و اسانس نعنا است، خشکی مخاط گلو را به خوبی برطرف می‌کند.

برخی از افراد می‌گویند استفاده از آلتادین در روزهای اولیه ابتلا به سرماخوردگی یا کرونا که علائم تازه شروع شده‌اند تاثیر بهتری خواهد داشت، اما اثربخشی این قرص مکیدنی فقط محدود به این دوره نیست و حتی افرادی که بیش از یک سال از ابتلای آن‌ها به کرونا می‌گذرد و همچنان با خشکی و التهاب گلو دست‌وپنجه نرم می‌کنند نیز، می‌گویند استفاده از آلتادین در رفع علائم آن‌ها بسیار موثر است.

تجربه مصرف‌کنندگان درباره طعم قرص آلتادین

یکی از مواردی که خیلی از افراد پیش از خرید داروهای گیاهی به آن فکر می‌کنند، طعم دارو است. چون بسیاری از ما تجربه خوشایندی از طعم جوشانده‌ها و داروهای گیاهی دوران کودکی نداریم، تصور می‌کنیم تمام داروهای گیاهی طعم نامطلوب و ناخوشایندی دارند. اما درباره قرص آلتادین این تصور درست نیست، این قرص با اسانس نعنا تهیه شده و اگر از طرفداران نعنا باشید، طعم آن برای شما خوشایند خواهد بود.

تجربه مصرف‌کنندگان درباره آلتادین
تجربه مصرف‌کنندگان درباره طعم قرص آلتادین

طول دوره درمان با آلتادین چقدر است؟

برای اغلب افرادی که قصد مصرف آلتادین را دارند، این سوال پیش می‌آید که چند نوبت باید از قرص آلتادین استفاده کنند تا تاثیر آن را مشاهده کنند؟ شرکت سازنده این قرص توصیه کرده است به فواصل ۱ تا ۲ ساعته، هر بار یک قرص بمکید تا زمانی که احساس بهبودی پیدا کنید.

تجربه مصرف‌کنندگان در این باره نیز متفاوت است، یکی از بیماران می‌گوید در روزهایی که به دلیل عفونت گلو از التهاب شدیدی در گلو و حلق خود رنج می‌برده است، با مکیدن مداوم قرص‌های آلتادین در طی ۲۴ ساعت، حالش به طور معجزه‌آسایی بهبود پیدا کرده است.

برخی از افراد نیز فقط هنگامی که گرفتگی و خشکی گلویشان عود می‌کند از قرص آلتادین استفاده می‌کنند. به طور خلاصه می‌توان گفت طول دوره مصرف این قرص بسته به شرایط و شدت بیماری هر فرد متفاوت است، اما آلتادین از نظر تاثیر گذاری سریع است، یعنی به محض آنکه مکیدن این قرص را شروع کنید، اثرات بهبودی را در گلوی خود احساس خواهید کرد. از این نظر می‌توان گفت آلتادین عملکردی تا حدودی شبیه به آبنبات سرد است.

تجربه مصرف آلتادین در کودکان چگونه است؟

افراد زیادی در این رابطه سوال می‌کنند که آیا قرص آلتادین برای مصرف کودکان نیز مناسب است؟ گلودرد و التهاب گلو کودکان نیز با این قرص کاهش پیدا می‌کند؟‌ داروسازان توصیه می‌کنند چنانچه قصد مصرف دارویی برای کودکان زیر ۱۲ سال دارید، حتما با پزشک مشورت کنید. کودکان شرایط حساس‌تری نسبت به بزرگ‌ترها دارند و مصرف دارو برای آن‌ها باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد.

بیماران با استفاده از قرص آلتادین چه عوارضی را تجربه کرده‌اند؟

به طور کلی برای قرص آلتادین عوارض جانبی خاصی ذکر نشده است، اما خیلی از افراد پس از مصرف این قرص تصور می‌کنند دچار عوارض شده‌اند. سردرد یکی از عوارضی است که افراد با مصرف قرص آلتادین، در موارد نادری از آن شکایت می‌کنند.

نکته مهم که درباره عوارض آلتادین باید به آن توجه داشته باشید، این است که گاهی اوقات علائمی چون سردرد، در اثر بیماری ایجاد می‌شوند، نه مصرف آلتادین، اما افراد به اشتباه تصور می‌کنند با خوردن این قرص دچار عارضه جانبی شده‌اند. درصورتیکه این فقط یکی از نشانه‌های رایج در بیماری‌های از جمله کرونا، سرماخوردگی و آنفولانزا است.

تجربه مصرف آلتادین در بارداری و شیردهی

آلتادین به دلیل آنکه حاوی شیرین بیان است، توصیه می‌شود در دوران بارداری استفاده نشود. بارداری و شیردهی دو دوره بسیار حساس هستند که مصرف تمامی داروها در این دوران، حتی داروهای گیاهی و مکمل‌ها، بهتر است با تایید مستقیم پزشک باشد.

آیا آلتادین فقط محدود به بیماران کرونایی، سرماخورده و دچار بیماری‌های تنفسی است؟

خیر، تجربه مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد افرادی که به دلایل دیگری چون سیگار کشیدن نیز دچار خشکی و التهاب در گلو هستند، با مصرف قرص آلتادین احساس بهبودی پیدا می‌کنند. بنابراین استفاده از آلتادین فقط محدود به بیماران دچار عفونت‌های تنفسی نیست.

تجربه مصرف‌کنندگان می‌گوید آلتادین یک داروی معجزه‌گر است!

اغلب کسانی که از قرص مکیدنی آلتادین استفاده کرده‌اند، آن را داروی مجزه‌گری می‌دانند که به طرز فوق‌العاده‌ای علائمی چون التهاب گلو، خشکی گلو، سرفه و گرفتگی را بهبود داده است. بیشتر این افراد پس از اتمام دوران بیماری، وقتی به شرایط مشابهی دچار می‌شوند، فورا قرص آلتادین را تهیه می‌کنند تا مشکل خود را برطرف کنند.

شما هم تجربه‌ای از مصرف این قرص دارید؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره