قرص آنادرم چیست و تا چه میزان اثربخش است؟

قرص آنادرم چیست
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

قرص آنادرم چیست؟ قرص آنادرم محصولی تخصصی برای جوانسازی پوست است. البته ترکیبات سودمند این قرص می‌توانند تاثیرات مثبتی بر مو و ناخن‌ها نیز داشته باشند. به طور کلی زیبایی پوست از جمله مهم‌ترین فاکتورهای جذابیت و آراستگی ظاهری است که برای دستیابی به آن باید آگاهانه عمل کنید. لازم نیست بیش از اندازه نگران سن خود باشید. در هر سن و هر جایگاه اجتماعی، با پوست سالم و شاداب، قطعا احساس بهتری خواهید داشت. کافی است سبک زندگی سالم را پیش بگیرید، رژیم غذایی مناسب داشته باشید، برای انجام برخی امور زیبایی ضروری به پزشک متخصص مجرب مراجعه نمایید و بهترین مکمل‌های غذایی را انتخاب کنید.

در مقاله پیش رو از مجله سلامت مفید طب می‌خواهیم بدانیم قرص آنادرم چیست و تاثیرات آن تا چه حد است؟ این محصول پرطرفدار در جوانسازی و طراوت پوست بسیار شگفت انگیز عمل می‌کند و انتخاب مناسبی است. خانم‌ها و آقایان می‌توانند این قرص را مصرف کرده و تاثیرات آن را مشاهده کنند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از تهیه قرص آنادرم، با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق تری راجع به ترکیبات و اثرات این محصول ارائه کنیم.

قرص آنادرم چیست؟

قرص آنادرم محصولی از شرکت پرمون امین است و برای جوانسازی پوست کاربرد دارد. این قرص به خوبی می‌تواند با محصولات مشابه خارجی رقابت کند. برای جلوگیری از تشکیل چین و چروک‌های جدید، کاهش خطوط ریز پوست، افزایش شفافیت، حفظ الیاف الاستین و کلاژن سازی، مصرف قرص آنادرم پیشنهاد می‌شود. ترکیبات این محصول با کمترین عوارض جانبی به بازگرداندن طراوت پوست کمک می‌کنند.

خرید قرص آنادرم

چرا قرص آنادرم استفاده کنیم؟

پوست اولین سد دفاعی بدن در برابر آلودگی‌ها و عوامل بیماری زای خارجی است. همچنین تابش نور خورشید، افزایش سن و جاذبه زمین به مثابه عوامل مخرب برای پوست عمل کرده و زیبایی آن را می‌گیرند. معمولا پس از ۳۰ سالگی، متوجه ظهور چین و چروک‌های ریز و درشت می‌شویم و تغییرات را در چهره و بدن خود حس می‌کنیم. این اتفاق برای خانم‌ها و آقایان میفتد اما ممکن است اغلب خانم‌ها به واسطه حساسیت بیشتر نسب به زیبایی، تغییرات پوست را بیشتر رصد کنند. همچنین پوست خانم‌ها در اغلب موارد حساس‌تر از آقایان است.

کاهش سنتز آلاستین و کلاژن بعد از ۳۰ سالگی باعث کاهش حالت ارتجاعی پوست می‌گردد. از طرفی در اغلب افراد مشغله‌های زندگی پس از ۳۰ سالگی افزایش یافته که خود عامل مخربی برای سلامت پوست هستند. حال به این‌ها، قدرت جاذبه زمین را هم اضافه کنید که می‌تواند به افتادگی پوست دامن بزند. توجه داشته باشید که برخی افراد زودتر و برخی دیرتر از سایرین، علایم افتادگی پوست یا چین و چروک را تجربه می‌کنند. ژنتیک، میزان فشارهای روحی، محیط زندگی، سبک زندگی، تغذیه و… در پیری زودرس تاثیر دارند. بنابراین تا جایی که می‌توانید درست انتخاب کنید!

انتخاب قرص آنادرم
برای انتخاب بهترین مکمل پوست آگاهانه عمل کنید.

در کنار مدیریت استرس، سبک زندگی صحیح و رژیم غذایی سالم، یک مکمل پوست و مو مناسب می‌تواند کمک بزرگی باشد. در بخش قبلی دانستیم قرص آنادرم چیست و چه کاربردی دارد. بنابراین با مصرف این قرص، می‌توانید از فواید آن مانند:

  • کاهش چین و چروک‌ها
  • افزایش رطوبت پوست
  • کاهس حساسیت‌ها و التهاب پوست
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • جوانسازی (به واسطه مواد موثر در تولید کلاژن)

چگونه قرص آنادرم به جوانسازی پوست کمک می‌کند؟

قرص آنادرم به واسطه ترکیبات سودمند به جوانسازی پوست کمک می‌کند. هر یک از ترکیبات این محصول تاثیرات ثابت شده‌ای در جهت حفظ سلامت و طراوت پوست دارند. اجازه بدهید تا در این بخش ببینیم ترکیبات قرص آنادرم چیست و چه فوایدی برای پوست ما به همراه می‌آورند؟

  • ویتامین C

تقریبا در تمام ترکیبات قرص‌های مکمل که برای زیبایی پوست به کار می‌روند، نام ویتامین C می‌درخشد! این ویتامین دارای خواص آنتی اکسیدان است و برای خنثی کردن رادیکال‌های آزاد مفید عمل می‌کند. رادیکال‌های آزاد در بدن ما، عوامل مخربی هستند که می‌توانند در فرآیندهای طبیعی اختلال کنند. از جمله صدمات این عوامل مخرب می‌توانیم به چین وچروک پوست اشاره کنیم. بنابراین با وجود ویتامین ث در ترکیبات قرص آنادرم، با مصرف این محصول به بدن کمک می کنیم تا از شر رادیکال‌های آزاد خلاص شود. به همین دلیل است که در بسیاری مکمل‌ها مانند قرص اکولایف برای پوست و مو، ترکیبات دارای خواص آنتی اکسیدان اهمیت ویژه ای دارند.

آنادرم برای آقایان
ویتامین ث با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

پوست خشک عامل مهم دیگری در ایجاد چین و چروک‌های پوست به شمار می‌رود. ویتامین C به افزایش رطوبت پوست کمک می‌کند و یکی دیگر از عوامل چین و چروک را از بین می‌برد. همچنین ویتامین ث نقش موثری در افزایش کلاژن سازی دارد. حال می‌دانیم یکی از ترکیبات قرص آنادرم چیست و چگونه به جوانسازی پوست کمک می‌کند.

  • عصاره ماهی

عصاره ماهی از جمله مناسب‌ترین مواد طبیعی حاوی پروتیئن کلاژن است. این فرم از پروتئین به خوبی توسط بدن و سلول‌های پوست جذب می‌شود. کلاژن موجود در عصاره روغن ماهی، پروتئینی دارای ساختار پیچیده است و در سایر مواد طبیعی کمتر دیده می‌شود. این ماده به افزایش حالت ارتجاعی پوست، افزایش استقامت رباط‌ها، مفاصل، استخوان‌ها، عضلات، تاندون‌ها، رگ‌های خونی، لثه ها، ناخن‌ها و مو کمک می‌کند. پس نقش عصاره روغن ماهی در قرص آنادرم چیست؟ این ماده به واسطه وجود کلاژن، علایم پیری و افتادگی پوست را کاهش می‌دهد و طراوت را به چهره باز می‌گرداند.

  • لیکوپن

لیکوپن عامل رنگ قرمز در گوجه فرنگی است و خاصیت آنتی اکسیدان و ضد التهاب دارد. از جمله مهم‌ترین فواید مصرف این ماده، لازم است به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد در پوست اشاره کنیم. لیکوپن مانند ضد آفتاب طبیعی عمل می‌کند و به این ترتیب، صدمات تابش نور خورشید بر پوست را کاهش می‌دهد. لیکوپن در بهبود تولید کلاژن موثر بوده و از پیری و چین و چروک پوست جلوگیری می‌کند. با توجه به این نکات می‌توان گفت که لیکوپن یکی از مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده قرص آنادرم است.

  • عصاره سویا

عصاره  سویا دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد التهاب است. به همین دلیل در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد و کاهش حساسیت پوست کاربرد دارد. همچنین عصاره سویا با خواص شبه استروژنی به زنان در دوران یائسگی کمک می‌کند تا برخی مشکلات ناشی از کمبود این هورمون را کاهش دهند. بنابراین زنان یائسه که به واسطه تغییرات هورمونی دچار خشکی پوست شده‌اند، می توانند با مصرف قرص آنادرم، یکی از کمبود‌های بدن خود را رفع کرده و همچنین طراوت را پوست بازگردانند. حال دانستیم نقش عصاره سویا در ترکیبات قرص آنادرم چیست و چه مزایایی برای جوانسازی پوست دارد.

قرص آنادرم برای خانمهای یائسه
عصاره سویا موجود در ترکیبات قرص آنادرم برای بازگرداندن جوانی پوست، مفید است.
  • روغن هسته انگور

روغن هسته انگور از جمله موثرترین مواد در ترکیبات انواع قرص‌های مکمل پوست است. روغن هسته انگور سرشار از ویتامین E، ویتامین C و فلاونوییدها است. هر سه مورد دارای خواص آنتی اکسیدان هستند و در جوانسازی پوست مفید واقع می‌شوند. همچنین روغن هسته انگور یک ضد آفتاب طبیعی به شمار می‌رود.

خرید قرص آنادرم

سوالات متداول درباره قرص آنادرم

آیا قرص آنادرم برای آقایان هم قابل استفاده است؟

بله. قرص آنادرم برای آقایان و خانم‌ها قابل استفاده است.

آیا مصرف قرص آنادرم محدودیت سنی دارد؟

مصرف این قرص برای کودکان زیر ۱۲ سال مجاز نیست.

چه افرادی باید در مصرف قرص آنادرم احتیاط کنند؟

بیماران تحت شیمی درمانی، بیماران کلیوی، مبتلایان به آسم و مشکلات انعقاد خون باید پیش از مصرف قرص آنادرم با پزشک یا داروساز مشورت کنند.

آیا مصرف قرص آنادرم در بارداری و شیردهی مجاز است؟

خیر. مصف قرص آنادرم برای خانم های باردار و مادران شیرده ممنوع است.

آیا قرص آنادرم برای سلامت موها هم مفید است؟

بله. در ترکیبات این قرص، مقادیری زینک وجود دارد که می‌تواند برای رشد مجدد موها موثر باشد.

موارد تداخل دارویی قرص آنادرم چیست؟

مصرف قرص آنادرم با داروهای رقیق کننده خون، داروهای کنترل کننده مونو آمین اکسیداز و آنتی پلاکت‌ها تداخل دارویی دارد.

جمع بندی

در مطالبی که خواندید به معرفی دقیق قرص آنادرم پرداختیم. امیدواریم اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم برای انتخاب بهترین مکمل پوست، مفید واقع شده باشند. فراموش نکنید که برای داشتن پوست سالم و شاداب باید از نوسانات وزنی (مخصوصا در سنین بعد از ۳۰ سالگی) جلوگیری کنیم، از مصرف سیگار و گزینه‌های مخرب دیگر بپرهیزیم، تغذیه سالم داشته باشیم و بهترین و مناسب‌ترین مکمل‌های غذایی را انتخاب کنیم.

برای مطرح کردن پرسش‌های خود درباره قرص آنادرم به بخش نظرات مراجعه کنید. داروسازان مجموعه داروخانه آنلاین مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

60 دیدگاه دربارهٔ «قرص آنادرم چیست و تا چه میزان اثربخش است؟»

  1. سلام
    من قبلا قرص انادرم مصرف میکردم و الان پیگمنتا مصرف میکنم
    میخواستم بدونم این دو قرص چه تفاوت خاصی باهم دارن و اینکه ایا خوردنشون درکنارهم تداخل ایجاد میکنه و بهتره نخورم یا مشکلی نداره؟

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، تداخلی بین مصرف قرص آنادرم و پیگمنتا ذکر نشده است.اما با توجه به اینکه دارای برخی مواد موثره ی یکسانی هستند بهتر است به صورت هم زمان مصرف نشوند.
      قرص آنادرم یک آنتی اکسیدان قوی است وباعث افزایش لطافت و نرمی پوست صورت و بدن وهم چنین پیشگیری از ایجاد چروک و کاهش خطوط ریز پوست می شود.
      قرص پیگمنتا یک مکمل روشن کننده پوست است. و به عنوان مکمل روشن کننده پوست مطرح می باشد.
      با احترام دکتر داروساز

  2. با سلام و عرض ادب،بنده ۴۰ سالمه و حدود ۱۰روزی میشه که شروع به مصرف فولیکوژن کردم، و از سه روز پیش هم شروع به مصرف آنادرم کردم، ولی شب ها بعد از مصرف دومین قرص آنادرم شدیدا دچار دلدرد و تهوع میشم، آیا این دو با هم تداخل دارن؟ یا ممکنه به علت زینک موجود در هر دو قرص باشه و از دوز روزانه بیشتر باشه؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      بهتر است این دو دارو در یک روز استفاده نشوند چون هم عوارض گوارشی زیاد میشود و هم دوز بعضی اجزا از حد نیاز روزانه بالاتر میرود.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مصرف قرص آنادرم بعد از عمل بینی ممنوعیتی ندارد. با این حال، بهتر است قبل از مصرف محصول پزشک خود را در جریان قرار دهید.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز 

  3. در قسمت نحوه مصرف قرص ذکر شده بهتر است همراه غذا میل شود از اون طرف میگن همراه غذا آب نخورین برای کبد و کلا بدن ضرر داره طبق این تفسیر آنادرم رو چجوری مصرف کنیم نیم ساعت بعد غذا یا دقیقا همراه غذا؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز هیچ مطالعه علمی تا به حال ثابت نکرده که خوردن آب همراه غذا بتواند به کبد یا عضو دیگری از بدن آسیبی بزند.
      در صورت تمایل می توانید میزان آب مصرفی را در حد نصف استکان نگه دارید. یا آنادرم را همراه یک میان وعده سبک میل کنید. مصرف نیم ساعت بعد از غذا هم مانعی ندارد.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  4. سلام. من ۵۷سالمه. هرروزقرص لوکسین ۵۰ وآتروستاتین ۱۰میلی استفاده میکنم وسنگ کیسه صفرا دارم
    آیا آنادرم بااین قرص ها تداخل دارد .
    آیا ممکنه با مصرف آنادرم مشکل کیسه صفرا م بدتربشه.
    وآنادرم برای سن من میتونه تاثیرداشته باشه.

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام آنادرم با لووتیروکسین و آتورواستاتین تداخلی ندارد. این محصول در سنگ صفرا هم تاثیر سوئی ندارد و منع مصرف ندارد.
      آنادرم در شفافیت و لطافت پوست در تمام سنین موثر است و محدودیت سنی ندارد.
      ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  5. سلام وقت بخیر
    من ۳۶ سال دارم، قرص آنادرم رو تهیه کردم اما قبل از استفاده میخواستم مطمعن بشم که زیر ۴۰ سال هم میشه استفاده کرد یا خیر، و اینکه روزی دو عدد مصرف کنم یا یک عدد؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام استفاده از آنادرم برای همه افراد بزرگسال از جمله افراد ۳۶ ساله قابل استفاده است.
      مقدار و نحوه مصرف آنادرم:
      روزانه ۲ قرص همراه با مقدار کافی آب ترجیحاٌ همراه غذا میل شود.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      حداقل مدت مصرف آنادرم سه ماه است اما حداکثری برای آن ذکر نشده است. با توجه به اینکه قرص آنادرم و قرص های محتوی کلاژن ترکیبات مضری ندارند مصرف طولانی مدت آنها بلامانع می باشد.
      با احترام دکتر داروساز

  6. سلام خسته نباشید
    من الان سه ماه قرص کلاژن کوکونات مصرف میکنم ۵۰ سالمه و چروک‌های عمیق خدارو شکر ندارم
    آیا بعداز اتمام این قرص میتونم از قرص آنادرم بلافاصله استفاده کنم

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مطالعات کافی در خصوص تاثیرات هایفو در بارداری انجام نشده، اما ماهیت امواج فراصوت به گونه ایست که نفوذ زیادی ندارند و نمی توانند از پوست عبور کنند. بر همین اساس، درست است که به طور کلی توصیه می کنیم در بارداری هایفو انجام ندهید، اما اگر تصادفا انجام داده اید، بعید است مشکلی ایجاد شود و جای نگرانی نیست.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام آنادرم چروک های ریز را رفع می کند اما روی چروک های عمیق تاثیری ندارد. تغذیه پوست با استفاده از کرم های مناسب یا مکملهای خوراکی، از تشدید این چروک ها پیشگیری می کند اما متاسفانه داروی خوراکی یا موضعی نداریم که بتواند چروک های عمیق را کاملا برطرف کند. اگر میخواهید چروک عمیق کاملا برطرف شود، چاره ای جز تزریق ژل و چربی ندارید.
      با احترام دکتر داروساز

  7. سلام وقتتون بخیر من ام اس دارم با مشورت پزشکم هایفو انجام دادم دکتر پوست برام کلاژن آبی و قرص آنادرم تجویز کرد .الان نزدیک دو ماه مصرف میکنم .ولی ۱۰ روز که از هایفو و مصرف داروها گذشت بعضی وقتا خیلی تشنه میشم . حتی رفتم آزمایش خون دادم گفتم شاید قند خونم بالا باشه ولی هیچ مشکلی نداشتم .میشه از داروها و یا از هایفو باشه؟ ممنون

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مصرف کلاژن می تواند سبب تشنگی شود.
      سعی کنید آب و مایعات فراوان استفاده کنید. این موضوع اهمیت بالایی دارد. ضمنا این بار که به پزشکتان مراجعه کردید موضوع تشنگی را مطرح کنید ممکن است نیاز به کاهش دوز کلاژن داشته باشید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مصرف دو عدد آنادرم به صورت یکجا بلامانع است اما برای اینکه جذب آنادرم بهتر انجام شود، بهتر است به جای دو عدد یکجا، صبح و شب یک عدد مصرف کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام اکثر محصولات تقویت کننده پوست و مو محتوی زینک هستند؛ قرص آنادرم هم محتوی زینک است و یکی از تاثیرات زینک، افزایش اشتها می باشد.
      شما می توانید برای کم شدن اشتهایتان، فیبر و سبزیجات فراوان در رژیم غذایی تان بگنجانید. همچنین برای اینکه وزنتان زیاد نشود، می توانید مواد غذایی مختلف را با گزینه های کم کالری تر جایگزین کنید.
      با احترام دکتر داروساز

  8. سلام
    من تازه شروع به مصرف قرص آنادرم و گلد کردم
    ب طور همزمان از هر کدوم روزی یه دونه همراه غذا
    اثر داره یا اینکه از هر کدوم دوتا بخورم؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام این دو محصول ترکیبات مشابه ندارند و لذا در مصرف همزمان نیازی به کاهش دوز نیست. قرص آنادرم باید روزی دو عدد و قرص کلاژن گلد باید روزی ۳ عدد میل شود. مصرف دوز کمتر ممکن است تاثیرگذاری مناسب را نداشته باشد.
      با احترام دکتر داروساز

  9. سلام من یک بسته قرص آنادرمم مونده تاریخش گذشته
    میخواستم بپرسم اگر بخورم مشکلی داره ؟
    یا دارو خاصیتش رو از دست داده ؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز با توجه به اینکه تاریخ دارو گذشته است، این دارو را مصرف نکنید. همیشه از مصرف محصولات دارویی تاریخ گذشته خودداری کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تا کنون عارضه سرگیجه در اثر مصرف آنادرم گزارش نشده است. ممکن است سرگیجه شما ناشی از عامل دیگری باشد. اگر این سرگیجه خفیف است، مصرف را ادامه دهید. در غیر این صورت به پزشک مراجعه کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مصرف آنادرم در کمرنگ شدن لکه های پوستی و افزایش شفافیت پوست موثر است.
      با احترام دکتر داروساز

  10. سلام من سه دوره کپسول پیگمنتا مصرف کردم الان میتونم هم پیگمنتا وانادرم مصرف کنم صورتم لک داشت کمرنگ شدن .

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام پیگمنتا مدت مصرف ثابت و مشخصی ندارد اما با توجه به اینکه سه دوره از این محصول استفاده کرده اید، بهتر است محصول مورد استفاده خود را عوض کنید. آنادرم جایگزین خوبی برای پیگمنتاست.
      مصرف همزمان آنادرم و پیگمنتا مانعی ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  11. سلام من سه دوره کپسول پیگمنتا مصرف کردم خدارو شکرلکهام کمرنگ شده ایا میتونم مصرف ادامه بدم یا انادرم مصرف کنم یا میتونم مصرف هردو باهم استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام پیگمنتا مدت مصرف ثابت و مشخصی ندارد اما با توجه به اینکه سه دوره از این محصول استفاده کرده اید، بهتر است محصول مورد استفاده خود را عوض کنید. آنادرم جایگزین خوبی برای پیگمنتاست.
      مصرف همزمان آنادرم و پیگمنتا مانعی ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  12. هر کسی قرص ایمدین ۳ماه مصرف کرده از جواب هی خوب قرص گفته ولی شما فرمودید قرص آنادرم نمیذاره بدتر بشه چین و چروکا در صورتی که یکسال مصرف کنیم قرصو فقط نمیذاره بدتر بشیم ولی تو یکسال اصلا افتادگی صورت محسوس نیست این یعنی اصلا تاثیر آنادرم نمیشه ثابت کرد

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز ترکیبات آنادرم کاملا مشابه ترکیبات ایمدین است و بنابراین آنادرم کل تاثیرات ایمدین را دارد. در جای جای این متن هم صحبت از تاثیر آنادرم در رفع چین و چروک و در جوانسازی پوست کرده ایم.
      با احترام دکتر داروساز

  13. سلام الان یک سال و نیم هستش که روزی یک عدد قرص انادرم استفاده میکنم در آستانه چهل سالگی هستم. با مصرف انادرم هیچ گونه چروکی روی پوستم ندارم. میتونم برای همیشه روزی یه دونه قرص بخورم. مشکلی پیش نمیاد. علاقه ای به قطع انادرم ندارم حس میکنم اگه استفاده نکنم پوستم چروک میشه.

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام همانطور که میدانید آنادرم علاوه بر ویتامین سی و زینک، محتوی عصاره گوجه فرنگی، هسته انگور و سویاست. تاثیرات طولانی مدت آنادرم تا کنون مطالعه نشده است، اما بعید است هیچکدام از این ترکیبات، در مصرف طولانی مدت عارضه یا مشکلی ایجاد کنند.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام، خیر. اولا میزان عصاره سویا در این محصول کم است و ثانیا شواهد پررنگی مبنی بر اینکه سویا بتواند کیست سینه ایجاد کند وجود ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز آنادرم، علاوه بر بهبود شفافیت و نرمی پوست، با محافظت از فیبرهای کلاژن و الاستین باعث می شود تا پوست شما افتاده تر نشود، اما در رفع افتادگی که قبلا ایجاد شده تاثیری ندارد. البته ممکن است تاثیر آنادرم در تغذیه پوست که شفافیت و شادابی پوست را به همراه دارد کمک کند تا افتادگی کمتر به چشم بیاید.
      با احترام دکتر داروساز

  14. با سلام
    تقریبا دو ماه از پیگمنتا استفاده کردم و نتیجه قابل توجهی نگرفتم،(روزی یک عدد قرص به صورت ناشتا) ام الان تصمیم دارم آنادرم استفاده کنم احیانا مشکلی که پیش نخواهد آمد؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام
      مکمل های تقویتی پوست در درازمدت تاثیر خودشان را نشان می دهند. می توانید بجای پیگمنتا از آنادرم استفاده کنید مشکلی ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      در خصوص تاثیر مصرف همزمان مکمل های پوست و مو بر روی نتایج لیزر موهای زائد مطالعات کافی انجام نشده ولی بسیاری از پزشکان توصیه می کنند در این دوره از این مکملها استفاده نشود. برای راهنمایی دقیقتر مطابق با ویژگی های دستگاه لیزر با پزشک مرکز مشورت کنید.
      با احترام دکتر داروساز

  15. سلام ببخشید ایا مصرف روزانه یک قرص هم موثر هست یا حتما باید دو قرص استفاده کنیم
    چون یه جا دیدم گفتن روزانه یکی بخورین

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام طریقه مصرف صحیح آنادرم روزی دو عدد است و این مکمل با مصرف روزی یک عدد تاثیر کافی ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  16. سلام آیا قرص انادرم باعث چاقی صورت هم میشه؟چون دوستم این قرص رو برای چاقی صورت بهم پیشنهادکرد.ممنون میشم سریع جواب بدید.

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام
      هیچ داروی خوراکی نمی تواند سبب چاقی صورت یا چاقی ناحیه خاصی از بدن شود.
      با این حال آنادرم با تامین آب پوست شما و شاداب نمودن آن سبب بشاشی چهره می شود.

      با احترام دکتر داروساز

  17. یک هفته هست که مصرف میکنم روزی دو عدد. به شدت اشتهام کم شده و معدم رو اذیت کرده. مصرف دارو رو قطع کنم یا دوز مصرفی رو کم کنم؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام
      کاهش اشتها و ناراحتی معده از عوارض آنادرم نیست و بعید است به علت مصرف آنادرم باشد. برای تشخیص مشکل به پزشک مراجعه کنید.

      با احترام، دکتر داروساز

      1. سلام منم کاهش اشتها دارم با خوردن قرص آنادرم به نظرم درست میگن. واینکه چون آنتی اکسیدان داره باعث لاغری نمیشه؟

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد آنتی اکسیدان های موجود در لیکوپن و هسته انگور می توانند به کاهش وزن کمک کنند. اما این مطالعات به اندازه کافی قوی نیستند. از طرفی آنادرم محتوی زینک است که معمولا می تواند کمی افزایش اشتها ایجاد کند و به همین دلیل انتظار می رود برآیند اثر این محصول بر وزن، خنثی باشد.
          با این حال، پاسخ بدن افراد مختلف به یک محصول می تواند متفاوت باشد. اگر حس میکنید دچار کاهش اشتها شده اید، احتمالا در بدن شما تاثیر آنتی اکسیدان ها بر زینک چربیده است.
          با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره