قرص آفرودیت، داروی گیاهی موثر برای تقویت جنسی

معرفی قرص آفرودیت، داروی گیاهی موثر برای تقویت جنسی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

قرص آفرودیت گل دارو محصولی گیاهی است که برای کمک به درمان انواع اختلالات جنسی از جمله اختلالات نعوظ (شایع‌ترین نوع اختلالات جنسی)، انزال زودرس و کاهش تمایلات جنسی قابل استفاده است. هر بسته کپسول قرص آفرودیت‌ حاوی سه ورقه ده عددی قرص روکش‌دار آفرودیت است که حاوی عصاره تریبولوس یا خارخاسک، زنجبیل و دارچین است. برای آشنایی با این محصول با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحا مرتضوی همراه باشید.

مهم‌ترین موارد مصرف قرص آفرودیت‌

بروشور محصول نیز اطلاعات کاملی در مورد نحوه­ مصرف، تداخلات و عوارض آن ارائه داده است که می‌توانید مطالعه کنید. اثر قابل توجه دیگر آفرودیت، تاثیر آن بر باروری خصوصا باروری آقایان است. به این صورت که خارخاسک، زنجبیل و دارچین می‌­توانند با افزایش سطح هورمون­‌های مردانه باعث بهبود کیفیت اسپرم شوند. این مسئله به این معنی است که این سه گیاه می‌توانند تعداد اسپرم‌­ها را افزایش دهند.
همچنین شکل و ساختار اسپرم‌ها را تغییر داده و نحوه حرکت آن‌ها را سریع‌تر کنند که این قضیه در مطالعات بالینی اثبات شده است.
در مورد اثر آفرودیت‌ روی میل جنسی زنان باید گفت که ترکیبات گیاهی این محصول می‌توانند آندروژن‌­هایی که داخل بدن تولید می‌شوند را در خانم­‌ها بالا ببرند که این قضیه باعث می‌شود افزایش میل جنسی در خانم‌­هایی که آفرودیت مصرف می­‌کنند، مشهود باشد.
شما می‌توانید برای خرید قرص آفرودیت و مشاهده بروشور آن از طریق لینک زیر از سایت داروخانه آنلاین مفیدطب عمل کنید:

قرص آفرودیت

سوالات متداول در مورد قرص آفرودیت

نحوه­ مصرف آفرودیت چگونه است؟

شما می‌­توانید آفرودیت را به صورتی که پزشک تجویز کرده است استفاده کنید، یا روزی سه مرتبه مصرف کنید.
اگر مصرف این محصول باعث عارضه گوارشی شد، آن را بعد از غذا میل کنید. اما به دلیل اینکه شرکت گل دارو برای جلوگیری از بروز عوارض گوارشی قرص آفرودیت را به صورت روکش‌دار تولید کرده است، مصرف آن بعد از غذا توصیه نمی‌شود.
بنابراین به طور کلی بهتر است قرص‌­های روکش‌دار را با معده خالی استفاده کنید.

قرص آفرودیت جهت افزایش قوای جنسی
قرص آفرودیت در درمان اختلالات نعوظ، انزال زودرس و افزایش میل جنسی موثر شناخته شده است.

عوارض مصرف آفرودیت چیست؟

این محصول ممکن است کمی باعث افزایش سطح انرژی شود که بهتر است با زمان خواب فاصله داشته باشد.
آفرودیت می‌تواند کمی باعث سردرد یا گرگرفتگی صورت شود. اما به طور کلی آفرودیت عوارض کمی دارد که احتمال بروز آن در افرادی که آن را مصرف می‌کنند کمتر از یک درصد است.
در افرادی که نارسایی قلبی یا بیماری­‌های دیگر قلبی عروقی دارند بهتر است که مصرف آفرودیت با احتیاط و ترجیحاً با مشورت پزشک باشد.

آیا آفرودیت‌ برای بدنسازی هم قابل استفاده هست؟

بین ترکیبات آفرودیت درمورد خارخاسک یا تریبولوس مطالعاتی در این زمینه انجام شده است که در بعضی موارد موثر بوده اما مورد مصرف اصلی آفرودیت این نیست و بهتر است برای بدنسازی استفاده نشود.
حتی اگه مایل به بهره‌مند شدن از اثرات بعضا مثبت تریبولوس روی عضله‌سازی و عملکرد ورزشی باشید بهتر است فرآورده‌­هایی را که به منظور بدن‌سازی تولید شدند و حاوی تریبولوس هستند، استفاده کنید.

تفاوت تاثیر قطره و قرص آفرودیت‌ چیست؟

از لحاظ میزان دارویی که در دوز توصیه شده هر یک وجود دارد به نظر می‌رشد تفاوتی بین دو فرم قطره و قرص آفرودیت وجود نداشته باشد. تنها تفاوت این دو شکل دارد این است که برخی افراد با بلع قرص مشکل دارند و مصرف قطره برای آن‌ها راحت‌تر است.
همچنین به لحاظ دارورسانی و فراهمی قطره احتمالا سریع­تر اثر می‌­کند. با این حال در طولانی مدت تفاوت چندانی در مصرف نخواهند داشت.

آیا آفرودیت می‌­تواند باعث تاثیر در پسر شدن جنیسیت جنین شود؟

از لحاظ بالینی در مورد تاثیر این ترکیبات بر پسر شدن نوزاد شواهد زیادی وجود ندارد. با این حال به طور کلی در طب سنتی بیان شده است که افزایش گرمی در بدن مادر می‌­تواند باعث ایجاد جنین پسر شود.

شاید علاقمند باشید در مورد تاثیر قرص آفرودیت برای زنان بیشتر بخوانید.

موارد احتیاط در مصرف این قرص چیست؟

  • مصرف آفرودیت‌ در دوران بارداری و شیردهی ممنوعیت دارد.
  • اگر به صورت موزن از داروهای دیگر استفاده می‌­کنید بهتر است قبل از شروع مصرف آفرودیت با پزشک یا داروساز خود در مورد تداخلات احتمالی آفرودیت‌ مشورت کنید.

آیا آفرودیت باعث چاقی می‌شود؟

شواهد چندانی در این مورد وجود ندارد، چه بسا این محصول باعث کاهش قند و کاهش سطح چربی نیز بشود. با این حال ترکیبات آفرودیت‌ به صورتی نیست که بخواهید از آن برای کاهش قند خون یا چربی خون استفاده کنید.

ویدئو توضیحات محصول

در ویدئوی زیر می‌توانید توضیحات دکتر مرتضوی درباره قرص تقویت جنسی آفرودیت را مشاهده نمایید:

سخن پایانی

در این مقاله دکتر ضحا مرتضوی معرفی‌ای در رابطه با قرص آفرودیت، یکی از محبوب ترین محصولات گیاهی جهت رفع مشکلات جنسی خانم‌ها و آقایان و تقویت جنسی داشتیم که متن این صحبت به صورت مختصر در این متن به شما ارائه شد.
شما می‌توانید هر سوال دیگری که در مورد آفرودیت‌ دارید، در صفحه محصول آفرودیت در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت کنید، متخصصین ما به آن‌­ها پاسخ خواهند داد. همچنین می‌توانید سوالات خود را در قسمت پایین همین مقاله کامنت کنید.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره