قرص آفرودیت بهتره یا قطره آفرودیت؟

قرص آفرودیت بهتره یا قطره آفرودیت
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

آفرودیت یک محصول از شرکت داروسازی گل دارو است که در جهت رفع اختلالات ناشی از ناتوانی‌ها و کمبود تمایلات جنسی در مردان و زنان بسیار موثر شناخته شده است. این محصول به دو شکل قرص و قطره تولید شده و به بازار ارائه می‌شود. از آنجایی که آفرودیت توانسته تاثیرگذاری مناسب و قابل قبولی از خود نشان دهد، محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده است. به همین خاطر سوالات فراوانی از سوی مصرف‌کنندگان این محصول از کارشناسان ما پرسیده می‌شود، که یکی از پرتکرارترین آن‌ها درباره تفاوت‌های قرص و قطره آفرودیت است. در این مقاله شما را با این دو محصول گیاهی تقویت نعوظ آشنا کرده و به طور کامل توضیح می‌دهیم که قرص آفرودیت بهتره یا قطره آفرودیت؟

قرص آفرودیت چیست؟

قرص آفرودیت گل دارو یک داروی تقویت‌کننده میل جنسی برای آقایان و بانوان است که باعث افزایش سطح هورمون LH و تستوسترون شده و بدین ترتیب ناتوانایی‌های جنسی را برطرف می‌کند. این محصول که بسیاری آن را به عنوان بهترین قرص گیاهی نعوظ نیز می‌شناسند، موجب بهبود اختلال نعوظ و تقویت آن شده و این مشکل جنسی رایج در بین آقایان را درمان می‌کند. هر بسته قرص آفرودیت حاوی ۳۰ عدد قرص بوده که به صورت ۳ بلیستر ۱۰ عددی بسته‌بندی می‌شود.

گیاهان تشکیل‌دهنده موجود در قرص آفرودیت شامل عصاره زنجبیل، زعفران، خارخاسک و دارچین است. این ترکیبات گیاهی حاوی مواد موثره‌ای چون ساپونین و استروئیدها می‌باشند که باعث برطرف شدن ناتوانی‌های جنسی در هر دو جنس شده و با اتساع عروق آلت موجب حفظ طولانی مدت نعوظ آقایان می‌شوند. این ترکیبات گیاهی همچنین به طور موثری از انزال‌های زودرس و ناقص پیشگیری کرده و با افزایش تمایلات، یک رابطه جنسی رضایت بخش را برای زوجین ایجاد می‌کنند.

خرید قرص آفرودیت

قطره آفرودیت چیست؟

محصول دیگر گل دارو که مشابه قرص آفرودیت تولید می‌شود، قطره آفرودیت است. این محصول که بسیاری آن را به عنوان بهترین شربت گیاهی زود انزالی می‌شناسند، یک فرآورده بدون عوارض برای برطرف نمودن ناتوانی جنسی است. قطره آفرودیت نیز همانند قرص آفرودیت در جلوگیری از زود انزالی و تقویت نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های بارز این محصول رفع مشکلات جنسی در هر دو جنس است.

قطره آفرودیت به صورت یک شیشه ۳۰ میلی‌لیتری بسته‌بندی می‌شود. ترکیبات تشکیل‌دهنده قطره آفرودیت نیز همانند قرص آفرودیت، شامل دارچین، خارخاسک، زعفران و عصاره زنجبیل می‌باشد. این گیاهان هر یک به تنهایی دارای خواص موثری در زمینه تقویت قوای جنسی و افزایش میل به رابطه هستند که در بخش‌های بعدی با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

خرید قطره آفرودیت

قرص آفرودیت بهتره یا قطره آفرودیت؟

خب تا اینجا به طور مختصر با قطره و قرص آفرودیت، محصولات تقویت قوای جنسی شرکت گل دارو آشنا شدیم. حال به بحث اصلی‌مان در این مقاله یعنی تفاوت قرص و قطره آفرودیت می‌رسیم. همانطور که می‌دانید، برخی افراد در بلعیدن قرص مشکل دارند و مصرف قطره برای آن‌ها راحت‌تر است. به همین دلیل اینکه مصرف قرص آفرودیت بهتره یا قطره آن، تا میزان زیادی به خود شخص مصرف‌کننده بستگی دارد که با کدام فرم دارو راحت‌تر است.

علاوه بر این از لحاظ دارو رسانی و فراهمی، فرم قطره احتمالا اثر سریع‌تری داشته باشد. با این حال در طولانی‌مدت تفاوت چندانی در مصرف نخواهد داشت. بهتر است برای مشخص شدن بهتر تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو محصول، قطره و قرص آفرودیت را از نظر ترکیبات، میزان دوز مصرف در هر روز و تاثیرگذاری آن‌ها مقایسه کنیم.

خرید قرص آفرودیت
جهت خرید قرص آفرودیت گل دارو با قیمت مناسب روی عکس کلیک کنید

ترکیبات قرص آفرودیت بهتره یا قطره

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، این دو فرآورده دارای ترکیبات کاملا مشابه و یکسانی هستند. این ترکیبات شامل میوه خارخاسک (Tribulus terrestris)، پوست ساقه دارچین (Cinnamomum zeylanicum)، ریزوم زنجبیل (Zingiber officinale) و کلاله زعفران (Crocus sativus) می‌باشد. در جدول زیر مقدار هر یک از این ترکیبات را در دو محصول قطره و قرص آفرودیت نشان می‌دهیم:

عنوان ترکیب مقدار به ازای هر ۱ عدد قرص آفرودیت مقدار به ازای هر ۵ میلی‌لیتر قطره آفرودیت
خارخاسک ۴۰ میلی‌گرم ۳.۲۵ میلی‌لیتر
دارچین ۱۱ میلی‌گرم ۱.۵ میلی‌لیتر
زنجبیل ۱۲.۲۷ میلی‌گرم ۰.۲۲۵ میلی‌لیتر
زعفران ۳ میلی‌گرم ۰.۰۲۵ میلی‌لیتر

در ادامه با خواص این گیاهان و تاثیر آن‌ها بر تقویت قوای جنسی به صورت خلاصه آشنا خواهیم شد.

  • خارخاسک: تحقیقات انجام گرفته بیان می‌کند که تاثیر گیاه خارخاسک بر افزایش توانایی باروری مردانی که دچار الیگو اسپرمی هستند، قابل توجه است. این گیاه می‌تواند از لحاظ تعداد، حرکت، میزان بقا و مولفولوژی موجب بالا رفتن کیفیت اسپرم شود. طبق نظر محققین گیاه خارخاسک با افزایش سطح آندروژن‌ها از جمله تستوسترون باعث بهبود مشکلات جنسی می‌شود.
  • زعفران: این گیاه با خاصیت ضد افسردگی و آرام‌بخشی می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب ناشی از ناتوانایی‌های جنسی کمک کند. علاوه بر این طبق بررسی‌های بالینی انجام شده، زعفران تاثیر ارزشمندی بر بهبود اختلال عملکرد نعوظ (ED) از خود نشان داده است.
  • دارچین و زنجبیل: طبق آزمایشات انجام گرفته، گیاهان دارچین و زنجبیل اثر هم افزایی در افزایش سطح تستوسترون توتال سرمی دارند. این گیاهان موجب بالا رفتن تعداد، میزان تحرک و بقای اسپرم‌ها می‌شوند.

تفاوت مقدار مصرف قرص و قطره آفرودیت

جهت اطلاع از نحوه و زمان مصرف قرص آفرودیت یا قطره آن بهترین مرجع برای شما پزشک یا داروساز خواهد بود. اما این دو فرآورده گیاهی تقویت نعوظ را می‌توان بدون نسخه نیز تهیه و مصرف کرد. با این حال جهت جلوگیری از هرگونه عوارض جانبی توصیه می‌کنیم، میزان مصرف آن‌ها را مطابق با مقدار توصیه شده بروشور محصول در نظر بگیرید و آن را افزایش ندهید.

مقدار مصرف قرص و قطره آفرودیت به صورت زیر است:

  • قرص آفرودیت: روزانه ۳ بار و در هر مرتبه یک قرص میل کنید.
  • قطره آفرودیت: ۳ بار در روز هر مرتبه ۵۰ تا ۶۰ قطره را در یک فنجان آب (یا آب قند) حل کرده و میل کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، دو محصول قرص و قطره آفرودیت از نظر میزان دوز مصرفی نیز تفاوت چندانی ندارند. توجه داشته باشید که آفرودیت از جمله محصولات با اثر فوری رفع زودانزالی نیست. به این معنی که نمی‌توان از این محصول فقط قبل از رابطه استفاده کنید و منتظر تاثیرگذاری سریع آن باشید. قرص آفرودیت و همچنین قطره آن باید به صورت دراز مدت و هر روز مصرف شوند تا در افزایش میزان اسپرم، تقویت نعوظ و رفع انزال زودرس تاثیر خود را نشان دهند.

مصرف آفرودیت در دوران بارداری توصیه نمی‌شود ولی در دوران شیردهی استفاده از این محصول بلامانع است. همچنین استفاده از فرآورده‌های آفرودیت گل دارو در بیماران قلبی-عروقی و یا افرادی که نسبت به اسانس‌های گیاهی حساسیت دارند، باید با احتیاط انجام شود.

تاثیرگذاری قرص آفرودیت بهتره یا قطره؟

تا این بخش متوجه شدیم که دو فرآورده قرص و قطره آفرودیت از نظر ترکیبات و میزان دوز مصرفی تقریبا مشابه یکدیگر هستند. اما مقایسه اصلی به نتیجه مصرف این دو محصول بستگی دارد. پس بریم با هم ببینیم تاثیرگذاری قرص آفرودیت بهتره یا قطره آفرودیت؟

همانطور که می‌دانید داشتن یک رابطه جنسی سالم، به دور از استرس و همراه با رضایت دوطرفه، یکی از اهداف اصلی زوجین در روابط زناشویی است. این مسئله بر تمامی جوانب زندگی یک زوج تاثیر گذاشته و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌کند. دو معیار اصلی در رضایت دو طرف یک رابطه، میزان میل جنسی و نحوه انزال است که در صورت وجود اختلال لازم است نسبت به درمان اقدام گردد.

آفرودیت که در دو فرم قطره و قرص تولید می‌شود، یک فرآورده گیاهی با تاثیر فوق‌العاده در برطرف شدن مشکلات جنسی در هر دو جنس است. گیاهان موجود در این دو محصول مشابه بوده و دارای خواص موثری در زمینه تقویت قوای جنسی و افزایش میل به رابطه هستند. به طور کلی مزایا و ویژگی‌های قطره و قرص آفرودیت را می‌توان کاملا مشابه با یکدیگر در نظر گرفت که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • درمان ناتوانی‌های جنسی
  • بهبود اختلال نعوظ
  • افزایش تمایلات جنسی بانوان و آقایان
  • پیشگیری و درمان انزال زودرس
  • افزایش میزان اسپرم در اثر مصرف طولانی مدت
  • کاملا گیاهی و طبیعی
خرید قطره آفرودیت
جهت خرید قطره آفرودیت گل دارو با قیمت مناسب روی عکس کلیک کنید

جمع بندی

در این مقاله با هم بررسی کردیم که قرص آفرودیت بهتره یا قطره؟ این مقایسه را از جنبه‌های ترکیبات تشکیل‌دهنده، میزان دوز مصرفی و تاثیرگذاری آن‌ها انجام دادیم. همانطور که مشاهده کردید، این دو فرآورده از لحاظ میزان دارویی که در دوز توصیه شده هر یک وجود دارد و نحوه تاثیرگذاری تقریبا مشابه یکدیگر هستند. تنها تفاوت این دو شکل دارو در راحتی در بلع و مصرف قرص یا قطره است که به خود شخص بستگی دارد.

شما می‌توانید جهت خرید قرص آفرودیت، خرید قطره آفرودیت و سایر مکمل‌های تقویت جنسی شامل بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه به لینک دسته بندی زیر مراجعه نمایید.

خرید بهترین قرص افزایش میل مردان

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌ها و محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

عوارض آفرودیت چیست؟

این محصول ممکن است کمی باعث افزایش سطح انرژی شود که بهتر است با زمان خواب فاصله داشته باشد. آفرودیت می‌تواند کمی باعث سردرد یا گرگرفتگی صورت شود. اما به طور کلی قرص و قطره آفرودیت عوارض کمی دارند که احتمال بروز آن در افرادی که آن را مصرف می‌کنند کمتر از یک درصد است.

قرص آفرودیت چاق کننده است؟

شواهد چندانی در مورد اینکه قرص یا قطره آفرودیت باعث چاقی شود، وجود ندارد، چه بسا این محصول باعث کاهش قند و کاهش سطح چربی نیز بشود. با این حال ترکیبات آفرودیت‌ به صورتی نیست که بخواهید از آن برای کاهش قند خون یا چربی خون استفاده کنید.

قرص آفرودیت برای زنان تاثیر دارد؟

قطره و قرص آفرودیت یک محصول تقویت جنسی گیاهی است که هم برای زنان و هم برای مردان خواص زیادی را به همراه می‌آورد و در هر دو جنس قابل استفاده می‌باشد. این قرص تقویت کننده میل جنسی بوده و برای رفع اختلالات و ناتوانایی‌های جنسی به کار می‌رود.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط