آیا نظرات در مورد قرص ردوکسا مثبت است؟

نظرات در مورد قرص ردوکسا
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

کپسول ردوکسا نوتراکس که خیلی از افراد آن را با نام “قرص ردوکسا” نیز می‌شناسند، یک مکمل لاغری با خاصیت کاهش اشتها و وزن است. این فرآورده گیاهی در افزایش متابولیسم و سوخت و ساز نقش داشته و اشتهای کاذب فرد را کم می‌کند. کاربران زیادی راجع به میزان تاثیر این قرص لاغری از ما سوال پرسیده بودند و قصد داشتند نظرات در مورد قرص ردوکسا را بدانند. از همین رو این مقاله از مجله سلامت مفیدطب را به بررسی نظرات افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند اختصاص داده‌ایم. شما با مطالعه این مطلب می‌توانید اطلاعات کاملی راجع به قرص لاغری نوتراکس ردوکسا بدست آورده و تاثیرگذار بودن یا نبودن آن را بر اساس کامنت‌های مصرف‌کنندگان آن ارزیابی کنید.

قرص لاغری نوتراکس ردوکسا

قبل از اینکه نظرات در مورد قرص ردوکسا را بررسی کنیم، بهتر است کمی بیشتر با این مکمل لاغری گیاهی آشنا شویم. ردوکسا محصولی از برند نوتراکس و تولید لابراتوار پارس حیان است که هر بسته آن حاوی ۶۰ عدد کپسول می‌باشد. هر دو کپسول نوتراکس ردوکسا حاوی ۴۰۰ میلی‌گرم مراتریم برگرفته از عصاره دو گیاه اسفرانتوس ایندیکوس و گارسینیا منگوستاتا می‌باشد. مطالعات بالینی ثابت کرده که مراتریم دارای خواص زیر است:

  • دشوار کردن تکثیر سلول‌های چربی
  • کاهش مقدار چربی جذب شده از خون توسط سلول‌های چربی
  • کمک به سوزاندن چربی ذخیره شده در سلول‌های چری
  • بهبود متابولیسم چربی

از همین رو این ترکیب نقش بسزایی در کاهش اشتها و میل به پرخوری داشته و به رفع چاقی در افراد دارای اضافه وزن می‌پردازد. اثر این ترکیب گیاهی در قرص ردوکسا پس از دو هفته مصرف به طور قابل توجهی مشاهده می‌شود.

از مزیت‌های کپسول ردوکسا می‌توان به فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ، شیرین‌کننده و نگهدارنده بودن آن اشاره کرد که مصرف آن را برای بسیاری از گروه‌های حساس میسر می‌سازد.

نظرات در مورد قرص ردوکسا

برای اینکه بهتر متوجه شویم نظرات در مورد قرص ردوکسا چگونه است، کامنت‌ها و نظرات کاربران را در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب بعلاوه برخی سایت‌های دیگر مانند نی نی سایت ارزیابی کردیم. به طور کلی می‌توان گفت اغلب افرادی که از این قرص لاغری استفاده کرده‌اند نظرات مثبت داشتند. از آنجا که بیشتر کامنت‌ها به سوالاتی در مورد نحوه مصرف این قرص، میزان تاثیرگذاری آن و عوارض جانبی ردوکسا اختصاص پیدا کرده است، در ادامه به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد.

قرص نوتراکس ردوکسا برای چیست؟

نمونه‌ای از نظرات در مورد قرص ردوکسا:

سلام وقت بخیر من این قرص میخواستم تهیه کنم خیلی پرخوری دارم و وزنم ۷۰ تا واقعا نتیجه میده کسی هست خریده باشه نتیجه گرفته باشه؟

همانطور که می‌بینید کامنت این دوست عزیر درمورد میزان تاثیرگذاری قرص ردوکسا و مکانیسم اثر آن است. نظرات مشابه با این کامنت در سایت بسیار است، لذا به این پرسش به صورت زیر پاسخ می‌دهیم. همانطور که گفتیم قرص نوتراکس ردوکسا حاوی مراتریم است که از عصاره دو گیاه اسفرانتوس ایندیکوس و گارسینیا منگوستاتا تشکیل می‌شود.

گیاه اسفرانتوس ایندیکوس با کمک به کاهش موثر در گلوکز و میزان تری گلیسیرید خون در کاهش وزن و سلامت عمومی بدن تاثیرگذار می‌باشد.

گیاه گارسینیا منگوستاتا نیز به عنوان یک گیاه شناخته‌شده، سال‌هاست که به عنوان کمک کننده در افزایش متابولیسم بدن و اثر ضد التهابی در فرآورده‌های غذایی و طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ماده‌ای منحصر به فرد در تنظیم وزن می‌باشد.

مکمل ردوکسا با دارا بودن این فرمولاسیون بی‌نظیر از طریق کاهش اشتها و کم کردن میل به پرخوری، چاقی افراد دارای اضافه وزن را برطرف می‌کند. این قرص می‌تواند به بهبود متابولیسم چربی‌ها و کاهش مقدار چرب جذب‌شده از خون کمک کند. اگر بخواهیم به صورت تیتروار بیان کنیم که قرص نوتراکس ردوکسا برای چیست، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش دهنده وزن
  • افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  • کاهش اشتهای کاذب
  • فرآورده طبیعی تنظیم کننده وزن مراتریم
  • فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ، هرگونه شیرین‌کننده و نگهدارنده

لذا در پاسخ به پرسش دوست عزیزمان باید بگوییم، قرص ردوکسا می‌تواند به کاهش اشتها و رفع پرخوری شما کمک کند. با این حال توجه داشته باشید که برای مصرف هر مکمل لاغری بهتر است با یک پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید، تا با توجه به شرایط بالینی شما تصمیم‌گیری شود.

خرید قرص ردوکسا نوتراکس

طریقه مصرف قرص ردوکسا

نمونه‌ای از نظرات در مورد قرص ردوکسا:

سلام روز بخیر، من مدتی هستش که اضافه وزن گرفتم بعد از کرونا و تا الان هنوز نتونستم با رژیم غذایی وزنم رو بیارم پایین. می خواستم ببینم یک دوره استفاده از این محصول باعث کاهش وزن میشه؟

طریقه مصرف قرص ردوکسا و دوره استفاده از آن نیز جزو ابهامات مصرف‌کنندگان این محصول است که در کامنت‌ها به آن اشاره کرده بودند. همانطور که در بخش قبل گفتیم بهترین کار این است که قبل از مصرف هر نوع مکملی از جمله قرص نوتراکس ردوکسا، با پزشک یا داروساز مشورت داشته باشید. با این حال قرص ردوکسا بدون نسخه نیز قابل تهیه است و شما می‌توانید روزانه ۲ بار، صبح و شب، هر مرتبه یک عدد کپسول مصرف نمایید. بهترین زمان مصرف قرص ردوکسا ۳۰ دقیقه قبل از غذا با یک لیوان آب می‌باشد.

در بروشور این محصول ذکر شده که اثر این قرص دو هفته پس از مصرف قابل مشاهده خواهد بود، اما شما می‌تواند تا رسیدن به وزن دلخواهتان از این قرص استفاده کنید.

جهت خرید بهترین انواع قرص لاغری موجود در داروخانه به لینک دسته‌بندی زیر مراجعه کنید:

خرید انواع قرص لاغری گیاهی

عوارض قرص ردوکسا

نمونه‌ای از نظرات در مورد قرص ردوکسا:

سلام من به دنبال ۱۰ روز مصرف ردوکسا درد شدید پا گرفتم چکار کنم؟

ایجاد دردهای عضلانی می‌تواند از عوارض این دارو باشد. البته این عوارض در اغلب موارد بسیار خفیف بوده و احتمال وقوع آن نادر است. از جمله عوارض جانبی قرص ردوکسا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سردرد، دردهای عضلانی چون درد ران، ساق، قوزک پا و مفاصل
  • عوارض گوارشی چون رفلاکس‌ معده، کرامپ و نفخ، مدفوع نرم و اسهال، تهوع و استفراغ

همانطور که گفتیم این عوارض برای همه اتفاق نمی‌افتد. اما اگر پس از مصرف قرص ردوکسا دچار یکی از عوارض فوق شدید، در خصوص قطع یا ادامه مصرف این دارو باید با پزشک مشورت کنید.

احتیاط در مصرف کپسول ردوکسا

نمونه‌ای از نظرات در مورد قرص ردوکسا:

سلام وقت بخیر ردوکسا برای خانمی که کیست سینه داره و فیبروم رحم با توجه به اینکه گفتید سطح تستوسترون رو بالا میبره خطر دارد یا خیر؟

این سوال را یکی از کاربران از دکتر داروساز داروخانه اینترنتی مفیدطب پرسیده‌اند که مسئول فنی داروساز ما به صورت زیر به ایشان جواب داده‌اند:

باسلام دوست گرامی، قرص ردوکسا به علت توانایی تغییر در سطح هورمون تستوسترون برای شما توصیه نمی‌شود.

علاوه بر این مورد، موارد دیگری نیز وجود دارد که لازم است قبل از مصرف قرص ردوکسا در نظر داشته باشید و یا با پزشک خود آن‌ها را در میان بگذارید:

  • مصرف قرص ردوکسا در کودکان و نوجوانان زیر ۱۶ سال و خانم‌های باردار و شیرده ممنوع است.
  • مصرف این فرآورده دو هفته قبل از جراحی باید قطع شود.
  • به دلیل اثر ردوکسا در به تاخیر انداختن انعقاد خون و افزایش خطر خونریزی مصرف فرآورده در بیماران با ناراحتی‌های خونی زیر نظر پزشک معالج و با احتیاط انجام گیرد.
  • در بیماران با مشکلات کبدی و کلیوی با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف گردد.
  • به دلیل افزایش سطوح خونی تستوسترون در مردان و زنان و تاثیر آن بر نتایج آزمایشی خونی تستوسترون، بایستی در این موارد با پزشک مشورت گردد.
  • در صورت مصرف قرص ردوکسا با داروی دیگر و یا در صورت شروع رژیم غذایی یا برنامه ورزشی جدید قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

نظرات در مورد قرص ردوکسا مثبت است؟

در بخش‌های قبلی درمورد نظرات و کامنت‌هایی از کاربران صحبت کردیم که سوالات خود راجع به این محصول را پرسیده بودند. اما اگر بخواهیم بررسی کنیم که نظرات در مورد قرص ردوکسا مثبت است یا منفی، باید بگوییم اکثر افراد مصرف‌کننده نسبت به عملکرد آن رضایت داشته‌اند. در ادامه چند نمونه از کامنت‌های کاربران را برای شما نقل قول می‌کنیم:

من قبلا از این قرص استفاده کردم و خیلی خوب بوده اما ادامش ندادم. بنظرم بهتره قبل از هرکاری برید دکتر متخصص و علت چاقیتون رو متوجه شید و با نظر اون قرص های لاغری رو بخرید.

– روز خوش من یک دوره از این قرص رو مصرف کردم به پیشنهاد دکترم. البته قبلش یک سری آزمایش دادم برای علت چاق شدنم و بهم این قرص رو پیشنهاد دادن. الان حدودا چند کیلو کاهش وزن داشتم و کاهش اشتها داشتم.

– سلام منم چند روز استفاده میکنم اشتهام کم شده اما همش سردرد میشم.

– من ۱ هفتس دارم قرص ردوکسا را میخورم بشدت اشتهامو کاهش داده، وزنمو نمیدونم، عوارضی هم تا به الان نداشته برام.

– قرص ردوکسا خوبه ماه اول اگر اصلش باشه لاغری و کاهش سایز داره من خودم ۲ کیلو کم کردم اما ماه دوم خوردم تغییری نکردم.

جمع بندی

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به بررسی نظرات در مورد قرص ردوکسا پرداختیم. به طور جداگانه سوالات متداول افرادی که می‌خواهند از این محصول استفاده کنند و نظرات افرادی که از این مکمل لاغری استفاده کرده‌اند را ارزیابی کردیم. با توجه به مطالب گفته شده، به طور کلی می‌توان گفت نظر مصرف‌کنندگان قرص لاغری ردوکسا نوتراکس مثبت است و این دارو توانسته رضایت حداکثری را کسب کند.

شما می‌توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت قرص نوتراکس ردوکسا به داروخانه‌های سطح شهر خود مراجعه کنید. اما یک راه سریع‌تر مراجعه به سایت داروخانه آنلاین مفیدطب است که به صورت اینترنتی سفارش شما ثبت می‌شود. در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نظر شما درب منزل تحویل داده خواهد شد.

خرید قرص ردوکسا

هر سوالی در مورد محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

4 دیدگاه دربارهٔ «آیا نظرات در مورد قرص ردوکسا مثبت است؟»

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، چنانچه بعد از یک دوره استفاده علایم بهبودی در شما ظاهر نشده است بهتر است جهت کاهش وزن به متخصص تغذیه مراجعه نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام جهت اثربخشی نیاز است دوره درمان با کامل نمایید و طبق دستور صحیح استفاده نمایید.
      روزانه ۲ بار، صبح و شب، هر بار یک عدد کپسول و یا طبق دستور پزشک
      ۳۰ دقیقه قبل از غذا با یک لیوان آب مصرف گردد.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوره مصرف پیگمنتا

دوره مصرف پیگمنتا چه مدت است؟

پیگمنتا درمکس یک مکمل محبوب و پرطرفدار برای روشن کردن پوست و رفع لک های تیره پوستی است. این مکمل همچنین با داشتن فرمولی ویژه،

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و