آیا قرص شیکوریدین باعث ریزش مو می‌شود؟

ارتباط قرص شیکوریدین و ریزش مو
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بی میلی و بی اشتهایی را احتمالاً همه ما در یک دوره از زندگی خود تجربه کرده‌ایم (البته همه به جز افراد شکمو!). معمولاً خانم‌ها پس از زایمان و پس از ورود به یائسگی و آقایان در فشار کاری و استرس زیاد با این معضل را رو به رو می‌شوند. بی اشتهایی حتی در نوجوانان، که در حال رشد هستند، نیز دیده می‌شود؛ که دلیل آن بیشتر به کمبودهای تغذیه‌ای باز می‌گردد. شرکت دینه برای رهایی از این وضعیت که ممکن است آسیب‌های زیادی در طولانی مدت به بدن وارد کند، قرص گیاهی شیکوریدین را تهیه کرده که این روزها با استقبال زیادی هم مواجه شده است.

قرص اشتها آور شیکوریدین به خاطر گیاهی بودن آن بسیار محبوب شده است. البته همین محبوبیت و تقاضای زیاد باعث شده سوالاتی در ذهن اکثر ما ایجاد شود که معروف‌ترین آن هم این است که آیا قرص شیکوریدین باعث ریزش مو می‌شود؟ یا نه. ما در این مطلب از مجله سلامت مفیدطب می‌خواهیم به طور مفصل به این سؤال پاسخ دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

ترکیبات قرص گیاهی شیکوریدین

دانستن اینکه یک قرص گیاهی از چه گیاهانی تشکیل شده و این گیاهان چه تاثیری در بدن دارند، راهنمای خوبی برای ما در هنگام خرید آن محسوب می‌شود. پس در ادامه توجه شما را به ترکیبات قرص گیاهی شیکوریدین و خواص آن‌ها جلب می‌کنم.

ترکیبات قرص گیاهی شیکوریدین برای افزایش اشتها
ترکیبات قرص گیاهی شیکوریدین برای افزایش اشتها

شنبلیله:

این گیاه عناصر معدنی مهمی از جمله آهن، زینک، کلسیم و مس را همراه با ریبوفلاوین و آمینواسیدهای ضروری در ترکیبات خود دارد. افراد لاغر و کم غذا معمولاً دچار کمبود این عناصر هستند. عصاره شنبلیله برای بهبود گوارش و هضم غذا و افزایش اشتها بسیار مؤثر است.

رازیانه:

ویتامین C، فیبر و سایر ریز مغذی‌های موجود در عصاره رازیانه، کمبودهای تغذیه‌ای بدن را جبران کرده و سبب افزایش میل به خوردن و کمک به بهبود سوءهاضمه و مشکلات معده می‌شود.

کاسنی:

کاسنی نیز سرشار از ویتامین‌های گروه B است که روی اشتها بسیار تاثیرگذارند. همچنین، ویتامین‌های محلول در چربی در عصاره این گیاه ضعف عمومی بدن را کاهش داده و موجب افزایش انرژی بدن می‌شود.

پودر مالت:

پودر مالت در واقع عصاره‌ای از جوانه‌های جو است. این عصاره منبع غنی ویتامین‌های B1، B2، B3 و B6 محسوب می‌شود. علاوه بر این، منیزیم، آهن، زینک و فسفر نیز در این عصاره وجود دارد که در تقویت افراد لاغر و جبران کمبودهای غذایی بسیار مؤثر است.

همه این عصاره‌های گیاهی در کنار هم، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تا حد زیادی تامین می‌کنند و در هضم بهتر غذا و رفع مشکلات گوارشی نیز موثرند.

قرص شیکوریدین و ریزش مو
ارتباط قرص شیکوریدین با ریزش مو

قرص شیکوریدین و ریزش مو چه ارتباطی باهم دارند؟

بر اساس نظر متخصصان تغذیه و داروسازان، هیچکدام از ترکیبات این قرص اشتها آور گیاهی، به صورت خوراکی تاثیری روی افزایش ریزش مو ندارند. اما اگر شما هم یکی از افرادی هستید که دچار لاغری و کم اشتهایی شده‌اید، باید به این موضوع دقت کنید که کم اشتهایی و دریافت نکردن مواد مغذی، ویتامین‌ها و املاح کافی از غذاها می‌تواند سبب افزایش ریزش موها شود.

استفاده از قرص شیکوریدین دینه هم به افزایش اشتها و تأمین مواد مغذی از غذاها و هم تأمین ویتامین‌ها و املاح ضروری بدن کمک می‌کند. در نتیجه نه تنها این قرص تاثیری در افزایش ریزش مو ندارد. بلکه در طولانی مدت سبب کاهش آن نیز خواهد شد.

قرص شیکوریدین را با خیال راحت سفارش دهید

اگر شما جزو افرادی هستید که مدت زیادی با بی اشتهایی دست و پنجه نرم می‌کنید، بهتر است هرچه زودتر به فکر راهی برای رفع این بی اشتهایی باشید. استفاده از قرص اشتها آور شیکوریدین در کنار مکمل‌های غذایی برای رفع کمبودهای غذایی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. زیرا افرادی که مدتی است دچار بی اشتهایی هستند، پس از بازگشت به حالت عادی عوارض گوارشی را تجربه می‌کنند. مصرف قرص شیکوریدین این عوارض گوارشی را به حداقل می‌رساند.

برای خرید قرص شیکوریدین یا سایر داروهای اشتها آور گیاهی می‌توانید به داروخانه آنلاین دکتر اصیلی (مفیدطب) مراجعه کنید و از بین بهترین محصولات گیاهی موجود در بازار، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر سؤال یا تجربه‌ای در استفاده از قرص شیکوریدین دارید، آن را با ما در میان بگذارید تا با نظر دکتر داروساز سؤالات شما را پاسخ دهیم.

خرید قرص شیکوریدین دینه

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره