با تأثیر قرص شیکوریدین برای چاقی آشنا شوید

شیکوریدین برای چاقی
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

بی میلی به غذا، هضم نکردن خوب غذاها بخاطر مشکلات گوارشی، کمبودهای تغذیه‌ای و… دلایلی هستند که باعث کاهش وزن شدید ما می‌شوند. گاهی اوقات این بی اشتهایی و بی میلی به غذا خوردن در دوره‌های خاصی از زندگی (پس از زایمان، یائسگی، استرس و فشار کاری، عمل جراحی سخت و…) اتفاق می افتد که اگر جلوی آن را نگیریم، بدنمان به مرور ضعیف شده و قدرت و انرژی خود را از دست می‌دهد. در چنین شرایطی که میلی به خوردن هیچ چیز نداریم، کمک گرفتن از یک مکمل اشتها آور گیاهی قابل اطمینان، مانند قرص شیکوریدین، می‌تواند ما را از لاغری شدید نجات دهد.

قرص شیکوریدین محصولی کاملاً گیاهی از شرکت دینه است، که برای بهبود اشتها و بدست آوردن مجدد قوای بدن تولید شده. این قرص اشتها آور گیاهی تاکنون محبوبیت زیادی در کشورمان پیدا کرده؛ زیرا تاثیرات مثبت زیادی برای بدن دارد و به افزایش وزن طبیعی کمک می‌کند. از آنجا که افراد زیادی به دنبال خرید قرص شیکوریدین برای چاقی هستند، ما می‌خواهیم در این مطلب از مجله سلامت مفیدطب از تاثیرات این قرص برای چاقی بگوییم. اگر شما هم قصد خرید این قرص را دارید، در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و خواص قرص شیکوریدین

  • افزایش اشتها و میل به غذا
  • رفع کمبودهای تغذیه‌ای مهم
  • بهبود سوءتغذیه
  • کاهش مشکلات گوارشی از جمله سوء هاضمه
  • تأمین املاح معدنی مورد نیاز بدن
  • کمک به دفع بهتر صفرا
  • افزایش سوخت و ساز قندها

مواد تشکیل دهنده قرص اشتها آور شیکوریدین

برای اینکه دقیق‌تر تاثیرات قرص شیکوریدین برای چاقی را بررسی کنیم، بهتر است ابتدا با ترکیبات تشکیل دهنده‌ی آن آشنا شویم. این قرص از عصاره‌ی ۴ گیاه دارویی تهیه شده است. دانستن خواص هرکدام از این گیاهان به ما می‌گوید که برای چه مشکلاتی در بدن ما راه حل دارند و چه تاثیراتی در بدن ما می‌گذارند. در ادامه بیشتر با این ۴ گیاه آشنا می‌شوید.

پودر مالت؛ غنی از ویتامین برای رفع کمبودهای تغذیه‌ای

مالت هم مانند جو نوعی غلات است که پکیج کاملی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را در عصاره‌ی خود جای داده. عصاره‌ی مالت علاوه بر ویتامین‌های گروه B (که برای گوارش خوب غذا ضروری هستند)، املاحی از جلمه مس، کلسیم، منیزیم، ویتامین E و… را نیز دارد. این ریزمغذی‌ها نه تنها کمبودهای بدن را جبران می‌کند، بلکه باعث افزایش قوای بدن نیز می‌شود.

شنبلیله؛ منبع غنی آهن برای افزایش اشتها

حتماً شنیده‌اید که سبزی‌هایی که به رنگ سبز تیره هستند، آهن زیادی دارند. شنبلیله هم جزو همین سبزی‌هاست. این گیاه مشهور در عصاره‌ی خود املاح معدنی مهمی از جمله آهن، منیزیم، کلسیم و مس را دارد که همگی، به خصوص آهن و منیزیم، در افزایش اشتها نقش دارند. علاوه بر این‌ها، شنبلیله حاوی ویتامین B2 (ریبوفلاوین) و آمینو اسیدهای ضروری از جمله لیزین و تریپتوفان هم هست که تنها از طریق تغذیه تأمین می‌شوند. این ترکیبات برای هضم بهتر غذا و افزایش اشتها بسیار موثرند.

رازیانه در شیکوریدین
تاثیرات رازیانه در قرص اشتها شیکوریدین

رازیانه؛ بهترین گیاه برای رفع نفخ و سوء هاضمه

خانم‌ها بیشتر با خواص رازیانه آشنا هستند، زیرا این گیاه بیشتر برای تنظیم هورمون‌های زنانه شهرت دارد. اما این تنها خاصیت رازیانه نیست. این گیاه خوش عطر سرشار از فیبر و ویتامین C است که برای بهبود مشکلات گوارشی شایع از جمله سوء هاضمه و نفخ ضروری هستند. این مشکلات از دلایل اصلی بی میلی و هضم بد غذا محسوب می‌شوند که در طولانی مدت باعث روی کاهش وزن هم اثر می‌گذارند.

کاسنی؛ برای دفع بهتر صفرا و رفع ضعف بدن

همانطور که خودتان هم حدس زدید، کاسنی برای بهبود مشکلات گوارشی در قرص اشتها آور شیکوریدین به کار رفته است. این گیاه دارویی، اسپاسم معده را کاهش داده و علائم سوءهاضمه را از بین می‌برد. همچنین ویتامین‌های B، C، K و E موجود در عصاره‌ی این گیاه نیز برای افزایش انرژی بدن و بی حالی ناشی از لاغری هم مؤثر است.

قرص شیکوریدین برای چیست؟

برای این بیشتر از خواص گیاهان تشکیل دهنده‌ی قرص اشتها شیکوریدین گفتیم که هم اکنون به سؤال اصلی‌تری پاسخ دهیم. سؤال اصلی این است که اصلاً شیکوریدین برای چی خوب است؟ آیا می‌توان برای افزایش وزن طبیعی روی آن حساب کرد؟ در ادامه به این سؤالات پاسخ می‌دهیم.

قرص شیکوریدین برای چاقی

قرص گیاهی شیکوریدین برای افزایش اشتها

بی اشتهایی در افراد مختلف دلایل متفاوتی دارد. از بین ۱۰ ها دلیل مختلف، دو مورد از همه شایع‌تر است که حتی در افراد نوجوان و جوان نیز باعث بی اشتهایی می‌شود. کمبود ریزمغذی‌هایی از جمله زینک، آهن، ویتامین B9، B12 و E و C نقش اساسی در کاهش اشتها دارند. نبود این ویتامین‌ها و املاح معدنی باعث بروز کم خونی، مشکلات گوارشی، کاهش انرژی و در نهایت ضعف بدن می‌شود.

عصاره‌ی شنبلیله و پودر مالت موجود در قرص شیکوریدین این ریزمغذی‌های حیاتی برای اشتها را برای ما تأمین می‌کنند. ویتامین C موجود در رازیانه نیز به جذب بهتر آهن کمک می‌کند.

یکی از مکانیسم‌هایی که در بدن باعث ایجاد حس سیری کاذب می‌شود، افزایش سطح قند در خون است. عصاره‌ی شنبلیله توانایی این را دارد که سوخت و ساز قندها را افزایش دهد و سبب کاهش سطح قند خون شود. این فرایند حس سیری کاذب را از بین برده و میل به غذا را افزایش می‌دهد.

پس اگر به دنبال افزایش اشتها با روش‌های کاربردی و طبیعی هستید، قرص شیکوریدین می‌تواند در این راه به شما کمک کند و بدون ایجاد عوارض جدی شما را تا رسیدن به وزن مناسب همراهی کند.

قرص شیکوریدین؛ موثر برای بهبود مشکلات گوارشی

قرص شیکوریدین برای رفع مشکلات گوارشی

یکی دیگر از تاثیرات مثبت شیکوریدین در بدن، بهبود مشکلات گوارشی است. ترکیب گیاهی موجود در این قرص اشتها آور، به طور موثری به تقویت سیستم گوارش کمک می‌کند. این تأثیر هم به نوعی باعث افزایش اشتها می‌شود. زیرا افزایش حجم وعده‌های غذایی برای افرادی که دچار کمبود وزن شدید هستند، مشکل است و معمولاً در طولانی مدت با مصرف غذای بیشتر ممکن است دچار مشکلاتی از قبیل یبوست، نفخ و اسپاسم معده شوند.

عصاره‌ی زیر و کاسنی مخصوصاً برای این در قرص شیکوریدین گنجانده شده‌اند که از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. همچنین مصرف یک دوره از این قرص اشتها آور گیاهی می‌تواند در تقویت عملکرد کبد، افزایش صفرا، درمان سوء هاضمه و رفلاکس معده هم مؤثر باشد.

خرید سریع قرص شیکوریدین

عوارض قرص شیکوریدین دینه

طبق تحقیقاتی که شرکت دینه روی این داروی خود انجام داده است، قرص گیاهی شیکوریدین عوارض خاصی ندارد. البته اگر به گیاهان موجود در این قرص اشتها حساسیت داشته باشید، ممکن است با مصرف آن دچار واکنش‌های حساسیتی شوید.

طریقه مصرف قرص گیاهی شیکوریدین برای چاقی

جهت استفاده از قرص دینه برای چاقی، هر روز نیم ساعت قبل از هر وعده‌ی غذایی (۳ بار در روز) این قرص را میل کنید. برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب خود بهتر است ۴ الی ۸ هفته مصرف شیکوریدین را ادامه دهید. اگر پس از این مدت بازهم نیاز به ادامه‌ی مصرف داشتید، حتماً با پزشک مشورت کنید.

قرص دینه برای چاقی
پرسش و پاسخ درباره قرص شیکوریدین

سؤالات شما درباره‌ی قرص اشتها شیکوریدین

حال که با تاثیرات قرص دینه برای چاقی آشنا شدید، برای تکمیل اطلاعات شما درباره‌ی این دارو، تصمیم گرفتیم سوالاتی که قبل از خرید از مسئول فنی داروخانه می‌پرسید را پاسخ دهیم. پرسش و پاسخ درباره قرص شیکوریدین به شما کمک می‌کند که آگاهانه‌تر و با دقت بیشتری این قرص را تهیه کنید. پس بهتر است این بخش را از دست ندهید.

شیکوریدین باعث چاقی می‌شود؟

بله. شرکت دینه این قرص را به طور اختصاصی برای افزایش اشتها و افزایش وزن افرادی که دچار بی اشتهایی و کمبود وزن هستند، تولید کرده است. ترکیبات این قرص با تأمین املاح و ویتامین‌های مورد نیاز بدن، کاهش سطح قند خون، بهبود مشکلات گوارشی و کاهش سیری کاذب، روند افزایش وزن را در افرادی که رژیم چاقی دارند، سرعت می‌بخشد.

قرص شیکوریدین چند روزه چاق می‌کند؟

اول از همه باید به این نکته مهم اشاره کنیم که افزایش وزن تنها با مصرف قرص شیکوریدین امکان پذیر نیست. شما در ابتدا باید یک برنامه‌ی غذایی مناسب برای افزایش وزن داشته باشید. در این صورت مصرف این قرص به شما کمک می‌کند به برنامه‌ی خود پایبند بمانید و در مدت زمان مشخص به وزن دلخواه خود برسید.

دوره‌ی مصرف این دارو برای اثرگذاری کامل آن ۴ تا ۸ هفته عنوان شده است. اما با توجه به اینکه شرایط بدنی افراد باهم تفاوت دارد، بهتر است دوره‌ی مصرف شیکوریدین توسط پزشک یا کارشناس تغذیه برای شما مشخص شود.

ارتباط بین قرص شیکوریدین و دیابت چیست؟

همانطور که گفتیم، مصرف قرص شیکوریدین برای چاقی با کاهش قند خون همراه است. بنابراین افراد مبتلا به دیابت یا قند خون بالا، که داروهای کاهنده قند خون مصرف می‌کنند، ممکن است با مصرف همزمان این داروها دچار افت شدید قند خون شوند.

نظر می‌رسد اثر قرص شیکوریدین روی کاهش قند خون برای افراد دیابتی، اثر مثبتی است؛ در حالی که ممکن است مشکل ساز شود. افراد دیابتی اگر هوشمندانه و با مشورت پزشک از این قرص استفاده کنند، می‌توانید از این خاصیت قرص شیکوریدین به نفع خود بهره ببرند.

ایا قرص شیکوریدین بازگشت دارد؟

در مورد تغییرات وزن، همه چیز به کالری دریافتی و مصرفی بدن شما بستگی دارد. برای افزایش وزن شما باید کالری دریافتی بدن را بالا ببرید و برای اینکه بتوانید کالری بیشتری میل کنید، نیاز به افزایش اشتها دارید. قرص شیکوریدین در افزایش اشتها به شما کمک می‌کند.

اما برای حفظ وزن افزایش یافته با شیکوریدین، باید بعد از قطع شیکوریدین، کالری دریافتی را بالا نگه دارید. پس برگشت یا عدم برگشت وزنی که با شیکوریدین اضافه می‌کنید، به وضعیت کالری دریافتی و مصرفی شما بستگی دارد. اگر بعد از قطع شیکوریدین، غذاهای پرکالری مصرف کنید، وزنی که با شیکوریدین اضافه کرده‌اید بر نخواهد گشت.

قرص شیکوریدین را از کجا بخریم؟

این قرص را می‌توانید از تمامی داروخانه‌های معتبر در شهر خود تهیه کنید. البته راه سریع‌تر و آسان‌تری هم وجود دارد. آن هم خرید قرص شیکوریدین از داروخانه اینترنتی مفیدطب است. با خرید از مفیدطب می‌توانید این محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در منزل خود تحویل بگیرید.

قرص شیکوریدین دینه؛ بهترین قرص اشتها آور گیاهی

در این مطلب شما را با تاثیرات قرص شیکوریدین برای چاقی آشنا کردیم و گفتیم که چگونه باعث رفع سیری کاذب و افزایش اشتهای شما می‌شود. نکته مهم در استفاده از این قرص اشتها آور این است که برای افزایش وزن نباید تنها به مصرف این قرص کفایت کنید. زیرا این قرص قرار نیست برای شما معجزه کند. با داشتن یک برنامه‌ی غذایی سالم برای چاقی و مشورت با متخصصین تغذیه، در کنار استفاده از شیکوریدین می‌توانید به وزن ایده آل خود برسید.

خرید بهترین مکمل‌های اشتها آور گیاهی

برای خرید قرص شیکوریدین یا سایر مکمل‌های اشتها آور گیاهی، کافی است وارد اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه اینترنتی مفیدطب شوید. در مفیدطب می‌توانید محصول مورد نظر خود را در کمتر از یک دقیقه سفارش دهید.

اگر بازهم درباره اثرات قرص شیکوریدین برای چاقی سوالی دارید، آن را با ما در میان بگذارید. ما سؤالات شما را با نظر دکتر داروساز پاسخ می‌دهیم.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

4 دیدگاه دربارهٔ «با تأثیر قرص شیکوریدین برای چاقی آشنا شوید»

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      با سلام دوست گرامی. ممنون که نظر ارزشمند خود را با ما به اشتراک گذاشتید. در صورتی که این دارو برای شما جواب نداده ترجیحا با پزشک تغذیه هم مشورتی داشته باشد. ضمنا در صورتی که آزمایشات چکاپ لازم را داده ایئ و از نظر داخلی مشکل خاصی ندارید که علت کم اشتهایی شما باشد، میتوانید از پک اشتهاآور و چاق کننده استفاده گردد. با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      سلام دوست عزیز میزان پاسخدهی بدن افراد به داروهای گیاهی متفاوت است و بستگی به عوامل متعدد جسمی و سبک زندگی دارد. ضمنا وجود بیماریهایی مانند پرکاری تیروئید هم مانع از افزایش وزن می شود.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع