بهترین قرص تاخیری در عطاری ها کدام است؟

بهترین قرص تاخیری در عطاری ها
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

قرص تاخیری یکی از محصولات پرفروش در بین انواع داروهای موجود در بازار است، چرا که داشتن یک رابطه جنسی کامل و بدون نقص، برای اکثر افراد اهمیت دارد. متاسفانه زودانزالی یا انزال زودرس یک مشکل شایع در میان آقایان است که در صورت عدم کنترل، می‌تواند زندگی زناشویی آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار بدهد. به همین خاطر بسیاری از مردان به دنبال یک دارو یا قرص تاخیری هستند تا بتوانند قدرت جنسی خود را ارتقا دهند و لذت بیشتری کسب کنند. ممکن است برخی افراد تمایل داشته باشند که از قرص‌های تاخیری گیاهی بدون عوارض استفاده کنند و در عطاری‌ها در جستجوی آن باشند. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب قصد داریم به بررسی این مسئله بپردازیم که آیا انواع قرص تاخیری در عطاری ها قابل اطمینان هستند و می‌توان از آن‌ها جهت رفع زود انزالی کمک گرفت یا خیر؟

زود انزالی چیست و چطور درمان می‌شود؟

اختلال جنسی زود انزالی به شرایطی گفته می‎شود که خروج مایع منی در زمان فعالیت جنسی (انزال) زودتر از زمان دلخواه اتفاق بیفتد. اگر شخص در اغلب مواقع یا همیشه، پس از ۱ تا ۳ دقیقه از شروع رابطه، به انزال برسد و یا اینکه قادر به تاخیر انداختن انزال خود نباشد، می‌توان گفت این فرد به اختلال زود انزالی دچار شده است.

اما اگر بخواهیم در مورد علت مشکل انزال زودرس صحبت کنیم، باید بگوییم زود انزالی شامل یک تعامل پیچیده از عوامل روانی و بیولوژیکی می‌باشد. به این معنی که انزال زودرس می‌تواند به دو نوع از دلایل روانشناسی و بیولوژیکی اتفاق بیفتد. در نتیجه درمان نیز با توجه به نوع علت زود انزالی می‌تواند متفاوت باشد. دلایل روانشناسی زود انزالی شامل مواردی همچون افسردگی، استرس، نگرانی، مشکلات عاطفی و یا مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفتن است. اما مشکل انزال زودرس می‌تواند به دلایل بیولوژیکی مانند سطوح نامنظم هورمون‌ها، ویژگی‌های وراثتی، سطوح نامنظم مواد شیمیایی در مغز (دوپامین، سروتونین و…) و یا وجود ورم یا عفونت در پروستات نیز اتفاق بیفتد.

با توجه به این موضوع قرص‌های تاخیری که به منظور درمان زود انزالی در مردان کاربرد دارند، با دو مکانیسم متفاوت موجب تاخیر در انزال می‌شوند. در بخش بعد با انواع قرص تاخیری آشنا می‌شویم تا به مبحث قرص تاخیری در عطاری ها برسیم.

انواع قرص تاخیری موجود در داروخانه ها

همانطور که گفتیم علت زود انزالی به دو نوع از دلایل روانشناسی و بیولوژیکی مرتبط می‌شود. از همین رو برخی از قرص‌های تاخیری با خاصیت ضد افسردگی، موجب افزایش سروتونین در مغز شده و در به تاخیر افتادن انزال موثر هستند. برخی دیگر از این قرص‌ها جریان خون را به آلت تناسلی افزایش داده که باعث می‌شود قدرت نعوظ در مردان بهبود پیدا کند. در این صورت فرد کنترل بهتری روی انزال خود خواهد داشت.

پس می‌توان انواع قرص تاخیری سفت کننده در داروخانه ها را به دو دسته زیر تقسیم‌بندی کرد:

  • SSRIs مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین: با افزایش سطح سروتونین در مغز، می‌توانند به افزایش زمان لازم برای رسیدن به انزال کمک کنند. مانند قرص سرترالین، فلوکستین، پاروکستین و سیتالوپرام
  • PDE5s مهارکننده فسفودی استراز نوع ۵: با افزایش جریان خون به آلت تناسلی، می‌توانند به حفظ نعوظ و به تأخیر انداختن انزال کمک کنند. مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، تادالافیل (سیالیس) و واردنافیل (لویترا)

انواع قرص تاخیری گیاهی

در بخش قبل با انواع قرص تاخیری شیمیایی موجود در بازار آشنا شدیم که دارای دو مکانیسم مختلف در مهار اختلال زود انزالی هستند. اما در کنار این داروهای تاخیری شیمیایی، انواع قرص تاخیری گیاهی نیز در داروخانه‌ها و عطاری‌ها وجود دارند که دارای عملکرد متفاوتی هستند.

این داروها از تاثیرات و خواص ترکیبات گیاهی موثر در این زمینه بهره می‌برند. به طور مثال گیاهانی همچون مانند تمر هندی، جینسینگ، عصاره میخک، زعفران، خارخاسک و … دارای اثرات اثبات شده بر تقویت قوای جنسی و رفع اختلالات جنسی هستند. علاوه بر این برخی از انواع قرص تاخیری می‌توانند بر گیرنده‌های عصبی-حسی اندام تناسلی تاثیر گذاشته و موجب رفع مشکلات زود انزالی آقایان شوند. همچنین قرص‌های تاخیری گیاهی دیگری نیز وجود دارند که بر رفع مشکلات افسردگی و افزایش سطح سروتونین در مغز تمرکز دارند.

قرص تاخیری برای رفع انزال زودرس
درمان انزال زودرس به کمک قرص‌های تاخیری می‌تواند به بالا رفتن کیفیت رابطه زناشویی کمک کند.

بهترین قرص تاخیری گیاهی دارای مجوز

همانطور که گفتیم به دلیل شیوع زیاد مشکل انزال زودرس، امروزه قرص‌های تاخیری تنوع بالایی دارند و شرکت‌های تولیدکننده زیادی به ساخت داروهای زود انزالی پرداخته‌اند. از همین رو انتخاب بین این تنوع دارویی کار آسانی نیست. اگر جزو آن دسته افراد باشید که نخواهید از داروهای شیمیایی استفاده کنید و به دنبال یک قرص تاخیری سفت کننده بدون عوارض هستید، قرص‌های تاخیری گیاهی گزینه مناسبی برای شما هستند.

البته باید تاکید کنیم، قرص‌های تاخیری گیاهی همانند داروهای شیمیایی، باید مورد تایید سازمان غذا و دارو باشند و مجوزهای لازم را کسب کرده باشند، تا بتوانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. از همین رو تهیه این داروهای گیاهی از داروخانه، بسیار مطمئن‌تر از خرید قرص تاخیری در عطاری ها می‌باشد.

از جمله بهترین انواع قرص تاخیری گیاهی موجود در داروخانه ها که دارای مجوز هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کپسول دایان مکث طب اکسیر
  • کپسول دیلی کیم کیمیاگر
  • قرص آفرودیت گل دارو
  • قرص کانفیدو هیمالیا
  • قرص ایکس اید گلدن لایف

شما می‌توانید تمامی این داروهای گیاهی را بدون نیاز به نسخه پزشک از طریق داروخانه آنلاین مفیدطب خریداری کنید. سفارشات شما به صورت محرمانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می‌شوند. برای خرید بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه و محصولات معرفی‌شده به لینک زیر مراجعه کنید:

بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه

بهترین قرص تاخیری در عطاری ها

اگر به دنبال بهترین قرص تاخیری در عطاری ها هستید، لازم است داروی مورد نظر خود را حتما از میان محصولات دارای مجوز سازمان غذا و دارو انتخاب کنید. قرص‌های تاخیری گیاهی از ترکیبات طبیعی و گیاهان دارویی در جهت رفع مشکل انزال زودرس استفاده می‌کنند که کمترین عوارض را برای فرد مصرف‌کننده دارند.

در ادامه مقاله شما را با چند نمونه از بهترین قرص تاخیری در عطاری ها و داروخانه‌ها آشنا می‌کنیم. این محصولات گیاهی هستند و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو را کسب کرده‌اند:

کپسول دایان مکث طب اکسیر

کپسول دایان مکث یکی از بهترین و پرفروش‌ترین داروهای تاخیری گیاهی است که به جلوگیری از انزال زودرس آقایان کمک می‌کند. این دارو با تاثیر بر گیرنده‌های عصبی-حسی اندام تناسلی موجب رفع مشکل زودانزالی آقایان می‌شود. این قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض حاوی تمر هندی است که تاثیرات آن در رفع مشکلات جنسی مردان به اثبات رسیده است.

قرص دایان مکث
کپسول دایان مکث یکی از بهترین قرص‌های تاخیری گیاهی

کپسول دیلی کیم کیمیاگر

این کپسول که با نام قرص تاخیری کیمیاگر نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین داروهای گیاهی تاخیر در انزال است. کپسول دیلی کیم از انزال زودرس مردان جلوگیری می‌کند. این دارو از هسته میوه گونه‌ای از تمر هندی در جهت رفع مشکلات جنسی آقایان بهره برده است.

قرص آفرودیت گل دارو

ترکیبات قرص آفرودیت شامل میوه خارخاسک، زنجبیل، زعفران و دارچین است. قرص آفرودیت موجب اتساع عروق آلت شده و با تجمع خون در این عضو باعث نعوظ می‌گردد. همچنین تمایلات را افزایش داده و از انزال‌های زودرس و ناقص پیشگیری نموده و موجب ظهور رابطه رضایت بخش می‌شود.

قرص ویگورمن سیمرغ

این قرص در درمان ناتوانی جنسی آقایان و افزایش میل جنسی و درمان اختلال نعوظ تاثیر دارد. همچنین می‌توان به افزایش تولید طبیعی تستوسترون کمک کرده و تعداد اسپرم‌ها را افزایش دهد.

قرص کانفیدو هیمالیا

از قرص کانفیدو هیمالیا در جهت جلوگیری از انزال زودرس، ترشح غیر ارادی منی در خواب و خارج شدن غیر عادی منی بدون رسیدن به اوج لذت جنسی می‌توان استفاده کرد.

قرص کانفیدو هیمالیا
قرص کانفیدو هیمالیا برای جلوگیری از انزال زودرس

قرص ایکس اید گلدن لایف

این محصول از برند معتبر گلدن لایف استرالیا در جهت افزایش تمایلات و قوای جنسی آقایان کاربرد دارد. همچنین انزال را بهبود بخشیده و اختلالات نعوظ را برطرف می‌کند.

کپسول زینگا لایف سلامت گستر

کپسول زینگا لایف برای درمان ناتوانی‌های جنسی آقایان و برطرف ساختن مشکلات جنسی آن‌ها کاربرد دارد.

قرص های سنس باریج

این قرص یک داروی گیاهی برای رفع اختلالات نعوظ است که حاوی عصاره خارخاسک و جینسینگ می‌باشد. مصرف این قرص علاوه بر رفع مشکل نعوظ، باعث افزایش میل جنسی، بهبود عملکرد و افزایش توان جنسی می‌شود.

کپسول سیلدناهرب بهتا دارو

از این کپسول در جهت تقویت میل جنسی، افزایش توان جنسی آقایان و افزایش قدرت باروری استفاده می‌گردد.

کپسول پاورگل گل دارو

کپسول پاورگل حاوی عصاره خشک سبل، عصاره دامیانا و پودر ریشه جینسینگ به همراه ژل رویال، ویتامین C، E، زینک و سلنیوم است. از این قرص تاخیری گیاهی در رفع ضعف و ناتوانی قوای جنسی مردان استفاده می‌شود.

کپسول پاورگل
پاورگل یکی از بهترین قرص‌های تقویت جنسی آقایان

تا اینجا با چند نمونه از بهترین قرص تاخیری در عطاری ها و داروخانه‌ها آشنا شدیم. باید تاکید کنیم که محصولات معرفی شده فوق، ممکن است در عطاری ها وجود داشته باشند. اما یک منبع معتبر جهت خرید این قرص‌های تاخیری گیاهی داروخانه‌های سراسر کشور است. همگی این داروها را می‌توانید بدون نیاز به نسخه پزشک، از طریق داروخانه آنلاین مفیدطب خریداری کنید.

سخن پایانی

این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به معرفی بهترین قرص تاخیری در عطاری ها و داروخانه‌ها اختصاص یافت. همانطور که در طول مقاله نیز بیان شد، تاکید متخصصان و پزشکان بر این است که جهت تهیه انواع قرص تاخیری سفت کننده بدون عوارض، حتما به معتبر بودن برند توجه داشته باشید و فقط از میان محصولات دارای مجوز استفاده کنید. مصرف قرص‌های تاخیری بدون مجوز سازمان غذا و دارو، در کنار اینکه ممکن است مشکل زود انزالی شما حل نشود، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای شما داشته باشد. پس قبل از خرید هر داروی تاخیری شیمیایی و گیاهی با پزشک یا دکتر داروساز مشورت کنید و همچنین خرید خود را از داروخانه‌هاو مراکز معتبر انجام دهید.

داروخانه آنلاین مفیدطب یک منبع معتبر جهت خرید انواع داروهای گیاهی، مکمل‌های جنسی و بهداشتی است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این داروخانه، لیست کاملی از داروهای تقویت جنسی آقایان و همچنین انواع قرص افزایش میل زنان در داروخانه را مشاهده کنید. علاوه بر این در صورت تمایل می‌توانید خرید کاندوم مورد نظر خود را نیز به صورت اینترنتی انجام دهید. تمامی محصولات تقویت جنسی این داروخانه به صورت کاملا محرمانه درب منزل تحویل داده می‌شوند.

خرید کاندوم از بهترین برندها

 


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط