تفاوت قرص پرفکتیل ساده و اورجینال
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

مسئله ریزش مو یکی از مشکلات شایع در زمینه سلامتی و زیبایی است که عامل آن ممکن است استرس، تغذیه نامناسب، آلودگی هوا، ژنتیک و… باشد. این عوامل می‌توانند در پیری زودرس، افتادگی پوست، چین و چروک‌های صورت نیز تاثیر داشته باشند. مصرف مکمل‌های غذایی مناسب، گامی موثر در حفظ سلامت پوست و مو است؛ اما تنوع این محصولات در داروخانه‌ها می‌تواند حسابی شما را سردرگم کند.

اجزای مختلف بدن از جمله پوست، مو و ناخن همیشه برای رشد خود به ویتامین‌ها و مواد مغذی احتیاج دارند. قرص پرفکتیل ریزمغذی های لازم  را به وسیله جریان خون به بافت‌های بدن ‌رساند و آنها را تغذیه می کند . قرص‌های پرفکتیل در دو نوع اورجینال و پلاتینیوم تولید می شود، و دارای مواد مغذی مختلفی مانند روی، سلنیوم و… است که در حفظ سلامت مو و ناخن تاثیرگذار هستند. همچنین این قرص‌ها دارای ویتامین‌های B12، B3 و… می‌باشد که به حفظ وضعیت طبیعی پوست کمک زیادی می‌کنند. در مقاله پیش رو از مجله سلامت مفید طب قصد داریم با تفاوت پرفکتیل ساده و پلاتینیوم آشنا شویم.

قرص پرفکتیل اورجینال چیست؟

پوست، مو و ناخن‌های ما همه به ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز دارند. قرص پرفکتیل اورجینال مواد مغذی را از طریق جریان خون به این قسمت‌ها می‌رساند و به این ترتیب باعث تقویت آنها و حفظ زیبایی ظاهری ما می‌شود.

به صورت کلی می‌توان گفت که پرفکتیل اورجینال دارای ریز مغذی‌های ضروری برای حفظ شادابی پوست، مو و ناخن‌ها بوده که شامل ویتامین ‌های مختلف مانند عصاره دانه انگور، کاروتنوئید‌ها، مواد معدنی و… می‌باشد. وجود این ویتامین‌ها جهت داشتن یک پوست شفاف و موی سالم و درخشنده بسیار مهم است. همچنین پرفکتیل از ویتامین‌های مختلفی مانند فولیک اسید، مس، آهن، ویتامین‌های مختلف و غیره تشکیل شده است. هر قرص پرفکتیل حاوی ریزمغذی‌هایی از جمله ریبوفلاوین، نیاسین و بیوتین و همچنین مواد معدنی مانند سلنیوم و زینک برای کمک به حفظ مو و ناخن‌های طبیعی است.

تاثیرات  قرص پرفکتیل اورجینال

  • تقویت و پیشگیری از ریزش مو
  • بهبود خشکی، شکنندگی و سایر بیماری‌های پوستی
  • کاهش آسیب ناشی از آلودگی‌های محیطی بر پوست، مو و ناخن

خرید قرص پرفکتیل اورجینال

ترکیبات قرص پرفکتیل اورجینال

در جدول زیر، ترکیبات و مقادیر آن‌ها در قرص پرفکتیل اورجینال را مشاهده می‌کنید:

عنوان ماده مغذی مقدار NRV%
ویتامین D ۵ میکروگرم (۲۰۰ واحد بین‌الملل) ۱۰۰
ویتامین E ۴۰ میلی‌گرم ۳۳۳
تیامین (ویتامین B1) ۶۰ میلی‌گرم ۷۵
ریبوفلاوین (ویتامین B2) ۸ میلی‌گرم ۷۲۷
نیاسین (ویتامین B3) ۱۸ میلی‌گرم ۱۱۳
ویتامین B6 ۱۰ میلی‌گرم ۷۱۴
فولیک اسید ۵۰۰ میکروگرم ۲۵۰
ویتامین B12 ۹ میکروگرم ۳۶۰
بیوتین ۴۵ میکروگرم ۹۰
پانتوتنیک اسید ۴۰ میلی‌گرم ۶۶۷
منیزیم ۷۵ میلی‌گرم ۲۰
آهن ۱۲ میلی‌گرم ۸۶
زینک ۱۵ میلی‌گرم ۱۵۰
مس ۱۰۰۰ میکروگرم ۱۰۰
مگنز ۰.۵ میلی‌گرم ۲۵
سلنیوم ۱۰۰ میکروگرم ۱۸۲
کروم ۵۰ میکروگرم ۱۲۵
ید ۲۰۰ میکروگرم ۱۳۳
ال-سیستئین ۱۰ میلی‌گرم
کاروتنوئیدهای ترکیبی طبیعی ۲ میلی‌گرم
عصاره هسته انگور ۱۵ میلی‌گرم

قرص پرفکتیل پلاتینیوم چیست؟

یکی از مکمل‌های غذایی که همه ترکیبات مورد نیاز برای حفاظت از پوست، مو و ناخن‌ها را دارد قرص پرفکتیل پلاتینیوم است. این فرآورده محصول شرکت ویتابیوتیکس انگلستان است و یکی از بهترین مکمل‌های زیبایی این کشور محسوب می‌شود. این محصول با دارا بودن فرمول منحصر به فرد سلامت پوست، مو و ناخن شما را به خوبی تضمین می‌کند. این محصول خوش نام حاوی بیوکلاژن و کوآنزیم Q10 است که بهترین ریزمغذی‌های جهان جهت بازسازی و جوان سازی پوست هستند. به علاوه طیف کامل ویتامین‌های محلول در آب و چربی موجود در قرص پرفکتیل پلاتینیوم به حفظ سلامت عمومی شما کمک کرده و در نهایت باعث زیبایی و شادابی پوست، مو و ناخن‌های شما می‌شود. لازم به ذکر است که این قرص فاقد طعم دهنده‌های مصنوعی و موادی مانند گلوتن، ژلاتین، نمک و مخمر و لاکتوز و همچنین فاقد هرگونه مواد نگهدارنده است که نشان می‌دهد پرفکتیل پلاتینیوم یک فرآورده کاملا طبیعی است.

از تفاوت های قرص پرفکتیل ساده و پلاتینیوم، فرمولاسیون منحصر به فرد قرص پرفکتیل پلاتینیوم می‌باشد که حاوی کلاژن بیومارین، ، پوست کاج، چای سبز، لیکوپن، روغن انگور سیاه، آلفا لیپوئیک اسید، کوآنزیم کیوتن است. پرفکتیل پلاتینیوم علاوه بر تاثیرات مثبت روی درخشندگی و بازسازی سلول‌های پوست بر سلامت و رشد ناخن‌ها و مو نیز تاثیر می‌گذارد. همچنین سلنیوم و زینک موجود در این قرص باعث حفظ سلامت ناخن‌ها می‌شود، و بیوتین هم باعث حفظ سلامت موها و مس باعث پیشگیری از سفیدی مو می‌شود.

پرفکتیل پلاتینیوم علاوه بر تاثیرات مثبت روی درخشندگی و بازسازی سلول‌های پوست بر سلامت و رشد ناخن‌ها و مو نیز تاثیر می‌گذارد

تاثیرات و ویژگی‌های قرص پرفکتیل پلاتینیوم

  • افزایش استحکام پوست
  • بهبود رشد و ضخامت موها
  • تقویت سلامت عمومی بدن
  • خاصیت آنتی اکسیدان بسیار بالا
  • حاوی ویتامین C و عصاره دانه انگور و کلاژن
  • حاوی منیزیم و سلنیوم برای تقویت ناخن‌ها
  • کاهش روند پیری و بهبود چروک‌های ریز پوست
  • حاوی ویتامین D و E برای تقویت پوست و ناخن‌ها

خرید قرص پرفکتیل پلاتینیوم

ترکیبات قرص پرفکتیل پلاتینیوم

در جدول زیر، ترکیبات و مقادیر آن‌ها در قرص پرفکتیل پلاتینیوم را مشاهده می‌کنید:

عنوان ماده مغذی مقدار NRV%
کلاژن بایومارین ۲۰۰ میلی‌گرم
عصاره دانه انگور ۱۵ میلی‌گرم
عصاره پوست درخت کاج ۸ میلی‌گرم
عصاره چای سبز ۲۰ میلی‌گرم
عصاره گوجه فرنگی ۱۰ میلی‌گرم
لیکوپن خالص ۰.۵ میلی‌گرم
روغن هسته انگور فرنگی سیاه ۵۰ میلی‌گرم
آلفا لیپوئیک اسید ۴۰ میلی‌گرم
کوآنزیم Q10 ۵ میلی‌گرم
بتاکاروتن ۴ میلی‌گرم
ویتامین D ۱۲.۵ میکروگرم ۲۵۰
ویتامین E ۵۰ میلی‌گرم ۴۱۷
ویتامین C ۹۰ میلی‌گرم ۱۱۳
تیامین (ویتامین B1) ۸ میلی‌گرم ۷۲۷
ریبوفلاوین (ویتامین B2) ۴ میلی‌گرم ۲۸۶
نیاسین (ویتامین B3) ۱۸ میلی‌گرم ۱۱۳
ویتامین B6 ۱۰ میلی‌گرم ۷۱۴
فولیک اسید ۴۰۰ میگروگرم ۲۰۰
ویتامین B12 ۹ میکروگرم ۳۶۰
بیوتین ۱۵۰ میکروگرم ۳۰۰
پانتوتنیک اسید ۴۰ میلی‌گرم ۶۶۷
منیزیم ۱۰۰ میلی‌گرم ۲۷
آهن ۱۲ میلی‌گرم ۸۶
زینک ۱۵ میلی‌گرم ۱۵۰
مس ۱۰۰۰ میکروگرم ۱۰۰
منگنز ۰.۵ میلی‌گرم ۲۵
سلنیوم ۱۰۰ میکروگرم ۱۸۲
کروم ۵۰ میکروگرم ۱۲۵
ید ۲۰۰ میکروگرم ۱۳۳
سیلیسیم ۵۰ میلی‌گرم
ال سیستئین ۲۰ میلی‌گرم

تفاوت پرفکتیل ساده و پلاتینیوم

از دیگر تفاوت‌های قرص پرفکتیل ساده و پلاتینیوم می‌توان به فرمولاسیون پیشرفته آن در زمینه زیبایی اشاره کرد. قرص پرفکتیل پلاتینیوم توانایی بیشتری برای تقویت  سلول‌ها داشته و این کار را از طریق عصاره دانه انگور، کلاژن، چای سبز و عصاره گوجه فرنگی انجام می‌دهد و مواد مغذی موجود در این نوع به تقسیم سلولی و ساخت کلاژن کمک می‌کنند. همچنین می‌توان گفت که این قرص بر روی تغییرات فصلی و پیری پوست می‌تواند اثرات زیادی بگذارد. در مورد قرص پرفکتیل اورجینال هم می‌توان گفت، شما با مصرف پرفکتیل می‌توانید از آسیب‌های تغییرات فصلی و پیری صورت جلوگیری کنید.

با توجه به توضیحات ما درباره تفاوت پرفکتیل ساده و پلاتینیوم، ابتدا باید مشخص کنید که هدف شما از مصرف مکمل غذایی چیست. اگر دچار ریزش مو شده‌اید و می‌خواهید با مصرف مولتی ویتامین مناسب، این مشکل را حل کنید، قرص پرفکتیل اورجینال برای شما مناسب‌تر خواهد بود. اما اگر قصد دارید علاوه بر تقویت مو و ناخن خود از چین و چروک و پیری پوست جلوگیری کنید، گزینه مناسب برای شما قرص پرفکتیل پلاتینیوم می‌باشد که حاوی کلاژن برای حفظ و تقسیم سلولی بهتر پوست است.

جمع بندی کلی درباره تفاوت پرفکتیل ساده و پلاتینیوم

در پایان بررسی تفاوت پرفکتیل ساده و پلاتینیوم، به این نتیجه رسیده‌ایم که با توجه به وجود انواع ویتامین‌ها مانند E، D و ترکیباتی از جمله سلنیوم در هر دو قرص برای رفع کمبودهای بدن و تقویت ناخن‌ها و موها بسیار عالی هستند؛ همچنین قرص پرفکتیل پلاتینیوم دارای ترکیباتی مهمی از جمله کلاژن و انواع ریزمغذی‌های است.

شما می‌توانید برای تهیه قرص پرفکتیل اورجینال، پرفکتیل پلاتینیوم و انواعی از بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو به سایت داروخانه آنلاین مفید طب سر بزنید.

قرص پرفکتیل اورجینال (پرفکتیل ساده) برای چیست؟

قرص پرفکتیل برای تکمیل برنامه زیبایی روزانه شما توسط متخصصان طراحی شده است. این محصول حاوی بیش از ۲۰ ماده مغذی ضروری از جمله بیوتین برای کمک به حفظ پوست طبیعی به‌علاوه مواد معدنی مانند سلنیوم و زینک برای حفظ سلامت موها و ناخن‌ها است.

قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای چیست؟

قرص پرفکتیل پلاتینیوم ترکیب پیشرفته ای از ترکیبات بایو اکتیو است. از جمله: ویتامین C که به کلاژن سازی طبیعی کمک می‌کند، ویتامین B2، ویتامین B3 و بیوتین که به حفظ سلامت پوست کمک می‌کنند، ریبوفلاوین (ویتامین B2) که به محافظت از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو کمک می‌کند و سلنیوم و روی که به حفظ سلامت طبیعی ناخن کمک می‌کنند.

ترکیبات قرص پرفکتیل اورجینال چیست؟

ویتامین D، ویتامین E، ویتامین C، تیامین (ویتامین B1)، ریبوفلاوین (ویتامین B2)، نیاسین (ویتامین B3)، ویتامین B6، فولیک اسید، ویتامین B12، بیوتین، پانتوتنیک اسید، منیزیم، آهن، زینک، مس، منگنز، سلنیوم، کروم، ید، ال-سیستئین، کاروتنوئیدهای ترکیبی طبیعی و عصاره هسته انگور

ترکیبات قرص پرفکتیل پلاتینیوم چیست؟

کلاژن بایومارین، عصاره دانه انگور (۹۵% پروآنتوسیانید)، عصاره پوست درخت کاج (۹۵% پروآنتوسیانید)، عصاره چای سبز (عصاره استاندارد شده ۵۵% پلی فنل)، عصاره گوجه فرنگی، لیکوپن خالص، روغن دانه انگور فرنگی سیاه، آلفا لیپوئیک اسید، کوآنزیم Q10، بتاکاروتن، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین C، تیامین (ویتامین B1)، ریبوفلاوین (ویتامین B2)، نیاسین (ویتامین B3)، ویتامین B6، فولیک اسید، ویتامین B12، بیوتین، پانتوتنیک اسید، منیزیم، آهن، زینک، مس، منگنز، سلنیوم، کروم، ید، سیلیسیم و ال سیستئین

آیا می‌توان در دوران بارداری و شیردهی از قرص پرفکتیل ساده یا پرفکتیل پلاتینیوم استفاده کرد؟

توصیه می‌شود در طول بارداری فقط از مولتی ویتامین مخصوص دوران بارداری مانند پرگناکر استفاده کنید. مکمل‌های پرگناکر به‌طور ویژه برای استفاده از قبل از لقاح و در تمام دوران بارداری و همچنین دوران شیردهی تولید شده‌اند.

قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای مو مفید است؟

یکی از فواید پرفکتیل پلاتینیوم کمک به سلامت مو و ناخن است. سلنیوم و زینک موجود در این قرص به حفظ ناخن‌هایی سالم کمک می‌کنند. بیوتین به داشتن موهایی نرمال و مس به پیگمنتیشن طبیعی مو کمک می‌نماید.

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «تفاوت پرفکتیل ساده و پلاتینیوم چیست؟»

  1. من هربار که پرفکتیل پلاتینیوم مصرف میکنم حس میکنم به شدت تشنه میشم دهنم خشک میشه مدام باید اب بخورم بنظرتون از قرصه یا ربطی نداره؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بله پرفکتیل پلاتینیوم به علت داشتن کلاژن، در برخی از مصرف کنندگان ایجاد احساس تشنگی می کند.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع