با خواص فوق العاده قرص همولاکس آشنا شوید

پاکسازی کبد با قرص همولاکس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در طب سنتی ایران برگرفته از طب سنتی هند ترکیب و پایه‌ای به نام اطریفل وجود دارد که از آن برای اضافه کردن داروهای دیگر استفاده می‌شود و در هند از آن به عنوان تری پالانس، تری فلا یا تریفلوکس شناخته می‌شود که دارای سه ترکیب آمله، بلیله و هلیله می‌باشد. شرکت داروسازی سینافرآور ترکیب اطریفل را بدون آن که ترکیب دیگری به آن اضافه گردد و یا به عبارت دیگر اطریفل صغیر را با نام تجاری قرص همولاکس به بازار عرضه کرده است.

با مجله سلامت مفید طب و دکتر ضحی مرتضوی همراه باشید تا شما اثرات و طریقه مصرف قرص همولاکس سینافرآور را به اطلاعتان برسانیم.

اثرات بی‌نظیر قرص همولاکس

این فرآورده می‌تواند سبب پاکسازی کبد شده و به بهبود حرکات روده و دستگاه گوارش و رفع خستگی کمک کند.

اولین بار ابوعلی سینا در مورد تاثیر اطرفیل صغیر و بطورکلی اطریفل در رفع چشم گیر سردی معده و مشکلات معده و بهبود رنگ رخساره اشاره کرده است.

در مورد اثر قرص همولاکس روی پوست، جوش و آکنه با توجه به گفته های ابن سینا می‌تواند گفت که اگر کبد منشاء مشکل پوستی، آکنه و دیگر بیماری‌های پوستی و یا تیرگی پوست باشد، احتمالاً مصرف همولاکس به رفع این مشکلات پوستی کمک کند.

هر بسته همولاکس حاوی ۹۰ عدد قرص بوده و بروشور آن که توضیحات کاملی در مورد همولاکس در آن نوشته شده است را می‌توانید مطالعه نمایید.

نحوه مصرف قرص همولاکس

در صورت تجویز پزشک، مصرف آن طبق دستور پزشک ارجحیت دارد.  اگر قصد دارید بدون تجویز پزشک این فرآورده را مصرف کنید، می توانید روزی سه مرتبه، در هر مرتبه ۲ عدد قرص همولاکس را میل نمایید.

اگر موارد منع مصرف و احتیاط مصرف در مورد شما صدق نکند، مصرف آن تا ۳ ماه مشکلی ندارد اما اگر تمایل دارید مصرف این قرص را بیش از ۳ ماه ادامه دهید بهتر است با مشورت پزشک متخصص طب سنتی صورت گیرد.

آیا قرص همولاکس برای لاغری موثر است؟

آیا قرص همولاکس سبب کاهش وزن و لاغری می‌شود؟

این فرآورده باعث جذب آب در روده می‌گردد و به دفع راحتتر مواد کمک می‌کند. با وجود اینکه این قرص در اغلب افراد به عنوان ملین عمل می‌کند اما همانند دیگر ملین‌ها سبب لاغری نمی‌شود و حتی استفاده از آن به عنوان لاغر کننده می‌تواند آسیب زننده باشد چرا که ممکن است سبب شود فرد آب و الکترولیت بدنش را از دست بدهد و وزنش کاهش یابد و فرد تصور کند این کاهش وزن به دلیل مصرف ملین می‌باشد. همچنین ممکن است فرد دچار یبوست و یا انسداد دستگاه گوارش باشد و با مصرف ملین وزنش کاهش یابد که این لاغری، ناسالم می‌باشد.

تداخل دارویی همولاکس

از آنجایی که ترکیبات گیاهی دارند بهتر است با فاصله از املاحی مانند آهن مصرف شوند. همولاکس نباید با داروهای گلیکوزید قلبی مانند دیگوکسین مصرف شوند.

موارد منع مصرف

مصرف این فرآورده برای اطفال و در دوران بارداری و شیردهی منع می‌باشد.

افرادی که سابقه بیماری کبدی دارند باید قبل از شروع مصرف قرص همولاکس با پزشک معالج خود مشورت نمایند.

عوارض جانبی قرص همولاکس

برای دوز مصرفی مجاز عارضه‌ای گزارش نشده است اما با این حال اگر ملین دیگری نیز مصرف می‌کنید بهتر است دوز آن را به گونه ای تنظیم نمایید که خاصیت ملینی برایتان تعدیل گردد.

ویدئو معرفی قرص همولاکس

شما می‌توانید توضیحات خانم دکتر مرتضوی در مورد این فرآورده را در ویدئو زیر مشاهده نمایید:

سخن پایانی

همولاکس یکی از فرآورده‌هایی است که می‌تواند به رفع مشکلات معده و پاکسازی کبد کمک کند و آکنه و جوش‌هایی که منشا آن‌ها کبد است را برطرف نماید. شما می‌توانید سوالات خود را در مورد این محصول بی‌نظیر در صفحه قرص همولاکس در سایت داروخانه آنلاین دکتر اصیلی با ما در میان بگذارید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

خرید قرص همولاکس

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره