با محبوب‌ترین قرص تاخیری گیاهی آشنا شوید

قرص تاخیری گیاهی
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

انزال زودرس یا زود انزالی (premature ejaculation) یکی از رایج‌ترین مشکلات جنسی بین آقایان است. بسیاری از مردان، چه جوان چه مسن به این مشکل دچار می‌شوند. بسیاری از افرادی که به زود انزالی دچار هستند، ترجیح می‌دهند از قرص تاخیری گیاهی به جای داروهای شیمیایی استفاده کنند، زیرا داروهای گیاهی نسبت به داروهای شیمیایی عوارض جانبی کمتری دارند. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب، با محبوب‌ترین قرص تاخیری گیاهی آشنا خواهید شد.

دایان مکث، محبوب‌ترین قرص تاخیری گیاهی

زود انزالی مشکل شایعی است که به دلایل مختلفی ممکن است بروز پیدا کند. استرس و اضطراب، مشکلات هورمونی و حساس بودن گیرنده‌های عصبی_حسی از جمله دلایل انزال زودرس هستند. قرص دایان مکث که به عنوان یک قرص تاخیری گیاهی بسیار محبوب و پرفروش شناخته می‌شود، حاوی عصاره تمر هندی است و می‌تواند به خوبی این مشکل را بهبود دهد.

مردانی که دچار انزال زودرس هستند، اغلب دچار کاهش اعتماد به نفس، عدم رضایت از خود و خجالت زدگی می‌شوند. این حس‌ها نیز در نهایت به بدتر شدن این عارضه دامن می‌زنند و فرد را از داشتن یک رابطه جنسی مطلوب محروم می‌کنند. گاهی اوقات مردانی که به انزال زودرس دچارند، به خود درمانی و استفاده از داروهای شیمیایی روی می آورند که عوارض بسیار زیادی دارد.

کپسول دایان مکث بهترین قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض است که می‌تواند به بهبود زود انزالی و تاخیر در انزال کمک کند. این قرص گیاهی، عوارض شدید قرص‌های تاخیری شیمیایی مانند اختلال در بینایی، شنوایی و نعوظ مانا را ندارد.

خرید قرص دایان مکث

قرص دایان مکث

خواص قرص تاخیری گیاهی دایان مکث

  • جلوگیری از انزال زودرس آقایان
  • ایجاد تأخیر در انزال
  • قرص تاخیری کاملاً گیاهی

ترکیبات کپسول گیاهی تاخیری دایان مکث

در کپسول گیاهی تاخیری دایان مکث، از عصاره تمر هندی استفاده شده است. عصاره این گیاه، اصلی ترین ترکیب قرص دایان مکس را تشکیل می‌دهد.

قرص تاخیری دایان مکس برای چیست؟

کپسول تاخیری گیاهی دایان مکث، به طور هدفمند برای کمک به درمان زودانزالی و ایجاد تأخیر در انزال مردان تهیه شده است. هرچند درمان اختلال PE یا همان زود انزالی نیاز به مراجعه به اورولوژیست، سکس تراپیست یا روان درمان دارد، اما مصرف یک قرص تاخیری خیلی قوی و مؤثر مانند کپسول تاخیری دایان مکث، به تمرینات دوران درمان کمک بسیار زیادی می کند.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان طب سنتی، عصاره تمر هندی به کار رفته در این قرص تاخیری گیاهی، می تواند با تأثیر بر گیرنده های عصبی و حسی آلت تناسلی مردان، طول مدت انزال را به تعویق انداخته و سبب بهبود زود انزالی شود. هرچند داروهای گیاهی مانند کپسول تاخیری دایان مکث اثر ملایم تری نسبت به سایر داروهای شیمیایی زودانزالی دارد، اما این فرآورده کاملاً گیاهی بوده و هیچگونه عوارضی برای بدن ندارد.

عوارض قرص دایان مکث

تاکنون برای کپسول تاخیری گیاهی دایان مکث عوارضی گزارش نشده است. مصرف این دارو اگر به اندازه نیاز باشد، آسیبی به بدن نمی رساند. البته با توجه به قابض بودن این دارو به ندرت امکان بروز دل درد، یبوست و انقباضات شکمی وجود دارد.

موارد منع مصرف قرص تاخیری گیاهی

مصرف کپسول تاخیری دایان مکث برای افرادی مبتلا به کولیت اولستراتیو، یبوست مزمن، ناراحتی های روده، فشار خون بالا و مشکلات قلب و عروقی و افرادی که قدرت پاکسازی کلیه پایینی دارند، توصیه نمی‌شود.

تداخل دارویی

تاکنون تداخل دارویی خاصی برای این قرص گزارش نشده است. اما بهتر است موارد زیر را قبل از شروع صرف این دارو در نظر بگیرید:

  • درصورت مصرف همزمان برخی داروهای فشار خون مانند کاپتوپریل، لیتیوم و داروهای دیابت (به علت اثر کاهنده ی تریبولوس بر فشار و قند خون) با قرص تاخیری دایان مکث، جهت کاهش تداخلات احتمالی بهتر است با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
  • درصورت مصرف مداوم ترکیبات تریبولوس، قبل از مصرف قرص دایان مکس، با پزشک خود مشورت کنید.
  • بهتر است مصرف این محصول دو هفته قبل از جراحی قطع شود.
    مصرف همزمان کروم، پنجه شیطان، شنبلیله، پسیلیوم، روغن ماهی، ال آرژنین و کوآنزیم Q10 ممکن است اثر کاهش فشار خون و قند خون را افزایش دهد.

نحوه مصرف کپسول دایان مکث

بهترین زمان مصرف کپسول تاخیری دایان مکث، دو ساعت قبل از نزدیکی است. در هر بار مصرف باید ۲ قرص استفاده شود. پیشنهاد می شود جهت اثر بخشی مطلوب تر دارو، روزانه به مدت دو تا سه ماه مصرف گردد. در ضمن مصرف همزمان کپسول دایان مکث با مواد خوراکی با PH پایین (ترش) باعث کم شدن اثر دارو می گردد.

قرص تاخیری کیمیاگر، قرص تاخیری گیاهی ایرانی

قرص تاخیری گیاهی کیمیاگر یا کپسول دیلی کیم (Delay Kim) یکی از بهترین قرص های تاخیری گیاهی است که موجب درمان زود انزالی آقایان و تأخیر در انزال می شود. این کپسول نیز حاوی هسته میوه گونه ای از تمر هندی (Tamarindus Indica) است. این فرآورده حاوی ترکیبات موثری است که حساسیت اندام تناسلی را کم کرده و به این ترتیب باعث رفع انزال زودرس در مردان می شوند.

ویژگی های قرص تاخیری کیمیاگر

  • کاملا گیاهی و طبیعی
  • درمان زود انزالی
  • تاخیر در انزال
  • تقویت نعوظ
  • افزایش لذت رابطه جنسی

شما می‌توانید برای مطالعه نکات مهم، موارد احتیاط، نحوه مصرف و خرید قرص دیلی کیم به صفحه محصول آن در داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید:

خرید قرص تاخیری کیمیاگر

کپسول تاخیری دیلی کیم کیمیاگر

های سنس باریج، قرص تقویت نعوظ قوی

های سنس باریج یک قرص تقویت نعوظ گیاهی است. این گیاه با استفاده از عصاره گیاهان مؤثر جنسینگ، خارخاسک و ال آرژنین، به رفع مشکلات نعوظ آقایان کمک می کند.

جنسینگ به عنوان یک گیاه قدرتمند برای بهبود عملکرد جنسی شناخته شده است. جنسینگ به تنهایی قادر است سلامت جنسی را در مردان تقویت کند. عصاره جنسینگ یکی از ترکیبات اصلی های سنس باریج است. در کنار این گیاه فوق العاده، ال آرژنین و خارخاسک نیز وجود دارد. هرکدام اثر جداگانه ای در بهبود مشکلات نعوظ دارند، اما هنگامی که در کنار هم قرار می گیرند، تأثیر چند برابری پیدا می کنند.

جینسنوسید اصلی ترین ترکیب مؤثر در عصاره جنسینگ، یک آنتی اکسیدان و ضد التهابی قوی است که در کنار ترکیباتی مانند آرژنین، پلی ساکاریدهای اسیدی و پلی استیلن، در افزایش انرژی، کاهش استرس، تقویت اعصاب آلت تناسلی و جلوگیری از زود انزالی می شود، بنابراین یک قرص تاخیری گیاهی قوی محسوب می‌شود.

برای خرید و مطالعه توضیحات بیشتر درباره های سنس باریج، به صفحه آن در مفیدطب مراجعه کنید:

خرید قرص های سنس باریج

قرص های سنس باریج

قرص آفرودیت، قرص گیاهی نعوظ

قرص آفرودیت یک محصول گیاهی برای کمک به درمان انواع اختلالات جنسی چون مشکل نعوظ (شایع‌ترین نوع اختلالات جنسی)، انزال زودرس و کاهش تمایلات جنسی در زنان و مردان است. برخی این قرص را با نام قرص تاخیری آفرودیت می شناسند.

این داروی گیاهی با افزایش تستوسترون و هورمون LH تمایلات جنسی در بانوان و آقایان را افزایش داده و به ایجاد یک رابطه جنسی رضایت بخش کمک می کند.

طبق بررسی های انجام شده مصرف طولانی مدت این قرص برای افزایش میزان اسپرم در آقایان نیز بسیار موثر است.

ویژگی‌های قرص آفرودیت

  • بهبود اختلال نعوظ
  • افزایش تمایلات جنسی بانوان و آقایان
  • پیشگیری و درمان انزال زودرس
  • افزایش اسپرم
  • کاملا گیاهی

برای تهیه قرص افزایش میل جنسی و تاخیری آفرودیت و خواندن توضیحات تکمیلی به صفحه آن مراجعه کنید:

خرید قرص آفرودیت

قرص آفرودیت

قرص ویگورمن، قرص تقویت جنسی برای مردان

اصلی‌ترین دلیل کاهش میل جنسی در آقایان، کاهش سطح هورمون تستوسترون و بلاک شدن گیرنده‌های آن در بدن توسط هورمون‌های استرس زا (کورتیزول) است. کاهش توان جنسی و زود انزالی نیز از دیگر عوارض کاهش این هورمون مهم در بدن مردان است.

قرص ویگورمن حاوی ۱۴ گیاه مختلف از جمله سه نوع جینسینگ با اثرات قوی همراه با آمینواسیدهای ضروری مثل نیاسین و ال آرژنین است. ویگورمن دارای ترکیباتی از جمله فلاونوئیدها، اسیدهای آلی، آلکالوئیدها و اسیدهای آمینه نیمه ضروری برای ساخت هورمون تستوسترون، به کاهش سطح هورمون کورتیزول در بدن و آزاد شدن گیرنده‌های تستوسترون کمک می‌کنند. همچنین این دو گیاه در کنار آل آرژنین در تحریک و افزایش تولید تستوسترون در بدن نقش موثری دارند.

قرص تاخیری گیاهی ویگورمن در کاهش خستگی بدن، بهبود عملکرد ماهیچه‌ها (به خصوص ماهیچه‌های لگن در مردان) و بهبود عملکرد جنسی آن‌ها بسیار مؤثر است.

خواص قرص ویگورمن سیمرغ

  • رفع اختلال نعوظ در مردان
  • کاهش ناتوانی جنسی
  • افزایش تولید تستوسترون به طور طبیعی در بدن
  • افزایش میزان اسپرم
  • افزایش میل و توان جنسی
  • کاهش خستگی ذهنی و جسمی در مردان

برای خرید ویگورمن و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، به صفحه این قرص مراجعه کنید:

خرید قرص ویگورمن سیمرغ

قرص ویگورمن

قرص جنطیانا

قرص جنطیانا یک دارو گیاهی برای تقویت عمومی بدن، تقویت جنسی آقایان و جلوگیری از انزال زودرس است. ترکیبات این قرص گیاهی تاخیری، شامل دارچین، میخک، سنبل الطیب و بهار نارنج است. اسانس موجود در دارچین آرامبخش بوده و سبب تسریع آزاد شدن آدرنالین می‌شود. همچنین اسانس موجود در میخک، سنبل الطیب و بهار نارنج سبب کاهش درد و استرس است که این در بهبود عملکرد جنسی می‌تواند به طور مستقیم تاثیرگذار باشد.

موارد مصرف قرص جنطیانا

  • افرادی که کمبود اسپرم دارند (تحرک و غلظت)
  • برای بالابردن قدرت جن سی مردان
  • درمان انزال زودرس
  • برای درمان نازایی و افزایش توان باروری در خانم ها

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره قرص جنطیانا حکیم مومن، به داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید:

خرید قرص درمان زودانزالی جنطیانا

قرص جنطیانا

جمع بندی

در این مقاله درباره تاثیر قرص تاخیری گیاهی صحبت کردیم و چند تا از محبوب‌ترین قرص های گیاهی برای زودانزالی مردان را معرفی کردیم.همه قرص ها و محصولات معرفی شده در این مقاله، با داشتن ترکیبات کاملا گیاهی، کمترین عوارض را به ندرت ایجاد می‌کنند و گزینه‌های مناسبی برای افرادی هستند که می‌خواهند داروهای تاخیری گیاهی را جایگزین داروهای شیمیایی کنند.

اگر درباره این محصولات یا انواع مکمل تاخیری و قرص افزایش میل مردان در داروخانه آنلاین مفیدطب سوال یا نظری دارید، می‌توانید در صفحه محصول مورد نظر کامنت کنید تا متخصصین ما به آن‌ها پاسخ دهند.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

4 دیدگاه دربارهٔ «با محبوب‌ترین قرص تاخیری گیاهی آشنا شوید»

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      دوز مصرفی توصیه شده توسط شرکت سازنده، دو عدد کپسول است که باید دو ساعت قبل از رابطه مصرف شود. بر این اساس، مصرف مقدار کمتر، ممکن است تاثیر مطلوب را نداشته باشد.
      با آرزوی سلامتی برای شما🌺

  1. باسلام
    آیا تمامی قرصهای ارائه شده درصورت عدم کارایی وکیفیت لازم قابل برگشت هست
    یعنی دارای ضمانت کیفیت میباشد

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      دوست عزیز، داروهای موجود در داروخانه آنلاین مفیدطب توسط شرکت‌های مختلف داروسازی تولید می‌شوند و در مفیدطب تنها فروش اینترنتی انجام می‌شود. ما ضمانت می‌کنیم که داروی ارسالی در سلامت کامل به دست شما برسد.
      لازم به ذکر است که همه داروهای موجود، دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند و شما می‌توانید از طریق کد اصالت درج شده روی بسته بندی دارو و ارسال آن به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ از تاریخ تولید، انقضا، اصالت و آخرین قیمت مصوب دارو مطمئن شوید.
      با آرزوی سلامتی برای شما.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید