قرص المان چگونه باعث زیبایی پوست، مو و ناخن می‌شود؟

قرص المان چگونه باعث زیبایی پوست، مو و ناخن می‌شود؟
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

قرص المان سیمرغ در حفظ سلامت موی افرادی که دچار موخوره و یا خشکی و شکنندگی مو هستند، تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد. مصرف این قرص به حفظ لطافت و نرمی پوست در پوست‌های چرب، آکنه‌دار و حتی خشک، بسیار کمک کرده و همچنین مقاومت ناخن را در برابر تغییر رنگ، ایجاد لکه‌های سفید و پوسته‌پوسته شدن بالا می‌برد.

قرص المان (Elman) چیست و چه کاربردی دارد؟

موی انسان همواره در معرض خطرات مختلفی قرار دارد که یکی از مهم‌ترین این خطرات، موخوره است. در اثر وقوع موخوره، نظم سلول‌های کولیتول در موی سر به هم می‌ریزد و این موضوع می‌تواند به شکافته شدن ریشه مو و شکسته شدن و خرد شدن ساقه مو منجر ‌گردد.

دلیل اصلی ایجاد مو خوره، آسیب دیدن سلول‌های کوتیکول است. عوامل مختلفی در ایجاد این آسیب دخیل هستند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: استفاده از شامپوهای نامرغوب و خشن، رنگ مو، گرمای بیش از حد ناشی از سشوار و یا اتوی مو، باد، نور آفتاب، مواد فر و مواد اکسیدان.

به غیر از مو، پوست و ناخن هم جزو مهم‌ترین جلوه‌های ظاهری انسان به ویژه در خانم‌ها محسوب می‌شوند و هر عاملی که سلامت آن‌ها را تهدید کند، موجب کاهش زیبایی ظاهری فرد می‌گردد.

به عنوان مثال خشک شدن پوست و یا ایجاد جوش و آکنه، از جمله مشکلات رایج پوستی است که عوامل مختلفی چون تغذیه نادرست، شرایط نامطلوب محیطی و آب و هوا بر روی آن موثر هستند. به‌وجود آمدن مشکلات پوستی علاوه بر ایجاد اختلال در سلامتی، موجب کاهش اعتماد به نفس هم می‌گردد.

انجام اقدامات مراقبتی جهت حفظ سلامت مو، پوست و ناخن برای حفظ زیبایی ظاهر و همچنین بالا نگه داشتن اعتماد به نفس ضروری است. یکی از موثرترین و بهترین راه‌های مراقبت از سلامت و زیبایی استفاده از مکمل‌های دارویی چون قرص المان است.

قرص المان (Elman) چیست و چه کاربردی دارد؟

قرص المان سیمرغ دارو قابلیت بسیار بالایی در مقابله با مشکلات مو چون مو خوره، شکنندگی و خشکی مو دارد و علاوه بر این در بالا نگه داشتن نرمی و زیبایی پوست در افراد دارای خشکی پوست و یا حتی جوش و آکنه موثر می‌باشد.

این قرص توسط شرکت داروسازی سیمرغ داروی عطار پس از مدت‌ها تحقیق و بررسی خواص مواد و ویتامین‌های مختلف ساخته شده و یک گزینه عالی برای تحریک رشد ناخن است. مصرف قرص المان سیمرغ دارو به بهبود افرادی که دچار شکنندگی ناخن، تغییر رنگ ناخن، به وجود آمدن لکه‌های سفید بر روی ناخن و پوسته‌پوسته شدن ناخن هستند، کمک زیادی می‌کند.

فواید و خواص قرص المان

  • اثر عالی در مقابله با مو خوره
  • مقابله با شکنندگی و خشکی مو
  • تقویت رشد مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • حفظ نرمی و لطافت پوست در افراد دارای مبتلا به خشکی پوست، جوش یا آکنه
  • تقویت رشد ناخن
  • حفظ سلامت ناخن در برابر پوسته پوسته شدن
  • مقابله با تغییر رنگ ناخن
  • مقابله با ایجاد لکه‌های سفید بر روی ناخن

آیا استفاده از قرص المان برای ریزش مو و مقابله با آن مفید است؟

ریزش مو مشکلی شایع در بین خانم‌ها و آقایان است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. طبق تحقیقات انجام شده مصرف ویتامین‌ها و مواد معدنی تاثیر بسزایی در کنترل ریزش مو و کمک به رشد مجدد آن دارد. متخصصین شرکت داروسازی سیمرغ داروی عطار در ساخت قرص المان نسبت به عملکرد آن در مقابل ریزش مو توجه ویژه‌ای داشته‌اند و به همین جهت مصرف این قرص در کاهش ریزش مو نیز بسیار موثر است.

آیا استفاده از قرص المان برای ریزش مو و مقابله با آن مفید است؟

 ترکیبات قرص المان

ترکیبات و ریز مغذی‌های موجود در قرص المان سیمرغ دارو عبارتند از: کلسیم، آهن، منیزیم، کولین، روی، سلنیوم، ال متیونین، ال سیستئین، پارا آمینو بنزوئیک اسید، اینوزیتول، ویتامین‌ E، ویتامین C و ویتامین‌های گروه B. این مواد مغذی همگی به طور موثری باعث بهبود مشکلات پوستی، موها و ناخن می‌شوند. به طور مثال وجود ویتامین‌های گروه B در این قرص یعنی ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3 و ویتامین B6 موجب بهبود رشد موها می‌گردد.

مقادیر ویتامین‌های موجود قرص المان سیمرغ دارو

عنوان مقدار نیاز روزانه
ویتامین سی ۶۰ mg *
ویتامین ب۱ ۱۲ mg *
ویتامین ب۲ ۱۲ mg *
ویتامین ب۳ ۱۸ mg *
ویتامین ای ۲۰ IU *

نحوه مصرف قرص تقویت پوست و مو المان

برای مصرف این قرص در کودکان بالای ۱۲ سال و افراد بزرگسال، باید هر روز یک عدد از آن را به همراه آب میل نمود. به هیچ عنوان نباید به صورت خودسرانه و بدون مشورت با پزشک، مصرف دارو را افزایش داد.

نحوه مصرف قرص تقویت پوست و مو المان

توجه داشته باشید که قرص المان به منظور پیشگیری، تشخیص و درمان ساخته نشده است و اگر عادت به استفاده از مکمل یا داروی دیگری دارید یا باردار هستید و یا نوزاد شیر می‌دهید، باید حتما قبل از مصرف قرص المان با پزشک صحبت کنید و از عدم وجود تداخل‌های دارویی مطمئن شوید.

برای نگهداری مناسب از قرص المان هم بایستی آن را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی‌گراد و در محیطی عاری از رطوبت و نور و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

عوارض قرص المان سیمرغ

خوشبختانه تا به حال درباره عوارض قرص المان در دوز درمانی مشخص شده، مورد خاصی گزارش نشده است. با این حال از آنجایی که این دارو حاوی آهن می‌باشد، نباید در مصرف آن زیاده روی کرد زیرا در غیر این صورت احتمال بروز مشکلاتی وجود دارد.

معرفی چند محصولات مشابه

کپسول اکوگان گیاه اسانس: این کپسول حاوی پروتئین جوانه گندم، عصاره مالت، عصاره جین سینگ، عصاره رازک، منیزیم اکسید، روی سولفات، ویتامین ب۶ و بیوتین است و تأثیر فوق‌العاده‌ای در تحریک رشد مو و ناخن دارد.

کپسول تقویت پوست و مو اکوگان

روغن تقویت کننده اکسپرتیج آردن: مواد تشکیل دهنده‌ی این فرآورده شامل روغن جوانه گندم، روغن بادام شیرین و روغن میوه زیتون می‌باشد و استفاده از آن در مقابله خشکی و شکنندگی ناخن و همچنین افزایش استحکام و مقاومت ناخن، بسیار موثر است.

عصاره روغنی آرگان دکتر زرقانی: استفاده از این عصاره به حفظ رطوبت پوست، افزایش نرمی مو، مقابله با پیری پوست، افزایش رطوبت لب‌ها، درمان آکنه، حالت‌گیری مو، افزایش براقی مو و درمان ناخن دست و پا، کمک می‌کند. عصاره روغنی آرگانه توسط شرکت مزرعه مروارید دکتر زرقاتی تولید شده و مصرف آن برای دوران بارداری و پوست‌های خشک، بسیار مناسب است.

سخن پایانی

وقتی صحبت از مکمل‌های با کیفیت تقویت پوست و مو می‌شود، قرص المان سیمرغ از جمله محصولات ایرانی است که به شما پیشنهاد خواهد شد. این مکمل حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای حفظ زیبایی و سلامت پوست، مو و ناخن می‌باشد.

داروخانه اینترنتی مفید طب یک مرجع معتبر در زمینه فروش و عرضه محصولات آرایشی، بهداشتی و درمانی مرغوب ایرانی و خارجی به شمار می‌رود. شما می‌توانید قرص المان و سایر محصولات تقویت‌کننده پوست و مو را از طریق این فروشگاه آنلاین خریداری نمایید.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت مجله داروخانه مفیدطب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتیکه مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره