نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا در ۵ قدم ساده

نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

محلول تقویت مژه سریتا از محصولات تخصصی تقویت رشد مژه و کمک به بازسازی و ترمیم مژه های آسیب‌دیده است. این محصول برند سریتا، حاوی مواد مقوی برای مژه ها و رطوبت رسانی به آن‌هاست تا بتواند به داشتن مژه هایی سالم و دارای استحکام بالا کمک نماید. به دلیل اقبال چشمگیر این محصول توسط افراد، این مقاله از مجله سلامت مفیدطب را به توضیح نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا اختصاص داده ایم. در این مطلب با مهمترین نکات مربوط به طریقه مصرف تقویت مژه سریتا آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

محلول تقویت مژه سریتا چیست؟

قبل از پرداختن به نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا، خوب است کمی درباره ویژگی های این محصول توضیح دهیم. محلول تقویت مژه سریتا یک تقویت کننده مژه تخصصی موثر است که میتواند به بهبود رشد مژه ها کمک نموده و در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

محلول تقویت مژه سریتا فواید زیر را برای مژه ها به همراه می آورد:

  • افزایش رشد، استحکام و ضخامت مژه
  • تقویت فولیکول های مژه
  • مهار ریزش مژه ها
  • بهبود رنگ مژه ها
  • بازسازی و ترمیم مژه های آسیب دیده
  • غنی از پپتید ها و ویتامین های تقویت کننده مژه
  • رطوبت رسانی مناسب و افزایش الاستیسیته مژه ها

برند سریتا بسته بندی این محصول را ۸ میلی لیتری در نظر گرفته است.

تقویت مژه سریتا
محلول تقویت کننده مژه سریتا

ترکیبات تقویت مژه سریتا

محلول تقویت مژه سریتا حاوی ترکیبات زیر است:

بوتیلن گلایکول، دکستران، استیل تترا پپتاید-۳، عصاره شبدر قرمز، پی ای جی-۳۰ کاستراویل، سیلیبوم ماریانوم فروت اکسترکت، گلیسیرین، بیوتینویل تری پپتاید-۱، پروپیلن گلایکول، ویتامین ای، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون/وینیل دایمتیکون کراس پلیمر، دی پانتنول، پی ای جی ۱۲ دایمتیکون، نیاسینامید، عصاره گزنه، بیزابولول، آلوئه ورا، پی ای جی-۴۰ هیدروژنیتد کاستراویل، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، دی هیدروکسی پروپیل دهیدرودی اتیل بیماتوپراست، آب دیونیزه.

همانطور که مشاهده می‌کنید، در ترکیبات تقویت مژه سریتا عصاره شبدر قرمز استفاده شده که در تقویت فولیکول مژه ها موثر است. به علاوه، پانتنول که در این محصول موجود است، فرمی از ویتامین B5 بوده که به آبرسانی به مژه کمک میکند و در جلوگیری از خشکی آن موثر است.

بیماتوپراست یا بیماتوپروست نیز از ترکیبات فعال تقویت مژه سریتا است که در تحریک رشد مژه ها تاثیر چشمگیری دارد. این ماده در انواع محصولات تقویت مژه موجود است.

نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا چگونه است؟

نحوه استفاده از محلول تقویت مژه سریتا به صورت صحیح، عبارت است از:

  1. قبل از مصرف، لنزهای چشمی لازم است برداشته شوند.
  2. ابتدا دست‌های خود را بشویید و تمیز کنید.
  3. سپس مژه ها را تمیز نموده و مواد آرایشی بر روی آن را پاک کنید.
  4. مژه ها را به خوبی خشک کنید.
  5. قلم موی آغشته به محلول را از محل رویش مژه های پلک بالا به سمت خارج چشم به خوبی بکشید.
نحوه استفاده از محلول تقویت مژه سریتا
قلم موی آغشته به محلول را از محل رویش مژه های پلک بالا، به سمت خارج چشم بکشید.

در هر شبانه روز، یک بار در شب قبل از خواب از محلول تقویت کننده مژه سریتا استفاده نمایید. مصرف بیش از یک بار توصیه نمی‌شود.

یکی از مهمترین نکات جهت رسیدن به نتیجه دلخواه، مصرف منظم محلول تقویت مژه سریتا است. دوره اول مصرف باید هر شب باشد. در دوره دوم مصرف یک شب در میان و در دوره سوم ۲ مرتبه در هفته از این محصول استفاده کنید.

هر دوره مصرف ۲ تا ۳ ماه تعیین شده است.

حتما پس از استفاده از تقویت مژه سریتا، یک دوره استراحت به مژه ها داده و سپس دوره بعدی را شروع کنید. به عبارتی دیگر، طبق فرمول زیر عمل کنید:

  • دوره اول: هرشب
  • دوره دوم: یک شب در میان
  • دوره سوم: دو بار در هفته
  • دوره چهارم: استراحت
  • دوره پنجم: تکرار دوره

لازم به ذکر است که بسیاری از مصرف کنندگان با استفاده از تقویت مژه سریتا، رشد سریع مژه ها را تنها در ۴ هفته مشاهده می‌کنند، با این حال طبق توصیه شرکت تولید کننده، توصیه می‌شود به مصرف محصول طبق دستور گفته‌شده ادامه دهید.

چند نکته مهم درباره نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا

در نهایت جهت تکمیل توضیحات درباره نحوه صحیح استفاده از تقویت مژه سریتا، توجه شما را به چند نکته مهم در این رابطه، جلب می‌کنیم:

  • از عدم تماس محلول با داخل چشم اطمینان حاصل کنید.
  • از تماس محلول با پلک پایین خودداری نمایید.
  • اگر محلول با جایی غیر از خط رویش مژه پلک بالا تماس پیدا کرد، آن را با دستمال پاک نمایید.
  • مصرف بیش از یک بار در شبانه روز توصیه نمی‌شود.
  • در صورتی که داروی خاصی مصرف می‌کنید یا به بیماری‌ای مبتلا هستید (به‌ویژه بیماری‌های چشمی)، حتما قبل از مصرف این محلول، با پزشک مشورت نمایید.
  • اگر با استفاده از محلول تقویت مژه سریتا، عوارض جدی مانند درد در چشم، مشکوک بودن به عفونت (ورم، ترشحات زیاد چشم و قرمزی غیر عادی) یا تاری دید را تجربه کردید، مصرف محصول را قطع کرده و فورا به پزشک مراجعه کنید.
  • در صورتی که قصد انجام آزمایش فشار داخل چشم دارید، با پزشک خود مشورت کنید تا بازه زمانی مناسب برای قطع محصول قبل از آزمایش را به شما اطلاع دهد.

جمع بندی

در این مقاله درباره نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا به صورت صحیح صحبت کردیم و درباره فواید ویژه این محصول توضیح دادیم. توصیه میکنیم همواره محصولات سلامتی، زیبایی و بهداشتی را از مراکز معتبر خریداری نمایید. داروخانه آنلاین مفیدطب یکی از مراجع قابل اعتماد برای عرضه محصولات با مجوز سازمان غذا و دارو و دارای ضمانت اصالت کالاها می‌باشد. در صورت تمایل به خرید محلول تقویت مژه سریتا می‌توانید به مفیدطب مراجعه کنید:

مشاهده و خرید تقویت مژه سریتا

سوالات متداول

مدت تاثیر تقویت مژه سریتا چقدر است؟

تقویت مژه سریتا در هنگام مصرف منظم محصول اثرات ویژه ای برای رشد مژه ها به همراه دارد. البته همانطور که در مقاله ذکر کردیم، باید دوره های استراحت نیز برای استفاده از تقویت مژه سریتا در نظر گرفت. طبق نظرات مصرف کنندگان تقویت مژه سریتا، اگر مصرف این محصول به طور کلی قطع شود، انتظار می‌رود که به تدریج، وضعیت مژه ها به شکل قبل بازگردد.

قیمت تقویت مژه سریتا در داروخانه چقدر است؟

جهت اطلاع از قیمت تقویت مژه سریتا در داروخانه میتوانید به داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید تا از آخرین قیمت مصوب (توسط سازمان غذا و دارو) این محصول اطلاع پیدا نمایید.

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط